Wat zijn de plannen?quote:
Nu de auto ophalen, en morgen en overmorgen lenteschoonmaak + tijd met gezinnetje. Maandag heb ik ook nog papadag, dus het is een "lang" weekendquote:
Keep me posted pleasequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef Soempie het volgende:
Even de tv aanzetten voor de persconferentie.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Lichaam van James Brown schijnt gejat te zijn
Wie zou dat nou doen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Lichaam van James Brown schijnt gejat te zijn
Nee nee,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Cohen, that is, niet James Brown want die is dood
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland gestolen heeft.quote:
Dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Cohen, that is, niet James Brown want die is dood
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland Cyprus gestolen heeft.
paksneldatlijkis?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dezelfde persoon die de voormalige president van Griekenland gestolen heeft.
Best wel. Hij legt z'n Burgemeestersfunctie per direct neerquote:
Ach, eigenlijk één pot nat.quote:
Perfecte timing, direct na de gemeenteraadsverkiezingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Best wel. Hij legt z'n Burgemeestersfunctie per direct neer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
Job begint op Ad Melkert te lijken...
Zou hij aandeeltjes pickwick hebben?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Hij vergeet een door hem toegepast middel mbt criminaliteitsbestrijding te noemen: thee drinken.
Dat wist ik al wel. Ik wilde horen wat hij te zeggen had.quote:
Het zit je wel hoog, of niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Hij vergeet een door hem toegepast middel mbt criminaliteitsbestrijding te noemen: thee drinken.
Standaard politiek gelul if you ask mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Ik wilde horen wat hij te zeggen had.
Mwah, heb de laatste tijd/ jaren wel andere uitspraken gehoord vanuit de politiek.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Standaard politiek gelul if you ask me
Ik lees overal Guusje Ter Horst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen in Amsterdam!
Maar dat is toch Cohens kenmerk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, wat een populistische speech. Maar ik weet nu wel meteen zeker dat ik niet op hem ga stemmen.
Hm, ben niet bijzonder van haar onder de indruk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees overal Guusje Ter Horst.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, wat een populistische speech. Maar ik weet nu wel meteen zeker dat ik niet op hem ga stemmen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Theedrinken, is ook heel belangrijk hoorDoe ik ook elke dag....
Anyway, ik ben "blij" met Job Cohen bij de landelijke PvdA![]()
Groen Links?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Geen twijfel meer over op welke partij ik ga stemmen.
No surprises therequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Mark Rutte wordt lijsttrekker VVD
quote:
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.quote:
Ik dacht dat hij gestopt wasquote:
Wat is er niet nuttig aan? Tijdens het theedrinken kun je heel goed praten met elkaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.
omg hoor ik Cohen nu zeggen dat hij de kamer gaat overtuigen van het nut van thee drinken!?
Nee, hij reageerde op journalisten met domme grappenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal gelijk krijgen met je opmerking over thee drinken met terroristen.
omg hoor ik Cohen nu zeggen dat hij de kamer gaat overtuigen van het nut van thee drinken!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |