Ow.... niet echt uitslapen dus... dan zit ik al bijna een half uur op mn werk en heb daarvoor al Lennon naar mn ouders gebracht en met de trein geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet alsnog met de bus van 08.48 hoor
Dat is ook zo!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het beter dan de bus van 7.48
Dat zijn goede vooruitzichtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Morgen om 8.00 uur is de geplande vertrektijd en dan een uurtje of 6 à 7 rijden naar eventjes onder Stuttgart...
je kunt niet alles hebben in het levenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
maar die van 9.49 zou nog beter zijn
Ja, dan staan we voor de deur van vrienden die geen idee hebben dat we hen met een bezoekje zullen vereren...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn goede vooruitzichten![]()
En dan bedoel ik om een uurtje of 15.00
Helemaal niet hoeven, zou het allerbeste zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
maar die van 9.49 zou nog beter zijn
Ik hoop eerlijk gezegd meer op niet zo veel wegwerkzaamheden en dus vertraging, in Duitsland lijkt altijd alles open te liggen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat wordt dus een zware dag morgen.... hopelijk hebben jullie goed weer om te rijden.
Dat is volgens mij gewoon altijd zo... verschrikkelijk is dat....quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd meer op niet zo veel wegwerkzaamheden en dus vertraging, in Duitsland lijkt altijd alles open te liggen...
veel plezierquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn laptop inpakken en jullie dus verlaten...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hier schrok ik even van...
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierlo-overleden.html
RIP!! Mooie charismatische man... een waar verlies voor D'66
Mooi dat je geslaagd bent in de stad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo weer terug uit de stad... het is heerlijk weer!! Al begint het nu wel een beetje te betrekken...
Nieuwe kleren en cadeautjes gekocht voor Twan en schoenen gevonden die hij graag wil hebben. Volgende week even met hem naar de stad om te passen en te kiezen welke kleur.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn laptop inpakken en jullie dus verlaten...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Soempie, hoe is het tentamen gegaan?voor de zere rug van TM.
Peace zei vanmorgen ook al: het is voor het eerst dat de mol eruit gaat voor de finalequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Nooooo, m'n mol is uit het spel.![]()
Frits is de mol.
Ik vind Frits nog wel leuk, maar Kim en Sanne niet zo. Zou best wel teleurgesteld zijn als het Kim of Sanne is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zei vanmorgen ook al: het is voor het eerst dat de mol eruit gaat voor de finale![]()
Ik vind Kim en Sanne stomme trutten... die hadden er van mij in aflevering 1 en 2 al uit gemogen... ik hoop dat Frits de mol is of wint.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind Frits nog wel leuk, maar Kim en Sanne niet zo. Zou best wel teleurgesteld zijn als het Kim of Sanne is.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Kim en Sanne stomme trutten... die hadden er van mij in aflevering 1 en 2 al uit gemogen... ik hoop dat Frits de mol is of wint.
80.000, niet 18.000quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik overigens de enige hier die hoopt dat Jan des Bouvrie voor veel meer dan die 18.000 euro gepakt gaat worden ?
Beetje verongelijkt op die persconferentie zitten vertellen dat het om 'maar' 18000 euro gaat. En die vrouw van hem die op de radio zegt dat er absoluut niets van waar is dat ie opgepakt is. Terwijl hij later op de persconferentie zegt dat ie om 07:00 door gewapende agenten van zn bed gelicht is. Had die vrouw niets van meegekregen natuurlijk.
'Het is bekende Nederlander pesten', 'wij zijn nette mensen', het komt allemaal een beetje over als deze wereldvreemde vent:
http://www.dumpert.nl/med(...)ab_krijgt_prent.html
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp..hoe ging het tentamen?
Volgende week nog zo'n belangrijk tentamen. Er zijn nog best wel veel hordes te nemen voor ik aan m'n master mag beginnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
Tentamen, geen idee. Had er wel een goed gevoel over tot ik in de bus wat mensen hoorde vertellen over hun antwoorden. Ik heb totaal andere antwoorden ingevuld.
Gezellig gehad gisteravond? Of?quote:
Dat was ook jammer ja. Ik vond bijna geen enkele vrouw echt leuk in dit seizoen van WIDM. Barbara Barend was nog het leukst vond ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.Dat Manuel (?) eruit ging vond ik wel heel jammer, dat is volgens mij wel een heel sympathieke jongen. Alle mannen in het spel eigenlijk wel. Ik heb niet zoveel met vrouwen.
![]()
Morgen ben ik jarig en dan ga ik een nieuwe tas kopen.Heb er al een gezien online die ik echt tof vind, maar denk dat de rest van NL het een verschrikkelijke tas vindt.
![]()
http://www.checkyourbag.nl/product.asp?title=Dallas&id=808&cid=9&bid=137&colorid=2030
![]()
Cowboysbag
Woensdag bedoel je? Gisteravond was ik gewoon thuisquote:
quote:Hopelijk morgen ook naar Alice.Lekker een rustige verjaardag.
Die 'cognac' kleur. Bruin dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was ook jammer ja. Ik vond bijna geen enkele vrouw echt leuk in dit seizoen van WIDM. Barbara Barend was nog het leukst vond ik.
Leuke tas hoor. Ik hou wel van aparte tassen. Kun je hem wel als schoudertas gebruiken? Mijn tas moet altijd over de schouder kunnen. Welke kleur neem je? Ik vind zelf zwart het mooist ook omdat bruin niet mooi vindt
Ik ook geloof ik want volgens mij bedoel je dinsdag, op mijn verjaardagsavondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, hoe was het woensdag? De dagen lopen bij mij een beetje door elkaar.
En vorige week had hij het er nog over dat 'ie wel MP wilde wordenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, dinsdag had je lettervermicelli?
Hij zei net dat 'ie voor de gemeenteraadsverkiezingen al het besluit genomen had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Persoonlijke redenenals hij een echte kerel was geweest had hij meteen bij de verkiezingsuitslagen z'n conclusie getrokken
Cognac is nog wel mooi trouwens... is toch een aparte kleur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 'cognac' kleur. Bruin dus.Omdat het zo'n oude schooltas idee geeft.
![]()
Maar ik ga zo eerst even in de stad kijken of ze iets soortgelijks hebben. Heb al gebeld, maar ze hebben niet precies dit merk. Ik vind het vervelend om via internet te kopen, omdat ik dan niet weet of alles lekker in die tas gaat passen.![]()
@ Nem, hoe was het woensdag? De dagen lopen bij mij een beetje door elkaar.
Ah, nice, toch wel taart!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik want volgens mij bedoel je dinsdag, op mijn verjaardagsavond
Woensdag zat ik in Wijk namelijk.
Di, ben ik bij C gaan eten. Die had samen met L gekookt en taart gekocht enz. A en B waren er ook dus dat was allemaal erg gezellig
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, dinsdag had je lettervermicelli?
quote:
Ja, lekker thee drinken met terroristenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik las nu wel dat Job Cohen waarschijnlijk als kandidaat lijsttrekker voorgesteld gaat wordenDie man mag van mij zo premier worden...
Van mij ook!!! Cohen is echt een fijne man geloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik las nu wel dat Job Cohen waarschijnlijk als kandidaat lijsttrekker voorgesteld gaat wordenDie man mag van mij zo premier worden...
Hij is er gewoon voor geboren, die man!quote:Job - Binnen de islam is Job een profeet en zijn naam wordt enkele malen in de Koran genoemd, o.a. in Soera Het Vee.[1] De naam Ayyub wordt in verband gebracht met geduld
Dank jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Nem, nog gefeliciteerd!! Leuke dag gehad?
Ah, met A, B, C, en L, tofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank je
Ja, zie deze post
AKQ SC #817 Bijna weekend of vakantie!!
Het is ook gewoon een mooie voornaam...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe:
[..]
Hij is er gewoon voor geboren, die man!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ja, heel goed juist. Bij die ander zakte alles weg en ik heb al een tas waarbij dat gebeurt, zo irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Deze tas is ook mooidie ander was iets stoerder wel...
Alles past er goed in?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Gave tas
Ik heb Zilverdoorn gekocht, van Raymond E. FeistTweede boek in de serie 'Oorlog van de Grote Scheuring'
't is Fantasyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ken ik niet.![]()
Ik heb wel ook het boekenweekgeschenk. Toch nog een voordeel dat m'n studieboeken zo laat waren.
quote:
Eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Persoonlijke redenenals hij een echte kerel was geweest had hij meteen bij de verkiezingsuitslagen z'n conclusie getrokken
Die is grappig jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op het moment bezig in Good Omens, van Neil Gaiman en Terry Pratchett, het is echt hi-la-risch![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke tas![]()
zei ik dat nou echt hardop?![]()
Je zal er denk ik niet veel naast zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, lekker thee drinken met terroristen
Als het de befaamde pijn is net boven je stuit dan is het beste redmiddel juist niet te gaan liggen maar gewoon veel te gaan lopen,tenzij je benen(boven) beginnen te prikken alsof iemand je met een naald bewerkt. Dan is het beste advies: Huisarts.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke tas![]()
zei ik dat nou echt hardop?![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Er zit aan een ander blok iemand op een toetsenbord te typen en dat rammelt zo erg, dat ik er op blijf lettenZwaar irritant
Moet ik z'n vingers eraf knippen ofzoquote:
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik z'n vingers eraf knippen ofzo![]()
All Secure.quote:
Oh damn, dat is echt heel relaxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat weet ik ook niet
Ik heb trouwens zo'n geniale avond gehad dit weekend in Amsterdam! Een kroeg, De Nieuwe Anita, met een gumbo-band!!![]()
Echt een supergoeie band, en een onwijs goeie zangeres: Kristel de Haak
De toetsenist (met supersexy lage stem) & drummer waren een duo en hebben een Youtube filmpje:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Seriouslynet Bureau Studentzaken gebeld hoe het nou ging met mn afstudeerprocedure, en het was wéér vastgelopen
Dit keer dankzij de examencommissie van mijn studieDie krijgen dus zo een mail van mij!
Wat goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat weet ik ook niet
Ik heb trouwens zo'n geniale avond gehad dit weekend in Amsterdam! Een kroeg, De Nieuwe Anita, met een gumbo-band!!![]()
De toetsenist (met supersexy lage stem) & drummer waren een duo en hebben een Youtube filmpje:
What's in a namequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat goed!Word er echt helemaal vrolijk van.
Je was niet de enige in die kroegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat weet ik ook niet
quote:Meer!!! meer!!!!
Ontzettend leuke avond gehadbij jullie optreden in de Nieuwe Anita, zaterdag 6 maart, en zou ook graag het eerste nummer van jullie samen willen horen!!
Groot fan van de diepe basstem <3
Ja toch, niet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je was niet de enige in die kroeg![]()
[..]
Fijne muziek
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Soempie het volgende:
Mijn hemel, ik ga naar een meeting van een autoforum.
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Soempie het volgende:
Mijn hemel, ik ga naar een meeting van een autoforum.
Dat kan ik toch niet ruikenquote:
Ook alleen maar omdat we naar een pannenkoekenhuis gaan.quote:
quote:
Zeg, kan hij niet gewoon een account aanmaken en mee-slowchatten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Soempie het volgende:
Sven zegt: aangezien het ook jouw auto is
Sven zegt: en jij houdt van pannekoeken
Hij heeft al een accountquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, kan hij niet gewoon een account aanmaken en mee-slowchatten?
Geweldig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Het begin riekt naar Royksopp maar pakt dan uit naar best wel een relaxte mix
Over crossovers gesproken:
Hiphop met Bluegrass
Mooie tas!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej!Vintage. Die andere tas hadden ze toch wel in de stad, maar was niet zo stevig als deze.
Welk boek heb je gekocht, etcie?
Me likesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Het begin riekt naar Royksopp maar pakt dan uit naar best wel een relaxte mix
Over crossovers gesproken:
Hiphop met Bluegrass
Ja Gangstagrass is even wennen maar heeft een aantal hele relaxte nummers jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Me likes
Ik ga binnenkort echt een lastfm abo nemen, ik vond het heerlijk dat ik daar wat meer muziek leerde kennen.
Alleen ik moet eerst dus even zien hoe rood ik straks sta3 euro per maand is best veel namelijk
je hebt de link niet goed gekopieerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html!
Geen idee, ik kom daar nooitquote:
Mooie 404 paginaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html!
Ik had verwacht dat je hem afschuwelijk zou vinden, vanwege de kleur.quote:
Ik vind deze zo leukquote:
Daar kan ik wel doorheen kijken hoor... ik zou deze kleur zelf niet gekocht hebben, maar de tas an sich vind ik wel erg mooi. Alleen nog mooier in zwart, grijs, legergroen oid??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je hem afschuwelijk zou vinden, vanwege de kleur.
quote:
Ga je toch bamzaaien?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb weinig meer te doen vanmiddag, maar t is nog geen 5 uur
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-poging-overval.html
Nee, da's pijnlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze is ook mooi:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)barbiepop-in-vs.html
Maar ook wel begrijpelijkquote:
Wat zijn de plannen?quote:
Nu de auto ophalen, en morgen en overmorgen lenteschoonmaak + tijd met gezinnetje. Maandag heb ik ook nog papadag, dus het is een "lang" weekendquote:
Keep me posted pleasequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef Soempie het volgende:
Even de tv aanzetten voor de persconferentie.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Lichaam van James Brown schijnt gejat te zijn
Wie zou dat nou doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Lichaam van James Brown schijnt gejat te zijn
Nee nee,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Cohen, that is, niet James Brown want die is dood
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland gestolen heeft.quote:
Dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Cohen, that is, niet James Brown want die is dood
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland Cyprus gestolen heeft.
paksneldatlijkis?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland gestolen heeft.
Best wel. Hij legt z'n Burgemeestersfunctie per direct neerquote:
Ach, eigenlijk één pot nat.quote:
Perfecte timing, direct na de gemeenteraadsverkiezingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Best wel. Hij legt z'n Burgemeestersfunctie per direct neer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Job begint op Ad Melkert te lijken...
Zou hij aandeeltjes pickwick hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Hij vergeet een door hem toegepast middel mbt criminaliteitsbestrijding te noemen: thee drinken.
Dat wist ik al wel. Ik wilde horen wat hij te zeggen had.quote:
Het zit je wel hoog, of niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Hij vergeet een door hem toegepast middel mbt criminaliteitsbestrijding te noemen: thee drinken.
Standaard politiek gelul if you ask mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Ik wilde horen wat hij te zeggen had.
Mwah, heb de laatste tijd/ jaren wel andere uitspraken gehoord vanuit de politiek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Standaard politiek gelul if you ask me
Ik lees overal Guusje Ter Horst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen in Amsterdam!
Maar dat is toch Cohens kenmerk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, wat een populistische speech. Maar ik weet nu wel meteen zeker dat ik niet op hem ga stemmen.
Hm, ben niet bijzonder van haar onder de indruk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees overal Guusje Ter Horst.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, wat een populistische speech. Maar ik weet nu wel meteen zeker dat ik niet op hem ga stemmen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Theedrinken, is ook heel belangrijk hoorDoe ik ook elke dag....
Anyway, ik ben "blij" met Job Cohen bij de landelijke PvdA![]()
Groen Links?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Geen twijfel meer over op welke partij ik ga stemmen.
No surprises therequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Mark Rutte wordt lijsttrekker VVD
quote:
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.quote:
Ik dacht dat hij gestopt wasquote:
Wat is er niet nuttig aan? Tijdens het theedrinken kun je heel goed praten met elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.
omg hoor ik Cohen nu zeggen dat hij de kamer gaat overtuigen van het nut van thee drinken!?
Nee, hij reageerde op journalisten met domme grappenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.
omg hoor ik Cohen nu zeggen dat hij de kamer gaat overtuigen van het nut van thee drinken!?
En Cohen heeft jou net weten te overtuigen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel vaak tussen PvdA en D66, hoewel de PvdA meer past bij mij of ik bij de PvdA.
Dat dus.....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel vaak tussen PvdA en D66, hoewel de PvdA meer past bij mij of ik bij de PvdA.
Ja, absoluut.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Cohen heeft jou net weten te overtuigen?
Viel wel tegen dat hij haar niet even een kus gaf.quote:
Maar als we grapjes over de Balk of de Pruik hadden gemaakt, dan had je het niet flauw gevonden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nou zeg wat zijn jullie flauw..... ik heb dat toch liever dan zo'n droge pruim als Balkenende of een volslagen gek als WildersPopulistisch of niet.
quote:En het wordt echt een druilerig weekendIk wilde juist weer wat meer naar buiten!
Wij flauw? Cohen begon!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nou zeg wat zijn jullie flauw..... ik heb dat toch liever dan zo'n droge pruim als Balkenende of een volslagen gek als WildersPopulistisch of niet.
Ohja! Zie je dat een beetje zitten verder (buiten het weer om)?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
En ik moet zondag 5 km hardlopen met dat kutweer
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ohja! Zie je dat een beetje zitten verder (buiten het weer om)?
Wilders zegt werkelijk NOOIT eens iets positiefs he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Reactie van Wilders![]()
Wilders
"Bos gooit de handdoek wel erg snel in de ring", reageerde PVV-leider Geert Wilders, die onlangs nog voorspelde dat de verkiezingscampagne tussen Bos en hem zou gaan.
''Nu gaat de PvdA met de theedrinkende multicultiknuffelaar Cohen terug naar de jaren negentig. De generatie van Cohen, Melkert en Van Nieuwenhoven krijgt het weer voor het zeggen bij de PvdA'', aldus Wilders
Oh.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan beef jerky kopen hierGa ik binnenkort maar eens proberen
Nee en dat had ik natuurlijk wel moeten doen want in 3 weken kun je daar best aan werkenquote:
Verrekte lastig. Ik heb hele lekkere gehad en hele vieze. Allemaal uit plastic verpakking.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
't zit wel in een zakje en komt uit een snoepautomaat, geen idee of ik dat als graadmeters moet aanhouden bij het proeven
Volgens mij kent hij dat woord niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wilders zegt werkelijk NOOIT eens iets positiefs he?
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
't zit wel in een zakje en komt uit een snoepautomaat, geen idee of ik dat als graadmeters moet aanhouden bij het proeven
Oh dat weet ik zo niet. Smaak was 'hot & sweet'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kent hij dat woord niet...
Dat laatste beaam ik, ongeacht het merk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Ik ben na 3 minuten al kapot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en dat had ik natuurlijk wel moeten doen want in 3 weken kun je daar best aan werken
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
Ja, maar het is wel een hardloopevenementquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben na 3 minuten al kapot.![]()
Maar als je wandelt lukt het ook nog, toch? Genoeg tijd zei je eerder.
Wilders had het toch over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.
Ja, daaervoor.quote:
Ah, ok. Dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede puntenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede punten
En dat kun je als niet PVV-stemmer ook vinden
Inderdaad....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Succes!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank aan m'n essay werken. Hier doe ik helemaal niks.
Je hebt gelijk, er is toch één positief ding aan de PvdA. Ze hebben het kabinet laten vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.
Als de nieuwe gemeentes op de Antillen onder een eigen provincie gaan vallen kan het wel kloppen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
cobra gister had een mevrouw het over 13 provincies in Nederland, hebben jullie stiekem iets geannexeerd ofzo?
volgens mij moeten ze bij een bestaande provincie gaan horen of door hun status al bijzondere gemeente hoeven ze misschien niet bij een provincie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de nieuwe gemeentes op de Antillen onder een eigen provincie gaan vallen kan het wel kloppen.
Is dit niet het geval dan : Geen commentaar.![]()
![]()
Dan heb ik op dit moment geen commentaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze bij een bestaande provincie gaan horen of door hun status al bijzondere gemeente hoeven ze misschien niet bij een provincie.
bruine chocolade?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
Oh nee, Soemp had een kutdag en tentamens en een nieuwe tas, Diaan houdt niet van bruin, TM heeft een huisje en ik vergeet vast nog wel wat dingen
Weekend he, dan sterft het hier uit, de SC is toch een beetje de SOG/WOG plek van velen hierquote:
Nog niet, maar het lijkt er wel op.quote:
Dat kun je wel stellen, maar ik ga straks even hard aan het werk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef peaceman het volgende:
Weekend! Altijd 1 van de mooiste momenten van de week!
SOW/WOG plek??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weekend he, dan sterft het hier uit, de SC is toch een beetje de SOG/WOG plek van velen hier
Studie/Werk Ontwijkend Gedragquote:
Studie/Werk Ontwijkend Gedragquote:
quote:
quote:
quote:
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
EN hoe zit dan met mij? Ik kom hier nooit tijdens mijn werk en studie
Je hebt gelijk.. ik ben uniek!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Etcetera het volgende:
D'r staat ook 'van velen' en niet 'van iedereen'
DE VRAAG VAN HET WEEKEINDE: Ajax of PSV?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. ik ben uniek!
en dat is maar goed ook!
Ik had het inmiddels begrepen ja!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Voor het geval je het niet door had:
[..]
[..]
[..]
Dat is niet zo moeilijk hè als je het Peace vraagt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DE VRAAG VAN HET WEEKEINDE: Ajax of PSV?
AJAXquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene mallemoerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Idemquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene mallemoer
Die zijn volgende week aan de beurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Gooi ik er even een andere in: FC Twente![]()
erg gezellig dus bij ons thuis![]()
![]()
Tegen PSV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zijn volgende week aan de beurt
hoop ik
Duh!quote:
Dat geeft niksquote:
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.quote:
Mn rekenwondertjequote:ik heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
* Ofyles2 bewondering toont.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.
Ik kreeg vanavond een krabbel op hyves van Twan:
[..]
Mn rekenwondertje
de toets die hij gedaan heeft, is om te kijken of hij het rekenen van groep 5 ipv groep 4 mag doen omdat rekenen in groep 4 te makkelijk is voor hem
Vult hij dan 8001108 in als het goede antwoord?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.
Ik kreeg vanavond een krabbel op hyves van Twan:
[..]
Mn rekenwondertje
de toets die hij gedaan heeft, is om te kijken of hij het rekenen van groep 5 ipv groep 4 mag doen omdat rekenen in groep 4 te makkelijk is voor hem
Je vergeet nog twee plussen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vult hij dan 8001108 in als het goede antwoord?
quote:
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SCquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Die telt hij dan inderdaad nog bij elkaar op!! Dat is niet zo moeilijk voor hem.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SC
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |