SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.quote:
Hahaha wtfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Ik heb wat streetfightermaatjes er op staan, tenminste, daar gebruik ik het echt voor. Altijd handig om een invite te sturen in het spel zelf en lekker matten. Maar voor FF zie ik het nut nog nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand toegevoegd op PSN.Misschien toch eens mijn ID posten in het desbetreffende topic, als ik dat kan vinden.
Nou ja, een keer heb ik een Duitser toegevoegd die ik tegenkwam in Home. Die wilde meteen mijn wachtwoord weten zodat hij mijn spellen uit de store kon downloaden. En daarna zou hij mij echt zijn wachtwoord geven zodat ik hetzelfde bij hem kon doen.Die heeft dus niet lang in de lijst gestaan.
Wat is daar nou niet aan te snappen? Wil je hoger zul je een level omhoog moeten, basic RPG stuffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:32 schreef Pritt het volgende:
Die role level crystals hadden ook wel wat beter uitgelegd of uberhaupt uitgelegd mogen worden.
Zit nu net in chapter 9.
Hele avond weer op stap en morgen kan ik pas later op de dag.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb eerder een beetje lange spoiler van dat wapensysteem gegeven, ik weet niet of je die tip bedoeltvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door NaRRaToR op 12-03-2010 21:53:17 ]na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja die bedoel ik dus! thx
grappige spoiler voor de mensen die al in chapter 4+ zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYHOW. Ik kom niet verder met die 2 monsters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mij geen FFXIII meer vandaag....poes heeft mijn schoot geclaimed en ik krijg straks bezoek...misschien stiekem nog een uurtje spelen als bezoek weg is maar mezelf kennende is het dan alweer 6 uur 's ochtends
na na na na na na na Badjasman!![]()
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje over de wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn er overigens mensen hier die XI spelen? en zo ja welke server?na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:55 schreef Pheno het volgende:
@REnRen: die twee zijn niet al te lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat is die neger irrtant sloom zeg met z'n pistolen. Is het echt nodig dat hij vóór elk schot een rondedansje opvoert?![]()
Ik ben geen expert, maar ik weet er wel iets van. Stel je vraag!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
![]()
What's up?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Heeel offtopic.
Zit hier heeeel toevallig een HTML/CSSnerd?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: