Chapter 6quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mooi hoe alles met elkaar verweven is he
Welk Chapter zit je nu
Ik heb vandaag een Pal copy in mijn handen gehad,....must resist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
Naarmate het spel vordert word het vanzelf duidelijker
Owja, Hope is wel een loser, dat ben ik wel met je eens
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet de reden van Sazh nu........Vanille? Waar? Wat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieten eh. "Ja ga haar maar cosplayen"quote:
Mwah, Pokémon is wel oke. Nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pokemon lovers
Heerlijke vrouwen zitten er in deze FFmaar. Oké. De spellen.
De mannen vind ik wat minder in deze FF![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Niet geschikt voor RenRen![]()
Ze is wel prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geef mij maar een mooie vent.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Cosplay![]()
Niet geschikt voor RenRen![]()
Dat hoeft niet in spoler tags te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in spoler tags te staan![]()
Dit welMwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
juist. omdat ze er wel werk in heeft gestoken hoeft het niet in een spoiler tag te staanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar wel een goede. Maar vaak zijn ze heel slecht.
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik vond in het begin FF XII ook verwarrend
Archadian , Dalmasca, Rabanastre , Invasion op die Fractie enz![]()
Het verhaal boeide mij totaal niet. Dat is ook de reden dat ik bij FFXII voortijdig ben afgehaakt. Mijn angst dat het bij FFXIII weer zou gebeuren is gelukkig niet uitgekomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan van de meeste FF's wel het verhaal vertellen, maar van deeltje 12 heb ik echt geen flauw idee meer
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmm....erg goed gedaan. ik vind het wel jammer dat er zoveel filters in zitten dat het haast CGI lijkt.... ik snap het wel gezien de "special effects" etc maar toch...
maar idddat soort cosplay heb ik wel respect voor
thx voor de tip.... Zal het eens checken.....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, moet je de rest van haar Gallery zien, dan zie je er zo veel toffe shit tussen zitten, zonder filters.
Als je ook midden in een reeks van 4 aanvallen switched en er zijn bijv al 2-3 aanvallen geweest na de switch is je attack balkje alweer vol om weer aan te vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
Glitch gevonden.
Eén of andere brommer vermoordt me steeds met zijn machinegun of wat het ook is, maar als ik van paradigm's switch, stopt de aanval
Oh, had gewoon één keer geluk.
Deze kan ik niet aan.
SPOILER: Chapter 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ook chapter 7.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |