En Cohen heeft jou net weten te overtuigen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel vaak tussen PvdA en D66, hoewel de PvdA meer past bij mij of ik bij de PvdA.
Dat dus.....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel vaak tussen PvdA en D66, hoewel de PvdA meer past bij mij of ik bij de PvdA.
Ja, absoluut.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Cohen heeft jou net weten te overtuigen?
Viel wel tegen dat hij haar niet even een kus gaf.quote:
Maar als we grapjes over de Balk of de Pruik hadden gemaakt, dan had je het niet flauw gevonden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nou zeg wat zijn jullie flauw..... ik heb dat toch liever dan zo'n droge pruim als Balkenende of een volslagen gek als WildersPopulistisch of niet.
quote:En het wordt echt een druilerig weekendIk wilde juist weer wat meer naar buiten!
Wij flauw? Cohen begon!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nou zeg wat zijn jullie flauw..... ik heb dat toch liever dan zo'n droge pruim als Balkenende of een volslagen gek als WildersPopulistisch of niet.
Ohja! Zie je dat een beetje zitten verder (buiten het weer om)?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
En ik moet zondag 5 km hardlopen met dat kutweer
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ohja! Zie je dat een beetje zitten verder (buiten het weer om)?
Wilders zegt werkelijk NOOIT eens iets positiefs he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Reactie van Wilders![]()
Wilders
"Bos gooit de handdoek wel erg snel in de ring", reageerde PVV-leider Geert Wilders, die onlangs nog voorspelde dat de verkiezingscampagne tussen Bos en hem zou gaan.
''Nu gaat de PvdA met de theedrinkende multicultiknuffelaar Cohen terug naar de jaren negentig. De generatie van Cohen, Melkert en Van Nieuwenhoven krijgt het weer voor het zeggen bij de PvdA'', aldus Wilders
Oh.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan beef jerky kopen hierGa ik binnenkort maar eens proberen
Nee en dat had ik natuurlijk wel moeten doen want in 3 weken kun je daar best aan werkenquote:
Verrekte lastig. Ik heb hele lekkere gehad en hele vieze. Allemaal uit plastic verpakking.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
't zit wel in een zakje en komt uit een snoepautomaat, geen idee of ik dat als graadmeters moet aanhouden bij het proeven
Volgens mij kent hij dat woord niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wilders zegt werkelijk NOOIT eens iets positiefs he?
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
't zit wel in een zakje en komt uit een snoepautomaat, geen idee of ik dat als graadmeters moet aanhouden bij het proeven
Oh dat weet ik zo niet. Smaak was 'hot & sweet'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij kent hij dat woord niet...
Dat laatste beaam ik, ongeacht het merk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk merk is het? O, en de teriyaki versie is smerig.
Ik ben na 3 minuten al kapot.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en dat had ik natuurlijk wel moeten doen want in 3 weken kun je daar best aan werken
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
Ja, maar het is wel een hardloopevenementquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben na 3 minuten al kapot.![]()
Maar als je wandelt lukt het ook nog, toch? Genoeg tijd zei je eerder.
Wilders had het toch over de PvdA?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging niet om de PVDA, het ging om Wilders.
Ja, daaervoor.quote:
Ah, ok. Dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daaervoor.
Daarna ging het erover dat Wilder NOOIT wat positiefs te zeggen heeft en dat is onafhankelijk van de PVDA
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede puntenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant; valt er dan iets positiefs te zeggen over de PvdA?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De PVV heeft ook gewoon een aantal goede punten
En dat kun je als niet PVV-stemmer ook vinden
Inderdaad....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Als je PVV stemmer bent kun je ook wel wat positiefs over de PVV zeggen hoor
Succes!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens op de bank aan m'n essay werken. Hier doe ik helemaal niks.
Je hebt gelijk, er is toch één positief ding aan de PvdA. Ze hebben het kabinet laten vallen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe er dan op z'n minst nog een PI bij of kom met argumenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |