quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef RenRen- het volgende:
Niet kijken als je nog niet voorbij chapter 6 bent!Ik wil klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil klikken!!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik snap geen zak van die beta signup, ik heb me nu al op 3 dingen geregistreerd en ben er nog steeds niet. Welke "20-digit promotional code" hebben ze het over?
EDIT: ah ik zie het nu, in de email..
Ik had daar juist weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Die Enki met z'n mattie.
Die zijn moeilijk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik had daar juist weinig problemen mee.
Welke setup gebruik je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je krijgt een mail met een ff14 promo codequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
quote:- The FINAL FANTASY XIV promotional code enables you to apply for, but does not guarantee participation in, beta testing for FINAL FANTASY XIV. Those selected to participate in the beta test will be notified at a later date.
1) SE members account aanmakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die FFXIV beta? Ik heb mezelf geregistreerd bij S-E EU en die code ingevoerd die in het hoesje van FFXIII zat, maar verder? Sta ik nu automatisch op de lijst om geselecteerd te worden of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je krijgt een mail met een ff14 promo code
over de code
[..]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Theoden het volgende:
[..]
1) SE members account aanmaken
2) FFXIII registreren
3) Wachten op een email met daarin een code
4) SE account aanmaken (dat is dus iets anders dan SE members account)
5) Beta application invullen en daarbij PS3 aanklikken en de code die je in je mail hebt gekregen invoeren
6) Code in je mail goed bewaren omdat het goed is voor een special ingame item als FFXIV live is
Thnx!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had precies hetzelfde. En je log-in voor S-E Members is weer anders dan de log-in voor die Beta sign-up. Maar mijn aanvraag is de deur uit hoor. Lijkt de belastingaangifte wel!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
schreef NaRRaToR het volgende:[/b]
hmmmm ben toch wel heel benieuwd of Deacon_tigra er al achter is wat het monster in PULSE was wat hij tegenkwam.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zekers
kan niet wachten om dat beest te battlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heerlijk om in mooie gebieden rustig te lopen zonder mini-map, helaas heb je hem wel nodig
Even niet spoileren aubquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoezo tot aan chapter 11 is het een vaste weg die je moet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |