SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
deeltje 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Nou inmiddels voor het eerst met een Eidolon gevochtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wou ik ook weten, dankje
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog een voordeel, daarna is iedereen weer met volle gezondheid.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Fipotje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zat nog niet op 300quote:
Jawelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zat nog niet op 300
Rare modjes
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelAlleen iemand had om 5 uur gespamt, en die posts hebben ze verwijderd.
Geen idee, ik ga daar niet overquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Duidelijk. Meteen geband neem ik aan? Weg met dat soort tuig
Kon je dat wel goed lezen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga daar niet overWat ik uit zijn posts las was dat hij te dronken was om te spelen, en toen heeft hij 20 dingen gepost.
Met moeite.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon je dat wel goed lezen?
Of is je monitor wel HD?
zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
Verstandige moederquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het trouwens wel een goed plan dat ik mijn PS3 aansloot op een beeldscherm
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi RenRen woont nog bij zijn moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vrouwelijke Final Fantasy gamer! ZOMGWTF!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!
Ik vroeg me al af wanneer er wat van gezegd zou worden, aangezien ik nog maar 1 vrouwding heb gezien buiten mezelf.
Vraag d'r nummer dan!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ik woon nog thuis, dat wordt nooit wat!quote:
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
En de muziekkeuze ben ik niet gewend van FF.
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij al twee keer "I'm to old" gezegd dus dat moet wel
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet waar jullie zijn, maar zijn redenen om daar te zijn worden nog wel duidelijk
En ook die vanVanille
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Volgens mij is ze even oud als Serah. Of 2 jaar jonger of zo, had een site gevonden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh noemt haar ook 'kid', dus ik gok een jaar of 16. Lekker naief jong meisje![]()
[..]
Ik neem aan dat dit voor iedereen nog wel duidelijk wordt
Ik vermoed een Barret surrogaatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien is Sazh gemaakt met hetzelfde idee? Idk.
Barret. I pitty the fool!quote:
Ja, dit is gewoon een echtequote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind Sazh heel erg uit de toon vallen.Zijn gezicht is zo niet FFXIII. Ik dacht in het begin dat hij uit een ander spel was gejat en in FF was gegooid. Niet omdat het een neger is, maar normaal maken ze negers ook pretty en pop-achtig, en hij heeft andere ogen, andere huidstructuur. Vond het apart.
Ja! Zo gek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een echte
Viel me ook wel op
Is het trouwens te gek als ik ook nog eens een nerdopleiding doe?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja.
Wel vind ik het jammer dat de leeftijden niet in het boekje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iets zegt me dat........quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet waar jullie zijn, maar zijn redenen om daar te zijn worden nog wel duidelijk
En ook die vanVanille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verklap het nog maar niet
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja iets zegt me dat........Ik weet niet hoe ver jij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verklap het nog maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VanmiddagAls ik thuis ben weer spelen. En morgenavond.
![]()
Chapter 4.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik morgen overdag pasquote:VanmiddagAls ik thuis ben weer spelen. En morgenavond.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chapter 4.
[..]WhySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik morgen overdag pasZo druk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even leswissel![]()
Ja. Trainen.... en een datequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even leswissel
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Trainen.... en een date
[..]Date, ooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, is het bij XII express, dat sommige personages heel modern 'standaard' engels/amerikaans spreken en sommige personages redelijk ouderwets praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gisteren niet meer gespeeld (damn you sport!) zit nog ergens einde van chapter 4 nu denk ik. met Lightning en Hope. Heb een extra savegame gemaakt om even te spelen met de wapen upgrades voordat ik verder ga.
Morgen even een keer GEEN boodschappen doen (heb nog wel genoeg in huis voor een week denk ik hoop ik) en de hele dag FFXIII spelen
na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sterker nog, RenRen woont nog bij haar moeder!
Ja sorry, ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebs
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Shazh is een beetje de Murtaugh van het stel. Ik mis een Quinna of Caith Sith o.i.d.
quote:there are two things in world
things you can eat and things you no can eat
Alleen mannen die zich voordoen als vrouwen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
leugens , er zijn geen vrouwen op het interwebs
Ik ga huilen hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef mirved het volgende:
girl = guy in real life
anoniem blijven je zet mijn hele wereld op zijn kopquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja sorry, ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellen
ja dat zijn de kast homo's van het internetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen mannen die zich voordoen als vrouwen!
Ik heb geenkastquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat zijn de kast homo's van het internet
wat is een she-ra paard? een soort my little pony voor volwassenen (of maak ik nu indirect een hele lompe opmerking)?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geenkastIk praat gwoon openlijk over she-ra paarden
Hij staat in 1 vd spoilers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is een she-ra paard? een soort my little pony voor volwassenen (of maak ik nu indirect een hele lompe opmerking)?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat in 1 vd spoilers.
En She-Ra (Princess of Power), jongeman, is de tweelingzus van He-Man, Master of the Unvierse!
Hij reed op Battlecat (een tijger), zij op Swiftwind (een paard).
En ja dat is wel een beetje een soort van uit de kluiten gewassen my little ponyAh dat verklaart een hoop... ik heb vroeger niet veel met he-man gespeeld. meer met transformers en GI-JOE. Ik had wel wat he-man figuren, maar me nooit bezig gehouden met het verhaal....generatiekloof I guessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de uitleg mijnheer
![]()
bleh nog 4 uur werken
Ohaiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMGWTF, THE WORLD IS COMING TO AN END!
Ik vroeg me al af wanneer er wat van gezegd zou worden, aangezien ik nog maar 1 vrouwding heb gezien buiten mezelf.
ik kreeg wel een lekker brede glimlach op mijn gezicht toen ik dat kuiken uit dat huge kapsel zag komen. En ook dat hij ermee communiceert in zekere zin.... beestje vliegt wat vooruit en piept een beetje om maar aan te geven dat meneer voort moet makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
FF13, whuzza! Ik snap wat RenRen bedoelt, Sazh valt een beetje buiten de boot qua stijl. Maar ik vind hem wel leuk, met dat kuuken in zn haar![]()
Ik ben erg benieuwd, heb tot nu toe nog weinig tijd gehad om te spelen! Maar het ziet er echt al supershiny uitDus ook een beetje tvp
![]()
[..]
Ohai
2 zelfs!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
FF13, whuzza! Ik snap wat RenRen bedoelt, Sazh valt een beetje buiten de boot qua stijl. Maar ik vind hem wel leuk, met dat kuuken in zn haar![]()
Ik ben erg benieuwd, heb tot nu toe nog weinig tijd gehad om te spelen! Maar het ziet er echt al supershiny uitDus ook een beetje tvp
[..]
Ohai
O volgens mij weet ie heel goed wat ie doet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kreeg wel een lekker brede glimlach op mijn gezicht toen ik dat kuiken uit dat huge kapsel zag komen. En ook dat hij ermee communiceert in zekere zin.... beestje vliegt wat vooruit en piept een beetje om maar aan te geven dat meneer voort moet maken![]()
Hij valt een beetje buiten de boot maar dat is voor mij meer omdat hij zo'n 'het zal wel en wat doe ik hier' houding heeft. ik zie nog niet een directe relatie tussen hem en het verhaal. Nu is hij maar een beetje de persoon die op het verkeerde moment op de verkeerde plek was....
Dat dus. Hij is niet gebanned maar ik hou hem in de gaten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelAlleen iemand had om 5 uur gespamt, en die posts hebben ze verwijderd.
Ik denk dat je minimaal 6 toevoegingen hebt straksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Als iemand mij wilt toevoegen op het PSN; Renchanz.
Zonder punt.
Och, heb er toch nog niet veelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat je minimaal 6 toevoegingen hebt straks
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Niet kijken als je nog niet voorbij chapter 6 bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Volgens mij wat je zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij wel. ik heb van mijn inschrijving op de beta (via ffxi) ook geen officiele bevestiging gehad. Ik ben niet uitgeloot voor de alpha ronde(ook niet door de extra actie van ZAM). Als het goed is gaat de alpha / beta site vandaag van start. Er worden nog mensen geselecteerd voor de Beta later dit jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Niet kijken als je nog niet voorbij chapter 6 bent!Ik wil klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil klikken!!L'Amour menaçant:
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik snap geen zak van die beta signup, ik heb me nu al op 3 dingen geregistreerd en ben er nog steeds niet. Welke "20-digit promotional code" hebben ze het over?
EDIT: ah ik zie het nu, in de email..
Ik had daar juist weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Die Enki met z'n mattie.
Die zijn moeilijk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik had daar juist weinig problemen mee.
Welke setup gebruik je eigenlijk?
je krijgt een mail met een ff14 promo codequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:- The FINAL FANTASY XIV promotional code enables you to apply for, but does not guarantee participation in, beta testing for FINAL FANTASY XIV. Those selected to participate in the beta test will be notified at a later date.
1) SE members account aanmakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt een mail met een ff14 promo code
over de code
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Theoden het volgende:
[..]
1) SE members account aanmaken
2) FFXIII registreren
3) Wachten op een email met daarin een code
4) SE account aanmaken (dat is dus iets anders dan SE members account)
5) Beta application invullen en daarbij PS3 aanklikken en de code die je in je mail hebt gekregen invoeren
6) Code in je mail goed bewaren omdat het goed is voor een special ingame item als FFXIV live is
Thnx!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
schreef NaRRaToR het volgende:[/b]
hmmmm ben toch wel heel benieuwd of Deacon_tigra er al achter is wat het monster in PULSE was wat hij tegenkwam.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
kan niet wachten om dat beest te battlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heerlijk om in mooie gebieden rustig te lopen zonder mini-map, helaas heb je hem wel nodig
Even niet spoileren aubquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.quote:
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Ik heb wat streetfightermaatjes er op staan, tenminste, daar gebruik ik het echt voor. Altijd handig om een invite te sturen in het spel zelf en lekker matten. Maar voor FF zie ik het nut nog nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Wat is daar nou niet aan te snappen? Wil je hoger zul je een level omhoog moeten, basic RPG stuffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:32 schreef Pritt het volgende:
Die role level crystals hadden ook wel wat beter uitgelegd of uberhaupt uitgelegd mogen worden.
Zit nu net in chapter 9.
Hele avond weer op stap en morgen kan ik pas later op de dag.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eerder een beetje lange spoiler van dat wapensysteem gegeven, ik weet niet of je die tip bedoeltvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door NaRRaToR op 12-03-2010 21:53:17 ]na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja die bedoel ik dus! thx
grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mij geen FFXIII meer vandaag....poes heeft mijn schoot geclaimed en ik krijg straks bezoek...misschien stiekem nog een uurtje spelen als bezoek weg is maar mezelf kennende is het dan alweer 6 uur 's ochtends
na na na na na na na Badjasman!![]()
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn er overigens mensen hier die XI spelen? en zo ja welke server?na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:55 schreef Pheno het volgende:
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat is die neger irrtant sloom zeg met z'n pistolen. Is het echt nodig dat hij vóór elk schot een rondedansje opvoert?![]()
Ik ben geen expert, maar ik weet er wel iets van. Stel je vraag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
![]()
What's up?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik vind Hope & Light echt ZO leuk samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Nah laat maar, er is al te veel schade gedaan. Valt toch al niet meer te herstellen, kan opnieuw beginenn. Bedankt, jij ook chibibo.quote:![]()
Ik vind die neger wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef chibibo het volgende:
Wat is die neger irrtant sloom zeg met z'n pistolen. Is het echt nodig dat hij vóór elk schot een rondedansje opvoert?![]()
Ik ben alweer in chapter 6. Het eerste deel van de Riparian Corridor ziet er erg mooi uit.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Spoony is maar begonnen met een FFX rant
http://spoonyexperiment.com/2010/03/11/it-begins-again/
ik ga morgen maar weer eens aan de slag met FFXIII![]()
De game is nog steeds fantastisch
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Chapter 4 vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Orealo op 13-03-2010 10:19:52 ]![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:12 schreef Orealo het volgende:
Chapter 4 vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef D-Industries het volgende:
[..]Thanks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Hope trouwens een emo.
![]()
Denk niet helemaal begrijpt wat ik bedoel. Op je crysa grid heb je af en toe een grijze sphere, role level. Kosten gewoon flinke punten en je moet er langs. Dan vraag je je af waar ze voor zijn, snappie vouz?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar nou niet aan te snappen? Wil je hoger zul je een level omhoog moeten, basic RPG stuffA.F.C. Ajax - Piet de Visser![]()
zo vandaag ook maar weer is veder na de nodige huiselijke zooi
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Wat ook een belangrijke tip is m.b.t Crystarium, als je eenmaal verder komt in het spel zul je merken dat je meer en meer punten nodig hebt. Belangrijkste is altijd om eerst de 'binnenbaan' af te maken, richting de Role level crystal. De crystals op de binnenbaan kosten minder cp dan de vertakkingen naar buiten toe. Natuurlijk wel hier en daar de abilities meepakken.quote:Role Level Crystals:
These are far more important than they may initially seem, as they offer a meaningful enhancement to a character's proficiency in the related role, plus a smaller boost to their companions. This [invisible] upgrade is applied immediatly once you unlock the crystal.
Voorbeeld Commando Role Bonus:
Role level 1 - Dmg boost (self) x 2.0 - Dmg boost (allies) x 1.05
Role level 2 - Dmg boost (self) x 2.1 - Dmg boost (allies) x 1.05
Role level 3 - Dmg boost (self) x 2.2 - Dmg boost (allies) x 1.10
Role level 4 - Dmg boost (self) x 2.3 - Dmg boost (allies) x 1.10
Max - Dmg boost (self) x 2.5 - Dmg boost (allies) x 1.15
Bron: CE guide Final Fantasy XIII
--------
Inmiddels aangekomen in chapter 13, mijn vaste party - lightning / fang / hope hebben nu ieder 3 rollen helemaal maxed in crystarium. Ik heb nog steeds geen weapons en andere items geupgrade. Ik wacht daarmee tot ik "organyx" wapen tegenkom van lightning. Die wil ik hebben.. waar blijft het.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door D-Industries op 13-03-2010 12:53:05 ]Altijd aan het dromen...![]()
Ik ben gisteren begonnen.
Is het jullie ook al opgevallen dat de achtergrondmuziek in chapter 3 erg lijkt op dat van de Thunder Plains van FFX?
Ik vind Snow btw eerder 25-30 jaar en Serah 10-15. Erg fout vind ik ze samen. Maar het zal wel erbij horen.
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat de achtergrondmuziek in chapter 3 erg lijkt op dat van de Thunder Plains van FFX?
Ik vind Snow btw eerder 25-30 jaar en Serah 10-15. Erg fout vind ik ze samen. Maar het zal wel erbij horen.
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:Ik dacht ook heel vaak de Hymn uit FF X terug te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.
Heb je de doctors code al? Ik weet niet precies waar je hem vind, maar ik ben erachter gekomen dat je daarmee heel makkelijk een healer erbij kan hebben. Potions worden dan 2x zo effectief. En ze kosten niets van je gauge.![]()
Ja.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de muziek juist zo anders. In veel gebieden. Misschien vallen de verschillen me misschien sneller op dan de overeenkomsten.![]()
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut gamequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Spoony is maar begonnen met een FFX rant
http://spoonyexperiment.com/2010/03/11/it-begins-again/
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
Ach. Het is een rant, geen objectieve review. Dat is net als dat je games serieus gaat beoordelen op wat Yahtzee (van Zero Punctuation) zegt, daar komen ook alleen de negatieve punten in een niet geheel serieuze wijze naar boven.
FFX is best een goede game, en voor z'n tijd al helemaal. Wat hij zegt is op zich wel waar maar door sommige dingen moet je gewoon heen prikken..![]()
Ik vind wel dat Tidus een kutstem heeft en vind hem echt het meest irritante persoon dat ik ooit heb gespeeld in een game. Lord.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boobs mage wut.
Iedereen wou altijd dat ik Lulu ging cosplayen
[ Bericht 6% gewijzigd door RenRen- op 13-03-2010 17:34:32 ]![]()
hehe, moest wel lachenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut game
Echter ik heb me prima vermaakt met X![]()
Yuna,Fiends
, Evrea & Seymour
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
ben benieuwd of er nog een ZP review komt van XIIIquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef SinofEnvy het volgende:
Ach. Het is een rant, geen objectieve review. Dat is net als dat je games serieus gaat beoordelen op wat Yahtzee (van Zero Punctuation) zegt, daar komen ook alleen de negatieve punten in een niet geheel serieuze wijze naar boven.
FFX is best een goede game, en voor z'n tijd al helemaal. Wat hij zegt is op zich wel waar maar door sommige dingen moet je gewoon heen prikken..
Ik vind zijn stukjes altijd wel vermakelijk. Je moet het idd nemen met een pot zout, maar erg leuk soms
Ik weet nu waar de TT op slaat. Langste battle tot nog toe, 6 min! Wel 5 sterren gehaald, uiteraard in één keer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef RenRen- het volgende:
Snow heeft een veel te grote ego.
En Roy, toch wel hè, zie je de gelijkenis?
Welk Chapter was da, ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijn
Psn online ID Tec-Deacon
Ik heb er al eentje van n kwartier gehad... zit nu in chapter 13quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nu waar de TT op slaat. Langste battle tot nog toe, 6 min! Wel 5 sterren gehaald, uiteraard in één keer
What was once contained, will be unleashed![]()
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Welk Chapter was da, ik weet het niet meer
Oooow DIE Bulbasar!
Vandaag verslagen
L'Amour menaçant:
Ja dat heb ik inderdaad ook wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Als die 2 omhelzen zie ik meer papa en dochter of zo
L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Tidus een kutstem heeft en vind hem echt het meest irritante persoon dat ik ooit heb gespeeld in een game. Lord.LuluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boobs mage wut.
Iedereen wou altijd dat ik Lulu ging cosplayen
L'Amour menaçant:
Dacht het al idd, ik had hem in 1xquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef Purevil het volgende:
[..]
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?
Maar had nog wel 6 tellen over van mijn Doom count![]()
Psn online ID Tec-Deacon
Ik weet de reden van Sazh nu........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Mooi hoe alles met elkaar verweven is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist
Psn online ID Tec-Deacon
Chapter 6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mooi hoe alles met elkaar verweven is he
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
Naarmate het spel vordert word het vanzelf duidelijker
Owja, Hope is wel een loser, dat ben ik wel met je eens
Psn online ID Tec-Deacon
Ik vind het wel jammer dat het reizen/rondlopen zolang duurt.
Wil k een missie voltooien voor zo'n l'Cie stone, moet k eerst n half uur wandelen voordat ik er ben.
Of ik krijg het gewoon niet voor elkaar om die Teleport l'Cie stones te vinden
Ze staan zeker in Gran Pulse redelijk gecentreerd
Plus na een aantal missies kan je de Chocobo gebruiken
Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Vanille? Waar? Wat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieten eh. "Ja ga haar maar cosplayen"quote:
Mwah, Pokémon is wel oke. Nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pokemon lovers
Heerlijke vrouwen zitten er in deze FFmaar. Oké. De spellen.
De mannen vind ik wat minder in deze FF![]()
![]()
Cosplay![]()
Niet geschikt voor RenRen![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 13-03-2010 20:44:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Ze is wel prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geef mij maar een mooie vent.
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Dat hoeft niet in spoler tags te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in spoler tags te staan![]()
Dit welMwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juist. omdat ze er wel werk in heeft gestoken hoeft het niet in een spoiler tag te staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.
de slechte voorbeelden uit mijn spoler wel.
Misschien ben ik een perfectionist ofzo, maar als je dan cosplay wilt doen doe het dan goed en steek er iig moeite in.na na na na na na na Badjasman!![]()
hmmm....erg goed gedaan. ik vind het wel jammer dat er zoveel filters in zitten dat het haast CGI lijkt.... ik snap het wel gezien de "special effects" etc maar toch...
maar idddat soort cosplay heb ik wel respect voor
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrend
α & Ω
Ik ben nog steeds een grote liefhebber van Final Fantasy V, true het verhaal is niet zo episch als IV,VI en VII, maar hell wat was dat een leuk level systeem, en Gilgamesh was om te huilen van het lachen.![]()
![]()
Het verhaal boeide mij totaal niet. Dat is ook de reden dat ik bij FFXII voortijdig ben afgehaakt. Mijn angst dat het bij FFXIII weer zou gebeuren is gelukkig niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meer
Ben nu paar uurtjes bezig.
Vanille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die mini-chocobo is zo schattig![]()
Vraag me wel af wat het doel van die Razh (of zo) is behalve excuusneger spelen.![]()
![]()
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmm....erg goed gedaan. ik vind het wel jammer dat er zoveel filters in zitten dat het haast CGI lijkt.... ik snap het wel gezien de "special effects" etc maar toch...
maar idddat soort cosplay heb ik wel respect voor
![]()
thx voor de tip.... Zal het eens checken.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.
nu eerst op stap en dan morgen lekker uitbrakken met ffxiii (en het nodige gevloek omdat het dan wss niet wil lukken....iets met motoriek vermogen en alcohol ofzo) later mensen!na na na na na na na Badjasman!![]()
Eerst 4 uur erop zitten in FFXIII... vond het eerste gedeelte echt tegen vallen en ronduit saai. Te lineair, shoppen bij savepunten, teveel savepunten, geen steden, de muziek is ronduit kut. Het voelt echt aan als Crysis Core, een tussendoortje, niet als een volwaardige Final Fantasy.
Gelukkig heb ik nu het Paradigms vrij gespeeld en dat maakt het gelijk een stuk aantrekkelijker.... het vrijspelen van skills weet ik nog niet wat ik daar van moet denken. Pluspunten zijn het verhaal en de graphicsMoest wel echt moeite doen om me door die eerste paar uur heen te worstelen.....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Glitch gevonden.
Eén of andere brommer vermoordt me steeds met zijn machinegun of wat het ook is, maar als ik van paradigm's switch, stopt de aanval
Oh, had gewoon één keer geluk.
Deze kan ik niet aan.![]()
De eerste paar uur (waar ik nog in zit) zijn de gevechten echt super saai en extreem makkelijk. Maar zo te lezen komt daar verandering in.![]()
Maar ben blij dat ik hem toch maar gekocht heb voor de X360. Valt grafisch gezien niet tegen. Integendeel, ik vind het ronduit prachtig.! En de personages
! Geweldig.
![]()
Als je ook midden in een reeks van 4 aanvallen switched en er zijn bijv al 2-3 aanvallen geweest na de switch is je attack balkje alweer vol om weer aan te vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Glitch gevonden.
Eén of andere brommer vermoordt me steeds met zijn machinegun of wat het ook is, maar als ik van paradigm's switch, stopt de aanval
Oh, had gewoon één keer geluk.
Deze kan ik niet aan.
A-HA!SPOILER: Chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ook chapter 7.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is niet elke keer zo, heb al een paar keer meegemaakt dat na een paradigm shift mn balk gewoon aan t opladen wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je ook midden in een reeks van 4 aanvallen switched en er zijn bijv al 2-3 aanvallen geweest na de switch is je attack balkje alweer vol om weer aan te vallen.
Man o man wat zien sommige filmpjes er belachelijk mooi uit
Vanille is toch wel erg lief
En ik heb een tweede neger gevonden
α & Ω
Next-gen Gold Saucer![]()
Die schápen!
Die muziek
Heerlijk stukje, FFXIII
α & Ω
XII ja. Daar snapte ik minder van dat dit. Vind dit niet meer verwarrend, zeker niet na het lezen van de datalog. Als je dat een beetje bijhoudt....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrend
Naarmate het spel vordert word het vanzelf duidelijkerIk niet. In het begin wel, nu niet meerquote:Owja, Hope is wel een loser, dat ben ik wel met je eens![]()
L'Amour menaçant:
Mjaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:30 schreef RenRen- het volgende:
De mannen vind ik wat minder in deze FF
Ik mis een Basch en Balthier
L'Amour menaçant:
Ik vond het verhaal van XII te politiek en ik hou niet van politiekquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verhaal boeide mij totaal niet. Dat is ook de reden dat ik bij FFXII voortijdig ben afgehaakt. Mijn angst dat het bij FFXIII weer zou gebeuren is gelukkig niet uitgekomen.
L'Amour menaçant:
Verhaal van 13 is goed te volgen als je datalog leest. Erg veel achtergrond informatie dat je niet komt te weten door puur de cutscenes te kijken.![]()
hihi dat meisje plast!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Man o man wat zien sommige filmpjes er belachelijk mooi uit
Vanille is toch wel erg lief
[ afbeelding ]
En ik heb een tweede neger gevonden
Ik weet niet of ik deze ga kopen, heb gehoord dat dit een linieair verhaal heeft en je dus niet zoals in FF8 lekker rond kan sjouwen. (met natuurlijk wel een hoofdverhaal met rode draad erin)![]()
Ja dat lees ik ook altijd. Alleen tot nu toe schept het meer verwarring dan helderheid. Maar dat zal wel omdat ik het nog eens een tweede keer moet lezen.quote:Op zondag 14 maart 2010 02:16 schreef Theoden het volgende:
Verhaal van 13 is goed te volgen als je datalog leest. Erg veel achtergrond informatie dat je niet komt te weten door puur de cutscenes te kijken.![]()
![]()
Ik vind zelf dat die insteek van FFXII een stuk beter is dan die van de andere Final Fantasies die ik heb gespeeld. Daarnaast zijn de dialogen, karakters en cutscenes ook van een veel hoger niveau. Alleen raakt het spel op een bepaald punt zijn verhaal een beetje kwijt, waarschijnlijk doordat Matsuno er halverwege mee is gestopt.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van XII te politiek en ik hou niet van politiek
FFXII is sowieso fantastisch, de vrijheid die je hebt om de wereld te verkennen, geen random battles, de art, de hunts. Ik heb FFXIII niet gespeeld, maar als het meer in lijn ligt met X dan is het wat mij betreft een enorme stap terug.![]()
Qua opbouw is het FFX ja, lineair. Gevechten zijn deels XII, deels X. Ik vind juist XIII een verademing in vergelijking met XII. Die heb ik uitgezet na 10u. Trok het niet. Lelijke omgevingen. Vreemde gevechts-stijl. Niets toevoegende fetch-quests. Vreselijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:14 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat die insteek van FFXII een stuk beter is dan die van de andere Final Fantasies die ik heb gespeeld. Daarnaast zijn de dialogen, karakters en cutscenes ook van een veel hoger niveau. Alleen raakt het spel op een bepaald punt zijn verhaal een beetje kwijt, waarschijnlijk doordat Matsuno er halverwege mee is gestopt.
FFXII is sowieso fantastisch, de vrijheid die je hebt om de wereld te verkennen, geen random battles, de art, de hunts. Ik heb FFXIII niet gespeeld, maar als het meer in lijn ligt met X dan is het wat mij betreft een enorme stap terug.
Heb gisteravond weer een heulleboel mensen tot diep in de nacht zien spelen
Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb gisteravond weer een heulleboel mensen tot diep in de nacht zien spelen
α & Ω
quote:Die raakt z'n naam niet meer kwijt
L'Amour menaçant:
Weet je... ik begin me steeds minder te ergeren aan Vanille nu weer.
Ok, als ik zo'n vriendin had zou ik 'r ff zeggen "Ik krijg tandpijn van je!" ... maar volgens mij zit er veel meer achterEn ik ben er erg benieuwd naar
L'Amour menaçant:
Er is best wat commentaar op ffxii dat ik kan begrijpen, maar lelijke omgevingen? Dat dus echt niet. Het spel heeft dan wel last van de lage beeldkwaliteit op de ps2 (Ben om die reden nu opnieuw begonnen op een emulator en draai het nu op 720p, ziet er veel beter uit) maar dat had bv FFX ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua opbouw is het FFX ja, lineair. Gevechten zijn deels XII, deels X. Ik vind juist XIII een verademing in vergelijking met XII. Die heb ik uitgezet na 10u. Trok het niet. Lelijke omgevingen. Vreemde gevechts-stijl. Niets toevoegende fetch-quests. Vreselijk
Het grootste probleem met ffxii is wat mij betreft dat je jezelf redelijk makkelijk in de problemen kan helpen door slechte keuzes te maken qua licenses en dat het spel hier weinig tips over geeft. Ook is het onduidelijk wat de effecten van wapens zijn. Als je ook geen ervaring met MMO's hebt (waar FFXII duidelijk door is geinspireerd) zal dat ook vaak gebeuren. Maar zodra je dit een beetje doorhebt is het spel wat mij betreft echt fantastisch.![]()
Ze houdt zich volgens mij een masker voor. Ze doet me wel denken aan Rikku.quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Weet je... ik begin me steeds minder te ergeren aan Vanille nu weer.
Ok, als ik zo'n vriendin had zou ik 'r ff zeggen "Ik krijg tandpijn van je!" ... maar volgens mij zit er veel meer achterEn ik ben er erg benieuwd naar
![]()
Ik heb het niet over de grafische engine, maar over de artstijl. Die vond ik maar lelijk. Je begon bovendien in een riool, en een groot deel speelde zich af in een woestijn. Meh. Saai en lelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Er is best wat commentaar op ffxii dat ik kan begrijpen, maar lelijke omgevingen? Dat dus echt niet. Het spel heeft dan wel last van de lage beeldkwaliteit op de ps2 (Ben om die reden nu opnieuw begonnen op een emulator en draai het nu op 720p, ziet er veel beter uit) maar dat had bv FFX ook.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Schuldig.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb gisteravond weer een heulleboel mensen tot diep in de nacht zien spelen![]()
Ik ben nu aan het begin van Chapter 10.
De laatste 2 chapters waren echt tof, met als hoogtepunt de eindbaas van Chapter 9.
Hij begon aan het einde wel Doom te casten omdat ik er te lang over deed, maar hij moest nog maar een paar klappen hebben.![]()
De eerste boss waar ik constant moest switchen tussen Paradigm om het er levend van af te brengen.![]()
Ik kon het na het stappen niet laten om nog even de chapter uit te spelen.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb gisteravond weer een heulleboel mensen tot diep in de nacht zien spelen![]()
![]()
Ik heb je kutbrommer gevonden volgens mijquote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze houdt zich volgens mij een masker voor. Ze doet me wel denken aan Rikku.
Die dingen zijn inderdaad kut. Wees gewaarschuwd voor meer momenten waar je af en toe gaat vloeken omdat je nog niet de juiste combinatie van paradigms hebt ingesteld.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dingen zijn inderdaad kut. Wees gewaarschuwd voor meer momenten waar je af en toe gaat vloeken omdat je nog niet de juiste combinatie van paradigms hebt ingesteld.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wow, ik snap niet hoe dat kan... Die Gatling Gun is sterk ja, maar bij mij overleefde iedereen sowieso wel 1 hit, ook de non-Sentinels, ook buiten Steelguard, en ik heb 0.0 extra gefarmed (gewoon zo goed als elk monster dat ik onderweg "toevallig" tegenkwam gekilled).![]()
Snow moet gewoon met Sentinel zijn aandacht trekken, anders kun je weer een Phoenix Down gebruiken op Hope.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:11 schreef SinofEnvy het volgende:
Wow, ik snap niet hoe dat kan... Die Gatling Gun is sterk ja, maar bij mij overleefde iedereen sowieso wel 1 hit, ook de non-Sentinels, ook buiten Steelguard, en ik heb 0.0 extra gefarmed (gewoon zo goed als elk monster dat ik onderweg "toevallig" tegenkwam gekilled).
Ik heb tot nu toe ook nog niets gefarmed (begin van Chapter 10) en op dat punt kan Hope die aanval echt niet overleven.![]()
Die scooter is een beetje overpowered ja met z'n Gattling Gun. Zeker als er nog twee van die vliegende mannetjes naast hangenMaar goed, had net die battle en heb 'm gewoon overleefd met 5 sterren (Shiva ook ingezet voor die twee mannetjes en ze waren zo weg)
Hij kost dus ff 44 @ MMMaar ze hadden geen PS3 versie en mn vriendinnetje was zo slim om de XBOX versie de vinger te geven
![]()
Let the wait begin![]()
![]()
Gattling Gun can be pretty devastating and can easily wipe out Snow even with 1400 hp. Simply change Paradigm to Building Block or Lifeguard and have Snow use Provoke followed by Steelguard. This, if done fast enough, can cause you to take no damage from Gattling Gun.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die scooter is een beetje overpowered ja met z'n Gattling Gun. Zeker als er nog twee van die vliegende mannetjes naast hangenMaar goed, had net die battle en heb 'm gewoon overleefd met 5 sterren (Shiva ook ingezet voor die twee mannetjes en ze waren zo weg)
Wiki.
Ik ben gelukkig niet de enige die die brommer vervelend vind
L'Amour menaçant:
Hoe zit het nou met die wapen upgrades?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:07 schreef Cid het volgende:
Hoe zit het nou met die wapen upgrades?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met de mensen die alles zelf willen ervaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel lekker hoor, Light slaat echt hard nu als COM.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:17 schreef torn_Machina het volgende:
Wapens upgraden doe ik later wel.
Ik heb het nu nog niet nodig gehad.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ga vanavond maar een poging doen... Niemand die weet hoe het echt zit dus?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor, Light slaat echt hard nu als COM.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Had trouwens deze gemaakt tijdens mijn laatste sessie. Die soldaat zag me aankomen en rende voor z'n leven
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had trouwens deze gemaakt tijdens mijn laatste sessie. Die soldaat zag me aankomen en rende voor z'n leven
. Die zat achter zijn eigen staart aan.
Wat een leuke soundtrack trouwens in Nautilus!.
[ Bericht 8% gewijzigd door Orealo op 14-03-2010 18:11:58 ]![]()
Einde van chapter 11 begin 12 zou zo uit een Michael Bay film kunnen komenScience flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CP grinding spot in chapter 8: (640 CP per battle)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:01 schreef SinofEnvy het volgende:
CP grinding spot in chapter 8: (640 CP per battle)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door D-Industries op 14-03-2010 19:29:53 ]Altijd aan het dromen...![]()
Ben nu een stukje verder en heb nu die Paradigm dingen. Ben er niet zo'n fan van eerlijk gezegd.
En het zal wel weer aan mij liggen maar als ik battle speed op normal zet dan kan ik soms amper bijhouden wat er allemaal op het scherm gebeurt en zie ik soms te laat dat ik even moet healen of wil ik te snel klikken en dan gaat ze (Lightning) weer aanvallen terwijl ik er een seconde later achter kom dat ik beter een potion had kunnen gebruiken. Maar dan moet ik weer 5 seconden wachten tot ze klaar is met aanvallen. En dat is dan weer te laat.
En als ik hem op slow zet dan zie je soms voor 5 seconden helemaal niets gebeuren op het scherm omdat je alleen maar wacht.
Vooral met 4 of meer vijanden op het veld is het soms nogal chaotisch. Je moet van alles bijhouden.![]()
Klopt, dat vind ik dan wel weer leuk. Maar al die verschillende klasses vind ik dan weer niks.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:30 schreef Ixnay het volgende:
Crystarium is eigenlijk hetzelfde als de Sphere Grid.![]()
Je kan op rondje drukken (geen idee welke knop dit is voor xbox) om je acties te cancelen. Ook midden in gevecht paradigm veranderen - hopen dat je teammate snel genoeg is om de schade te healen. :]quote:Op zondag 14 maart 2010 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Ben nu een stukje verder en heb nu die Paradigm dingen. Ben er niet zo'n fan van eerlijk gezegd.
En het zal wel weer aan mij liggen maar als ik battle speed op normal zet dan kan ik soms amper bijhouden wat er allemaal op het scherm gebeurt en zie ik soms te laat dat ik even moet healen of wil ik te snel klikken en dan gaat ze (Lightning) weer aanvallen terwijl ik er een seconde later achter kom dat ik beter een potion had kunnen gebruiken. Maar dan moet ik weer 5 seconden wachten tot ze klaar is met aanvallen. En dat is dan weer te laat.
En als ik hem op slow zet dan zie je soms voor 5 seconden helemaal niets gebeuren op het scherm omdat je alleen maar wacht.
Vooral met 4 of meer vijanden op het veld is het soms nogal chaotisch. Je moet van alles bijhouden.
Altijd aan het dromen...![]()
Oh dat cancellen is me helemaal ontgaan denk ik. Bedankt.
En dat switchen doe ik wel regelmatig. Op de een of andere manier als m'n balkje op is en ik switch van aanvallend naar verdedigend of andersom dan is m'n balkje 75% van de keren weer meteen helemaal vol. Bijkomend voordeel of zo? Gewoon de hele tijd blijven switchen dus... en ik hou niet van dat switchen. Wat is er mis met het systeem waarin elk personage zich op een klasse specialiseert? FFX stijl dus o.a. Dat vond ik echt heel erg gaaf. Nu is bijna iedereen een jack-of-all-trades zeg maar.![]()
Het balkje loopt vol terwijl de animatie laat zien dat je van paradigm switched.Altijd aan het dromen...![]()
nee hoor zeker in het begin zal je altijd maar 1 healer 1 saboteur of 1 synergist in je team hebben. Dus er is wel degelijk spraken van specifieke rollen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Oh dat cancellen is me helemaal ontgaan denk ik. Bedankt.
En dat switchen doe ik wel regelmatig. Op de een of andere manier als m'n balkje op is en ik switch van aanvallend naar verdedigend of andersom dan is m'n balkje 75% van de keren weer meteen helemaal vol. Bijkomend voordeel of zo? Gewoon de hele tijd blijven switchen dus... en ik hou niet van dat switchen. Wat is er mis met het systeem waarin elk personage zich op een klasse specialiseert? FFX stijl dus o.a. Dat vond ik echt heel erg gaaf. Nu is bijna iedereen een jack-of-all-trades zeg maar.
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:06 schreef D-Industries het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn. Jammer dat ik je bericht nu pas lees. Heb daar 3 Deceptisol gebruikt ofzo. Maar goed, jammer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben inmiddels ook al een stuk verder gegaan qua story, dus... Zit goed. Ik lees ook over allemaal Chapter 9 grind spots, daar ga ik wel ff stuk grinden.![]()
![]()
Boss Battle theme, begin hem steeds meer te waarderen!
Vooral het stukje op 1:31
α & Ω
Grinden is totaal niet nodig als je gewoon alle monsters killed. Tegen het eind van ieder chapter heb je toch alle skills gemaxed. Enige reden om te grinden is om meteen weer alle skills kan maxen in de volgende chapter wat je veel te sterk maakt en alle volgende battles worden dan gewoon attack attack attack drukken zonder enige spanning.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Damn. Jammer dat ik je bericht nu pas lees. Heb daar 3 Deceptisol gebruikt ofzo. Maar goed, jammer dan.
Ben inmiddels ook al een stuk verder gegaan qua story, dus... Zit goed. Ik lees ook over allemaal Chapter 9 grind spots, daar ga ik wel ff stuk grinden.
FrustratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor degenen die al bezig zijn met end game dingen na chapter 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
FrustratieWelk chapter is dat? Never mind heb m al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja als je verder geleveled bent in het Crystarium maakt dat zekers wereld van verschil uit, meer HP, meer effectiveness van je heals.
edit: yay, net me eerste trapezohedron binnen!!!
[ Bericht 10% gewijzigd door D-Industries op 14-03-2010 21:37:52 ]Altijd aan het dromen...![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
FrustratieHet is al lang geleden dat ik daar was en weet niet meer precies welke chars je tot de beschikking hebt. Voor het gevecht equip je chars defensive. Begin van het gevecht synergist/saboteur en een commando laten aanvallen (lightning dus).Daarna switchen com-rav-rav en proberen zoveel mogelijk dmg te doen. Daarna eerste de buitenkanten afmaken en naar binnen toe werken. Hp op de helft switch je naar com- rav - medic. Zijn je 2 party members dood en je bent best ver summon dan een eidolon daarna zijn al je chars weer vol leven en heeft hij weer flink wat dmg opgelopen. Mocht dit niet baten overweeg je wapens/equip te upgraden bij het save point. Je weet nu sowieso welke aanvallen hij doet dus equip je zo dat je daar het beste bestand tegen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is al lang geleden dat ik daar was en weet niet meer precies welke chars je tot de beschikking hebt. Maar begin van het gevecht synergist/saboteur en een commando laten aanvallen (lightning dus). Daarna eerste de buitenkanten afmaken en naar binnen toe werken. Daarna switchen com-rav-rav en proberen zoveel mogelijk dmg te doen. Hp op de helft switch je naar com- rav - medic. Zijn je 2 party members dood en je bent best ver summon een eidolon daarna zijn al je chars weer vol leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
FrustratieMotherfucker is het eejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook uren bij hem vast gezeten, veel grinden en kwa tactics idd wat D hierboven zegt
![]()
Owja, upgrade je wapens,![]()
@RenRen, die 'velo-vespa's komen later in het spel per 2
Psn online ID Tec-Deacon
even een kort vraagje...in het crystarium heb je dus verschillende rollen...echter de status + kristallen gelden die voor het hele character of alleen als het character in die specifieke rol zit???na na na na na na na Badjasman!![]()
Mystikvm, ik heb net even gekeken naar mijn savegame daar op Chapter 11,
Hoe zit het met jou HP daar? Ik had toen 4210 / 4680 / 3475 (Lightning / Fang / Hope)
3 rollen uiteraard gemaxed.De upgrades in het Crystarium gelden voor alle rollen. HP / Magic / Str neemt niet toe en af met verwisselen van rollenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef NaRRaToR het volgende:
even een kort vraagje...in het crystarium heb je dus verschillende rollen...echter de status + kristallen gelden die voor het hele character of alleen als het character in die specifieke rol zit???
Wat overigens ook nog een hele fijne tip is, wat ik niet ingame kon vinden, is dat je select kan drukken tijdens summons, sla je de animaties over.. scheelt soms bergen tijd
Altijd aan het dromen...![]()
jaja hijs gruwelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 18:38 schreef mirved het volgende:
Einde van chapter 11 begin 12 zou zo uit een Michael Bay film kunnen komen
Psn online ID Tec-Deacon
wehehehehe hope is en blijft een prutsert.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik moest lachen... zie hier een topic waar een gozer claimed 80 uur bezig te zijn geweest om een trapezohedron te grinden, terwijl ik mijn eerste binnen heb in 25 minuten.Ben weer bezig, net een platinum ingot gekregen.. maar ik ga voor die trapezos.
Tis wel een lange poging van battles. Een trap van dat beest en ik ben elke keer dood haha.Congratsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef torn_Machina het volgende:
Zo, eindelijk bij Chapter 11 aangekomen.![]()
Chapter 10 was ook aardig lang met wat toffe boss battles.
Tot op dit punt nog helemaal niet hoeven grinden.
Party is op dit moment Lightning/Fang/Hope met gemiddeld 1.5k hp en nog geen geupgrade wapens.
[ Bericht 19% gewijzigd door D-Industries op 14-03-2010 22:35:38 ]Altijd aan het dromen...![]()
Dat heeft in de FF serie ook te maken met willekeur, HCbaily was in zn FFV playtrough ook drie kwartier bezig met het stelen van 2 double lances terwijl ik er binnen 10 minuten 7 had,quote:Op zondag 14 maart 2010 22:05 schreef D-Industries het volgende:
Ik moest lachen... zie hier een topic waar een gozer claimed 80 uur bezig te zijn geweest om een trapezohedron te grinden, terwijl ik mijn eerste binnen heb in 25 minuten.Ben weer bezig, net een platinum ingot gekregen.. maar ik ga voor die trapezos.
Tis wel een lange poging van battles. Een trap van dat beest en ik ben elke keer dood haha.
![]()
Zo, eindelijk bij Chapter 11 aangekomen.![]()
Chapter 10 was ook aardig lang met wat toffe boss battles.
Tot op dit punt nog helemaal niet hoeven grinden.
Party is op dit moment Lightning/Fang/Hope met gemiddeld 1.5k hp en nog geen geupgrade wapens.![]()
@_*(&$_(@*^@(_$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef NaRRaToR het volgende:
@_*(&$_(@*^@(_$Geprobeerd ringen te equipen met lightning protection?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Of een item gebruiken die je een aantal buffs geeft voor het begin van een gevecht?
Eigenlijk moet je genoeg hebben aan een Med/Rav combo waar Lightning zelf de Medic is.![]()
ja heb twee spark rings om en dat is mijn setup. doom counter winsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geprobeerd ringen te equipen met lightning protection?
Of een item gebruiken die je een aantal buffs geeft voor het begin van een gevecht?
Eigenlijk moet je genoeg hebben aan een Med/Rav combo waar Lightning zelf de Medic is.
Ook al geprobeerd als hij verdedigd snel te switchen naar Rav/Rav?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
ja heb twee spark rings om en dat is mijn setup. doom counter wins
Zo krijg je toch de extra punten die je nodig hebt om te winnen.![]()
ja....(ik ben geen noob hoor) het scheelt echt heel weinig. als ik 100 punten meer had op de doom counter zou ik het halen. aan mijn cp ligt het ook niet. alles voor die rollen is gemaxed. heb geugrade wapens en njah death count is nu al 33. Ik kap er mee voor vandaag...schijtbeest.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd als hij verdedigd snel te switchen naar Rav/Rav?
Zo krijg je toch de extra punten die je nodig hebt om te winnen.
Vind het wel een vermakelijk spel. Maar dit is weer een stap verder van de oude Final Fantasy´s.
Als je terugdenkt aan FFX dat leek dat eigenlijk toch best veel op de traditionele FF spellen.
De characters boeien me meer dan bij FFXII. Dat komt ook omdat ze allemaal een eigen kwaliteit hebben.
Wel is het lastig dat iedere keer de Paradigm Shift terug wordt gezet. Battle systeem gaat snel, ben je ook best snel aan gewend.
Volgens mij zit de victory fanfare er ook in aan het einde van een battle, maar wordt die iets anders afgespeeld waardoor je hem niet direct herkent.
Ik denk dat ze Vanille en Hope bij elkaar hebben gezet op het contrast optimisme-pessimisme te laten opvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja....(ik ben geen noob hoor) het scheelt echt heel weinig. als ik 100 punten meer had op de doom counter zou ik het halen. aan mijn cp ligt het ook niet. alles voor die rollen is gemaxed. heb geugrade wapens en njah death count is nu al 33. Ik kap er mee voor vandaag...schijtbeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je rond loopt zonder dat je in battle bent, kan je op L1 / LB drukken dan zie je een kleine popup met daarin shrouds (enhancements voor je party / invisible) voor wanneer je in battle raakt of juist deze wilt ontlopen. Deze kan je niet gebruiken tijdens de battle zelf, dat moet je vooraf doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:19 schreef Ixnay het volgende:
En ik heb een item waarbij ik een battle begin met Haste, Shell en Portect. Maar hoe kan ik die gebruiken? In het gevecht zelf staat hij er niet bij. En in het menu bij inventory staat hij er wel bij maar ik kan er niks mee.
[ Bericht 3% gewijzigd door D-Industries op 14-03-2010 23:29:42 ]Altijd aan het dromen...![]()
njah bedankt voor de tips... maar ik heb geen schrouds meer (iig niet de haste shroud die voor dit gevecht interessant is).
Die andere zou ik kunnen gebruiken, maar die heeft weinig nut aangezien het duidelijk tijd is wat ik te kort kom in deze battle.
Morgen weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.na na na na na na na Badjasman!![]()
![]()
Ik word altijd een beetje triestig van deze
L'Amour menaçant:
Leuk maar overbodige FF. Voelde aan als een verplichtig,… en zó girly af en toequote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
α & Ω
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 23:19 schreef Ixnay het volgende:
L1 dacht ik! En dan de item selecteren en ga je met die dingen de battle in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
geweldige FF , heb de 100% gehaald voor de ultimate ending , koste me 4 playthrough's
door FFX en FFX-2 wou ik piano leren spelen haha , nog steeds nooit gedaan . lijkt me te moeilijk
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Ben in Chapter 9, en heb nu het wapen van Fang maar gemaxed (level 26), deze houd ik ff op *-niveau. De Gladius heb ik echter wel geupgrade, en die's inmiddels level 23 ofzo, hij zit precies weer op het niveau van Gladius level 26 (Str +175).
Kill alles lekker snelZit dus ff wat gil te farmen op die PSICOM mannetjes die daar rondlopen.
![]()
Vind het nog steeds een erg leuke game (dit is mijn eerste FF).
Nog steeds niet alles onder controle.
Vraagje:
Hoe krijg ik die Nix dood (die vrouwen die met een wiel gooien)![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:00 schreef linebear het volgende:
Vind het nog steeds een erg leuke game (dit is mijn eerste FF).
Nog steeds niet alles onder controle.
Vraagje:
Hoe krijg ik die Nix dood (die vrouwen die met een wiel gooien)
vanochtend is het me toch gelukt om Odin tot me te winnen. het scheelde niet veel. had nog iets van 15 eenheden op mijn teller. jammer ook dat je die shrouds niet kunt kopen. Dat was hier wel makkelijk geweest namelijk.
Moest er wel veel risico voor nemen en hope is wel 2 keer een one-shot kill gestorven maar "lang leve" phoenix downs.
zit nu in een heel mooi natuurrijke omgeving. ik vermoed dat ik daar ons TT monster wel ga tegenkomen
Ik zit nu in het stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vet verhaal, wat wordt het heerlijk verteld en wat een goede sfeer. Alleen die kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
![]()
Klopt best wel, eerste paar uur is het een beetje een chaos met al die termen
Dat maakt het juist wel weer heerlijk genieten
net begonnen met de game en ben inmiddles eind chapter 2
maar ik snap het verhaal niet helemaal wat er nou bij het begin gebeurd en waarom die mensen in die trein vervoerd worden
kan iemand me aub een beetje uitleggen hoe het beginverhaal is?![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
Ik zit nu in het stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vet verhaal, wat wordt het heerlijk verteld en wat een goede sfeer. Alleen die kloteJa ik werd gister ook gek van die kutbrommersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar weer ff proberen.L'Amour menaçant:
Het staat allemaal in je datalog, lees dat gewoon even doorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef casper019 het volgende:
maar ik snap het verhaal niet helemaal wat er nou bij het begin gebeurd en waarom die mensen in die trein vervoerd worden
kan iemand me aub een beetje uitleggen hoe het beginverhaal is?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
1 woord: datalog.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef casper019 het volgende:
kan iemand me aub een beetje uitleggen hoe het beginverhaal is?
L'Amour menaçant:
Zeker als je ze voor het eerst tegenkomtquote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werd gister ook gek van die kutbrommers
Morgen maar weer ff proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Leuke tip: Battle Ratings
Bij 0 sterren is de rare item drop rate x0 - Shroud drop rate x8
Bij 1 ster is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x4
Bij 2 sterren is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x2
Bij 3 sterren is de rare item drop rate x1 - shroud drop rate x1
Bij 4 sterren is de rare item drop rate x3 - shroud drop rate x1
Bij 5 sterren is de rare item drop rate x5 - shroud drop rate x1Altijd aan het dromen...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef D-Industries het volgende:
Bij 5 sterren is de rare item drop rate x5 - shroud drop rate x1
Dus eigenlijk moet je onder de maat presteren om die fijne shrouds te krijgen?
wat ik tot nu toe snap, en als ik dialolg leesquote:
Je zit met een groep mensen op een trein waar je ergens afgevoerd word, je weet te ontsnappen
en gaat opzoek naar je zus
je vind haar en dan ga je haar helpen haar ''doel'' als soort speciaal wezen te halen zodat ze weer kan leven
mis ik nu wwat of is dit wat je tot chapter 3 te weten komt?
waar zou die trein opzich heen gaan??![]()
Gebruiken jullie die shrouds eigenlijk wel?
Ik heb er 1 gebruikt voor de Boss in chapter 9, omdat Hope nog geen Haste/Bravery/Faith heeft.
Erg veel nut hebben ze voor mij nog niet gehad.Je krijgt tijdens het spelen ook een aantal flashbacks van wat er gebeurd is voordat je op de trein bent gestapt aan het begin van het spel.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
wat ik tot nu toe snap, en als ik dialolg lees
Je zit met een groep mensen op een trein waar je ergens afgevoerd word, je weet te ontsnappen
en gaat opzoek naar je zus
je vind haar en dan ga je haar helpen haar ''doel'' als soort speciaal wezen te halen zodat ze weer kan leven
mis ik nu wwat of is dit wat je tot chapter 3 te weten komt?
waar zou die trein opzich heen gaan??
In samenwerking met de extra informatie in het datalog wordt het allemaal toch redelijk uitgelegd.![]()
2 of 3 sterren is dus het minst effectief voor items verzamelen.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef D-Industries het volgende:
Bij 5 sterren is de rare item drop rate x5 - shroud drop rate x1
Beetje raar systeem IMO. Maar goed, aan de andere kant wel handig.
Dan moet je dus voor shrouds gewoon de gevechten heel lang laten duren.![]()
Een Auswitz-variantquote:Dat gaat tegen mijn principes inquote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]Dus eigenlijk moet je onder de maat presteren om die fijne shrouds te krijgen?
Ik mis af en toe wel shrouds want ze zijn echt ideaal, maar ik ga er niet battles voor verneuken.
Heb er nog maar 1 gebruikt om te proberen. Misschien komen ze later nog eens van pas. Vooral die ene dat je met Haste/Bravery/Faith begint inderdaad. Die lijkt me toch wel van pas komen bij boss battles.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef torn_Machina het volgende:
Gebruiken jullie die shrouds eigenlijk wel?
Ik heb er 1 gebruikt voor de Boss in chapter 9, omdat Hope nog geen Haste/Bravery/Faith heeft.
Erg veel nut hebben ze voor mij nog niet gehad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: