Mijn scoot heeft een lekke band en heb vandaag de auto moeten afstaan aan mijn teerbeminde......quote:
En dat in zo'n korte tijd, terwijl de stok daar zo lang lagquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Richfield het volgende:
ik na 5en en dan gaat ie morgenavond richting brabant
Laat 'm ff een tussenstop in Gelderland makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Richfield het volgende:
ik na 5en en dan gaat ie morgenavond richting brabant
wijchen is inderdaad net gelderlandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Thijz het volgende:
[..]
Laat 'm ff een tussenstop in Gelderland maken
Oeh, oeh, pick me, pick mequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
wijchen? zou leuk zijndan hoop ik m morgen op te kunnen pikken
arnhem toch ?quote:
Doetinchem is beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
arnhem toch ?
miss kan ik het combineren met de ikea
Duiven, dan?quote:
deal, als ik de auto heb, en hij in wijchen ligtquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:31 schreef boertie het volgende:
* boertie kijkt Thijz verwachtingsvol aanen
* Thijz kijkt Swarma verwachtingsvol aan![]()
Jullie zijn de besten!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef nijnja het volgende:
Babybel en ik regelen weer wat, en gelijk leeft iedereen weer!
Eiegnlijk niet, maarja, het is altijd leuk zoiets te horenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Broertie het volgende:
[..]
Jullie zijn de besten!
( Dat wou je toch horen?)
Het is alleen wel butkwaliteit. Maarja, je ziet er geneog op geloof ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Broertie het volgende:
Voegt trouwens wel iets toe, een filmpje ipv die uitgekauwde foto's.....
de bedoeling was eigenlijk dat ie naar oss gingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deal, als ik de auto heb, en hij in wijchen ligt
Ging, dus hij ligt nu ergens anders?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:16 schreef Richfield het volgende:
[..]
de bedoeling was eigenlijk dat ie naar oss ging
Is 'ie nu nog niet geplaatst...quote:
DUURT LANG!!quote:
zei je vriendin ook gisteravondquote:
Nee.quote:
Die metalen Fok!stok is dan ook behoorlijk zwaar, aldus enkelen hier in dit topic.quote:
Slechts 10 kg ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die metalen Fok!stok is dan ook behoorlijk zwaar, aldus enkelen hier in dit topic.
Ik heb de locatie even voor je opgezocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KUTFOTOS
k*tje, ik heb daar nog staan koekeloeren, kats gemistquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:32 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik heb de locatie even voor je opgezocht.
afblijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:47 schreef Broertie het volgende:
Maarre....... Hij ligt er nog? Zal morgen even checken, anders haal ik hem op.........
Inderdaad, zodat Swarma 'm in Duiven kan neerleggen zodat ik 'm weer ergens anders kan neerleggen.quote:
Ik heb er twintig jaar gewoond, ik herken dit wel. Zal ik even langsrijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
hij is niet makkelijk, zelfs als redelijke local kom ik er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |