Johan doet een optreden bij PC Extreme en alles is ok. Gesloten beurzen en zulks. Wat een BS.quote:
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef bij jou net zo'n afkeer voor haar als bij mij voor Bridget..
Refresh even en maak je pc schoon. TIF wegpleuren en zulks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog steeds groen beeld. What the phuqque!?
Brian Kubatz IIquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter arriveert. Johan zegt dat hij er uitziet als een homo. Peter heeft witte schoenen aan en een wit hoedje op. DJ Keurslager
You go girl!! Trek haar tegen de grond!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:19 schreef tonja het volgende:
OH, de zenders gaan uit.
Volgens Johan is hier geschreven dat er 1 miljoen geïnvesteerd is
girls-fight??? Go for it!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Klopt, maak ik geen geheim van. Ik lust haar rauw. En niet omdat ze op een chat van alles tegen me riep, maar omdat ze me een tijdje terug het leven zuur maakte. Pay-back time.
Gedraag je dan ook 's volwassen, mens.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Yep, het zijn altijd die kut-chatters die het hebben gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wij hebben de VARA-journalist verkeerde info gegeven?
Stop een ei in je hol!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Gedraag je dan ook 's volwassen, mens.
/care, ik zie toch geen fuck!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hoorde ik Johan aan Peter vragen of het uitgesproken is en er geen ruzie meer is en dat Peter positief antwoordde?
Dus geen VMR met vanmootje in de hoofdrol.
Heb je mijn post gelezen Tinky?quote:
Dan is het goed, lui varken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik lees toch sowieso al je posts?
Ik moet even herstarten denk ik, maar ik heb geen zin
Ja, godverdomme, ik herstart wel even.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan is het goed, lui varken.![]()
Ik ga me klaarmaken voor VMR, tot zo.
12/144quote:
ik vind haar niet echt mooi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Pearlbitch het volgende:
en Anouk maakt zich nog even NOG mooier.
[ afbeelding ]
streamers en gasten op de streamquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef Copycat het volgende:
Chanel? Mag ik weten wat voor een codes jij intypt?
13/dozijn.
ik ga die zooi hacken gewoonquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef Chanel5 het volgende:
De 200 wordt net niet gered, misschien dat dat nog komt?
Door zijn hoedje lijken zijn tanden geel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
Is Peter nu aan het VmR-en? En zo ja? Vertel!
Ooooquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het moment dat hij het zei klikte ik de stream weg
Oh niet. Ik ben de draad kwijt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Maar dus geen Vanmootje die verbaal in mootjes wordt gehakt?
Ik heb geen streams aan dus geen flauwe idee wat het onderwerp van de VmE is. Nu is er meestal geen onderwero en dus zal dat dit keer ook niet anders wezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Marrije het volgende:
Oh niet. Ik ben de draad kwijt.
Maar gelukkig is Jaap er.
Nee, die is niet aanwezig of het moet al 1 van de vele JanBakkers zijn. Wat ik persoonlijk niet geloof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Maar dus geen Vanmootje die verbaal in mootjes wordt gehakt?
ik win sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet moet je aan Laysa vragen
Neehee! Hihiquote:
Meneer!quote:
ik heb gewonnen...punt...en het ging over flauwekulquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
Oke tOnja heeft de 200 gezien ik 199, maar ja dat kan, kijk even weg en je mist het.
Wie heef ter gewonnen Laysa en waar ging het om?
ELS blijkt dus lasagne te hebben gemaakt. Hoe kon ik ook zo dom zijn te denken dat Lb gekookt had. Ze zei wel dat het in de oven moest. Vandaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth is lasagne aan het maken, maar die moet nog de oven in.
Johan: "Dat heb ik ook met sommige mensen, dat ik denk die moeten de oven in, maar dat mag ik niet zeggen!"
Hij is ff aan het testen, ach laat maar gaan straks 3 minuten voor de uitzending wordt het nog erger, of te wel zwart beeld en geen geluidquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
GodverAlsido is het geluid weer aan het testen en alles vervormd als de tering. Leert die lul het dan nooit?
Okequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb gewonnen...punt...en het ging over flauwekul......
Het doel van testen is dat het aan het eind goed is. Nu kon ik door alle vervorming heen nog net horen dat het nu goed was volgens hem.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is ff aan het testen, ach laat maar gaan straks 3 minuten voor de uitzending wordt het nog erger, of te wel zwart beeld en geen geluid
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
GodverAlsido is het geluid weer aan het testen en alles vervormd als de tering. Leert die lul het dan nooit?
Alsido is goed bezig. Wat is dat toch ook een omhoog gevallen niksnut.quote:
Nope, maar er zit een nitwit in de regie. Voor de 2e keer vandaag dus.quote:
Jee, laat hij a.u.b. snel weer naar zee vertrekken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar er zit een nitwit in de regie. Voor de 2e keer vandaag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |