ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo ietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:55 schreef Disana het volgende:
Is er nou een Vraag maar Raak geweest of niet, lees er niets van terug?
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....maar de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ie geschonken wordt...of zo iets....ik heb niets spannends gehoord
Het zijn tenminste gewone gezonde jonge mensen, geen losers die uitgeblust op de bank zitten en slecht uit hun woorden kunnen komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
nou star wars zit bij Jaap op de bank, iets met robot op afstandbesturing.
nee..was meer een hoop gegiechel en wat interactie met de chat...weinig tot geen nieuwswaardequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee, dus de boel was niet uitgevallen, het was alleen het verslaan niet waard.
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul, ik trek het nou al niet meer, pffffff
Ik denk dat ik het einde maar ga missenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het begin gemist heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |