quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
André Pronk is toch die verschrikkelijke lacher?
Is er nog wat over?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Oh god. Ik heb mijn koffie met slagroomsoesjes nog niet op.
<rent naar de keuken>
Armoede zal er altijd zijn, denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is er nog wat over?
De mensen hopen dat over 10 jaar iedereen uit de problemen zijn.
OMG, wat een ellende.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Erg hè? Allemaal supervolks and proud of it.quote:
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben gepluktquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Moet je ze nou zien zingen. Waar komen die mensen in vredesnaam vandaan, ik had eigenlijk toch het begin wel willen horenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben geplukt
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Blonde Greet doet een boekje open over Talpa
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit gezien, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen,quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.
Die man is haar manager geweest volgens mij, in de periode net na de Kooi, volgens mij heeft ie voor meer mensen wat gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is naar zeggen de nieuwe vriend van Palma:
[ afbeelding ]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um lasquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um las
1xquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.
Welnee, ze kunnen gewoon geen fatsoenlijke gasten krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.
Rick en die andere gast die vorige week ook met Jaap meekwam.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
Geen idee, Johan zou het zelf gaan doen maar er wordt te goed geschakeld.
Nee joh, hij combineert zijn intelligentie met zijn humor. NU!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is weer volledig onvoorbereid,
Dit was voor mij als regisseur toen één van de mooiste scènes om in beeld te zetten in de DGK. Door de damp en de waterdruppels die van het raam gleden kon de camera slechts enkele vage lichaamscontouren ontdekken van Brian die met het meisje stond te vrijen. Het gluureffect werd daarmee nog groter. Het geluid was het gebonk van de douchedeuren. Zeer erotisch en onvergetelijk van een pracht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Manager: Een danseres van mij , die griekse Ellie heeft Brian nog geneukt onder de douche.
Jaap: Ja zag haar bij Jensen , ze was toen weer nuchter, ze was niet blij met de beelden.
Erger nog.. een automatische Duracell-Paardebek....quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Goed Stefan, toch leuk je weer eens te zien.
Andre Pronk: Ik deed mee met popstars en heb nu een liedje, het is moeilijk om een popster te worden,
ik doe wel mijn best, maar ik pak mijn Schnabbels wel , maar let op , ik schop het wel ver,
Jaap: Misschien een moeilijk vraag, wat denk je dat anderen van je vinden?
Andre: Boeit me niet.
Jaap: Je bent niet gek?
Andre: Ik ben niet gek, ik doe gek, heb maling aan iedereen, ben thuis wel rustiger.
Is zo 5thencounter .quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Erger nog.. een automatische Duracell-Paardebek....
Ik ook. Aan mezelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja , was een hele aparte avond, had Ellie alleen iemand anders gegund dan Brian.
Die melden zich volgens mij zelf aan. Wanhopig op zoek naar welke vorm van aandacht dan ook!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Andre Paardebek Pronk en Herman zijn vaste Jensen-gasten en doen alles voor een podium. Zoals Studio V. Paardebek liet onlangs zn haar afscheren bij Beelen terwijl hij met ontbloot bovenlijf grappen zat te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |