Ah, vandaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Is geen winkel hoor Ewelina, maar een particulier die zo zijn pensioen nuttig doorbrengt. Hij knapt fietsen op en verkoopt ze voor 35 euro.
vertel op! Met wie???quote:Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!![]()
Zo, nu maar eens bijlezen......
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt.. De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken.
.
O god, het heerscht echt hierquote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Is het besmettelijk ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kende de hele fietsenmaker niet, ik had gezocht naar een fietsenmaker bij mijn vader in het dorp omdat dat me geen extra treinkaartje zou kosten...
Ik denk dat ik met een retourtje Groningen en een fiets uit de winkel die DaD noemde goedkoper uit ben!
Waren die deze week in de aanbieding?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker met zo'n goedkoop Kruidvat-kaartje: voor 12,50 het hele land door.
Ik vermoed de Waterleidingduinen...quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef loveli het volgende:
Mooi Co, jaloers hier! Waar is dat precies? Dan 'bookmark' ik de locatie in m'n tomtom.
Verkoop is afgelopen zaterdag gestart, dus ik denk dat er nog wel wat te halen valt.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waren die deze week in de aanbieding?
quote:Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop.
Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 13 maart t/m 9 mei 2010
Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 15 mei 2010 t/m 11 juli 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |