quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Niet kijken als je nog niet voorbij chapter 6 bent!Ik wil klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil klikken!!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik snap geen zak van die beta signup, ik heb me nu al op 3 dingen geregistreerd en ben er nog steeds niet. Welke "20-digit promotional code" hebben ze het over?
EDIT: ah ik zie het nu, in de email..
Ik had daar juist weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Die Enki met z'n mattie.
Die zijn moeilijk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik had daar juist weinig problemen mee.
Welke setup gebruik je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je krijgt een mail met een ff14 promo codequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
quote:- The FINAL FANTASY XIV promotional code enables you to apply for, but does not guarantee participation in, beta testing for FINAL FANTASY XIV. Those selected to participate in the beta test will be notified at a later date.
1) SE members account aanmakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt een mail met een ff14 promo code
over de code
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Theoden het volgende:
[..]
1) SE members account aanmaken
2) FFXIII registreren
3) Wachten op een email met daarin een code
4) SE account aanmaken (dat is dus iets anders dan SE members account)
5) Beta application invullen en daarbij PS3 aanklikken en de code die je in je mail hebt gekregen invoeren
6) Code in je mail goed bewaren omdat het goed is voor een special ingame item als FFXIV live is
Thnx!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
schreef NaRRaToR het volgende:[/b]
hmmmm ben toch wel heel benieuwd of Deacon_tigra er al achter is wat het monster in PULSE was wat hij tegenkwam.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
kan niet wachten om dat beest te battlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heerlijk om in mooie gebieden rustig te lopen zonder mini-map, helaas heb je hem wel nodig
Even niet spoileren aubquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.quote:
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Ik heb wat streetfightermaatjes er op staan, tenminste, daar gebruik ik het echt voor. Altijd handig om een invite te sturen in het spel zelf en lekker matten. Maar voor FF zie ik het nut nog nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Wat is daar nou niet aan te snappen? Wil je hoger zul je een level omhoog moeten, basic RPG stuffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:32 schreef Pritt het volgende:
Die role level crystals hadden ook wel wat beter uitgelegd of uberhaupt uitgelegd mogen worden.
Zit nu net in chapter 9.
Hele avond weer op stap en morgen kan ik pas later op de dag.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eerder een beetje lange spoiler van dat wapensysteem gegeven, ik weet niet of je die tip bedoeltvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door NaRRaToR op 12-03-2010 21:53:17 ]na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja die bedoel ik dus! thx
grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mij geen FFXIII meer vandaag....poes heeft mijn schoot geclaimed en ik krijg straks bezoek...misschien stiekem nog een uurtje spelen als bezoek weg is maar mezelf kennende is het dan alweer 6 uur 's ochtends
na na na na na na na Badjasman!![]()
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn er overigens mensen hier die XI spelen? en zo ja welke server?na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:55 schreef Pheno het volgende:
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat is die neger irrtant sloom zeg met z'n pistolen. Is het echt nodig dat hij vóór elk schot een rondedansje opvoert?![]()
Ik ben geen expert, maar ik weet er wel iets van. Stel je vraag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
![]()
What's up?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik vind Hope & Light echt ZO leuk samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Nah laat maar, er is al te veel schade gedaan. Valt toch al niet meer te herstellen, kan opnieuw beginenn. Bedankt, jij ook chibibo.quote:![]()
Ik vind die neger wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:37 schreef chibibo het volgende:
Wat is die neger irrtant sloom zeg met z'n pistolen. Is het echt nodig dat hij vóór elk schot een rondedansje opvoert?![]()
Ik ben alweer in chapter 6. Het eerste deel van de Riparian Corridor ziet er erg mooi uit.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Spoony is maar begonnen met een FFX rant
http://spoonyexperiment.com/2010/03/11/it-begins-again/
ik ga morgen maar weer eens aan de slag met FFXIII![]()
De game is nog steeds fantastisch
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Chapter 4 vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Orealo op 13-03-2010 10:19:52 ]![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:12 schreef Orealo het volgende:
Chapter 4 vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef D-Industries het volgende:
[..]Thanks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Hope trouwens een emo.
![]()
Denk niet helemaal begrijpt wat ik bedoel. Op je crysa grid heb je af en toe een grijze sphere, role level. Kosten gewoon flinke punten en je moet er langs. Dan vraag je je af waar ze voor zijn, snappie vouz?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar nou niet aan te snappen? Wil je hoger zul je een level omhoog moeten, basic RPG stuffA.F.C. Ajax - Piet de Visser![]()
zo vandaag ook maar weer is veder na de nodige huiselijke zooi
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Wat ook een belangrijke tip is m.b.t Crystarium, als je eenmaal verder komt in het spel zul je merken dat je meer en meer punten nodig hebt. Belangrijkste is altijd om eerst de 'binnenbaan' af te maken, richting de Role level crystal. De crystals op de binnenbaan kosten minder cp dan de vertakkingen naar buiten toe. Natuurlijk wel hier en daar de abilities meepakken.quote:Role Level Crystals:
These are far more important than they may initially seem, as they offer a meaningful enhancement to a character's proficiency in the related role, plus a smaller boost to their companions. This [invisible] upgrade is applied immediatly once you unlock the crystal.
Voorbeeld Commando Role Bonus:
Role level 1 - Dmg boost (self) x 2.0 - Dmg boost (allies) x 1.05
Role level 2 - Dmg boost (self) x 2.1 - Dmg boost (allies) x 1.05
Role level 3 - Dmg boost (self) x 2.2 - Dmg boost (allies) x 1.10
Role level 4 - Dmg boost (self) x 2.3 - Dmg boost (allies) x 1.10
Max - Dmg boost (self) x 2.5 - Dmg boost (allies) x 1.15
Bron: CE guide Final Fantasy XIII
--------
Inmiddels aangekomen in chapter 13, mijn vaste party - lightning / fang / hope hebben nu ieder 3 rollen helemaal maxed in crystarium. Ik heb nog steeds geen weapons en andere items geupgrade. Ik wacht daarmee tot ik "organyx" wapen tegenkom van lightning. Die wil ik hebben.. waar blijft het.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door D-Industries op 13-03-2010 12:53:05 ]Altijd aan het dromen...![]()
Ik ben gisteren begonnen.
Is het jullie ook al opgevallen dat de achtergrondmuziek in chapter 3 erg lijkt op dat van de Thunder Plains van FFX?
Ik vind Snow btw eerder 25-30 jaar en Serah 10-15. Erg fout vind ik ze samen. Maar het zal wel erbij horen.
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Is het jullie ook al opgevallen dat de achtergrondmuziek in chapter 3 erg lijkt op dat van de Thunder Plains van FFX?
Ik vind Snow btw eerder 25-30 jaar en Serah 10-15. Erg fout vind ik ze samen. Maar het zal wel erbij horen.
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:Ik dacht ook heel vaak de Hymn uit FF X terug te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.
Heb je de doctors code al? Ik weet niet precies waar je hem vind, maar ik ben erachter gekomen dat je daarmee heel makkelijk een healer erbij kan hebben. Potions worden dan 2x zo effectief. En ze kosten niets van je gauge.![]()
Ja.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ook al moeite gehad met 1 baas, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag heb ik weer tijd om even 6 uur te FFXIII-en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de muziek juist zo anders. In veel gebieden. Misschien vallen de verschillen me misschien sneller op dan de overeenkomsten.![]()
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut gamequote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Spoony is maar begonnen met een FFX rant
http://spoonyexperiment.com/2010/03/11/it-begins-again/
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
Ach. Het is een rant, geen objectieve review. Dat is net als dat je games serieus gaat beoordelen op wat Yahtzee (van Zero Punctuation) zegt, daar komen ook alleen de negatieve punten in een niet geheel serieuze wijze naar boven.
FFX is best een goede game, en voor z'n tijd al helemaal. Wat hij zegt is op zich wel waar maar door sommige dingen moet je gewoon heen prikken..![]()
Ik vind wel dat Tidus een kutstem heeft en vind hem echt het meest irritante persoon dat ik ooit heb gespeeld in een game. Lord.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boobs mage wut.
Iedereen wou altijd dat ik Lulu ging cosplayen
[ Bericht 6% gewijzigd door RenRen- op 13-03-2010 17:34:32 ]![]()
hehe, moest wel lachenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut game
Echter ik heb me prima vermaakt met X![]()
Yuna,Fiends
, Evrea & Seymour
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
ben benieuwd of er nog een ZP review komt van XIIIquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef SinofEnvy het volgende:
Ach. Het is een rant, geen objectieve review. Dat is net als dat je games serieus gaat beoordelen op wat Yahtzee (van Zero Punctuation) zegt, daar komen ook alleen de negatieve punten in een niet geheel serieuze wijze naar boven.
FFX is best een goede game, en voor z'n tijd al helemaal. Wat hij zegt is op zich wel waar maar door sommige dingen moet je gewoon heen prikken..
Ik vind zijn stukjes altijd wel vermakelijk. Je moet het idd nemen met een pot zout, maar erg leuk soms
Ik weet nu waar de TT op slaat. Langste battle tot nog toe, 6 min! Wel 5 sterren gehaald, uiteraard in één keer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef RenRen- het volgende:
Snow heeft een veel te grote ego.
En Roy, toch wel hè, zie je de gelijkenis?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Welk Chapter was da, ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijn
Psn online ID Tec-Deacon
Ik heb er al eentje van n kwartier gehad... zit nu in chapter 13quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nu waar de TT op slaat. Langste battle tot nog toe, 6 min! Wel 5 sterren gehaald, uiteraard in één keer
What was once contained, will be unleashed![]()
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Welk Chapter was da, ik weet het niet meer
Oooow DIE Bulbasar!
Vandaag verslagen
L'Amour menaçant:
Ja dat heb ik inderdaad ook wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Als die 2 omhelzen zie ik meer papa en dochter of zo
L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Tidus een kutstem heeft en vind hem echt het meest irritante persoon dat ik ooit heb gespeeld in een game. Lord.LuluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boobs mage wut.
Iedereen wou altijd dat ik Lulu ging cosplayen
L'Amour menaçant:
Dacht het al idd, ik had hem in 1xquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef Purevil het volgende:
[..]
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?
Maar had nog wel 6 tellen over van mijn Doom count![]()
Psn online ID Tec-Deacon
Ik weet de reden van Sazh nu........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Mooi hoe alles met elkaar verweven is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist
Psn online ID Tec-Deacon
Chapter 6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mooi hoe alles met elkaar verweven is he
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
Naarmate het spel vordert word het vanzelf duidelijker
Owja, Hope is wel een loser, dat ben ik wel met je eens
Psn online ID Tec-Deacon
Ik vind het wel jammer dat het reizen/rondlopen zolang duurt.
Wil k een missie voltooien voor zo'n l'Cie stone, moet k eerst n half uur wandelen voordat ik er ben.
Of ik krijg het gewoon niet voor elkaar om die Teleport l'Cie stones te vinden
Ze staan zeker in Gran Pulse redelijk gecentreerd
Plus na een aantal missies kan je de Chocobo gebruiken
Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Vanille? Waar? Wat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieten eh. "Ja ga haar maar cosplayen"quote:
Mwah, Pokémon is wel oke. Nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pokemon lovers
Heerlijke vrouwen zitten er in deze FFmaar. Oké. De spellen.
De mannen vind ik wat minder in deze FF![]()
![]()
Cosplay![]()
Niet geschikt voor RenRen![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 13-03-2010 20:44:15 ]Psn online ID Tec-Deacon
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Ze is wel prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geef mij maar een mooie vent.
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Dat hoeft niet in spoler tags te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in spoler tags te staan![]()
Dit welMwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juist. omdat ze er wel werk in heeft gestoken hoeft het niet in een spoiler tag te staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.
de slechte voorbeelden uit mijn spoler wel.
Misschien ben ik een perfectionist ofzo, maar als je dan cosplay wilt doen doe het dan goed en steek er iig moeite in.na na na na na na na Badjasman!![]()
hmmm....erg goed gedaan. ik vind het wel jammer dat er zoveel filters in zitten dat het haast CGI lijkt.... ik snap het wel gezien de "special effects" etc maar toch...
maar idddat soort cosplay heb ik wel respect voor
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrend
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik ben nog steeds een grote liefhebber van Final Fantasy V, true het verhaal is niet zo episch als IV,VI en VII, maar hell wat was dat een leuk level systeem, en Gilgamesh was om te huilen van het lachen.![]()
![]()
Het verhaal boeide mij totaal niet. Dat is ook de reden dat ik bij FFXII voortijdig ben afgehaakt. Mijn angst dat het bij FFXIII weer zou gebeuren is gelukkig niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meer
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ben nu paar uurtjes bezig.
Vanille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die mini-chocobo is zo schattig![]()
Vraag me wel af wat het doel van die Razh (of zo) is behalve excuusneger spelen.![]()
![]()
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmm....erg goed gedaan. ik vind het wel jammer dat er zoveel filters in zitten dat het haast CGI lijkt.... ik snap het wel gezien de "special effects" etc maar toch...
maar idddat soort cosplay heb ik wel respect voor
![]()
thx voor de tip.... Zal het eens checken.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.
nu eerst op stap en dan morgen lekker uitbrakken met ffxiii (en het nodige gevloek omdat het dan wss niet wil lukken....iets met motoriek vermogen en alcohol ofzo) later mensen!na na na na na na na Badjasman!![]()
Eerst 4 uur erop zitten in FFXIII... vond het eerste gedeelte echt tegen vallen en ronduit saai. Te lineair, shoppen bij savepunten, teveel savepunten, geen steden, de muziek is ronduit kut. Het voelt echt aan als Crysis Core, een tussendoortje, niet als een volwaardige Final Fantasy.
Gelukkig heb ik nu het Paradigms vrij gespeeld en dat maakt het gelijk een stuk aantrekkelijker.... het vrijspelen van skills weet ik nog niet wat ik daar van moet denken. Pluspunten zijn het verhaal en de graphicsMoest wel echt moeite doen om me door die eerste paar uur heen te worstelen.....
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Glitch gevonden.
Eén of andere brommer vermoordt me steeds met zijn machinegun of wat het ook is, maar als ik van paradigm's switch, stopt de aanval
Oh, had gewoon één keer geluk.
Deze kan ik niet aan.![]()
De eerste paar uur (waar ik nog in zit) zijn de gevechten echt super saai en extreem makkelijk. Maar zo te lezen komt daar verandering in.![]()
Maar ben blij dat ik hem toch maar gekocht heb voor de X360. Valt grafisch gezien niet tegen. Integendeel, ik vind het ronduit prachtig.! En de personages
! Geweldig.
![]()
Als je ook midden in een reeks van 4 aanvallen switched en er zijn bijv al 2-3 aanvallen geweest na de switch is je attack balkje alweer vol om weer aan te vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Glitch gevonden.
Eén of andere brommer vermoordt me steeds met zijn machinegun of wat het ook is, maar als ik van paradigm's switch, stopt de aanval
Oh, had gewoon één keer geluk.
Deze kan ik niet aan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
A-HA!SPOILER: Chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ook chapter 7.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: