Was lache iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef DrDentz het volgende:
Johan gisteren al: "Oooh wat heb ik een spijt dat ik dat contract getekend heb."
Idd, en waarom zijn maat nou aan de bar moest zitten terwijl hij niet aan tafel wilde oidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch was Lantinga niet erg super vond ik.
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef di0r1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10518614
Leuk stukje van/over Johan.
True datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef DrDentz het volgende:
De echte fans hadden natuurlijk hun televisietoestel al afgestemd toen dat erop kwam, die hoeven geen uitzending gemist te kijken.
Wat ziet ie eruit zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Ja, heb ik al een paar keer gezien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Een beetje dom inderdaad. Het wordt hem gewoon gevraagd door Boulevard of weet ik veel wat, en hij geeft er een korte toelichting op. Wordt het bijna een week later als schokkend nieuws gebracht in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Pulu het volgende:
Ik d8 dat zijn vrouw nooit keek...
Daarnaast ben ik een beetje verbaasd over de hijgerigheid waarmee de verschillende nieuwsbronnen melden dat Johan thuis op zijn vingers is getikt, terwijl dezelfde nieuwsbronnen terughoudender waren toen Johan deze grap maakte...
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Adoquote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef gniffie het volgende:
Hansie![]()
![]()
![]()
wordt weer een ode aan pantelic zekers
Ja of het zeer goede spel van Manolev.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Ado
Je kan idd zo 10 dingen bedenken waarmee Rene kan komenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja of het zeer goede spel van Manolev.
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het nog even over de anale streling van Pantelic bij Suarez hebben
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!
Johan is van een andere generatie. Ik denk dat hij zich niet eens voor kan stellen dat iemand voor de grap onder verschillende namen vragen instuurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Who cares. Als de vraag normaal is.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Ene Dirk Vrolijk uit Appingedam heeft zojuist deze vraag gesteld weet ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kunnen ze niet eens een top 5 van de leukste origineelste vragen laten zien
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijerquote:Op maandag 15 maart 2010 17:59 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk maakt hansie zich kwaad om affelay zijn elleboog
Of omdat Hugo dat gisteren zei in Studio Voetbal ?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Enoh het volgende:
[..]
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijer
Het is ook gewoon erg weinig, als die Wellenberg zijn enkel had gebroken dan waren het er bijv. wel 10 geweest ofzo. Hier geef je toch geen signaal mee af als voetbaldbond zijnde ?De KNVB moet voor zulke acties gewoon een schorsing van 2/3 maanden opleggen. Weg met die belachelijke overtredingen, met een beetje pech had het die jongen zijn carričre gekost. En die van Veldhoven is ook een gestoorde vent.quote:
toen ik die overtreding zag op TV moest ik daar gelijk aan denken, dat was nog voordat Hugo het s, avonds zei in Studio voetbal!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of omdat Hugo dat gisteren zei in Studio Voetbal ?
Het is ook inderdaad zo als die enkel door geklapt was was het inderdaad vergelijkbaar met het gevalletje Kokmeijer-Bouaouzan. Sommige leren het gewoon nooit erg genoeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef Enoh het volgende:
[..]
toen ik die overtreding zag op TV moest ik daar gelijk aan denken, dat was nog voordat Hugo het s, avonds zei in Studio voetbal!!!
En dit was tegen Niels Wellenberg. Wat hebben Marokkanen tegen mijn naamgenoten?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Enoh het volgende:
[..]
ja en dat hij zich ook kwaad mag maken over die schandalige overtreding van Hadouir toen ik dat zag moest ik gelijk denken aan Niels Kokmeijer
Niet alleen Marokkanen, Lurling had ook nog een akkefietje met hem een tijdje terug.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dit was tegen Niels Wellenberg. Wat hebben Marokkanen tegen mijn naamgenoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |