Sander Lantinga van 3FMquote:
Ik voorspel dat ze die beelden van een streakende Lantinga op Wimbledon laten zien en dat Derksen dan verteld dat Nanninga en hij dat vroeger ook bij de lokale tennisclub in Veendam deden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:12 schreef bascross het volgende:
Hopelijk maakt Johan morgen geen vreemde opmerkingen, want ik kan grootste deel niet zien via tv.
"..Maar iedereen heeft zijn jeugdzondes".quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:17 schreef Idler het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ze die beelden van een streakende Lantinga op Wimbledon laten zien en dat Derksen dan verteld dat Nanninga en hij dat vroeger ook bij de lokale tennisclub in Veendam deden.
Als je het allemaal serieus gaat nemen krijg je zo'n klote programma als Studio Voetbal, en daarnaast is vd Gijp een held.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:13 schreef FP128 het volgende:
Ik wil nog even iets opmerken wat niet zozeer over het programma zelf gaat maar meer over de analisten aan tafel en dan met name die irritante lachebek René van der Gijp.
Bij elke redelijke discussie begint hij met " ....en wat ik nou niet begrijp Johan,dan spelen ze die bal en dan
MUHAHAHAHAHAHAHIHIHIIHIHIHAHAHAHA..begrijp je wat ik bedoel? "![]()
![]()
Dik betaalt worden om alleen maar debiel te doen als sidekick zoals Jan Mulder bij BevD (Barend en Van Dorp) is tot daar aan toe,maar lachen,of overal een grap van maken,is je zelf als praatprogramma toch helemaal niet serieus nemen?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef Pulu het volgende:
Ik heb een weerzin tegen SV, maar desondanks kijk ik elke week weer....
Voor VI ga ik 2x per week heerlijk zitten....
inderdaad wat is dat sv slaapverwekkend saai geworden zeg als je dat afzet tegen VI!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als je het allemaal serieus gaat nemen krijg je zo'n klote programma als Studio Voetbal, en daarnaast is vd Gijp een held.
HaagsPietjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef HaagsPietje het volgende:
nee dan die stomme kankerlul van een youri mulder....ach ach ach, dat ze die gozer nog elk jaar terug laten komen. iedereen die ik ken vindt het een irritante lulhannes!
Frank Lammers, de man met de meest irritante stem ter wereld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Adelante het volgende:
Frank Lammers en die Jack Wouterse die AJAX-PSV gaan verslaan
Was lache iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef DrDentz het volgende:
Johan gisteren al: "Oooh wat heb ik een spijt dat ik dat contract getekend heb."
Idd, en waarom zijn maat nou aan de bar moest zitten terwijl hij niet aan tafel wilde oidquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch was Lantinga niet erg super vond ik.
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef di0r1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10518614
Leuk stukje van/over Johan.
True datquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef DrDentz het volgende:
De echte fans hadden natuurlijk hun televisietoestel al afgestemd toen dat erop kwam, die hoeven geen uitzending gemist te kijken.
Wat ziet ie eruit zegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Ja, heb ik al een paar keer gezien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Iemand al gekeken? Best interessant om Johan eens 'anders' te zien.
Een beetje dom inderdaad. Het wordt hem gewoon gevraagd door Boulevard of weet ik veel wat, en hij geeft er een korte toelichting op. Wordt het bijna een week later als schokkend nieuws gebracht in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef Pulu het volgende:
Ik d8 dat zijn vrouw nooit keek...
Daarnaast ben ik een beetje verbaasd over de hijgerigheid waarmee de verschillende nieuwsbronnen melden dat Johan thuis op zijn vingers is getikt, terwijl dezelfde nieuwsbronnen terughoudender waren toen Johan deze grap maakte...
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Adoquote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef gniffie het volgende:
Hansie![]()
![]()
![]()
wordt weer een ode aan pantelic zekers
Ja of het zeer goede spel van Manolev.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, een ode van Rene aan de aftrap van Ado
Je kan idd zo 10 dingen bedenken waarmee Rene kan komenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja of het zeer goede spel van Manolev.
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....quote:Op maandag 15 maart 2010 16:23 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het nog even over de anale streling van Pantelic bij Suarez hebben
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een vraag over komt....
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Karel Bouter uit Diemen heeft er een vraag over gesteld!
Johan is van een andere generatie. Ik denk dat hij zich niet eens voor kan stellen dat iemand voor de grap onder verschillende namen vragen instuurt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Who cares. Als de vraag normaal is.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vraagtekens gezet bij de namen van kijkers die vragen insturen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |