Ah, nice, toch wel taart!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik want volgens mij bedoel je dinsdag, op mijn verjaardagsavond
Woensdag zat ik in Wijk namelijk.
Di, ben ik bij C gaan eten. Die had samen met L gekookt en taart gekocht enz. A en B waren er ook dus dat was allemaal erg gezellig
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, dinsdag had je lettervermicelli?
quote:
Ja, lekker thee drinken met terroristenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik las nu wel dat Job Cohen waarschijnlijk als kandidaat lijsttrekker voorgesteld gaat wordenDie man mag van mij zo premier worden...
Van mij ook!!! Cohen is echt een fijne man geloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik las nu wel dat Job Cohen waarschijnlijk als kandidaat lijsttrekker voorgesteld gaat wordenDie man mag van mij zo premier worden...
Hij is er gewoon voor geboren, die man!quote:Job - Binnen de islam is Job een profeet en zijn naam wordt enkele malen in de Koran genoemd, o.a. in Soera Het Vee.[1] De naam Ayyub wordt in verband gebracht met geduld
Dank jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Nem, nog gefeliciteerd!! Leuke dag gehad?
Ah, met A, B, C, en L, tofquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank je
Ja, zie deze post
AKQ SC #817 Bijna weekend of vakantie!!
Het is ook gewoon een mooie voornaam...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehehe:
[..]
Hij is er gewoon voor geboren, die man!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ja, heel goed juist. Bij die ander zakte alles weg en ik heb al een tas waarbij dat gebeurt, zo irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
Deze tas is ook mooidie ander was iets stoerder wel...
Alles past er goed in?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Gave tas
Ik heb Zilverdoorn gekocht, van Raymond E. FeistTweede boek in de serie 'Oorlog van de Grote Scheuring'
't is Fantasyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die ken ik niet.![]()
Ik heb wel ook het boekenweekgeschenk. Toch nog een voordeel dat m'n studieboeken zo laat waren.
quote:
Eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Persoonlijke redenenals hij een echte kerel was geweest had hij meteen bij de verkiezingsuitslagen z'n conclusie getrokken
Die is grappig jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op het moment bezig in Good Omens, van Neil Gaiman en Terry Pratchett, het is echt hi-la-risch![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke tas![]()
zei ik dat nou echt hardop?![]()
Je zal er denk ik niet veel naast zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, lekker thee drinken met terroristen
Als het de befaamde pijn is net boven je stuit dan is het beste redmiddel juist niet te gaan liggen maar gewoon veel te gaan lopen,tenzij je benen(boven) beginnen te prikken alsof iemand je met een naald bewerkt. Dan is het beste advies: Huisarts.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Leuke tas![]()
zei ik dat nou echt hardop?![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Er zit aan een ander blok iemand op een toetsenbord te typen en dat rammelt zo erg, dat ik er op blijf lettenZwaar irritant
Moet ik z'n vingers eraf knippen ofzoquote:
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik z'n vingers eraf knippen ofzo![]()
All Secure.quote:
Oh damn, dat is echt heel relaxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat weet ik ook niet
Ik heb trouwens zo'n geniale avond gehad dit weekend in Amsterdam! Een kroeg, De Nieuwe Anita, met een gumbo-band!!![]()
Echt een supergoeie band, en een onwijs goeie zangeres: Kristel de Haak
De toetsenist (met supersexy lage stem) & drummer waren een duo en hebben een Youtube filmpje:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Seriouslynet Bureau Studentzaken gebeld hoe het nou ging met mn afstudeerprocedure, en het was wéér vastgelopen
Dit keer dankzij de examencommissie van mijn studieDie krijgen dus zo een mail van mij!
Wat goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat weet ik ook niet
Ik heb trouwens zo'n geniale avond gehad dit weekend in Amsterdam! Een kroeg, De Nieuwe Anita, met een gumbo-band!!![]()
Echt een supergoeie band, en een onwijs goeie zangeres: Kristel de Haak
De toetsenist (met supersexy lage stem) & drummer waren een duo en hebben een Youtube filmpje:
What's in a namequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat goed!Word er echt helemaal vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |