Andre Paardebek Pronk en Herman zijn vaste Jensen-gasten en doen alles voor een podium. Zoals Studio V. Paardebek liet onlangs zn haar afscheren bij Beelen terwijl hij met ontbloot bovenlijf grappen zat te vertellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
echt waar halen ze die randdebielen toch steeds vandaan???/
Op m'n tandvleesquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Vind het trouwens knap dat jullie nog kijken.
Ik luister alleen nog, en dat is eigenlijk al te erg voor woorden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Oeps.
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Jij denkt aan Jaap? fuck Jaap, de kijkers houden het niet vol, dat is veel erger. Heeft Herman zn minister van Feest-pak al aan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Jij bent verstandig. Ik had nog wel eens het idee dat er iets kon gebeuren. Afgezien van een chat-relletje of twee is dat nooit het geval geweest.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb 3 minuten gekeken, toen ging die Andre zingen en was ik er klaar mee. Ik heb van alle afleveringen nu precies in totaal 3 minuten en 10 sconden gekeken.
Wie is dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De regisseur heeft nu ook eindelijk door dat een leuke meid het beter doet in beeld dan een Dolf Jansen-lookalike.
[ afbeelding ]
White trash.quote:
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
White trash.
Nee dat zou jij toch moeten weten. Het is Tabitha van dat dellerige filmpje op de kermis.
Minimaal. En dat ik dan vooral niet ga kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zie hierboven. Thabita moet een eigen show krijgen, iets met spuiten en slikken
QFT.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik proef weer behoorlijk wat klitnijd hier
Nog maar even een fotootje van Tabithaatje
Nummer 8 was dit volgens mij. Het kwam fatalistisch over en vooral toen ze heel close gingen deed het me denken aan Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini. Hoewel Jaaps soortelijk gewicht niet hoog zal zijn door al dat vet, lijkt hij me wel een zinkend schip.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:50 schreef Disana het volgende:
Laysa en Scrute, het is inderdaad niet om aan te zien en horen. De hoeveelste show is dit? Ik kan me niet voorstellen dat Jaap dit volhoudt.
Heb je daar een hot Joe Toepje van?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma van Passolini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |