Ow.... niet echt uitslapen dus... dan zit ik al bijna een half uur op mn werk en heb daarvoor al Lennon naar mn ouders gebracht en met de trein geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet alsnog met de bus van 08.48 hoor
Dat is ook zo!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het beter dan de bus van 7.48
Dat zijn goede vooruitzichtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Morgen om 8.00 uur is de geplande vertrektijd en dan een uurtje of 6 à 7 rijden naar eventjes onder Stuttgart...
je kunt niet alles hebben in het levenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
maar die van 9.49 zou nog beter zijn
Ja, dan staan we voor de deur van vrienden die geen idee hebben dat we hen met een bezoekje zullen vereren...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zijn goede vooruitzichten![]()
En dan bedoel ik om een uurtje of 15.00
Helemaal niet hoeven, zou het allerbeste zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
maar die van 9.49 zou nog beter zijn
Ik hoop eerlijk gezegd meer op niet zo veel wegwerkzaamheden en dus vertraging, in Duitsland lijkt altijd alles open te liggen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
MM dat wordt dus een zware dag morgen.... hopelijk hebben jullie goed weer om te rijden.
Dat is volgens mij gewoon altijd zo... verschrikkelijk is dat....quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd meer op niet zo veel wegwerkzaamheden en dus vertraging, in Duitsland lijkt altijd alles open te liggen...
veel plezierquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn laptop inpakken en jullie dus verlaten...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hier schrok ik even van...
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierlo-overleden.html
RIP!! Mooie charismatische man... een waar verlies voor D'66
Mooi dat je geslaagd bent in de stad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo weer terug uit de stad... het is heerlijk weer!! Al begint het nu wel een beetje te betrekken...
Nieuwe kleren en cadeautjes gekocht voor Twan en schoenen gevonden die hij graag wil hebben. Volgende week even met hem naar de stad om te passen en te kiezen welke kleur.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn laptop inpakken en jullie dus verlaten...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Soempie, hoe is het tentamen gegaan?voor de zere rug van TM.
Peace zei vanmorgen ook al: het is voor het eerst dat de mol eruit gaat voor de finalequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:07 schreef Soempie het volgende:
Nooooo, m'n mol is uit het spel.![]()
Frits is de mol.
Ik vind Frits nog wel leuk, maar Kim en Sanne niet zo. Zou best wel teleurgesteld zijn als het Kim of Sanne is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zei vanmorgen ook al: het is voor het eerst dat de mol eruit gaat voor de finale![]()
Ik vind Kim en Sanne stomme trutten... die hadden er van mij in aflevering 1 en 2 al uit gemogen... ik hoop dat Frits de mol is of wint.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind Frits nog wel leuk, maar Kim en Sanne niet zo. Zou best wel teleurgesteld zijn als het Kim of Sanne is.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Kim en Sanne stomme trutten... die hadden er van mij in aflevering 1 en 2 al uit gemogen... ik hoop dat Frits de mol is of wint.
80.000, niet 18.000quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik overigens de enige hier die hoopt dat Jan des Bouvrie voor veel meer dan die 18.000 euro gepakt gaat worden ?
Beetje verongelijkt op die persconferentie zitten vertellen dat het om 'maar' 18000 euro gaat. En die vrouw van hem die op de radio zegt dat er absoluut niets van waar is dat ie opgepakt is. Terwijl hij later op de persconferentie zegt dat ie om 07:00 door gewapende agenten van zn bed gelicht is. Had die vrouw niets van meegekregen natuurlijk.
'Het is bekende Nederlander pesten', 'wij zijn nette mensen', het komt allemaal een beetje over als deze wereldvreemde vent:
http://www.dumpert.nl/med(...)ab_krijgt_prent.html
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp..hoe ging het tentamen?
Volgende week nog zo'n belangrijk tentamen. Er zijn nog best wel veel hordes te nemen voor ik aan m'n master mag beginnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
Tentamen, geen idee. Had er wel een goed gevoel over tot ik in de bus wat mensen hoorde vertellen over hun antwoorden. Ik heb totaal andere antwoorden ingevuld.
Gezellig gehad gisteravond? Of?quote:
Dat was ook jammer ja. Ik vond bijna geen enkele vrouw echt leuk in dit seizoen van WIDM. Barbara Barend was nog het leukst vond ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.Dat Manuel (?) eruit ging vond ik wel heel jammer, dat is volgens mij wel een heel sympathieke jongen. Alle mannen in het spel eigenlijk wel. Ik heb niet zoveel met vrouwen.
![]()
Morgen ben ik jarig en dan ga ik een nieuwe tas kopen.Heb er al een gezien online die ik echt tof vind, maar denk dat de rest van NL het een verschrikkelijke tas vindt.
![]()
http://www.checkyourbag.nl/product.asp?title=Dallas&id=808&cid=9&bid=137&colorid=2030
![]()
Cowboysbag
Woensdag bedoel je? Gisteravond was ik gewoon thuisquote:
quote:Hopelijk morgen ook naar Alice.Lekker een rustige verjaardag.
Die 'cognac' kleur. Bruin dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was ook jammer ja. Ik vond bijna geen enkele vrouw echt leuk in dit seizoen van WIDM. Barbara Barend was nog het leukst vond ik.
Leuke tas hoor. Ik hou wel van aparte tassen. Kun je hem wel als schoudertas gebruiken? Mijn tas moet altijd over de schouder kunnen. Welke kleur neem je? Ik vind zelf zwart het mooist ook omdat bruin niet mooi vindt
Ik ook geloof ik want volgens mij bedoel je dinsdag, op mijn verjaardagsavondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Soempie het volgende:
@ Nem, hoe was het woensdag? De dagen lopen bij mij een beetje door elkaar.
En vorige week had hij het er nog over dat 'ie wel MP wilde wordenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, dinsdag had je lettervermicelli?
Hij zei net dat 'ie voor de gemeenteraadsverkiezingen al het besluit genomen had.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Persoonlijke redenenals hij een echte kerel was geweest had hij meteen bij de verkiezingsuitslagen z'n conclusie getrokken
Cognac is nog wel mooi trouwens... is toch een aparte kleur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die 'cognac' kleur. Bruin dus.Omdat het zo'n oude schooltas idee geeft.
![]()
Maar ik ga zo eerst even in de stad kijken of ze iets soortgelijks hebben. Heb al gebeld, maar ze hebben niet precies dit merk. Ik vind het vervelend om via internet te kopen, omdat ik dan niet weet of alles lekker in die tas gaat passen.![]()
@ Nem, hoe was het woensdag? De dagen lopen bij mij een beetje door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |