Ik heb het nog nooit gezien, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen,quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer lachen maar niks nieuws eik. Die Gooische meiden zijn net zo nep als de rest van de RL soapies.
Die man is haar manager geweest volgens mij, in de periode net na de Kooi, volgens mij heeft ie voor meer mensen wat gedaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is naar zeggen de nieuwe vriend van Palma:
[ afbeelding ]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um lasquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die foto stond nog niet in je post toen ik um las
1xquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En heb je hem al horen lachen? Zo verfrissend, zo echt, zo spontaan.
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Jij klikt je stream AAN als die gek in beeld komt???
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch echt een dieptepunt. Ik kan me ook voorstellen dat Bram na dit debacle afhaakt.
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Of hij noemt het camp, is het probleem met het hoge aso-gehalte ook weer opgelost.
Welnee, ze kunnen gewoon geen fatsoenlijke gasten krijgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dit iets zeggen over Bram? Dat vraag ik me zomaar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |