Johan doet een optreden bij PC Extreme en alles is ok. Gesloten beurzen en zulks. Wat een BS.quote:
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef bij jou net zo'n afkeer voor haar als bij mij voor Bridget..
Refresh even en maak je pc schoon. TIF wegpleuren en zulks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog steeds groen beeld. What the phuqque!?
Brian Kubatz IIquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter arriveert. Johan zegt dat hij er uitziet als een homo. Peter heeft witte schoenen aan en een wit hoedje op. DJ Keurslager
You go girl!! Trek haar tegen de grond!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef tonja het volgende:
OH, de zenders gaan uit.
Volgens Johan is hier geschreven dat er 1 miljoen geïnvesteerd is
girls-fight??? Go for it!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Gedraag je dan ook 's volwassen, mens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Yep, het zijn altijd die kut-chatters die het hebben gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |