Kun je niet wat hierheen sturen?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..
Hellup
Een date kan geen kwaad, leuk! Misschien helpt het je zelfs om McSex (een beetje) uit je hoofd te krijgen. Wat spannend! Ken je hem al een beetje of helemaal niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef Merel het volgende:
Ik heb opeens een date vanavond!Uit eten met een vriend van een kennis van me. Wat eigenlijk helemaal niet eerlijk is tegenover de meneer in kwestie want ik zit nog helemaal met m'n hoofd bij McSex, maar what the hell, we zien wel hoe het gaat toch?
Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedragquote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, of je haalt lekker wat TjapTjoy op bij de chinees, erg lekker zo even
* uniekhoorn of lief dweilt om de dag de keuken en kamer
Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt? Wat goed! Nu voel ik me nog slechter over mijn poetsgedrag.
Ik heb geen dweil..quote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dan voel je je vast beter als je hoort dat ik hooguit eens in de paar maanden dweil.
zomg!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, of je haalt lekker wat TjapTjoy op bij de chinees, erg lekker zo even
* uniekhoorn of lief dweilt om de dag de keuken en kamer
ik ook niet, ik doe 't met een schuursponsquote:
Ik doe het met een vaatdoekjequote:Op zondag 14 maart 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook niet, ik doe 't met een schuursponsde ruwe kant voor de 'aangekoekte' stukjes, en de andere kant voor 'gewoon', en een theedoek ernaast om het wat op te drogen
!
quote:
Ik heb wel een strijkbout alleen geen strijkplank. Die gebruik ik (gelukkig) zelden!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Respect voor je boodschappen gedrag!! Dat haal ik nooit!
Heb nog nooit een strijkbout gehad
Toen ik nog getrouwd was, dweilde ik ook nooit, hij ook niet... gewoon geen zin. Dat heft elkaar niet echt op zeg maar
daar is het soms ook zondag voor? M'n koekjes zijn gigantisch geworden...Ben benieuwd hoe ze smaken straks...quote:Op zondag 14 maart 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al twee van die rotgangmakers op maar feest is het hier nog steeds niet. Ik doe mee met de rotzondag van Mini, maar dan zonder bijgewerkte administratie. Oh, en zonder de geringste aanvechting om iets nuttigs te gaan doen.
Oeh lekker!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=527662
zoiets ga ik maar improviseren!
Hebben nog bladerdeeg, courgete, een aubergine, wat bosui, champignons, geraspte kaas en creme fraiche liggenmoet goedkomen
Ik heb wel eens met 3 gefietstquote:Op zondag 14 maart 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
op de fiets natuurlijkmaarrr dat is technisch niet helemaal mogelijk of wel?
Of een kist met 15 kilo sinaasappelsquote:Op zondag 14 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Je kan zo hop 2 kratten voor op je stuur zetten en fietsen
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef Rituals het volgende:
Wat voor koekjes heb je uiteindelijk gemaakt AKnynke?
jumbo schijnt het te hebben!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hier waar je grotere hoeveelheden type 00 bloem kan halen? Heeft de AH (XL) het? Of anders een andere tip? Oil&Vinegar heeft wel, maar die's tyfusduur!
Wil zaterdag pizza's gaan bakken voor 't eersten heb wel shitloads aan gewoon bloem, maar voor pasta en dergelijken wil ik eigenlijk wel weer meer zelf gaan maken, dus dan maar even groot inslaan
Oohh, dat klinkt inderdaad lekker!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
chocoladekoekjes, die zijn een beetje merengue achtig. Met toblerone er doorheen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |