Sander Lantinga van 3FMquote:
Ik voorspel dat ze die beelden van een streakende Lantinga op Wimbledon laten zien en dat Derksen dan verteld dat Nanninga en hij dat vroeger ook bij de lokale tennisclub in Veendam deden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef bascross het volgende:
Hopelijk maakt Johan morgen geen vreemde opmerkingen, want ik kan grootste deel niet zien via tv.
"..Maar iedereen heeft zijn jeugdzondes".quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ze die beelden van een streakende Lantinga op Wimbledon laten zien en dat Derksen dan verteld dat Nanninga en hij dat vroeger ook bij de lokale tennisclub in Veendam deden.
Als je het allemaal serieus gaat nemen krijg je zo'n klote programma als Studio Voetbal, en daarnaast is vd Gijp een held.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef FP128 het volgende:
Ik wil nog even iets opmerken wat niet zozeer over het programma zelf gaat maar meer over de analisten aan tafel en dan met name die irritante lachebek René van der Gijp.
Bij elke redelijke discussie begint hij met " ....en wat ik nou niet begrijp Johan,dan spelen ze die bal en dan
MUHAHAHAHAHAHAHIHIHIIHIHIHAHAHAHA..begrijp je wat ik bedoel? "![]()
![]()
Dik betaalt worden om alleen maar debiel te doen als sidekick zoals Jan Mulder bij BevD (Barend en Van Dorp) is tot daar aan toe,maar lachen,of overal een grap van maken,is je zelf als praatprogramma toch helemaal niet serieus nemen?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef Pulu het volgende:
Ik heb een weerzin tegen SV, maar desondanks kijk ik elke week weer....
Voor VI ga ik 2x per week heerlijk zitten....
inderdaad wat is dat sv slaapverwekkend saai geworden zeg als je dat afzet tegen VI!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als je het allemaal serieus gaat nemen krijg je zo'n klote programma als Studio Voetbal, en daarnaast is vd Gijp een held.
HaagsPietjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef HaagsPietje het volgende:
nee dan die stomme kankerlul van een youri mulder....ach ach ach, dat ze die gozer nog elk jaar terug laten komen. iedereen die ik ken vindt het een irritante lulhannes!
Frank Lammers, de man met de meest irritante stem ter wereld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Adelante het volgende:
Frank Lammers en die Jack Wouterse die AJAX-PSV gaan verslaan
Was lache iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef DrDentz het volgende:
Johan gisteren al: "Oooh wat heb ik een spijt dat ik dat contract getekend heb."
Idd, en waarom zijn maat nou aan de bar moest zitten terwijl hij niet aan tafel wilde oidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch was Lantinga niet erg super vond ik.
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef di0r1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10518614
Leuk stukje van/over Johan.
True datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef DrDentz het volgende:
De echte fans hadden natuurlijk hun televisietoestel al afgestemd toen dat erop kwam, die hoeven geen uitzending gemist te kijken.
Wat ziet ie eruit zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Ja, heb ik al een paar keer gezien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Een beetje dom inderdaad. Het wordt hem gewoon gevraagd door Boulevard of weet ik veel wat, en hij geeft er een korte toelichting op. Wordt het bijna een week later als schokkend nieuws gebracht in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Pulu het volgende:
Ik d8 dat zijn vrouw nooit keek...
Daarnaast ben ik een beetje verbaasd over de hijgerigheid waarmee de verschillende nieuwsbronnen melden dat Johan thuis op zijn vingers is getikt, terwijl dezelfde nieuwsbronnen terughoudender waren toen Johan deze grap maakte...
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Adoquote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef gniffie het volgende:
Hansie![]()
![]()
![]()
wordt weer een ode aan pantelic zekers
Ja of het zeer goede spel van Manolev.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Ado
Je kan idd zo 10 dingen bedenken waarmee Rene kan komenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja of het zeer goede spel van Manolev.
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het nog even over de anale streling van Pantelic bij Suarez hebben
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!
Johan is van een andere generatie. Ik denk dat hij zich niet eens voor kan stellen dat iemand voor de grap onder verschillende namen vragen instuurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Who cares. Als de vraag normaal is.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Ene Dirk Vrolijk uit Appingedam heeft zojuist deze vraag gesteld weet ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kunnen ze niet eens een top 5 van de leukste origineelste vragen laten zien
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijerquote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk maakt hansie zich kwaad om affelay zijn elleboog
Of omdat Hugo dat gisteren zei in Studio Voetbal ?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Enoh het volgende:
[..]
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijer
Het is ook gewoon erg weinig, als die Wellenberg zijn enkel had gebroken dan waren het er bijv. wel 10 geweest ofzo. Hier geef je toch geen signaal mee af als voetbaldbond zijnde ?De KNVB moet voor zulke acties gewoon een schorsing van 2/3 maanden opleggen. Weg met die belachelijke overtredingen, met een beetje pech had het die jongen zijn carrière gekost. En die van Veldhoven is ook een gestoorde vent.quote:
toen ik die overtreding zag op TV moest ik daar gelijk aan denken, dat was nog voordat Hugo het s, avonds zei in Studio voetbal!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of omdat Hugo dat gisteren zei in Studio Voetbal ?
Het is ook inderdaad zo als die enkel door geklapt was was het inderdaad vergelijkbaar met het gevalletje Kokmeijer-Bouaouzan. Sommige leren het gewoon nooit erg genoeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef Enoh het volgende:
[..]
toen ik die overtreding zag op TV moest ik daar gelijk aan denken, dat was nog voordat Hugo het s, avonds zei in Studio voetbal!!!
En dit was tegen Niels Wellenberg. Wat hebben Marokkanen tegen mijn naamgenoten?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Enoh het volgende:
[..]
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijer
Niet alleen Marokkanen, Lurling had ook nog een akkefietje met hem een tijdje terug.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dit was tegen Niels Wellenberg. Wat hebben Marokkanen tegen mijn naamgenoten?
Printscreen?quote:
Die insider zal wel 'van der meyde' zijn, vuile verraaier met je kamelenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Enoh het volgende:
oei problemen bij mijn club Ajax we moeten Champions Leauge spelen om geen verlies te leiden vertelt Johan Derksen.
Wel handig dit, hoef ik helemaal niet meer te kijken eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Enoh het volgende:
VVV-venlo wil twee spelers gaan halen van de eerste divisie Reimerink, (Go Ahead Eagels), en Kallise van (FC Dordrecht)
ja maarwaarom Protesteert Isakkson dan niet precies wat de heren zeggen aan tafelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef rubbereend het volgende:
En dat was geen hoekschopmaarja we worden tegenwoordig wekelijks genaaid
Idd net nog bij De Wereld Draait Door gezien.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:06 schreef Enoh het volgende:
hebben jullie ook gisteren gezien dat Na de 1-0 Pantelic aan iemand zijn kont zat, weet niet meer bij welke Ajaxcied hij dat precies deed.
pantyless is gay man, konteknijpertjequote:
Wel een markant figuur.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
pantyless is gay man, konteknijpertje
Makkelijk scoren. Heel PSV mist Lazovic.quote:
De voetballer, niet de persoonlijkheidquote:Op maandag 15 maart 2010 21:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
Makkelijk scoren. Heel PSV mist Lazovic.
daar moet net zoveel smink op als de rest van de studio bij elkaarquote:Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Johan is wel duur in de make up
Rutten kreeg zelfs Reis aan het voetballen. Rutten is gewoon een uitstekende trainerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Enoh het volgende:
het lijkt wel dat na Lazovic het bij PSV stukken minder gaat, Rutten heeft Lazovic wel aan het voetballen gekregen en zijn gedrag was ook stukken beter, want vorig jaar deed hij nog wel eens domme dingen in het veld.
Anders gaat hij op een zwerver lijkenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
daar moet net zoveel smink op als de rest van de studio bij elkaar
Ik heb mezelf net ook maar even aangemeldquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Enoh het volgende:
Capa Assistent van Guus Hiddink? man laat me niet lachen
Inderdaad idioot van een vent.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef Enoh het volgende:
ja Harm Veldhoven is gewoon een lul van een trainer, Hans
weet je dat ik Harm de slechtste trainer vind van de Eredivisie!!!quote:
Sowieso dat Roda, het ligt altijd aan de scheidsrechter.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef Enoh het volgende:
weet je dat ik Harm de slechtste trainer vind van de Eredivisie!!!
die man heeft geen uitstraling, en heeft totaal geen verstand van Voetbal.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Paul-89 het volgende:
Heb jij wel eens iemand in z'n ballen geknepen Hans ?![]()
Hans ziet zichzelf echt als een beulquote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Alleen Pierre van Hooijdonk in zijn nek gebeten
![]()
Het litteken zit er nog
Altijd toch die toto. Verplicht itempje waar Derksen niet blij mee is.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Zapper het volgende:
Prachtig moment bij de Toto. "FC Twente?!"
"Nou, PSV dan"
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Altijd toch die toto. Verplicht itempje waar Derksen niet blij mee is.
Tenzij er een speler uit het rechterrijtje een vreselijke overtreding heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.
Yep, vind het ook geinigquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.
Typisch Johanquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Zapper het volgende:
Prachtig moment bij de Toto. "FC Twente?!"
"Nou, PSV dan"
Het valt ook niet mee om spelers te vinden met een rijke vader en als het kan ook nog een lekkere zus, aldus René.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Wanderson pingel gemist
Beenhakker is niet te benijden, ga maar spelers halen................... maar het mag niks kosten
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om spelers te vinden met een rijke vader en als het kan ook nog een lekkere zus, aldus René.
Zo, nou, het is wat. Een penalty gemist. Schande.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Wanderson pingel gemist
Beenhakker is niet te benijden, ga maar spelers halen................... maar het mag niks kosten
Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:56 schreef MB23 het volgende:
[..]
Zo, nou, het is wat. Een penalty gemist. Schande.
2 uit 3 goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef Pulu het volgende:
Ik denk dat Rene begint over het spel van Jermaine Lens....
Hans gaat het voor 35e keer over El Hamdaoui hebben en/of de tackle van Homowier...de rest van het seizoen schorsen of iets in deze trant....
Dat is waar ja. Maar daar zal hij niet zn hele oordeel op baseren, hij was al eerder in beeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zit
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.quote:
Daar gaat het toch ook niet omquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ruiz miste ook een penalty in de beslissende fase van de Belgische competitie vorig seizoen. Kan gebeuren. Hij doet het nu toch niet bepaald slecht.
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Wat een systeem. Totaal niet serieus te nemen.
QFT!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Ik keek het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.
Weet ik, maar mij zegt het niets.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversum
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
De eerste vraag van de uitzending, na 20 sec of zo, was die van mij.
Ik dacht dat jij Johan zelf was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
quote:
Maar hoogstwaarschijnlijk een hoog marktaandeel in de doelgroep en daar richten de sponsoren zich opquote:
Nee nee, Johan heeft zelf aangegeven dat hij alleen op VI.nl publiceert, en dat andere grappenmakers onder zijn naam de meest gore onzin op het internet zetten.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
Dat zegt ie jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee nee, Johan heeft zelf aangegeven dat hij alleen op VI.nl publiceert, en dat andere grappenmakers onder zijn naam de meest gore onzin op het internet zetten.
En over kutscheten in SEXquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Check die postgeschiedenis van -J-D- dan. Niet te verenigen met Koning Johan.
Zou dan over sigaren gaan in CUL en over obscure americana in MUZ.
Nou... Wat een humor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Best vet om een kloon te maken en als de Koning te posten.
In het Cissé-topic: "van deze miskoop ben ik niet bijster onder de indruk"
KLB-topic over mannen die hun haar verven.
Nou, maak een kloon aan en val hard door de mand als totale newbie zonder humor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Jouw mening is hier niet rullevant.
geregistreerd op: donderdag 11 maart 2010 @ 17:38quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef Basiss het volgende:
[..]
Nou, maak een kloon aan en val hard door de mand als totale newbie zonder humor.
Komt hier binnen als Mister Bigstar en noemt mensen newbie terwijl hij net 5 dagen is geregistreerd. Not dun vind ik dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Basiss, is jouw randement hoger dan?
Beetje makkelijk om de pseudo-demagoog uit te hangen hier.
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Nou, wat een humorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
Doe jij maar Hans Kraay dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
ik vind het raar dat er tegenwoordig geen systeem bestaat met bijvoorbeeld een stuk of 50.000 digitale tv kijkers, dan zou alles geautomatiseerd kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Een oude post alweer, maar het is inderdaad ziek. Bij dit soort dingen moet je gewoon zeggen: "Zo, ik zie dat we nog 7 wedstrijden te gaan hebben; dus ga maar lekker op vakantie, in augustus mag je weer voetballen." Rest van het seizoen weg met die vent dus. Hoe is het met Wellenberg afgelopen trouwens? Niet z'n poot gebroken? Als dat was gebeurd, dan was de straf voor Hadouir vast strenger geweest. De intentie en de pure smerigheid zijn blijkbaar niet belangrijk.quote:
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Is er meer bekend hierover?
Kijk, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.
Lekker! Derksen roept al jaren dat Genee een prima presentator is (hoewel een gemankeerde anchormanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.
Vraag ik me al jaren af, is het niet meetbaar zoals ook via internet wordt gemeten hoevaak iets bekeken wordt. Dus zeg maar met pageviews, dus dat ze kunnen meten hoeveel mensen afstemmen op dat specifieke signaal. Want deze methode dat kan toch niet? Desnoods vanaf nu alle TV's/Decoders een klein chipje in monteren waardoor ze doorgeven wat je kijkt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik wil nog even wat zeggen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef De-Hamster het volgende:
OT: Humberto Tan vond ik niks mis mee, kon gewoon goed presenteren alleen die sponsorloterij reclame is irritant: Oja voordat ik het vergeet...
Ja, omroepgemist heeft hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Vraag ik me al jaren af, is het niet meetbaar zoals ook via internet wordt gemeten hoevaak iets bekeken wordt. Dus zeg maar met pageviews, dus dat ze kunnen meten hoeveel mensen afstemmen op dat specifieke signaal. Want deze methode dat kan toch niet? Desnoods vanaf nu alle TV's/Decoders een klein chipje in monteren waardoor ze doorgeven wat je kijkt.
OT: Humberto Tan vond ik niks mis mee, kon gewoon goed presenteren alleen die sponsorloterij reclame is irritant: Oja voordat ik het vergeet...
Beetje offtopic, maar is dat dan per persoon/huishouden, of een algemeen overzicht? De reden dat er niet standaard overal chips in de apparatuur zitten om kijkcijfers door te sturen, is lijkt me vanwege de privacy.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Mja ik werk bij KPN en daar kunnen we per minuut zo ongeveer zien wat iemand kijkt, dus ik snap niet dat het systeem niet al lang een update heeft gehad met kijkcijfers enzo.![]()
Eurokok Martin Bitterballen makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
*zet frituurtje vast aan *
Ik denk het niet. Derksen was bezig het programma naar SBS te verhuizen, toen heeft RTL denk ik gezegd: als jullie blijven mag Genee meer gaan doen bij RTL.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vond dit nog best wel een goede discussie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vergeef me, maar dan nog liever Ali B denk ik.
Ach hij wil gewoon dat het grotendeels inhoudelijk over voetbal gaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een gezeik zeg van die Lammers, dat ze bepaalde woorden niet mogen zeggen... Kom dan gewoon niet of zo
Wachten is de enige optie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef blonchi het volgende:
Shit, RTL uitzending gemist zit weer te fucken.
Iemand een idee wat ik moet doen?
Balen, ik kan het programma bijna nooit live zien. Ben zo goed als afhankelijk van internet. Lijkt wel een trend te zijn, de afgelopen weken. Eigenlijk sinds die opmerking over Linda de Mol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |