abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:07:12 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_79110308
Het vorige deel: Slank #979 - Don't forget to eat!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:07:22 #2
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110313
Fipo
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:02 #3
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110334
Hoe gaat het nu met jou Ewelina?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:07 #4
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79110339
Seop Soep! Ik wilde het graag even over soep hebben.

Tomaten, of champignon?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79110340
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Komt vanzelf, iedereen wil toch geile neucksex op de vloer van een knapperende open haard van een hutje in het bos
Moet ik eerst even een nieuwe vent/scharrel strikken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:08:43 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110367
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Seop
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:09:24 #7
277802 _Calimero_
pi_79110400
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:

[..]

pi_79110468
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:08 schreef Rituals het volgende:
Hoe gaat het nu met jou Ewelina?
Redelijk. Soms wel ok, soms goed en soms kut.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:11:15 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79110470
Tomaten Champignonsoep kan erg calorierijk zijn.

En ik heb zin in patat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79110486
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
pi_79110525
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo. . Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:12:51 #12
277802 _Calimero_
pi_79110533
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
You go girl!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:14 #13
277802 _Calimero_
pi_79110543
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo. . Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Ik heb een hele lekkere van de toko
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:40 #14
277802 _Calimero_
pi_79110556
Ik heb zin om iets leuks te doen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:56 #15
277802 _Calimero_
pi_79110570
Vierrr op een rij
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:13:56 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79110571
quote:
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan .
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:14:00 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79110573
Cool Istanboel is wel erg warm in de zomer trouwens en veel smog. Reizen door de binnenlanden van Turkije is ook een aanrader. De mensen zijn daar erg aardig en het is er zo mooi en qua atmosfeer totaal niet te vergelijken met de toeristische gebieden aan de kost. kust. honger valt het op?
pi_79110575
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

You go girl!
Of Warschau of Praag. Eén van die drie wordt het (ik heb ws. maar een week en niet heel veel budget).
pi_79110588
quote:
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
pi_79110598
quote:
Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng lijkt maar ook best lekker!
pi_79110617
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel leuk om het dan ook bij verschillende toko's enzo te kopen, als je zo'n liefhebber bent
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:17:02 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_79110685
Dames, we gaan nog even wat drinken in de stad. Fijne avond en lekker!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:22:26 #23
277802 _Calimero_
pi_79110863
Veel plezier Adelante
pi_79111399
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:43:01 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79111754
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
Whoop!

Ja wij doen ook Hickory's Rompe Welke doen jullie? *schieuwnierig*

Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79111807
quote:
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:

[..]

Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan .
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
Stoer van jullie!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:46:49 #27
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79111940
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

[..]

Stoer van jullie!
Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
pi_79111982
Lijstje vandaag:
O: roerei met toast
T: 2 cappuccino, 1 croissant
T: 3 kwartier crosstrainer
L: boterham pindakaas, 2 crackers filet americain
D: zalm met salade, halve carpacciosalade, dorade met mosselsaus, friet met aioli, twee Tripel Karmeliet, brusselse wafel
T: cappuccino, thee

Hm, het ziet er nog niet heel gezond uit, maar dit valt voor mijn doen de laatste tijd behoorlijk mee! Meestal zat er nog een laatste T achteraan van chips, drank, chocola en snoep, vandaag niet
pi_79112112
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whoop!

Ja wij doen ook Hickory's Rompe Welke doen jullie? *schieuwnierig*

Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
Boomboom heb ik vorige week voor het eerst gehad. Die is exact hetzelfde.
Voor de rest sommige bewegingen uit liedjes (Meuvelo, La Morena) Fire Burning is bij ons wel helemaal anders.Het liedje van La Loba doen we niet, maar de bewegingen weer wel (weet alleen niet op welk liedje dan ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:59:44 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79112441
Istanbul en Praag en Parijs! Tof

Syrena: ah okee! Ik vind Arrasando tof Muevelo is ook leuk, La Morena vond ik minder. Ze gebruiken ook wel veel gewone Zumba-moves geloof ik! Maar ze hebben wel powahh

Oh en Boom Boom is ook lollig, dat muziekje alleen al!
pi_79112473
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
pi_79112568
Oja, Arresando doen we ook, ik zie het aan die move van knie naar arm. Mijn moeder doet die weer niet, maar die doet medium zumba.

Ik begin al echt zin in morgen te krijgen, hoop zo dat onze vaste instructeur er weer is.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:02:56 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79112572
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
Ja die hadden wij ook bij de eerste lessen! Nu doen we hem af en toe nog in de herhaling! Ik vind haar zo kick-ass he Hoe soepel is zij! Ik vind dat Shakira liedje ook best geinig.
pi_79112811
Ik versta alleen geen hout van de liedjes die we doen, dus terugzoeken op youtube gaat echt op gehoor (en zelfs dan moet ik nog zwaar nadenken). We hadden een superleuke quebradita, maar het liedje??? . Het is iig niet die wat je contstant tegenkomt
pi_79112924
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt? Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:16:21 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113021
Zo, weer terug van het concert, en wederom jaloers op mensen die zo prachtig kunnen zingen
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had een dagboekje bij me in Florence, en daar schreef ik in terwijl ik wachtte op mn eten, dat vond ik een fijne oplossing Maar ik was daar voor onderzoek, alleen op vakantie zou ik nóóit doen, echt niks voor mij!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:19:09 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113110
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt? Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
die bh-tshirt combi is echt raar ja!!

Wij zingen op maandag in een buurtgebouw waar ook zumba wordt gegeven, en het is zo komisch om het verschil tussen de mensen vooraan en achteraan te zien achteraan wordt wat half lafjes geschommeld terwijl vooraan echt fanatiek wordt gesprongen en geschud
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:21:46 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113194
Syrena: Quabraditaaaa Onze gebruikelijke instructrice vindt dat niet leuk dus we doen het eigenlijk nooit, laatst met de invalster hadden we dat standaard liedje ("Oye mamiiiita!!" Whoop whoop!), verder weet ik er ook zo uit mn hoofd geen!

Laureline: omg, gelukkig hoeft dat niet hoor! Als ik in een naveltruitje etc moest lopen dan ging ik denk ik niet! Nowai, ik hop gewoon in een sportbroek + shirtje!

Milady: ik sta tegenwoordig meestal vooraan, dus ik zie niet zo goed wat achterin gebeurt Feit is wel dat nieuwe mensen altijd achterin staan dus die zie je af en toe (als je omdraait enzo) wat verwilderd kijken! Maar dat komt meestal vanzelf wel goed, of ze komen op een gegeven moment gewoon niet meer
pi_79113291
Ik ga ook gewoon in een sportbroek waar geen string onder hoeft en een shirt met mouwen zodat ik niet op geschoren/ongeschoren hoef te letten.

Ik sta wel standaard achteraan, maar dat is omdat ik ietwat motorisch gestoord ben (en het daar het donkerste is). Ik ben wel fanatiek

Die echte zumbabroeken met die touwtjes vind ik lelijk En mijn moeder zumbaat in Zeemantrainingbroeken en mijn oude sportschoenen
pi_79113369
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:16 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79113460
Motorisch gestoord; check

Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
pi_79113470
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
Ik doe nog steeds maar wat, we hebben geen spiegels en ik kan de voeten van de instructeur bijna nooit zien. Bovendien is EN armen EN benen bewegen best een uitdaging voor me.

Ik heb wel ontdekt dat hoe sneller het gaat, hoe beter ik kan meedoen, omdat ik dan niet de tijd krijg om na te denken over de volgende stap. En onze instructor "danst" alles meer aan elkaar, het meisje waar we eerst bij gingen staat echt oefeningen te doen (en vorige week vergat ze van zeker vier dansen de passen. Enorm irritant). En in een dans zit veel herhaling hoor. Dus het valt allemaal wel mee.
pi_79113521
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Motorisch gestoord; check

Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
Ik vind alles wat geen zumba is echt gruwelijk. Aerobics, bodystep etc. Al doen we hier ook wel een grapevine of andere passen die ze daar ook doen (HA en die ken ik dan! Whoei!).

Ik weet nog steeds niet wat een samba pas is, en hoe die verschilt van een salsa of een chacha. Voor mij is het allemaal iets met een hak en een teen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:33:57 #44
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79113566
Oké, na 8 dagen zit ik hoooooooooopeloos achter. Maar vanaf morgen ga ik terug verder. Week met vriendje was echt ongelofelijk zalig (en heb ook veel te veel gegeten en gedronken, maar 1 keer op 5 maand verdorie het mocht!). Nu op de bank bij House MD en een glaasje wijn, want mis hem toch een beetje (maar 1 maandje meer!!)

En misschien ga ik morgen ook bijlezen, en dan ga ik iedereen knuffelen of proficiateren die het nodig heeft...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79113567
De man die de school heeft en een ex-collega van mij
pi_79113580
tvp
pi_79113586
En ja, zo donker is het daar dus echt Echt wel fijn
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:36:48 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113658
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Geen idee, op een gegeven moment heb je het gewoon door en dan leer je nieuwe dingen ook een stuk makkelijker omdat je dan merkt dat het veelal variaties zijn op hetzelfde! Ik Zumba nu sinds mei 2009 en volgens mij ben ik er intussen wel redelijk goed in (oi! ik en sport, nowaiii!).
Maarja, zo soepel als de mevrouw uit het 9.45 minuten durende Zumba-filmpje ben je geloof ik niet snel hoor! Nou heb ik wel weer dat laatste nummer in mn hoofd, die is ook al tof! Mueve la colitaaaa

Oh wij hebben trouwens wel een spiegelwand, dat helpt wel om een beetje te vergelijken of het er enigszins hetzelfde uit ziet als wat de instructrice doet
pi_79113738
Als ik niet zo'n lamme tak was zou ik wel vaker dan 1 keer willen gaan, maar ik ben dus wel een lamme tak en ik wil ook nog alleen maar les van Rick

Maria> Ik beeld me altijd wel in dat ik zo soepel ben Beetje jammer alleen is dat als ik klaar ben ik er zo uitzie:
pi_79113907
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:

[..]

Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
Maar dan volgend jaar. Dit jaar is het geld op .

Oh is het al zo laat? Ik zou vandaag vroeg gaan slapen .
pi_79113958
En je ziet dat een sportbh geen overbodige luxe is (deze kan ik dus qua passen wel! )

En nu hou ik op met spammen. Oja, ik ben dus na elke les doornat. Tot op m'n BH & onderbroek.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:47:22 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79113974
Hee, misschien ben je wel gewoon zo soepel, je weet het niet! En een rood hoofd heeft niks met soepel-of-niet te maken

Ik ben intussen wel soepeler geworden dan ik was, denk ik!

Edit: die mensen in poncho's + sombrero's erbij! Quebradita is trouwens wel heerlijk fout Al dat gehop! Maar je wordt er inderdaad doodmoe van!
pi_79114137
Mehehe, mijn moeder wil de hond op schoot maar hij gromt Ik weet precies hoe ie zich voelt wij moesten vroeger ook altijd kusjes en knuffels komen geven

O, resitance is futile zie ik, ook voor honden
  zondag 14 maart 2010 @ 00:10:39 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79114795
Arme hond!

Ik ga maffen

En oe, nu heb ik omdat ik door dit gesprek zumba-filmpjes aan het bekijken was op joetjoep eindelijk een liedje gevonden wat we nu al een tijdje als laatste 'eindknaller' hebben maar waarvan ik de titel niet wist! Abusadora van Oro Solido! Lekker fout ende hyper
pi_79114937
Net voor 172 euro besteld bij H&M. Ik ga nu echt naar bed
pi_79116080
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance! die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
  zondag 14 maart 2010 @ 01:32:54 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79116844
Tvp nog eventjes naar de stad eventjes maar
het lijkt niet wat het is
pi_79117041
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 02:40:31 #59
70532 loveli
N
pi_79117692
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Welkom de_nachtwacht, waren de kaastosties lekker? .

Loveli heeft straks een paar leuke vragen voor je .
Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 02:55:01 #60
70532 loveli
N
pi_79117788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een legale vind ik bij de fietsenhandels voor niet minder dan 150!
Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
crap in = crap out
pi_79117821
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?

[ Bericht 20% gewijzigd door P.F op 14-03-2010 03:22:00 ]
pi_79117925
neen ik weet dat je er zo weer bent
  zondag 14 maart 2010 @ 05:06:58 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79118226
goedemorgen..

Heggenvlechten, dat doet mijn collega ook, dat is hun tuinschutting.

Fijne dag nog
* uniekhoorn eet yoghurt met druifjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 maart 2010 @ 09:01:55 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79118803
goeiemorgen..

Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:08:54 #65
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79118845
Goedemorgen .
pi_79118868
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu voor het eerst wat van dat zumba gezien, maar je hebt dus verschillende soorten dus? Het ene lijkt heel erg op mijn salsa aerobicsles en dat andere filmpje was meer een kruising tussen line dance en riverdance! die laatste zag er behoorlijk vermoeiend uit!
Een les bestaat meestal uit verschillende stijlen. Maar het is meer lat-am dan country. Soms hebben we ook een hiphopje tussendoor. :p
pi_79118930
Goedemorgen!
Ik kijk villa achterwerk
  zondag 14 maart 2010 @ 09:24:41 #68
236335 neen
schone schijn
pi_79118959
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef P.F het volgende:
Neen, je hebt genoeg bier gedronken deze week. Je drinkt vanavond je laatste bier, je bestelt een pull en dan doe je daarna normaal. Alleen nog op vrijdag 2 biertjes. Punt
Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
quote:
Op zondag 14 maart 2010 03:22 schreef P.F het volgende:
neen ik weet dat je er zo weer bent
Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:01 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..

Ik had me zo verheugd op uitslapen, en nu ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Beetje stom!
Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
  zondag 14 maart 2010 @ 09:28:34 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79118997
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:24 schreef neen het volgende:

[..]

Dat was ook mijn plan ja, altijd als ik 1x iets neem dan kan dat nog wel een keer want dan is het toch niet meer de eerste keer. Mannenlogica
[..]

Al eerder en 3 biertjes gehad. Niets aan daar
[..]

Ooo! Dat is irritant hè en dan wel een groot deel van de dag zo'n suf gevoel hebben? Of valt dat mee?
ik lig nog in bed, maar heb al wel iets nuttigs gedaan!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:36:19 #70
277802 _Calimero_
pi_79119052
Morning!

Tijd om eens goed op te ruimen en schoon te maken hier
pi_79119076
Goedemorgen! Mijn lijstje van gisteren:

O: Cornflakes met melk
T: Latte Caramel
L: 2 tosti's met kaas
T: Appel
D: Stokbrood met kruidenboter als voorgerecht, pasta als hoofdgerecht (met broccoli, pesto, kip en nog wat dingen), 3 bolletjes ijs als nagerecht
T: Latte Macchiato

Met familie gegeten, dus vandaar het voor- en nagerecht. Bier en een normale cola afgeslagen en overgestapt op water. Ik heb nu één lastige dag gehad en nu nog één te gaan. Vanavond naar een vriend die me vast en zeker bier en chips gaat aanbieden... must.... resist....
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoi Mark. Tof dat je komt posten. Vertel eens smeuiige dingen over Vik die wij allemaal nog niet weten?
Ik ben niet van plan een langzame pijnlijke dood te sterven. Dus ik hou het ff voor mezelf als je t niet erg vindt
quote:
Op zondag 14 maart 2010 03:01 schreef P.F het volgende:
hee mark, heb je al eens mee gelezen of kom je zomaar binnen vallen?
Ik heb de oude topics nooit gevolgd en iets zegt me dat ik die beter ook maar niet kan lezen. Volgens mij heeft Viking nu al spijt dat ze mij ooit gevraagd heeft om hier te komen posten.
  zondag 14 maart 2010 @ 09:42:18 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79119088
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:42:49 #73
331 Merel
Be here now.
pi_79119097
Goeiemorgen. Ik haat kerkklokken. Ik wil verder slapen!

Sjaapie, fijn dat het zo gezellig was met je vriendje! Maar je hoeft niet verplicht alles terug te lezen wat hier geschreven is hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 14-03-2010 09:56:21 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 maart 2010 @ 09:50:35 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79119167
Goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79119274
Morgen.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:06:16 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79119319
Even bijgelezen.

Sigme woont echt in een hutje op de hei! Wow! .

Ik hoop deze zomer ook een paar dagen weg te kunnen. Hangt even af van werkzoekperikelen, maar ik heb een financiële meevaller gehad, dus in dat opzicht zou het wel moeten kunnen En dan wordt het ook Parijs en dan ga ik hele dagen met een boek in het Jardin du Luxembourg zitten . Lekker zonnetje, spelende kinderen, bootjes in het water, schone Françaises kijken! .

Brugge is overigens ook een optie, maar dan moet het wel echt goed weer zijn. Heeft X_M nog to do-tips voor mij als ik naar Brugge ga? Kan ik me daar 5 dagen vermaken? Ik ben overigens niet van plan om van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat van hot naar her te rennen. Ik wil dit keer meer sfeerproeven .

En nu ga ik douchen en daarna ga ik eens studeren.

Ik wilde 'groetjes < voornaam > ' onder deze post zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_79119332
quote:
Op zondag 14 maart 2010 09:42 schreef AKnynke het volgende:
Heb je die geheime voorraad/snoep kast al leeggeruimd? Want dat kan natuurlijk niet he, als je serieus gaat afvallen!
Ssst!
pi_79119607
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet in een stad, wel in een durp. Kies bij voorkeur een durp ver verwijderd van een studentenstad.
Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
  zondag 14 maart 2010 @ 10:35:56 #79
277802 _Calimero_
pi_79119633
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
  zondag 14 maart 2010 @ 10:36:54 #80
277802 _Calimero_
pi_79119654
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan ben ik zoveel kwijt aan het treinkaartje dat de fiets alsnog even duur is (geen OV meer hé).
Je kunt ook terugfietsen
pi_79119703
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Hmm... Ik zit de routebeschrijving voor mijn sollicitatie vast te checken, maar 9292OV geeft iets raars aan:
Je komt aan op treinstation Arnhem, en dan moet je 12 minuten lopen naar Arnhem centraal station
Hoe kan dat? (ik moet vanaf het station nog met de bus verder)
Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?
pi_79119739
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je kunt ook terugfietsen
Vanuit de middle of nowhere? Dacht 't niet

Mijn vader is nu overigens ook voor mij aan het kijken of hij in Gouda en omstreken een fiets voor me op de kop kan tikken.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:51:07 #83
277802 _Calimero_
pi_79119900
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je moet om de bouwput heenlopen en daar ben je wel even zoet mee.
Er is wel een halte dichterbij maar daar komen niet alle lijnen langs.
Welke bus moet je hebben?

ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.

Dat verklaart een hoop. die bouwput
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 10:51:10 #84
70532 loveli
N
pi_79119901
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 10:53:00 #85
277802 _Calimero_
pi_79119926
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

De goedkoopste damesfiets bij mijn plaatselijke rijwielhandel is 35 euro (goedkoopste gazelle 50), moet wel lukken om goedkoper dan 115 euro een fiets naar A'dam te slepen. Wat speurwerk en je hebt een fiets uit de regio voor weinig.
Dat lijkt mij ook wel ja. In het centrum van Utrecht staan ze altijd voor 100 euro sowieso, en das bij het station. Als je wat meer kleine zaakjes aan de rand gaat zoeken, weet ik zeker dat ze ze goedkoper hebben.

En je kunt ook iemand met een auto vragen of die even mee wil rijden, als je het te ver vindt?
  zondag 14 maart 2010 @ 10:54:56 #86
277802 _Calimero_
pi_79119951
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79119967
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar woon jij?
pi_79120109
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik moet naar de groningensingel, of halte kronenburg.

Dat verklaart een hoop. die bouwput
Lijn 7.
Dan kun je naar het Willemsplein lopen, dat is (iets) dichterbij.
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:05:46 #89
70532 loveli
N
pi_79120129
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar woon jij?
PM
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:06:07 #90
70532 loveli
N
pi_79120135
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:54 schreef _Calimero_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh, da's gewoon PMS
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:09:08 #91
70532 loveli
N
pi_79120183
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 11:09:40 #92
70532 loveli
N
pi_79120195
4 op rij?
crap in = crap out
pi_79120336
OMG. Iemand 1.650,- over voor een tweedehands fiets?
http://www.nomenfietsen.nl/default.asp?pid=333
  zondag 14 maart 2010 @ 11:27:14 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79120581
Cootje! Zumba is inderdaad vrij divers, omdat er van alles bij kan komen kijken, hangt ook af van de instructrice. Uitgangspunt is Zuid-Amerikaanse dans (veel merengue, reggaeton, salsa, you name it ) maar juist door die reggaeton is het ook makkelijk om wat meer hip-hopperige nummers te gebruiken, of R&B ofzo, en er zit vaak ook wat buikdans bij (vaak op poppy nummers) en quebradita (Mexicaans) lijkt inderdaad veel op foute springerige country Dus ja, met een beetje enthousiasme kan je bijna alles wel gebruiken I guess, en ik merk dat mijn instructrice ook wel eens wat dingen meeneemt uit haar ervaring als Body Jam instructrice.
</veel blabla>
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
Opkomende kiespijn en m'n rug zit vast. Ik wil een masseur.
* Digital massaaaaage*
  zondag 14 maart 2010 @ 11:34:28 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79120729
Dat is een elektrische fiets hè, Ewelina . Ik heb een hekel aan mensen op elektrische fietsen / brommers / scooters, tenzij ze oud of minder valide zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_79120752
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
pi_79120780
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Croissantjes
Ach ewelina, op zich kan je best overleven zonder fiets. Mn vriend heeft al geen fiets (meer) sinds ik m ken en hij heeft er nog steeds geen behoefte aan
Zelf voel ik me wel mobiel gehandicapt zonder fiets (en dat mét OV-kaart!)
Het scheelt me vooral veel geld... en beweging. Vooral dat laatste vind ik wel een heel belangrijk punt. En tijd, want de fiets is meestal sneller dan het OV.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:51:12 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79121102
zo, de eerste sollicitatiebrief is klaar, het stoofpotje staat te pruttelen.

Nu brief nummer twee!
pi_79121104
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.

Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro. .
pi_79121105
hoi
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:53:01 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121142
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan écht niet zonder fiets! Ik was ook heel blij dat er precies op de dag dat ik een nieuwe moest hebben een advertentie van goedkope fietsen op Marktplaats kwam.

Wat kost een retourtje A'dam - Groningen? Ik ken hier iemand met fietsen voor 35 euro. .
Dagretour kost 43,10 en dan nog een kaartje voor een fiets a 6 euro.
pi_79121215
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bij

nu aan de studie!
Ja doei.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:56:31 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79121226
Mogge

Ik heb heerlijk geslapen maar zoals zo vaak dan ben ik wakker geworden met koppijn en een vastzittende nek
T vriendje is er niet, dus ik zal wel de hele nacht in één houding hebben gelegen ofzo ipv met hem mee te draaien

Koffie en Mendelssohn helpen hopelijk
  zondag 14 maart 2010 @ 11:57:41 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121253
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
Hoi!
  zondag 14 maart 2010 @ 12:03:50 #105
236335 neen
schone schijn
pi_79121404
Ik pak eigenlijk ook altijd de fiets, alleen als ik een paar nachten wegblijf ga ik meestal met de bus naar het station. Want aan de beveiligde stalling doe ik natuurlijk niet

En nu woon ik echt een end van de stad af en Arnhem is niet echt fietsvriendelijk vind ik
  zondag 14 maart 2010 @ 12:09:35 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121534
Hoi. Ik heb zin om te winkelen. Iemand zin om mee te gaan?
pi_79121656
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik haat winkelen Behalve op vlooienmarkten
pi_79121724
Winkelen
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
  zondag 14 maart 2010 @ 12:16:41 #109
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79121768
quote:
Geen tijd.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:18:38 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121836
Ik wil/moet nieuwe lentekleding hebben (bijna alles in mijn kast is zwart en online shoppen doe ik niet (past toch nooit), dus ik heb het maar leuk te vinden
  zondag 14 maart 2010 @ 12:20:33 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79121904
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Syrena het volgende:
Winkelen
Ik moet alleen dat stinkplan afmaken vandaag. En douchen, want ik ben alweer tomatenrood. En er stond iemand te filmen onder de les
Hoe lang heb je nodig ? Jij woont toch in de buurt van roermond?
  zondag 14 maart 2010 @ 12:20:51 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79121918
quote:
Ja, in Stockholm kun je leuk winkelen. En de winkels zijn vandaag open!
pi_79122077
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe lang heb je nodig ? Jij woont toch in de buurt van roermond?
30 km afstand Maar daar is alleen de outlet open, die is stom
pi_79122110
En ik heb gisteren voor 172 euro bijeengeklikt bij de H&M, oa. een Star Wars t-shirt
Benieuwd wanneer ze bezorgen. En m'n bril moet ook nog steeds binnenkomen
  zondag 14 maart 2010 @ 12:38:29 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79122441
Ik wil wel shoppen maar met die stomme belasting die ik moet gaan terugbetalen blijft er niet veel shopbudget over

Gelukkig hebben mama en vriendje al gezegd dat ze wel meebetalen aan mn afstudeerfeest, anders zou me dat ook half ruïneren
  zondag 14 maart 2010 @ 12:38:30 #116
277802 _Calimero_
pi_79122442
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Je hebt er weer wat meer geld bij

nu aan de studie!
Yeeeaahh!! Thanks, super

Donderdag hebben we vergadering op het werk, en ga ik mijn idee van sponsorloop erin gooien, met daarbij het voorstel om dit door de CIOS stagiaires te laten organiseren Is een goede taak voor ze en scheelt mij weer werk
  zondag 14 maart 2010 @ 12:39:57 #117
277802 _Calimero_
pi_79122496
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weer Alleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
pi_79122639
TVP!

* Mini_rulez gaat vandaag ook maar eens de boel uitmesten.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 14 maart 2010 @ 12:46:21 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79122710
Schoonmaken, ohja dat wou ik ook nog doen

Meteen de daad maar bij het woord voegen dan he...

* LB sopje maken gaat
pi_79124386
Ik wil ook een voorjaarsschoonmaak . Volgende week ofzo maar doen.

Vandaag maar eens mijn les afmaken (moet dinsdag lesgeven en zelf het materiaal maken) en dan hopelijk nog tijd over om een werkstuk te schrijven. Vind het wel spannend, eerste keer dat ik een hele klas voor mijn neus krijg en ze allemaal naar mij moeten luisteren .
pi_79124419
! Heb me laten overhalen door vriendje om mee te gaan naar het lab, 'je kunt daar ook studeren'. En nu heeft hij steeds zn pc nodig en heb ik eigenlijk geen zin ook in studeren.
Nou ja, anderhalf uur nog!
we hebben wel net een ijsje gegeten
pi_79125111
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
O en ik ben begonnen met het schoonmaken van mijn badkamer: tegeltjes boenen, vloertje schrobben etc, en nu glanst en glimt alles weer Alleen is mijn gewone kamer nog steeds een zooitje
Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamer gelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
pi_79125433
Dat gepraat over schoonmaken zou me wel moeten inspireren... Mn kamer is nogal een zootje op t moment.
Vreetdag vandaag, de teller staat nu al op 1150 kcal, terwijl het me niet walgelijk veel lijkt!
O: 2 croissantjes met jam
L: bruin broodje filet a. 2 boterhammen rundvleessalade
T: ijsje
T: 3 paaseitjes
Al weet ik wel dat het door die tussendoortjes komt. Op 1600 blijven vandaag zal wel lastig worden.
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 14:13:35 #124
70532 loveli
N
pi_79125496
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Oh dat had ik gister gedaan, maar gisteravond kwam mijn bf aanzetten met wat vrienden om bier te drinken en roken in mijn kamer gelukkig had ik alles snel schoongemaakt met van die doekjes en had ik niet uren staan schrobben..
Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 14:15:32 #125
236335 neen
schone schijn
pi_79125576
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt schoongemaakt...? Kort houden dat vriendje van je!
pi_79125586
wat loveli zegt!
Hij komt 'gewoon maar even' langs met vrienden van hem om in jouw huis er een teringzooi van te maken?
Ja doei.
pi_79125619
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
  zondag 14 maart 2010 @ 14:18:15 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79125682
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Gatver. Roken in de kamer waar je ook moet slapen. Stinkt het nu niet vreselijk?

In plaats van shoppen ben ik gaan koken: bami + gegrilde drumsticks + diverse gemengde groente en satehsaus + kroepoek + diverse andere sausjes enzo. Nu ben ik vol.
pi_79125710
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:16 schreef P.F het volgende:
Nee ik had schoongemaakt en daarna kwamen ze.
Maar het stonk wel! Konden ze dat niet bij je vriendje doen?
pi_79127031
Hahahaha, nee joh was heel gezellig alleen jammer dat ik net schoon had gemaakt
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 15:01:05 #131
70532 loveli
N
pi_79127381
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 15:16:39 #132
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79127978
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zondag 14 maart 2010 @ 15:19:24 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79128084
Aahh Sjaapje . Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
  zondag 14 maart 2010 @ 15:20:34 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79128133
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:16 schreef Sjaapje het volgende:
Aarg, mijn appartement is zo leeg zonder vriendje, heb hem in die 5 maand niet zo gemist als nu... Nujah zullen wel de eerste daagjes zijn en dan is het gewoon vliegensvlug 10 april.
Lijstje:
O: 3 speculooskoekjes (cadeau van de 'schoon'familie) met een boek in bed
L: 2 kaas ananascroques op donkerbruinbrood
T: Fruitsalade met yogurt
T: kop koffie met stukje chocolade (Cote d'or, mijn 'schoon' willen mij dik!)
L: boerenstamppot met worstje
T: glas rode wijn, iets van fruit
dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!

Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:

T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.

Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:24:16 #135
277802 _Calimero_
pi_79128264
Zo, ik ben ook aan het koken geslagen! De lasagna die ik donderdag al wilde maken, staat nu in de oven Dan kan ik die invriezen/de koelkast in voor ergens verderop deze week.

Broccoli staat te pruttelen, daar wordt soep van gemaakt en dan gaan we vanavond aan de soep met stokbrood, smeersels en salade. Ik wilde koffie met chocolade na doen, maar de chocola is gister opeens verdwenen in mijn mond
  zondag 14 maart 2010 @ 15:25:03 #136
277802 _Calimero_
pi_79128310
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
Ik ga even een dienstdoende apotheek opzoeken voor wat ibu, een soort verzekering voor vannacht
Wat ga je vannacht doen dan?
  zondag 14 maart 2010 @ 15:25:35 #137
277802 _Calimero_
pi_79128331
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat is altijd het moeilijkste vind ik, de eerste dagen net nadat je samen bent geweest!

Mijn lijstje ziet er ongeveer zo uit:

T: groot glas mango-ananassap
O: yoghurt met appel, banaan en muesli
S: sollicitatiebrieven schrijven
L: 2 grote kommen broccolisoep met kleine blokjes oude kaas
T: zelfgemaakte koekjes, denk ik
D: stoofschotel met zelfgemaakt brood
T: wijntje.
S: yoga.

Best okay, dacht ik zo. Afhankelijk van de koekjes, natuurlijk!
Jij ook al!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:34:13 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79128681
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jij ook al!
Ja, want de broccoli die gister op m'n lijstje stond lag vanmiddag nog steeds op de keukentafel....
  zondag 14 maart 2010 @ 15:38:20 #139
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79128865
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef Rituals het volgende:
Aahh Sjaapje . Gelukkig is 10 april niet zo héél ver meer. Wanneer ben je klaar in Hongarije en kom je weer helemaal terug naar België?
10 april , al heb ik het hier best naar men zin in Hongarije...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79128896
oooo er komen zo heel veel mensen eten, leuk!!
pi_79128948
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!

Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:46:15 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79129198
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:40 schreef Syrena het volgende:
Ha hier staat de broccolisoep ook al aan op!

Bohh hele dag al flinke koppijn na het sporten, heb ik die gesmoord met twee para's, word ik misselijk
Even gegoogled en ik heb dus teveel gezweet. Maar goed, ik wilde dus aan mijn plan werken, maar voel me een beetje wrakkig nu (al is koppijn + misselijk wel weg, heb nu alleen nog nekpijn). Anders morgen maar verlof nemen ofzo, even de agenda tjekken.
veeel water drinken!

Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:47:32 #143
277802 _Calimero_
pi_79129240
Broccolisoep

Ik wilde er een kwak creme fraiche in doen, maar had per ongeluk light gekocht Heb het er alsnog ingedaan, maar het wil niet mengen en is gaan scheiden/schiften weet ik hoe het heet
  zondag 14 maart 2010 @ 15:48:38 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129281
Hoi, wat een schoonmaakwoede hier
Mijn lief is erg netjes en schoon dus doe ik daar aan mee, voldoet mij prima, rustig in het hoofd

LIjst:
O: yoghurt met druifjes
T's: boterham rosbief, appel, peer, tomaat, cup a soup kerrie
L: 2 boterhammen filet americain, cup a soup champignon, 2 bekers melk
T's: boterham rosbief, sinaasappel, blokje choco, 2 tuc koekjes (die dingen zijn zo gruwelijk lekker)
D: Zuurkoolovenschotel.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 maart 2010 @ 15:55:56 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79129522
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:03:30 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129780
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat voor koekjes zal ik eens gaan bakken?
Nou, tucjes
  zondag 14 maart 2010 @ 16:06:44 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79129909
Bah. Ik wil nu ook koekjes.
pi_79129940
Blegh, wat een rotzondag, ik kom echt traag op gang. Maar goed, mijn administratie is wel bijgewerkt nu. Eens kijken wat voor nuttigs ik nog meer kan doen.
Mag een pizzadoos met een restje aangekoekt spul eigenlijk bij het oud papier?

Lijstje:
O: afbakbroodje met kaas, tomaat en ei, koffie met melk
L: zelfde als O
T: misschien wat stokbrood met kruidenboter, om kruidenspul te testen dat ik heb gekocht
D: aardappelpuree met Valess en broccoli (dit keer echt)
T: wijntje, kiwi
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 14 maart 2010 @ 16:08:02 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79129961
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Ewelina het volgende:
Bah. Ik wil nu ook koekjes.
Ik heb nog een halve pak tuc, een open pakje met kletskoppen (zo mogelijk nog lekkerder) en gangmakers..
Hellup
pi_79130076
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

veeel water drinken!

Zo, mijn twee sollicitaties zijn verstuurd. Voor functies in Nederland...en het lijkt me zo gek om weer in Nederland te wonen!
Nee juist niet, koppijn & misselijk zijn tekenen dat je teveel zouten en mineralen hebt verloren. Ik had bouillon moeten drinken na het sporten. En de volgende keer iets van aangelengde sportdrank mee denk ik.
Ik had ook bagger ontbeten, vorige week was ik thuis en had ik gewoon op tijd m'n brinta op, nu was het snelsnel een snee brood naar binnen vouwen (les was pas om 11 en dan toch in bed blijven stinken tot 10.15..... ). Ik voel me nu alleen nog maar alsof ik teveel gezopen heb

Heb toch een beetje aan mijn stuk gedaan, maar mijn vader kijkt surround-sound en mijn moeder staat te koken... Na het eten ga ik thuis nog wat proberen te doen (zag net dat m'n baas morgen overleg heeft van 10-11, dat loopt altijd uit, dus kan ik dan nog fftjes en anders 's middags vrij nemen).

Naja, ik hoef nog maar 'n half hoofdstuk (=1 pagina ofzo) en dan de conclusie & aanbevelingen nog en de verantwoording. *spreekt zichzelf moed in* (de perfectionist in mij staat alweer te gillen op de achtergrond )
pi_79130134
Ik heb al twee van die rotgangmakers op maar feest is het hier nog steeds niet. Ik doe mee met de rotzondag van Mini, maar dan zonder bijgewerkte administratie. Oh, en zonder de geringste aanvechting om iets nuttigs te gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')