Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
't zit wel in een zakje en komt uit een snoepautomaat, geen idee of ik dat als graadmeters moet aanhouden bij het proeven
Oh dat weet ik zo niet. Smaak was 'hot & sweet'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kent hij dat woord niet...
Dat laatste beaam ik, ongeacht het merk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Ik ben na 3 minuten al kapot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en dat had ik natuurlijk wel moeten doen want in 3 weken kun je daar best aan werken
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
Ja, maar het is wel een hardloopevenementquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben na 3 minuten al kapot.![]()
Maar als je wandelt lukt het ook nog, toch? Genoeg tijd zei je eerder.
Wilders had het toch over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.
Ja, daaervoor.quote:
Ah, ok. Dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede puntenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede punten
En dat kun je als niet PVV-stemmer ook vinden
Inderdaad....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Succes!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank aan m'n essay werken. Hier doe ik helemaal niks.
Je hebt gelijk, er is toch één positief ding aan de PvdA. Ze hebben het kabinet laten vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.
Als de nieuwe gemeentes op de Antillen onder een eigen provincie gaan vallen kan het wel kloppen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
cobra gister had een mevrouw het over 13 provincies in Nederland, hebben jullie stiekem iets geannexeerd ofzo?
volgens mij moeten ze bij een bestaande provincie gaan horen of door hun status al bijzondere gemeente hoeven ze misschien niet bij een provincie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de nieuwe gemeentes op de Antillen onder een eigen provincie gaan vallen kan het wel kloppen.
Is dit niet het geval dan : Geen commentaar.![]()
![]()
Dan heb ik op dit moment geen commentaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze bij een bestaande provincie gaan horen of door hun status al bijzondere gemeente hoeven ze misschien niet bij een provincie.
bruine chocolade?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
Oh nee, Soemp had een kutdag en tentamens en een nieuwe tas, Diaan houdt niet van bruin, TM heeft een huisje en ik vergeet vast nog wel wat dingen
Weekend he, dan sterft het hier uit, de SC is toch een beetje de SOG/WOG plek van velen hierquote:
Nog niet, maar het lijkt er wel op.quote:
Dat kun je wel stellen, maar ik ga straks even hard aan het werk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef peaceman het volgende:
Weekend! Altijd 1 van de mooiste momenten van de week!
SOW/WOG plek??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weekend he, dan sterft het hier uit, de SC is toch een beetje de SOG/WOG plek van velen hier
Studie/Werk Ontwijkend Gedragquote:
Studie/Werk Ontwijkend Gedragquote:
quote:
quote:
quote:
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
EN hoe zit dan met mij? Ik kom hier nooit tijdens mijn werk en studie
Je hebt gelijk.. ik ben uniek!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:03 schreef Etcetera het volgende:
D'r staat ook 'van velen' en niet 'van iedereen'
DE VRAAG VAN HET WEEKEINDE: Ajax of PSV?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. ik ben uniek!
en dat is maar goed ook!
Ik had het inmiddels begrepen ja!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef Etcetera het volgende:
Voor het geval je het niet door had:
[..]
[..]
[..]
Dat is niet zo moeilijk hè als je het Peace vraagt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DE VRAAG VAN HET WEEKEINDE: Ajax of PSV?
AJAXquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene mallemoerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Idemquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene mallemoer
Die zijn volgende week aan de beurtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Gooi ik er even een andere in: FC Twente![]()
erg gezellig dus bij ons thuis![]()
![]()
Tegen PSV.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zijn volgende week aan de beurt
hoop ik
Duh!quote:
Dat geeft niksquote:
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.quote:
Mn rekenwondertjequote:ik heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
* Ofyles2 bewondering toont.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.
Ik kreeg vanavond een krabbel op hyves van Twan:
[..]
Mn rekenwondertje
de toets die hij gedaan heeft, is om te kijken of hij het rekenen van groep 5 ipv groep 4 mag doen omdat rekenen in groep 4 te makkelijk is voor hem
Vult hij dan 8001108 in als het goede antwoord?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inmiddels al iets beter weer hoor ik net van Peace.
Ik kreeg vanavond een krabbel op hyves van Twan:
[..]
Mn rekenwondertje
de toets die hij gedaan heeft, is om te kijken of hij het rekenen van groep 5 ipv groep 4 mag doen omdat rekenen in groep 4 te makkelijk is voor hem
Je vergeet nog twee plussen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vult hij dan 8001108 in als het goede antwoord?
quote:
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SCquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Die telt hij dan inderdaad nog bij elkaar op!! Dat is niet zo moeilijk voor hem.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SC
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Het is natuurlijk AOQ SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |