Sowieso dat Roda, het ligt altijd aan de scheidsrechter.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef Enoh het volgende:
weet je dat ik Harm de slechtste trainer vind van de Eredivisie!!!
die man heeft geen uitstraling, en heeft totaal geen verstand van Voetbal.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Paul-89 het volgende:
Heb jij wel eens iemand in z'n ballen geknepen Hans ?![]()
Hans ziet zichzelf echt als een beulquote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Alleen Pierre van Hooijdonk in zijn nek gebeten
![]()
Het litteken zit er nog
Altijd toch die toto. Verplicht itempje waar Derksen niet blij mee is.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Zapper het volgende:
Prachtig moment bij de Toto. "FC Twente?!"
"Nou, PSV dan"
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Altijd toch die toto. Verplicht itempje waar Derksen niet blij mee is.
Tenzij er een speler uit het rechterrijtje een vreselijke overtreding heeft gemaakt.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.
Yep, vind het ook geinigquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Het geeft wel altijd een mooi momentje om alle clubs even te bespreken of wat nieuws te laten passeren. Studio Voetbal gaat echt alleen maar over de top 4 of iets met de gast.
Typisch Johanquote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Zapper het volgende:
Prachtig moment bij de Toto. "FC Twente?!"
"Nou, PSV dan"
Het valt ook niet mee om spelers te vinden met een rijke vader en als het kan ook nog een lekkere zus, aldus René.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Wanderson pingel gemist
Beenhakker is niet te benijden, ga maar spelers halen................... maar het mag niks kosten
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om spelers te vinden met een rijke vader en als het kan ook nog een lekkere zus, aldus René.
Zo, nou, het is wat. Een penalty gemist. Schande.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Wanderson pingel gemist
Beenhakker is niet te benijden, ga maar spelers halen................... maar het mag niks kosten
Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:56 schreef MB23 het volgende:
[..]
Zo, nou, het is wat. Een penalty gemist. Schande.
2 uit 3 goedquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef Pulu het volgende:
Ik denk dat Rene begint over het spel van Jermaine Lens....
Hans gaat het voor 35e keer over El Hamdaoui hebben en/of de tackle van Homowier...de rest van het seizoen schorsen of iets in deze trant....
Dat is waar ja. Maar daar zal hij niet zn hele oordeel op baseren, hij was al eerder in beeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar wel zuur als het gebeurd als Beenhakker op de tribune zit
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.quote:
Daar gaat het toch ook niet omquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ruiz miste ook een penalty in de beslissende fase van de Belgische competitie vorig seizoen. Kan gebeuren. Hij doet het nu toch niet bepaald slecht.
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Wat een systeem. Totaal niet serieus te nemen.
QFT!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Ik keek het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ken jij iemand die boer zoekt vrouw kijkt? Ik in ieder geval niet. Oplichterij die shit.
Weet ik, maar mij zegt het niets.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Representatief of niet, om deze cijfers draait het allemaal in Hilversum
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
De eerste vraag van de uitzending, na 20 sec of zo, was die van mij.
Ik dacht dat jij Johan zelf was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
8 mailtjes, 5 smsjes en 12 collega's die reageerden omdat ze m'n naam op tv zagen
quote:
Maar hoogstwaarschijnlijk een hoog marktaandeel in de doelgroep en daar richten de sponsoren zich opquote:
Nee nee, Johan heeft zelf aangegeven dat hij alleen op VI.nl publiceert, en dat andere grappenmakers onder zijn naam de meest gore onzin op het internet zetten.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:07 schreef -J-D- het volgende:
Dat zegt ie jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee nee, Johan heeft zelf aangegeven dat hij alleen op VI.nl publiceert, en dat andere grappenmakers onder zijn naam de meest gore onzin op het internet zetten.
En over kutscheten in SEXquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Check die postgeschiedenis van -J-D- dan. Niet te verenigen met Koning Johan.
Zou dan over sigaren gaan in CUL en over obscure americana in MUZ.
Nou... Wat een humor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Best vet om een kloon te maken en als de Koning te posten.
In het Cissé-topic: "van deze miskoop ben ik niet bijster onder de indruk"
KLB-topic over mannen die hun haar verven.
Nou, maak een kloon aan en val hard door de mand als totale newbie zonder humor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Jouw mening is hier niet rullevant.
geregistreerd op: donderdag 11 maart 2010 @ 17:38quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef Basiss het volgende:
[..]
Nou, maak een kloon aan en val hard door de mand als totale newbie zonder humor.
Komt hier binnen als Mister Bigstar en noemt mensen newbie terwijl hij net 5 dagen is geregistreerd. Not dun vind ik dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Basiss, is jouw randement hoger dan?
Beetje makkelijk om de pseudo-demagoog uit te hangen hier.
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Nou, wat een humorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
Doe jij maar Hans Kraay dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
ik vind het raar dat er tegenwoordig geen systeem bestaat met bijvoorbeeld een stuk of 50.000 digitale tv kijkers, dan zou alles geautomatiseerd kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Een oude post alweer, maar het is inderdaad ziek. Bij dit soort dingen moet je gewoon zeggen: "Zo, ik zie dat we nog 7 wedstrijden te gaan hebben; dus ga maar lekker op vakantie, in augustus mag je weer voetballen." Rest van het seizoen weg met die vent dus. Hoe is het met Wellenberg afgelopen trouwens? Niet z'n poot gebroken? Als dat was gebeurd, dan was de straf voor Hadouir vast strenger geweest. De intentie en de pure smerigheid zijn blijkbaar niet belangrijk.quote:
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Is er meer bekend hierover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |