Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Welkom de_nachtwacht, waren de kaastosties lekker?.
Loveli heeft straks een paar leuke vragen voor je.
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een legale vind ik bij de fietsenhandels voor niet minder dan 150!
Een les bestaat meestal uit verschillende stijlen. Maar het is meer lat-am dan country. Soms hebben we ook een hiphopje tussendoor. :pquote:Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance!die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogicaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef P.F het volgende:
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daarquote:
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?quote:Op zondag 14 maart 2010 09:01 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..
Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
ik lig nog in bed, maar heb al wel iets nuttigs gedaan!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
[..]
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
[..]
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
Ik ben niet van plan een langzame pijnlijke dood te sterven. Dus ik hou het ff voor mezelf als je t niet erg vindtquote:Op zondag 14 maart 2010 02:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
Ik heb de oude topics nooit gevolgd en iets zegt me dat ik die beter ook maar niet kan lezen. Volgens mij heeft Viking nu al spijt dat ze mij ooit gevraagd heeft om hier te komen posten.quote:Op zondag 14 maart 2010 03:01 schreef P.F het volgende:
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |