Ssst!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).quote:Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
Je kunt ook terugfietsenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station![]()
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
Vanuit de middle of nowhere? Dacht 't nietquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Dat lijkt mij ook wel ja. In het centrum van Utrecht staan ze altijd voor 100 euro sowieso, en das bij het station. Als je wat meer kleine zaakjes aan de rand gaat zoeken, weet ik zeker dat ze ze goedkoper hebben.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Waar woon jij?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
Lijn 7.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.
Dat verklaart een hoop. die bouwput
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:Ah joh, da's gewoon PMSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
* Digital massaaaaage*quote:Op zondag 14 maart 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
Het scheelt me vooral veel geld... en beweging. Vooral dat laatste vind ik wel een heel belangrijk punt. En tijd, want de fiets is meestal sneller dan het OV.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |