Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:56 schreef MB23 het volgende:
[..]
Zo, nou, het is wat. Een penalty gemist. Schande.
2 uit 3 goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef Pulu het volgende:
Ik denk dat Rene begint over het spel van Jermaine Lens....
Hans gaat het voor 35e keer over El Hamdaoui hebben en/of de tackle van Homowier...de rest van het seizoen schorsen of iets in deze trant....
Dat is waar ja. Maar daar zal hij niet zn hele oordeel op baseren, hij was al eerder in beeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zit
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.quote:
Daar gaat het toch ook niet omquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ruiz miste ook een penalty in de beslissende fase van de Belgische competitie vorig seizoen. Kan gebeuren. Hij doet het nu toch niet bepaald slecht.
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Wat een systeem. Totaal niet serieus te nemen.
QFT!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Ik keek het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.
Weet ik, maar mij zegt het niets.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversum
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
De eerste vraag van de uitzending, na 20 sec of zo, was die van mij.
Ik dacht dat jij Johan zelf was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
De eerste vraag van de uitzending, na 20 sec of zo, was die van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |