Moet ik eerst even een nieuwe vent/scharrel strikken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt vanzelf, iedereen wil toch geile neucksex op de vloer van een knapperende open haard van een hutje in het bos![]()
Redelijk. Soms wel ok, soms goed en soms kut.quote:
You go girl!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
Ik heb een hele lekkere van de tokoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo.. Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Maar in het kader van de zelfstandigheid heb ik wel besloten dat ik deze zomer lekker alleen op reis ga. Ik denk aan Istanbul.
Of Warschau of Praag. Eén van die drie wordt het (ik heb ws. maar een week en niet heel veel budget).quote:
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Wat goed! Kan me voorstellen dat het eng lijkt maar ook best lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Wel leuk om het dan ook bij verschillende toko's enzo te kopen, als je zo'n liefhebber bentquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik ken alleen nog maar de fivespice van Silvo.. Soms ruik ik gewoon even aan het potje, als ik in de kelder sta.
Whoop!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ruik naar zonnebank. Jakkie. En net met mijn moeder door de kamer gezumbaat![]()
Onze dansschool jat de laatste tijd veel van een school uit Hickory in New York heb ik deze week ontdekt
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof!! Ik zit er ook aan te denken (al voor het uit ging), maar dan het liefste naar een land waar ik de taal kan.
Stoer van jullie!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
Boomboom heb ik vorige week voor het eerst gehad. Die is exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whoop!
Ja wij doen ook Hickory's RompeWelke doen jullie?
*schieuwnierig*
Veel plezier met heggen vlechten, Sigme!
Ja die hadden wij ook bij de eerste lessen! Nu doen we hem af en toe nog in de herhaling! Ik vind haar zo kick-ass hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:00 schreef Syrena het volgende:
En van deze doen we de eerste dans hetzelfde
Ik had een dagboekje bij me in Florence, en daar schreef ik in terwijl ik wachtte op mn eten, dat vond ik een fijne oplossingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tof! Ik heb besloten dat ik dit jaar in m'n uppie naar Parijs ga. Ik heb er erg veel zin in, behalve in alleen eten. Dat vind ik minder waus, geloof ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Djezus, dat is echt moeilijk om mee te doen! En de kleding voor zumba is dus een broek afgerold tot de heupbotten, felgekleurde bh met een T-shirt dat boven de bh eindigt?Ik krijg ineens een heel ander beeld bij al die mensen aan de Zumba hier!
Ik doe nog steeds maar wat, we hebben geen spiegels en ik kan de voeten van de instructeur bijna nooit zien. Bovendien is EN armen EN benen bewegen best een uitdaging voor me.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
Ik vind alles wat geen zumba is echt gruwelijk. Aerobics, bodystep etc. Al doen we hier ook wel een grapevine of andere passen die ze daar ook doen (HA en die ken ik dan! Whoei!).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:30 schreef LadyBlack het volgende:
Motorisch gestoord; check
Ik heb me wel eens over laten halen om mee te gaan naar Bewegen Op Muziek, maar daar kon ik echt niks van! En ik vond het ook verschrikkelijk trouwens, dus dat hoef ik van mezelf echt nooit meer te doen
Geen idee, op een gegeven moment heb je het gewoon door en dan leer je nieuwe dingen ook een stuk makkelijker omdat je dan merkt dat het veelal variaties zijn op hetzelfde! Ik Zumba nu sinds mei 2009 en volgens mij ben ik er intussen wel redelijk goed in (oi! ik en sport, nowaiii!).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar het lijkt me zo ontzettend moeilijk, al die pasjes etc. onder de knie te krijgen! Hoe lang duurde dat dan bij jullie, dat je niet helemaal overdonderd was door al die moves, maar redelijk mee kon doen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij was het ook van plan toch? Of vergis ik me nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |