hehe, moest wel lachenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Haha te vet. Ik heb FF X nooit gedaan maar als je dat ziet lijkt het idd wel een hele erge kut game
ben benieuwd of er nog een ZP review komt van XIIIquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef SinofEnvy het volgende:
Ach. Het is een rant, geen objectieve review. Dat is net als dat je games serieus gaat beoordelen op wat Yahtzee (van Zero Punctuation) zegt, daar komen ook alleen de negatieve punten in een niet geheel serieuze wijze naar boven.
FFX is best een goede game, en voor z'n tijd al helemaal. Wat hij zegt is op zich wel waar maar door sommige dingen moet je gewoon heen prikken..
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef RenRen- het volgende:
Snow heeft een veel te grote ego.
En Roy, toch wel hè, zie je de gelijkenis?
Welk Chapter was da, ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij sprong in beeld en ik wist meteen dat dit Bulba moest zijn
Ik heb er al eentje van n kwartier gehad... zit nu in chapter 13quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nu waar de TT op slaat. Langste battle tot nog toe, 6 min! Wel 5 sterren gehaald, uiteraard in één keer
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Welk Chapter was da, ik weet het niet meer
Ja dat heb ik inderdaad ook wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind Snow btw eerder 25-30 jaar en Serah 10-15. Erg fout vind ik ze samen. Maar het zal wel erbij horen.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Tidus een kutstem heeft en vind hem echt het meest irritante persoon dat ik ooit heb gespeeld in een game. Lord.LuluSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boobs mage wut.
Iedereen wou altijd dat ik Lulu ging cosplayen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dacht het al idd, ik had hem in 1xquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef Purevil het volgende:
[..]
Chapter 5 denk ik, Gapra Whitewoods?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Mooi hoe alles met elkaar verweven is heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Chapter 6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mooi hoe alles met elkaar verweven is he
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
Naarmate het spel vordert word het vanzelf duidelijker
Owja, Hope is wel een loser, dat ben ik wel met je eens
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |