Ja, zou zaterdag wel kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef Kimbell het volgende:
Hee Maok, hij ligt op de route naar de theefabriek! Tijd voor een verlaat verjaardagsfeestje?
Ben het er mee eens! Petje af, hoor! Heb een poos zitten zoeken, maar ik kwam er niet uit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik denk hier, met dank aan Wikipedia.
Een uitgelezen kans om weer eens een poging te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:35 schreef NoBody122 het volgende:
Ah, het FOK!Stok-spel leeft dus ook nog steeds.
Ooit een poging gedaan hem uit Holwerd vandaan te halen, maar de sleutel was toen weg.. Overigens was dat ook een minder hout-achtige stok
Tevens TerugVindPlank.
[edit]
Na het even nagezocht te hebben; dat was dus tijdens ronde 3, ergens begin 2006.
Je gaat 'm ophalen dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef DerMeister het volgende:
Binnenkort mogen jullie hem weer eens in het uiterste zuid-westen van Zeeland ophalen.
Wie weet. Echter moet hij dan wel eerst richting N-O Fryslân of Utrecht/Lage Weide/Maarssen komen (of ergens daar tussenin vlak bij de A27/A6/A7/A32)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
Een uitgelezen kans om weer eens een poging te doen.
puik plan! ik zal opletten hier, want zodra die binnen zeeland ligt verplaats ik hem ook weer (voor boertie zn neus wegkapen als het meezit haha.) (edit, of pleeg ik dan een zwarte hand?)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef DerMeister het volgende:
Binnenkort mogen jullie hem weer eens in het uiterste zuid-westen van Zeeland ophalen.
dealquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:47 schreef Richfield het volgende:
als ik em te pakken krijg gooi ik em wel richting arnhem dan kan swarma em naar oss gooien, kunnen we de beide stokken combineren
(volgende week moet ik in het weekend naar wijchen)
Ja, dat idee heb ik ook bij die "oude stok", lijkt me een verschrikkelijk onding op de fiets. Vandaar dat ik ten tijde van die metalen ook niet meegedaan heb, nu heb ik die houten ook nog niet in handen gehad, maar dat komt meer door de plekken waar hij geweest is.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:10 schreef Kimbell het volgende:
Is de 'oude' stok erg zwaar? Dat lijkt me niet handig als je 'm op de fiets wilt gaan ophalen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef nijnja het volgende:
Als Swarma dat stalen ding dan rond Deventer D'chem gooit, lijkt het mij een eer om hem verder naar boven Deventer te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |