Leuk maar overbodige FF. Voelde aan als een verplichtig,… en zó girly af en toequote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd een beetje triestig van deze
quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 23:19 schreef Ixnay het volgende:
L1 dacht ik! En dan de item selecteren en ga je met die dingen de battle in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik word altijd een beetje triestig van deze
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:00 schreef linebear het volgende:
Vind het nog steeds een erg leuke game (dit is mijn eerste FF).
Nog steeds niet alles onder controle.
Vraagje:
Hoe krijg ik die Nix dood (die vrouwen die met een wiel gooien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vet verhaal, wat wordt het heerlijk verteld en wat een goede sfeer. Alleen die kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:39 schreef Amos_ het volgende:
Ik zit nu in het stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vet verhaal, wat wordt het heerlijk verteld en wat een goede sfeer. Alleen die kloteJa ik werd gister ook gek van die kutbrommersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar weer ff proberen.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het staat allemaal in je datalog, lees dat gewoon even doorquote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef casper019 het volgende:
net begonnen met de game en ben inmiddles eind chapter 2
maar ik snap het verhaal niet helemaal wat er nou bij het begin gebeurd en waarom die mensen in die trein vervoerd worden
kan iemand me aub een beetje uitleggen hoe het beginverhaal is?
1 woord: datalog.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:36 schreef casper019 het volgende:
net begonnen met de game en ben inmiddles eind chapter 2
maar ik snap het verhaal niet helemaal wat er nou bij het begin gebeurd en waarom die mensen in die trein vervoerd worden
kan iemand me aub een beetje uitleggen hoe het beginverhaal is?
Zeker als je ze voor het eerst tegenkomtquote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werd gister ook gek van die kutbrommers
Morgen maar weer ff proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef D-Industries het volgende:
Leuke tip: Battle Ratings
Bij 0 sterren is de rare item drop rate x0 - Shroud drop rate x8
Bij 1 ster is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x4
Bij 2 sterren is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x2
Bij 3 sterren is de rare item drop rate x1 - shroud drop rate x1
Bij 4 sterren is de rare item drop rate x3 - shroud drop rate x1
Bij 5 sterren is de rare item drop rate x5 - shroud drop rate x1
wat ik tot nu toe snap, en als ik dialolg leesquote:
Je krijgt tijdens het spelen ook een aantal flashbacks van wat er gebeurd is voordat je op de trein bent gestapt aan het begin van het spel.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
wat ik tot nu toe snap, en als ik dialolg lees
Je zit met een groep mensen op een trein waar je ergens afgevoerd word, je weet te ontsnappen
en gaat opzoek naar je zus
je vind haar en dan ga je haar helpen haar ''doel'' als soort speciaal wezen te halen zodat ze weer kan leven
mis ik nu wwat of is dit wat je tot chapter 3 te weten komt?
waar zou die trein opzich heen gaan??
2 of 3 sterren is dus het minst effectief voor items verzamelen.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef D-Industries het volgende:
Leuke tip: Battle Ratings
Bij 0 sterren is de rare item drop rate x0 - Shroud drop rate x8
Bij 1 ster is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x4
Bij 2 sterren is de rare item drop rate x0 - shroud drop rate x2
Bij 3 sterren is de rare item drop rate x1 - shroud drop rate x1
Bij 4 sterren is de rare item drop rate x3 - shroud drop rate x1
Bij 5 sterren is de rare item drop rate x5 - shroud drop rate x1
Een Auswitz-variantquote:
Dat gaat tegen mijn principes inquote:Op maandag 15 maart 2010 12:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]Dus eigenlijk moet je onder de maat presteren om die fijne shrouds te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |