ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo ietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef Disana het volgende:
Is er nou een Vraag maar Raak geweest of niet, lees er niets van terug?
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo iets....ik heb niets spannends gehoord
Het zijn tenminste gewone gezonde jonge mensen, geen losers die uitgeblust op de bank zitten en slecht uit hun woorden kunnen komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
nou star wars zit bij Jaap op de bank, iets met robot op afstandbesturing.
nee..was meer een hoop gegiechel en wat interactie met de chat...weinig tot geen nieuwswaardequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul, ik trek het nou al niet meer, pffffff
Ik denk dat ik het einde maar ga missenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.
André Pronk is toch die verschrikkelijke lacher?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Dottey het volgende:
relaxx (een van de rco jongens) geeft door twee extra gasten straks.
andre pronk en herman (te dancer) komen op bezoek.
Ja helaas.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul, ik trek het nou al niet meer, pffffff
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
André Pronk is toch die verschrikkelijke lacher?
Is er nog wat over?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
Oh god. Ik heb mijn koffie met slagroomsoesjes nog niet op.
<rent naar de keuken>
Armoede zal er altijd zijn, denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is er nog wat over?
De mensen hopen dat over 10 jaar iedereen uit de problemen zijn.
OMG, wat een ellende.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Erg hè? Allemaal supervolks and proud of it.quote:
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben gepluktquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Goois meisje, werd gevraagd om de/een serie op te peppen
[ afbeelding ]
Moet je ze nou zien zingen. Waar komen die mensen in vredesnaam vandaan, ik had eigenlijk toch het begin wel willen horenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die konden ze ook zo uit de goot pijp hebben geplukt
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Blonde Greet doet een boekje open over Talpa
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |