Ja, zou zaterdag wel kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef Kimbell het volgende:
Hee Maok, hij ligt op de route naar de theefabriek! Tijd voor een verlaat verjaardagsfeestje?
Ben het er mee eens! Petje af, hoor! Heb een poos zitten zoeken, maar ik kwam er niet uit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik denk hier, met dank aan Wikipedia.
Een uitgelezen kans om weer eens een poging te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:35 schreef NoBody122 het volgende:
Ah, het FOK!Stok-spel leeft dus ook nog steeds.
Ooit een poging gedaan hem uit Holwerd vandaan te halen, maar de sleutel was toen weg.. Overigens was dat ook een minder hout-achtige stok
Tevens TerugVindPlank.
[edit]
Na het even nagezocht te hebben; dat was dus tijdens ronde 3, ergens begin 2006.
Je gaat 'm ophalen dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef DerMeister het volgende:
Binnenkort mogen jullie hem weer eens in het uiterste zuid-westen van Zeeland ophalen.
Wie weet. Echter moet hij dan wel eerst richting N-O Fryslân of Utrecht/Lage Weide/Maarssen komen (of ergens daar tussenin vlak bij de A27/A6/A7/A32)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
Een uitgelezen kans om weer eens een poging te doen.
puik plan! ik zal opletten hier, want zodra die binnen zeeland ligt verplaats ik hem ook weer (voor boertie zn neus wegkapen als het meezit haha.) (edit, of pleeg ik dan een zwarte hand?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef DerMeister het volgende:
Binnenkort mogen jullie hem weer eens in het uiterste zuid-westen van Zeeland ophalen.
dealquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:47 schreef Richfield het volgende:
als ik em te pakken krijg gooi ik em wel richting arnhem dan kan swarma em naar oss gooien, kunnen we de beide stokken combineren
(volgende week moet ik in het weekend naar wijchen)
Ja, dat idee heb ik ook bij die "oude stok", lijkt me een verschrikkelijk onding op de fiets. Vandaar dat ik ten tijde van die metalen ook niet meegedaan heb, nu heb ik die houten ook nog niet in handen gehad, maar dat komt meer door de plekken waar hij geweest is.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:10 schreef Kimbell het volgende:
Is de 'oude' stok erg zwaar? Dat lijkt me niet handig als je 'm op de fiets wilt gaan ophalen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef nijnja het volgende:
Als Swarma dat stalen ding dan rond Deventer D'chem gooit, lijkt het mij een eer om hem verder naar boven Deventer te verplaatsen.
Ach, kijk nu eens wat zich hier zomaar ontpopt: een heuse 'niemand'-garp... Die voeg ik meteen toe aan mijn 'die kende ik nog niet'-lijst!quote:Op zondag 21 maart 2010 04:25 schreef malse-sjanker het volgende:
zo, dacht ik bijna dat er boven mij iemand een reactie geplaatst had met de vraag of er 2 stokken onderweg zijn,
maar gelukkig, het is 'niemand'...
[/sarcasm off]teruglezen te moeilijk?
voorlopig ligt ie nog niet in de buurt van zwollequote:Op zondag 21 maart 2010 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe de stok al van arnhem naar oss![]()
als die daarna weer in nijmegen geflikkerd wordt gooi ik m wel naar boven, anders moet iemand anders het doen
doe maar happenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, kijk nu eens wat zich hier zomaar ontpopt: een heuse 'niemand'-garp... Die voeg ik meteen toe aan mijn 'die kende ik nog niet'-lijst!
Oh, en dat heet niet 'moeilijk', dat heet 'omslachtig'. Het is daarnaast ook nog eens zo, dat gewoon 'Ja.' typen makkelijker voor je was geweest, dan wat je er nu van gemaakt hebt
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ondertitel: uitgeluld.
Anders nog iets?
Niet te ver graag. Heb geen zin om hem weer uit limboland te vissenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, graag 1 Fok!Stok richting het zuiden
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:36 schreef nijnja het volgende:
ja! we hebben de stok! alleen heeft babybel dus geen gas meer...dus dat wordt lopen
Hoohoo, ik heb dit keer nix gedaan. Het was volledig babybelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Renesite het volgende:
Godverdomme sukkel Nijnerkonijn! Dat je hier heul bent heengereden! Je bent gewoon subiet langs mijn huis gereden!
Mijn scoot heeft een lekke band en heb vandaag de auto moeten afstaan aan mijn teerbeminde......quote:
En dat in zo'n korte tijd, terwijl de stok daar zo lang lagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Richfield het volgende:
ik na 5en en dan gaat ie morgenavond richting brabant
Laat 'm ff een tussenstop in Gelderland makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Richfield het volgende:
ik na 5en en dan gaat ie morgenavond richting brabant
wijchen is inderdaad net gelderlandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Thijz het volgende:
[..]
Laat 'm ff een tussenstop in Gelderland maken
Oeh, oeh, pick me, pick mequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
wijchen? zou leuk zijndan hoop ik m morgen op te kunnen pikken
arnhem toch ?quote:
Doetinchem is beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
arnhem toch ?
miss kan ik het combineren met de ikea
Duiven, dan?quote:
deal, als ik de auto heb, en hij in wijchen ligtquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef boertie het volgende:
* boertie kijkt Thijz verwachtingsvol aanen
* Thijz kijkt Swarma verwachtingsvol aan![]()
Jullie zijn de besten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef nijnja het volgende:
Babybel en ik regelen weer wat, en gelijk leeft iedereen weer!
Eiegnlijk niet, maarja, het is altijd leuk zoiets te horenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Broertie het volgende:
[..]
Jullie zijn de besten!
( Dat wou je toch horen?)
Het is alleen wel butkwaliteit. Maarja, je ziet er geneog op geloof ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Broertie het volgende:
Voegt trouwens wel iets toe, een filmpje ipv die uitgekauwde foto's.....
de bedoeling was eigenlijk dat ie naar oss gingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deal, als ik de auto heb, en hij in wijchen ligt
Ging, dus hij ligt nu ergens anders?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Richfield het volgende:
[..]
de bedoeling was eigenlijk dat ie naar oss ging
Is 'ie nu nog niet geplaatst...quote:
DUURT LANG!!quote:
zei je vriendin ook gisteravondquote:
Nee.quote:
Die metalen Fok!stok is dan ook behoorlijk zwaar, aldus enkelen hier in dit topic.quote:
Slechts 10 kg ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die metalen Fok!stok is dan ook behoorlijk zwaar, aldus enkelen hier in dit topic.
Ik heb de locatie even voor je opgezocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KUTFOTOS
k*tje, ik heb daar nog staan koekeloeren, kats gemistquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik heb de locatie even voor je opgezocht.
afblijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef Broertie het volgende:
Maarre....... Hij ligt er nog? Zal morgen even checken, anders haal ik hem op.........
Inderdaad, zodat Swarma 'm in Duiven kan neerleggen zodat ik 'm weer ergens anders kan neerleggen.quote:
Ik heb er twintig jaar gewoond, ik herken dit wel. Zal ik even langsrijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
hij is niet makkelijk, zelfs als redelijke local kom ik er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |