Komt hier binnen als Mister Bigstar en noemt mensen newbie terwijl hij net 5 dagen is geregistreerd. Not dun vind ik dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Basiss, is jouw randement hoger dan?
Beetje makkelijk om de pseudo-demagoog uit te hangen hier.
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Nou, wat een humorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
Doe jij maar Hans Kraay dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Basiss het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben met dit account aan het posten. Dat is waar.
ik vind het raar dat er tegenwoordig geen systeem bestaat met bijvoorbeeld een stuk of 50.000 digitale tv kijkers, dan zou alles geautomatiseerd kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Wat een systeem. Totaal niet serieus te nemen.
Een oude post alweer, maar het is inderdaad ziek. Bij dit soort dingen moet je gewoon zeggen: "Zo, ik zie dat we nog 7 wedstrijden te gaan hebben; dus ga maar lekker op vakantie, in augustus mag je weer voetballen." Rest van het seizoen weg met die vent dus. Hoe is het met Wellenberg afgelopen trouwens? Niet z'n poot gebroken? Als dat was gebeurd, dan was de straf voor Hadouir vast strenger geweest. De intentie en de pure smerigheid zijn blijkbaar niet belangrijk.quote:
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Is er meer bekend hierover?
Kijk, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.
Lekker! Derksen roept al jaren dat Genee een prima presentator is (hoewel een gemankeerde anchormanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ik het allemaal goed begrijp: Derksen/VI heeft als eis gesteld tijdens de recente onderhandelingen dat Genee naast Voetbal International ook alle andere voetbaluitzendingen op RTL7 zou mogen gaan presenteren (bron). Eigenlijk RTL voor het blok gezet dus, want die wilden VI natuurlijk niet kwijt.
Vraag ik me al jaren af, is het niet meetbaar zoals ook via internet wordt gemeten hoevaak iets bekeken wordt. Dus zeg maar met pageviews, dus dat ze kunnen meten hoeveel mensen afstemmen op dat specifieke signaal. Want deze methode dat kan toch niet? Desnoods vanaf nu alle TV's/Decoders een klein chipje in monteren waardoor ze doorgeven wat je kijkt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef bascross het volgende:
[..]
Tja, kijkcijfers. Die worden gebaseerd op 1500-2000 kastjes die mensen thuis hebben. Dan moeten ze iedere keer instellen met hoeveel mensen ze kijken en daar worden dan de kijkcijfers op gebaseerd.
Wat een systeem. Totaal niet serieus te nemen.
Ik wil nog even wat zeggen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef De-Hamster het volgende:
OT: Humberto Tan vond ik niks mis mee, kon gewoon goed presenteren alleen die sponsorloterij reclame is irritant: Oja voordat ik het vergeet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |