Dagretour kost 43,10 en dan nog een kaartje voor een fiets a 6 euro.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.
Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro..
Hoi!quote:
Ik haat winkelenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Ik heb zin om te winkelen. Iemand zin om mee te gaan?
Geen tijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe lang heb je nodigquote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Syrena het volgende:
Winkelen![]()
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
Ja, in Stockholm kun je leuk winkelen. En de winkels zijn vandaag open!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
30 km afstandquote:Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nodig? Jij woont toch in de buurt van roermond?
Yeeeaahh!! Thanks, superquote:Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bijnu aan de studie!
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamerquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weerAlleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamergelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
Gatver. Roken in de kamer waar je ook moet slapen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamergelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
Maar het stonk wel! Konden ze dat niet bij je vriendje doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef P.F het volgende:
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Sjaapje het volgende:
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
Wat ga je vannacht doen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
Jij ook al!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!
Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:
T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.
Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
Ja, want de broccoli die gister op m'n lijstje stond lag vanmiddag nog steeds op de keukentafel....quote:
10 aprilquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Rituals het volgende:
Aahh Sjaapje. Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
veeel water drinken!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Syrena het volgende:
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!
Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk![]()
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
Nou, tucjesquote:Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..quote:
Nee juist niet, koppijn & misselijk zijn tekenen dat je teveel zouten en mineralen hebt verloren. Ik had bouillon moeten drinken na het sporten. En de volgende keer iets van aangelengde sportdrank mee denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
veeel water drinken!
Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |