Ja, dat idee heb ik ook bij die "oude stok", lijkt me een verschrikkelijk onding op de fiets. Vandaar dat ik ten tijde van die metalen ook niet meegedaan heb, nu heb ik die houten ook nog niet in handen gehad, maar dat komt meer door de plekken waar hij geweest is.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:10 schreef Kimbell het volgende:
Is de 'oude' stok erg zwaar? Dat lijkt me niet handig als je 'm op de fiets wilt gaan ophalen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:12 schreef nijnja het volgende:
Als Swarma dat stalen ding dan rond Deventer D'chem gooit, lijkt het mij een eer om hem verder naar boven Deventer te verplaatsen.
Ach, kijk nu eens wat zich hier zomaar ontpopt: een heuse 'niemand'-garp... Die voeg ik meteen toe aan mijn 'die kende ik nog niet'-lijst!quote:Op zondag 21 maart 2010 04:25 schreef malse-sjanker het volgende:
zo, dacht ik bijna dat er boven mij iemand een reactie geplaatst had met de vraag of er 2 stokken onderweg zijn,
maar gelukkig, het is 'niemand'...
[/sarcasm off]teruglezen te moeilijk?
voorlopig ligt ie nog niet in de buurt van zwollequote:Op zondag 21 maart 2010 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik doe de stok al van arnhem naar oss![]()
als die daarna weer in nijmegen geflikkerd wordt gooi ik m wel naar boven, anders moet iemand anders het doen
doe maar happenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, kijk nu eens wat zich hier zomaar ontpopt: een heuse 'niemand'-garp... Die voeg ik meteen toe aan mijn 'die kende ik nog niet'-lijst!
Oh, en dat heet niet 'moeilijk', dat heet 'omslachtig'. Het is daarnaast ook nog eens zo, dat gewoon 'Ja.' typen makkelijker voor je was geweest, dan wat je er nu van gemaakt hebt
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ondertitel: uitgeluld.
Anders nog iets?
Niet te ver graag. Heb geen zin om hem weer uit limboland te vissenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, graag 1 Fok!Stok richting het zuiden
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:36 schreef nijnja het volgende:
ja! we hebben de stok! alleen heeft babybel dus geen gas meer...dus dat wordt lopen
Hoohoo, ik heb dit keer nix gedaan. Het was volledig babybelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef Renesite het volgende:
Godverdomme sukkel Nijnerkonijn! Dat je hier heul bent heengereden! Je bent gewoon subiet langs mijn huis gereden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |