Als Johan echt definitief van haar af wil, moet hij Peter lekker zijn gang laten gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Vanmootje vandaag vast al met Johan heeft gebeld om de schade te beperken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Missen we dus de aankomst van Tabitha.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Lijkt nu misschien wel een hele eer, maar met een beetje geluk is dat na 17.00 uur niet meer.
Ik zal het even aan Alsido vragen.quote:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing nietquote:
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
Krijgt die Graftak een eigen Naamtopic????
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOOquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Johan gaf gister trouwens toe dat de audio-tafel te moeilijk is voor hun. Ze begrijpen de routing niet
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Alle kippen van de rel door die TT, ik ben jaloers.
Piet is inderdaad de enige die het wel lijkt te begrijpen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Pete Young er gisteren niet was geweest........ECHOOOOOOOOO
Ik weet niet eens wie het isquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.
verleden week begon ze uit het niets me zo aan te vallen op de chat en bleef maar doorgaan, toen kreeg ze een ban snap ook niet waarom haar ban weer was opgeheven, echt dat wijf spoort voor geen meterquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou heks, wat heeft ze je misdaan?
Wortelchakra? Dat is een heerlijk Indiaas voorgerecht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over wortelchakra nou ineens overal?
Jij hebt toch ook DGK gevolgd? Ben je Piet Piraat en Lieke vergeten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over wortelchakra nou ineens overal?
Blijkbaar? Piet Piraat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook DGK gevolgd? Ben je Piet Piraat en Lieke vergeten?
Deze engerd dus.quote:
Ik zou je niet eens meer kunnen vertellen wanneer we moesten gaan betalen voor de streams. Weet jij het nog?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen idee, was zeker nadat de streams betaald werden?
Geen idee, maar die groentenchakra's zeggen me in ieder geval niets. En die Piraat ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou je niet eens meer kunnen vertellen wanneer we moesten gaan betalen voor de streams. Weet jij het nog?
Ik stel dan ook voor om alle frustraties IRL op haar te botvierenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
Adem in en adem uit ... it's only the interwebz.
Misschien dat Hansie even plaatjes kan gaan draaien of dat Leo even iets op z'n dobro kan spelen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
Chatster, opgelucht: nu nog een muziekje erbij en mijn dag is weer goed.
Er is al aan haar wens voldaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat Hansie even plaatjes kan gaan draaien of dat Leo even iets op z'n dobro kan spelen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is razenddruk met alle ontwikkelingen binnen SV en de voorbereiding van programma's en hoopt dat de stream in het vervolg niet meer zal bufferen door een teveel aan kijkers.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth is razenddruk met alle ontwikkelingen binnen SV en de voorbereiding van programma's en hoopt dat de stream in het vervolg niet meer zal bufferen door een teveel aan kijkers.
Zeg me dat dit een grap is. Het was gewoon Alsido die zat te klooien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Al stond Der Vlem persoonlijk over een paneel heen te zeiken, een overdosis kijkers was het in geen geval.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg me dat dit een grap is. Het was gewoon Alsido die zat te klooien.
Volgens mij zit jij al op het puntje van je stoel..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik stel dan ook voor om alle frustraties IRL op haar te botvieren
Misschien kan diegene zich beter opgeven als vrijwilliger in SV. Dan krijg je ook niets.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al aan haar wens voldaanIk vond het gewoon opvallend dat sommige mensen met niets tevreden kunnen zijn.
Ze lezen ELK woord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth op de chat. Ze lazen de chat toch niet meer overdag?
Het bewijs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
En Lies leest dus mee op de chat en Fok!. For sure.quote:3:18 Liesbeth_M: Ja, alles lekker hier, genoeg onwikkelingen en dus druk met voorbereidingen. Ook voor vananvond
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
BS, maar ze moet iets zeggen hè? Het maximale aan chatters en streamers is ongeveer 200. Kan PC Extreme dat niet handelen dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.
Is geen eer. Als Peter zijn belofte nakomt gaat er straks een riool open waar Harry Loco met zijn auto niet tegenop kan beuken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon teveel eer voor die relmuts. Punt.
Die JanBakker is lekker bezig op de chat. Zijn alter ego's zijn er maar druk mee.
Was het niet doornroosje die alleen maar sliep?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan diegene zich beter opgeven als vrijwilliger in SV. Dan krijg je ook niets.
Ja daar dacht ik zelf ook aan, eigen onkunde afschuiven op een overweldigend groot aantal kijkers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen grap maar ik neem aan dat ze ons wijs wou maken dat er gister bij het OP teveel kijkers waren toen de boel begon te bufferen en dat Alsido nu werkzaamheden heeft verricht om dat in de toekomst te voorkomen.
/intensive carequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
Ben ik nu de enige die het eigenlijk niet vind kunnen wat Peter gaat doen?
Hij gaat dus een heel verhaal ophangen dat Vanmootje dronken was bij een clip opnemen ofzo.
Kijk dat hij dat nou op de chat doet waar ze een weerwoord kan geven, maar op de stream.
Ach, de soep wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Ik was er niet bij, maar als zij inderdaad Peter publiekelijk heeft zitten schofferen, mag Peter van mij best iets terug doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
Hij gaat dus een heel verhaal ophangen dat Vanmootje dronken was bij een clip opnemen ofzo.
Kijk dat hij dat nou op de chat doet waar ze een weerwoord kan geven, maar op de stream.
Het schijnt een secreet van het zuiverste water te zijn, als ik zo links en rechts hoor. En of het kan weet ik niet, als het maar gebeurt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
De hele voorwiel-ophanging is ook krom maar dat lijkt niet belangrijk. Eerst maar eens nieuwe wielen eronder en dan kan-ie weer rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan was autohandelaartje toch? Die weet toch neem ik aan wel wat hij moet kopen enzo.
18". Ik kan het zo niet zien maar ik heb de indruk dat de rolomtrek wel ietwat groter is dan van de standaardwielenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan heeft nieuwe wielen voor zijn auto gekocht. hij weet alleen niet of ze passen.
[ afbeelding ]
Oh ik kijk ook wel hoor daar niet van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het schijnt een secreet van het zuiverste water te zijn, als ik zo links en rechts hoor. En of het kan weet ik niet, als het maar gebeurt!
Dat is de transparantie van SV he. We mogen echt alles zien, zelfs het repareren van een auto. Jammer alleen dat we bijna niets meer mogen horen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan gaat nu onstream z'n Benzie repareren?
Vriendendienstje van/voor Jan Bakker?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand gaat de Benz voor hem repareren en in ruil daarvoor lost hij een klusje op voor die mensen. Hmmm
Is het ook. Peter gaat daar vast commentaar op krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef shomila het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook wel hoor daar niet van.
Maar toen jaap dit deed bij Bq was de chat te klein, maar dit is toch hetzelfde.
Mwoah ...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:47 schreef shomila het volgende:
Maar toen jaap dit deed bij Bq was de chat te klein, maar dit is toch hetzelfde.
Het fluiten van Johan mogen we jammergenoeg wel horenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is de transparantie van SV he. We mogen echt alles zien, zelfs het repareren van een auto. Jammer alleen dat we bijna niets meer mogen horen.
Dat klinkt heel erg als iets dat ze zou doen ja. Peter heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, de soep wordt vast niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Ik was er niet bij, maar als zij inderdaad Peter publiekelijk heeft zitten schofferen, mag Peter van mij best iets terug doen.
Ik wacht het even af. Gaat de vraag maar raak wel door en mensen vinden dat Peter te ver gaat kunnen ze er toch iets van zeggen? Ook Vanmootje? Want de vraag maar raak gaat altijd via de chat. Dus ze kan er "live" bij zijn en Peter eventueel van repliek dienen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:41 schreef shomila het volgende:
Ik proef bij jou net zo'n afkeer voor haar als bij mij voor Bridget..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg als iets dat ze zou doen ja. Peter heeft groot gelijk.
Ik heb nu Johan die wielen verwisselt en hij zingt een liedje van franske bauerquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus? Groen beeld? Ben ik de enige?
Dat is de lente.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie een zilverkleurige mercedes, dus ik heb geen groen beeld. Misschien ben je een beetje erg misselijk en heb je een groen waas voor je ogen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik schakel net weer in en hoor Johan zeggen dat alles naar de klote is, ook zijn uitlaat. Kan toch niet anders dat ook het cardan naar de klote is of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is benieuwd wat Peter vanavond wil gaan doen. Alsido ook.
Die wielen zijn echt veel te groot. Zoveel platter zijn die banden niet.
Lees even terug. Hij gaat een klusje voor iemand doen die dan de auto voor hem repareert. Maar de wielen waren finaal stuk en moeten dus eerst vervangen worden om hem bij beun van het kamp te krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef spuitje het volgende:
Is dit de auto waarmee Johan geprobeerd heeft een vluchtheuvel uit het wegdek te verwijderen? Waarvan de assen etc. krom zijn? Johan denkt dat alles met een paar nieuwe wielen op te kunnen lossen? Of is dit weer 1 van zijn practical jokes?
Ik vind het dashboard wel mooi retro maar dan toch ook weer te opzichtig. De Kompressor vind ik wel über klinken ook. Maar nee, mijn keus zou het niet zijn. Ik vind mijn Benzie veel leuker, is ook heel wat steviger maar toen ik een tijdje geleden een verkeersdrempel over het hoofd zag stond opeens wel m'n stoel scheefquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
En toch kan ik die SLK's niet echt mooi vinden..
[ afbeelding ]
Er is heel veel stuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakel net weer in en hoor Johan zeggen dat alles naar de klote is, ook zijn uitlaat. Kan toch niet anders dat ook het cardan naar de klote is of ben ik nu gek?
Na de blik aan de achterkant was het toch echt wel even stil.quote:BTW, wat een gemaakte vrolijkheid van Johan.
Johan doet een optreden bij PC Extreme en alles is ok. Gesloten beurzen en zulks. Wat een BS.quote:
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef bij jou net zo'n afkeer voor haar als bij mij voor Bridget..
Refresh even en maak je pc schoon. TIF wegpleuren en zulks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog steeds groen beeld. What the phuqque!?
Brian Kubatz IIquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter arriveert. Johan zegt dat hij er uitziet als een homo. Peter heeft witte schoenen aan en een wit hoedje op. DJ Keurslager
You go girl!! Trek haar tegen de grond!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef tonja het volgende:
OH, de zenders gaan uit.
Volgens Johan is hier geschreven dat er 1 miljoen geïnvesteerd is
girls-fight??? Go for it!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Gedraag je dan ook 's volwassen, mens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Yep, het zijn altijd die kut-chatters die het hebben gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Stop een ei in je hol!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Gedraag je dan ook 's volwassen, mens.
/care, ik zie toch geen fuck!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hoorde ik Johan aan Peter vragen of het uitgesproken is en er geen ruzie meer is en dat Peter positief antwoordde?
Dus geen VMR met vanmootje in de hoofdrol.
Heb je mijn post gelezen Tinky?quote:
Dan is het goed, lui varken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees toch sowieso al je posts?
Ik moet even herstarten denk ik, maar ik heb geen zin
Ja, godverdomme, ik herstart wel even.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan is het goed, lui varken.![]()
Ik ga me klaarmaken voor VMR, tot zo.
12/144quote:
ik vind haar niet echt mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
en Anouk maakt zich nog even NOG mooier.
[ afbeelding ]
streamers en gasten op de streamquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Chanel? Mag ik weten wat voor een codes jij intypt?
13/dozijn.
ik ga die zooi hacken gewoonquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
De 200 wordt net niet gered, misschien dat dat nog komt?
Door zijn hoedje lijken zijn tanden geel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
Is Peter nu aan het VmR-en? En zo ja? Vertel!
Ooooquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het moment dat hij het zei klikte ik de stream weg
Oh niet. Ik ben de draad kwijt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Maar dus geen Vanmootje die verbaal in mootjes wordt gehakt?
Ik heb geen streams aan dus geen flauwe idee wat het onderwerp van de VmE is. Nu is er meestal geen onderwero en dus zal dat dit keer ook niet anders wezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Marrije het volgende:
Oh niet. Ik ben de draad kwijt.
Maar gelukkig is Jaap er.
Nee, die is niet aanwezig of het moet al 1 van de vele JanBakkers zijn. Wat ik persoonlijk niet geloof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Maar dus geen Vanmootje die verbaal in mootjes wordt gehakt?
ik win sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet moet je aan Laysa vragen
Neehee! Hihiquote:
Meneer!quote:
ik heb gewonnen...punt...en het ging over flauwekulquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
Oke tOnja heeft de 200 gezien ik 199, maar ja dat kan, kijk even weg en je mist het.
Wie heef ter gewonnen Laysa en waar ging het om?
ELS blijkt dus lasagne te hebben gemaakt. Hoe kon ik ook zo dom zijn te denken dat Lb gekookt had. Ze zei wel dat het in de oven moest. Vandaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth is lasagne aan het maken, maar die moet nog de oven in.
Johan: "Dat heb ik ook met sommige mensen, dat ik denk die moeten de oven in, maar dat mag ik niet zeggen!"
Hij is ff aan het testen, ach laat maar gaan straks 3 minuten voor de uitzending wordt het nog erger, of te wel zwart beeld en geen geluidquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
GodverAlsido is het geluid weer aan het testen en alles vervormd als de tering. Leert die lul het dan nooit?
Okequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb gewonnen...punt...en het ging over flauwekul......
Het doel van testen is dat het aan het eind goed is. Nu kon ik door alle vervorming heen nog net horen dat het nu goed was volgens hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is ff aan het testen, ach laat maar gaan straks 3 minuten voor de uitzending wordt het nog erger, of te wel zwart beeld en geen geluid
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
GodverAlsido is het geluid weer aan het testen en alles vervormd als de tering. Leert die lul het dan nooit?
Alsido is goed bezig. Wat is dat toch ook een omhoog gevallen niksnut.quote:
Nope, maar er zit een nitwit in de regie. Voor de 2e keer vandaag dus.quote:
Jee, laat hij a.u.b. snel weer naar zee vertrekken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar er zit een nitwit in de regie. Voor de 2e keer vandaag dus.
ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo ietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef Disana het volgende:
Is er nou een Vraag maar Raak geweest of niet, lees er niets van terug?
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo iets....ik heb niets spannends gehoord
Het zijn tenminste gewone gezonde jonge mensen, geen losers die uitgeblust op de bank zitten en slecht uit hun woorden kunnen komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
nou star wars zit bij Jaap op de bank, iets met robot op afstandbesturing.
nee..was meer een hoop gegiechel en wat interactie met de chat...weinig tot geen nieuwswaardequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul, ik trek het nou al niet meer, pffffff
Ik denk dat ik het einde maar ga missenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.
André Pronk is toch die verschrikkelijke lacher?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Dottey het volgende:
relaxx (een van de rco jongens) geeft door twee extra gasten straks.
andre pronk en herman (te dancer) komen op bezoek.
Ja helaas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul, ik trek het nou al niet meer, pffffff
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
André Pronk is toch die verschrikkelijke lacher?
Is er nog wat over?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Oh god. Ik heb mijn koffie met slagroomsoesjes nog niet op.
<rent naar de keuken>
Armoede zal er altijd zijn, denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is er nog wat over?
De mensen hopen dat over 10 jaar iedereen uit de problemen zijn.
OMG, wat een ellende.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Erg hè? Allemaal supervolks and proud of it.quote:
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben gepluktquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Moet je ze nou zien zingen. Waar komen die mensen in vredesnaam vandaan, ik had eigenlijk toch het begin wel willen horenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben geplukt
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Blonde Greet doet een boekje open over Talpa
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit gezien, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen,quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.
Die man is haar manager geweest volgens mij, in de periode net na de Kooi, volgens mij heeft ie voor meer mensen wat gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is naar zeggen de nieuwe vriend van Palma:
[ afbeelding ]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um lasquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um las
1xquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.
Welnee, ze kunnen gewoon geen fatsoenlijke gasten krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.
Rick en die andere gast die vorige week ook met Jaap meekwam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
Geen idee, Johan zou het zelf gaan doen maar er wordt te goed geschakeld.
Nee joh, hij combineert zijn intelligentie met zijn humor. NU!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is weer volledig onvoorbereid,
Dit was voor mij als regisseur toen één van de mooiste scènes om in beeld te zetten in de DGK. Door de damp en de waterdruppels die van het raam gleden kon de camera slechts enkele vage lichaamscontouren ontdekken van Brian die met het meisje stond te vrijen. Het gluureffect werd daarmee nog groter. Het geluid was het gebonk van de douchedeuren. Zeer erotisch en onvergetelijk van een pracht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Manager: Een danseres van mij , die griekse Ellie heeft Brian nog geneukt onder de douche.
Jaap: Ja zag haar bij Jensen , ze was toen weer nuchter, ze was niet blij met de beelden.
Erger nog.. een automatische Duracell-Paardebek....quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Goed Stefan, toch leuk je weer eens te zien.
Andre Pronk: Ik deed mee met popstars en heb nu een liedje, het is moeilijk om een popster te worden,
ik doe wel mijn best, maar ik pak mijn Schnabbels wel , maar let op , ik schop het wel ver,
Jaap: Misschien een moeilijk vraag, wat denk je dat anderen van je vinden?
Andre: Boeit me niet.
Jaap: Je bent niet gek?
Andre: Ik ben niet gek, ik doe gek, heb maling aan iedereen, ben thuis wel rustiger.
Is zo 5thencounter .quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erger nog.. een automatische Duracell-Paardebek....
Ik ook. Aan mezelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja , was een hele aparte avond, had Ellie alleen iemand anders gegund dan Brian.
Die melden zich volgens mij zelf aan. Wanhopig op zoek naar welke vorm van aandacht dan ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Andre Paardebek Pronk en Herman zijn vaste Jensen-gasten en doen alles voor een podium. Zoals Studio V. Paardebek liet onlangs zn haar afscheren bij Beelen terwijl hij met ontbloot bovenlijf grappen zat te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |