abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 19:40:19 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79139226
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Kimpossible het volgende:
Goedenavond dames und heren. Ik ben de hele dag wezen werken, weer.. pff. Moe!

Vanochtend was het hier relatiecrisis, dus niet ontbeten en verder is het fruit op dus dat werd hem ook niet, helaas..

Zondag 14 maart:
Ontbijt: 1 kop koffie.
Tussendoor: 2 glazen sap, 1 pakje yofruit.
Lunch: 1 bruine boterham met slagersachterham, 1 met pindakaas. 1 flesje water
Tussendoor: 2 granen biscuits en 1 half glas sap.
Avondeten: 1 bord carribische kip, 1 kop melk.
Oei, dat klinkt niet echt goed. Die relatiecrisis niet en je lijstje ook niet. Is alles nu weer oke?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79139253
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef conleche het volgende:
Ik ben helemaal rozig van het wandelen vandaag. We waren best verdwaald, dus ipv de bedoelde 14 km. zijn het er 18 geworden of zo en we zijn 4 uur onderweg geweest, maar het was echt prachtig en best mooi weer ook, ondanks de voorspelde regen!! *blij is*
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Foto's zijn met m'n telefoon gemaakt, zo jammer dat ik m'n camera was vergeten, dan had ik veel meer kunnen inzoomen op die beesten. Dat dat zomaar los rondloopt een half uurtje van Amsterdam!

Zo, nu maar eens bijlezen......
Mooie foto's hoor . En 18 km, wat een end! Fijn dat je er goed weer bij had, wij hadden het eigenlijk nét te koud en er viel ook wat veel regen (zij het dat het even niet regende in de twee uur dat we rondwandelden).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:41:56 #253
70532 loveli
N
pi_79139313
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.

Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging kwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te springen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.

ik post geen lijstje vandaag
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 19:42:50 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79139365
Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
  zondag 14 maart 2010 @ 19:44:05 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79139435
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef Goodbye het volgende:
Prachtige foto's Co, waar is dat? Misschien ook eens gaan wandelen met Mr Gb hier gaat het nog steeds oké trouwens, dus het topic is niet gejinxt ofzo
Hier gaat het ook weer okay. Al mis ik m'n duutser wel behoorlijk. Hij mij gelukkig ook!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:44:48 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79139474
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:35 schreef sigme het volgende:
  • Pannekoeken (gistbeslag van volkorendeeg & boekweitmeel), 2 ons gemalen spek, 2 ons gemalen kaas. Warm
  • Aan de maas in Oeffelt: koude opgerolde pannekoeken
  • Wandelroute Oeffeltse Meent, 4,7km
  • Stuk bananenbrood & koude opgerolde pannekoek
  • 1/4 droge worst
  • Avendeten: rijst, lamsgehakt, boontjes
  • 1 port

De heggen waren heg, en gevlochten. Als wij gaan vlechten doen we het anders; met de heggen zie zij vlechten hou je een schaap wel in de wei, maar een lam niet, en kunnen honden d'r ook nog wel bij komen.
  • Hoe vond je het bananenbrood?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:45:11 #257
    70532 loveli
    N
    pi_79139490
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
    Tis hier nu wel redelijk over ja, meneer riep dat het maar tijd was dat we afscheid namen (like wtf, kunnen we niet gewoon normaal ruzie maken?:() en toen ging ik stuk. Hij had wel binnen een paar minuten door dat dat echt geen dingen zijn die je zomaar moet roepen en heeft ook half op zijn knieen zijn excuses aangeboden, want hij meende het niet en wil voor altijd bij me blijven etc.

Ik kan alleen maar hopen..
    Subtiliteit en mannen...
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:45:12 #258
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139491
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
    Oh, je had al gepost. Laten we hopen dat het een vlaag va verstandsverbijstering was.
    Mja. , ik hou niet van crisis. Ik hou wel van een goede discussie en weeet ook dat af en toe bonje niet slecht is voor een relatie, misschien zelfs wel goed, maar hierdoor was ik echt even van mn padje. Crisis arriveerde om 9.15 en ik moest om 10.00 uur op m'n afdeling bij mn werk staan.. Goeie timing ook..

Dus op dat flauwe lijstje heb ik ook nog de hele dag gewerkt, haha. Ik baal er echt van dat we geen appels meer in huis hebben of een goed alternatief. Probleem is, dat ik fruit alleen op eet als er ee nstuk of 4/5 appeltjes (oid) liggen. Als ik zo'n hele zak koop, blijft het raar genoeg liggen?
    Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
      zondag 14 maart 2010 @ 19:45:47 #259
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79139518
    Mijn Duitser en ik vinden elkaar ook nog steeds erg lief Al snak ik wel naar een plekje voor mezelf. Mijn kamer is alweer geconfisceerd door de cd-verzameling en andere troep van hem
    pi_79139627
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar lammetjed lopen toch niet weg van moeders? Herinner me nog in m'n studententijd dat het lammetje in de tuin om een los hek (los als in gewoon doelloos in het gras, niet een open hek in de omheining, hek schermde alleen een leiding af) was gelopen en dat moeders en kind van weerszijden van het hek naar elkaar stonden te blaten. Na enig aandringen liep het beestje weer om het hek heen.

Kan me ook nog herinneren dat ze met de kop door het gaas graasden, de wat oudere lammetjes (model zonder mams). Na een ontsnappingspoging lwam 'ie erachter dat 'ie toch weer naar de andere kant van het gaas wilde. Hij stak z'n kop door het gaas en begon te sprongen. Best leuk, schapen, maar niet bijzonder slim.

ik post geen lijstje vandaag
    Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
    Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.

En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.

Waar heb je pijnstillers voor nodig?
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zondag 14 maart 2010 @ 19:48:37 #261
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139643
    Troep maken, nog iets waar ze goed in zijn ja, haha! Mijnes ook. We wonen samen en ik kan écht niet tegen troep (losse flodders, a la, maar als ik sochtends in een teringzooi kom als ik uit bed stap moet het NU NU NU worden opgeruimd en schoongemaakt. Ik heb ADD en het is in m''n hoofd al druk genoeg zónder chaotische omgeving..)

Maar voor de rest heeft ie niet zovee lspul dus maakt ie ook lekker geen troep
    pi_79139702
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Oh my, ik ben echt eten voor een weeshuis aan het maken. Ik had m'n enorme pan nodig, die ik nog nooit had gebruikt. . De left over pompoen ligt in de oven te roosteren om er straks pompoenkaneelcakejes mee te bakken. .
    Krijg je eters of ga je invriezen?

Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone Kunsten Nu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
    pi_79139749
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hoe vond je het bananenbrood?
    Dit was al het derde bananenbrood geloof ik, ik vind het geweldig . Nog mijn onuitsprekelijke dank voor de tip, ooit.
      Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 19:52:17 #264
    70532 loveli
    N
    pi_79139817
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Schapen zijn niet bijster slim. Hoe ontsnappingsgereid de lammeren zijn verschilt per jaar. Eén jaar hebben we erg vroeg vier rammetjes gehad, die gingen na een maand of twee toch echt actief naar het betere gras toe. Hun wei is na de winter erg kaal - en er staat mooi fris groen gras omheen. Lammetjes zijn avontuurlijker dan schapen. Die rammetjes gingen echt vér uit wandelen, met z'n vieren vonden ze zichzelf best een hele kudde.
    Wederom, mannen....!
    quote:
    Het is vervelend, lammetjes buiten de wei.

En honden in de wei is nog véél vervelender, dus goed hondendicht is ook veel waard.

Waar heb je pijnstillers voor nodig?
    Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
    crap in = crap out
      zondag 14 maart 2010 @ 19:54:34 #265
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79139948
    Die malle mannen toch zeg.
    het lijkt niet wat het is
      zondag 14 maart 2010 @ 19:54:49 #266
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79139959
    Bod van 40 euro voor een fiets is geaccepteerd.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zondag 14 maart 2010 @ 19:55:23 #267
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_79139984
    Beste mensen,

Ik ga 24 kijken , tot straks!

Straks = wanneer ik alweer zó veel gemist heb dat ikde draad weer kwijt ben
    pi_79140006
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Wederom, mannen....!
    De varkentjes zijn bargjes
    quote:
    [..]

Werd vanmorgen heel raar wakker met spierpijn in m'n rug en nek en kiespijn. Het is allebei rechts, ik weet niet precies waar de kiespijn overgaat in de spierpijn.
    Ai, da's flink klote. Is het af- of toegenomen in de loop van de dag?
    pi_79140049
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Krijg je eters of ga je invriezen?

Ik ben met een vriendin naar de Kahlo-expositie in het Museum voor de Schone Kunsten Nu nog even wachten op het eten; Meneer had een dusdanig drama gemaakt van het deeg dat ik het maar even opnieuw heb gedaan, maar het moet nog wel even rijzen nu
    Invriezen. .

Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_79140094
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:54 schreef neen het volgende:
    Die malle mannen toch zeg.
    't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
    pi_79140106
    Inderdaad, mannen!
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zondag 14 maart 2010 @ 19:58:00 #272
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79140115
    Mannen...
      zondag 14 maart 2010 @ 19:58:48 #273
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79140149
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]

't Jammer voor de enkele niet-rotte appels, maar het zou voor de wereldvrede beter zijn als ze allemaal preventief gecastreerd werden.
    Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
    pi_79140234
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef neen het volgende:

[..]

Voor de wereldvrede wel ja want lang hebben we dan niet meer
    Oh, geen zorg, we kunnen via operatieve weg zaad winnen van een paar exemplarische exemplaren .
      zondag 14 maart 2010 @ 20:01:59 #275
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79140307
    Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
      zondag 14 maart 2010 @ 20:02:46 #276
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79140334
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
    Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
    Vertroetelen lekker instoppen op de bank met een filmpje, warme melk/thee/choco ofzo...
      zondag 14 maart 2010 @ 20:02:52 #277
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79140337
    Vaker op zondagavond Tink...vooravond van school? Had ik wel .
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 14 maart 2010 @ 20:03:11 #278
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79140356
    Telt missen ook onder relatiecrisis? Zwembad is toe, fiets is plat en erasmusvriendin is weg met loopbroek dus kan ik niet sporten... Maar de chocolade ligt nog steeds in de kast, maar man en morgen ook al geen werkdag want nationale feestdag...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_79140479
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
    Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
    pi_79140533
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
    What I was thinking.

Als het vaker voorkomt en op tijdstippen zoals de zondagavond, dán zou ik er pas iets achter gaan zoeken.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:09:15 #281
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79140629
    Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
    Wortels!
    pi_79140658
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Invriezen. .

Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
    Flammkuchen. En ach ja, hij is verkouden en ziekerig en dientengevolge al wat extra klagerig. En toen had 'ie ook nog eens een halve liter water bij een pond witte bloem gemieterd (ik had gezegd volkorenbloem en 300-350 ml ). Dus toen heb ik hem maar gewoon uitgelachen
    pi_79140673
    Oh kijk, da's weer extra informatie natuurlijk En je mag het daar heus over hebben hoor. Het is niet dat we verder zo ontopic zijn
    pi_79141099
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
    Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
    Wortels!
    Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
    Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:18:56 #285
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79141117
    quote:
    Wortels!
    Ik zou gaan voor vertroetelen. En evt de leerkracht uithoren.
    pi_79141240
    O, vertel eens wat eraan scheelt dan, Tink? Ze ziet ergens vast enorm tegenop ofzo? Voor mij ook leerzaam, ik ben zelf helemaal geen ouder die geweldig advies paraat heeft in dat soort situaties.

Toen de mini bijvoorbeeld ooit uitgelachen werd bij de gymles vanwege een T-shirt met Ernie erop (paar rotkinderen:"Dat is voor beeebies!" Mini:"Maar ik vind het leuk!" ) was mijn eerste impuls eigenlijk de desbetreffende kinderen flink met de mattenklopper ervan langs te geven en ze vervolgens een halve dag gedwongen voor Sesamstraat te zetten. Maarja, dat ging lastig, dus blijft het altijd maar bij begripvol luisteren
    pi_79141333
    Ik had als kind heul vaak buikpijn. Bij mij hielp het als ik op mijn buik ging liggen.

De wandeling was bij de Kennemerduinen, de auto neergezet bij station-noord van Santpoort en dan zo het bos en de duinen in. Wel een ontdekking, dat wandelen in eigen land, het was er eigenlijk om begonnen om m'n wandelschoenen te testen en onze rugzakjes met ingebouwd waterreservoir, maar ik vind het zo leuk dat ik dat wel een paar x per maand wil gaan doen.

Verder ben ik vergeten waar ik allemaal op wilde reageren, ik moet dat voortaan maar à la PF per post doen.

Welkom Mark, dat had ik ook nog niet gezegd.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:23:43 #288
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79141373
    quote:
    Wortels!
    Dan kun je niet meer doen dan lief zijn, laten weten dat ze bij je terecht kan en een kopje thee/ander warms aanbieden toch?
    pi_79142523
    Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!

Nou ik ben dus een soort van weg op m'n werk. Het is zo ontzettend rot, gewoon de hele manier waarop ik behandeld ben. Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch. Ik heb er zoveel energie in gestopt en het echt met liefde gedaan, soms dagen gewoon alles gerunt in die winkel omdat mijn baas er amper een voet binnenzet, hij heeft nog 2 van deze zaken en heeft deze vestiging min of meer "opgegeven" omdat er te weinig geld binnenkomt. En nooit direct zeggen als er iets is wat ik niet goed heb gedaan of als ik iets Ben vergeten, maar dat hoor ik dan allemaal via via van collega's die dat mij dan
    even tussen en neus en lippen mededelen, over hele onbenullige dingetjes die dan zo hard aankomen.
    Ik ben zelf gewoon een eerlijk persoon en verwacht dat dan ook van anderen, vooral als je met elkaar werkt. Ja het klinkt heel stom maar ik weet echt niet zo goed waaraan ik het heb verdiend. Ik doe altijd heel erg m'n best voor iedereen enzo en dan is het best een harde klap als je daar gewoon alleen gemeenheid en achterbaksheid voor terugkrijgt.

Maargoed volgens een collega trek ik het me teveel aan ofzo.

Sorry moest het ff kwijt. Het enige wat me nu nog wel een beetje opbeurt is de overwinning van Ajax. Al veliezen die volgende keer toch weer

/egopost
      zondag 14 maart 2010 @ 20:42:33 #290
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79142527
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
    Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
    Wel! Zachte geprakte worteltjes wordt hier bijna standaard voorgeschreven bij diarree (wel eerst 8 uur zonder eten en dan dus de geprakte worteltjes).

Ze ligt nu met kruikje en hoorspel in bed na een kwartiertje geknuffeld te hebben.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:44:54 #291
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79142691
    SDB dat klinkt echt heel onrechtvaardig . Niet leuk om zo behandeld te worden als je je zo hebt ingezet!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 14 maart 2010 @ 20:48:51 #292
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79142920
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:
    /egopost
    Bijbaan of niet, het is nooit leuk als je stank voor dank krijgt!

Het enige wat je nu kunt doen is inderdaad proberen het je zo min mogelijk persoonlijk aan te trekken (de vestiging wordt opgeheven toch, niet jij ontslagen?) en een andere, léuke bijbaan zoeken!
    pi_79142930
    SDB, wat misselijk En het vreet op zo'n manier zoveel energie dat het ook niet de moeite is om voor te vechten. voor jou!
      zondag 14 maart 2010 @ 20:49:27 #294
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_79142959
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:.....Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch..
    /egopost
    Nooit voor andere mensen denken. En logisch dat je baalt enzo. Het is nooit leuk om je baan te verliezen en al helemaal niet op deze manier.
    pi_79143033
    quote:
    Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!<knip>

/egopost

Gewoon volhouden laiverd. Eerlijk zijn, hard werken, oprecht wezen. Uiteindelijk brengt je dat het meest (zij het niet per se het meeste geld).

En je hoeft niet bij te lezen om wat over jezelf te mogen vertellen. En ook al geen sorry te zeggen.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:54:29 #296
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79143355
    quote:
    Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!

wat mooi Co
    Wat kommie doen in Groningen?
    pi_79143378
    Wat hier boven mij al wordt gezegd. Kop op shiny. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zondag 14 maart 2010 @ 20:55:57 #298
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79143452
    SDB Wat naar!
    pi_79143501
    Vervelend Shiny. Het is niet "maar" een bijbaantje, het is toch iets waar jij je best voor hebt gedaan.
    Laat het je vooral niet ontmoedigen om zelf wel lief en aardig voor mensen te zijn.
    Are you pondering what I'm pondering?
      zondag 14 maart 2010 @ 20:59:47 #300
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79143727
    quote:

/egopost
    Wat zij hierboven zegmaar zeggen enzo.

En Ajax gaat volgende week winnen, alleen zijn ze nog steeds afhankelijk van boeren en tukkers.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')