Ja anders doet iemand anders het en ik gun het niemand.quote:
Waarom denk je dat ik geen kinderen wilquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Fortitude het volgende:
Stevenmac wordt vast een goede vader.
Voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen kinderen wil
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
En dan worden ze boos als je er wat van zegt.
De hormoonbommen......
It had to backfire at some pointquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goede kloon stevenmac
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaar
Ze staan hier dus nog steeds te praten tegen dat kind...
HIJ GAAT ECHT NIKS TERUG ZEGGEN HOOR!!
Ja gek, doe jij dat maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
Je had dit topic in OUD moeten openen.
Ik werk nog 3 weekjes op het hoofdkantoor van een touroperator, je kunt je de vrouwen wel voorstellen die in zulks een bedrijf werken, daarom stop ik er ook meequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Fortitude het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!
[ afbeelding ]
Is dat een uitdaging??quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja gek, doe jij dat maar
[..]
Waarom moest ik lachen toen ik dit lasquote:
Als je mij er verder niet bij vermeldt, jaquote:
eigelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
dit topic zou eigelijk even naar OUD verplaatst moeten worden. al is het maar totdat ie weer teruggeschopt word
Omdat je je die prachtige *pok* voorstelde.quote:
Nou radio 538 heb ik er na een half jaar uit gekregen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Fortitude het volgende:
Moet je zeker ook heel de dag luisteren naar Nick en Simon en Radio 538.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je mij er verder niet bij vermeldt, ja
Ik ben doodsbang voor die vrouwen daar
Ze staan nu al 40 minuten voor mijn bureau, ik kan het onmogelijk negeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
Waarom heb jij daar last van?
Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefffquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Fortitude het volgende:
Nadat ik dit lees ben blij dat ik in een mannen wereldje werk. Of weten jullie nog een sector waar veel jonge vrouwen werken die geen kinderen hebben?
Echt he en dan niet alleen tegen medemoeders, maar gewoon tegen mij! Like I carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Goed topic.
Lui die aldoor praten over hun kinderen
Schijt of kleine johan aldoor moeilijk doet met eten, of dat jessica van 6 maanden oud zich kapot krabt aan eczeem.
FUCK DAT!
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefff" gedragen als de vrouwelijke evenknieën. Want dan hebben ze hun papa-dag (
) maar bellen wel in tijdens conference-calls met de kutblaag op de arm, zodat het gekrijs 'lekker gezellig' over de vergadertafel schalt.
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Groot als in veel posts hoe ze ASAP weer een strak buikje kunnen krijgen hoop ik.
Make. It. Now.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.![]()
![]()
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.
Ik wil geen kinderen. Opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
Doorgeschoten feminisme.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de armquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.
Maar hey, dat hoeft ook heul niet, ze heeft dan al gebigd.
Denk ik ook altijd bij vrouwen onder de 30 die roepen dat ze geen kinderen willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
*aftelt naar het moment dat TS ook in OUD zit te kirren over haar duivelsgebroed net als de rest van de ooit zo opstandige -zo zal ik nooit worden- Fokkers.
Ja, die. En het als uitgelubberd wijf met pittig kapsel het dan ook nog gek vinden dat je vent vreemdgaat met de 21 jarige secretaresse met die pronte borsten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de arm![]()
Als vent zijnde wil je daar toch niet over heen?
Zullen we er een topicje in OUD over openen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de arm![]()
Als vent zijnde wil je daar toch niet over heen?
Drogredenatie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
*aftelt naar het moment dat TS ook in OUD zit te kirren over haar duivelsgebroed net als de rest van de ooit zo opstandige -zo zal ik nooit worden- Fokkers.
Om er vervolgens op Fok over te klagen in R&P 'Boehoe mijn man ziet het niet meer zitten in mij! Mannen zijn klootzakken!'quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die. En het als uitgelubberd wijf met pittig kapsel het dan ook nog gek vinden dat je vent vreemdgaat met de 21 jarige secretaresse met die pronte borsten.
Misschien moeten er voor mensen als MikeyMo een paar vadsige wijven overblijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Om er vervolgens op Fok over te klagen in R&P 'Boehoe mijn man ziet het niet meer zitten in mij! Mannen zijn klootzakken!'
Ik stem voor preventieve liposuctie na de zwangerschap, inclusief afslankdieet.
Tis jammer dat de TS al bezet is, anders had ze zo bij MikeyMo in bed kunnen schuiven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moeten er voor mensen als MikeyMo een paar vadsige wijven overblijven.
Ik vind die PI die je erbij zet wel jammer, je vindt je opmerking nog echt grappig ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis jammer dat de TS al bezet is, anders had ze zo bij MikeyMo in bed kunnen schuiven.
Nee schat, ik vind jou grappig, en MikeyMo vind ik ook grappig, dus een match made in heaven wat mij betreft. Ik zie jullie al samen over straat; jij met dikke pens & pittig kort rood kapsel, MikeyMo met haltertop en oorbel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind die PI die je erbij zet wel jammer, je vindt je opmerking nog echt grappig ook
Goh verrassend, jullie gniffelen ook alleen om elkaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan er ook wel om gniffelen..
Heb ik al gemeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Pulu het volgende:
Wat voor baan heb je eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:20 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, baby's. Walgelijke schepselen.
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Moedersquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?
Moeders die alleen nog over hun kinderen kunnen praten
Prettig, een vrouwmens die het snaptquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?
Dan gebeurt het zeker wel heel vaak als er al een verschoonruimte op het werk is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
WTF, ze gaat gewoon luier staan verschonen op een bureau hier op kantoor! En ja, we hebben een verschoonruimte!
Echt hoor, hoeveel hersencellen sterven er wel niet af bij zo'n bevalling
Mjah een kennis van mij veranderde ook in zo'n machine die alleen nog leeft voor haar kinderen. Echt om niet goed van te worden. Heel gek, nu spreek ik haar niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Prettig, een vrouwmens die het snapt
Ja, nu is het een terechte klacht! dat is gewoonweg goor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
WTF, ze gaat gewoon luier staan verschonen op een bureau hier op kantoor! En ja, we hebben een verschoonruimte!
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, nu is het een terechte klacht! dat is gewoonweg goor...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. kut, nu moet ik mijn ongelijk toegeven, that sucks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordt
Het gaat om 5 babies met moeders die hier maandelijks de halve middag rondhangen waardoor de hele afdeling niet werkt. Ik ben niet in de positie om ze daarop te wijzen en hun manager is een mietje die ook niks zegt
Ik begin een beetje argwaan te krijgen,quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordt
Het gaat om 5 babies met moeders die hier maandelijks de halve middag rondhangen waardoor de hele afdeling niet werkt. Ik ben niet in de positie om ze daarop te wijzen en hun manager is een mietje die ook niks zegt
Over een maand ben ik er vanaf eindelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. kut, nu moet ik mijn ongelijk toegeven, that sucks!
Maar zou het dan toch eens subtiel in de groep gooien, bv dat kind meenemen best mag, maar dan een half uurtje ofzo en het liefste in de pauze in de kantine.
Lijkt me geen vreemde regel.
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Parlay het volgende:
[..]Maar hoe harder ze schreeuwen het niet te willen.....hoe fanatieker ze zelf als ouders zijn. En dat zijn vaak de ergste types, want hún kinderen zijn heeeeel anders dan andere schreeuwerts.
En ja, daar heb ik tal van voorbeelden van.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeders![]()
Babies:![]()
16-jarige dochters
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook wel een KLB topic waardig
Zie, we kunnen het wel eens zijn
Ja, maar wilde de rookdiscussie er maar eens niet bij betrekken, al dacht ik het wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.
Lijkt me een gezonde instellingquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
ouders
oh wacht..
Meestal heb ik juist dat mensen over MIJN kind beginnen
dat ie zo lief is en zich zo goed gedraagt enzo
dan ben ik wel trots op onze opvoeding en durf ik verder te praten over mijn kindje.
Maar je begint toch geen heel gesprek over wat de kleine allemaal doet als niemand het over kinderen heeft?
dus volledig terechte klacht
Leve het conformisme.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef ThE_ED het volgende:
Nouja, ik ben 30, dus jeweet; dan krijgt ook ineens iedereen kinderen. pfff
nou breek ik mijn eigen regel vast wel eens als er iets grappigs/ergs/speciaals is gebeurd maar liefst zo min mogelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde instellingGewoon rekening met elkaar houden, zo zou het met alles moeten gaan.
Nou...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hobby's laat je thuis, ik neem mijn pron-verzameling toch ook niet mee naar mijn werk.
Wow, de ideale vrouw. Ze bestaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Opgelost.
Dan is het wel heel triest met je gesteld jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef snakelady het volgende:
Ben het ook wel met ladylike eens.
laatst ging ik stappen, zat een andere moeder bij en die wilde de hele tijd over kinderen praten.![]()
WTF, ga niet voor niks stappen! dan wil ik het echt niet over de kinderen hebben hoor!
kijk, bij een uitstapje met moeders en babies is het weer een ander verhaal, maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef snakelady het volgende:
Ben het ook wel met ladylike eens.
laatst ging ik stappen, zat een andere moeder bij en die wilde de hele tijd over kinderen praten.![]()
WTF, ga niet voor niks stappen! dan wil ik het echt niet over de kinderen hebben hoor!
ARGH dit is wel heer erg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoortquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ARGH dit is wel heer erg.![]()
Hoeveel uren werken deze vrouwen trouwens, max. 24 uur zeker. Zou me niks verbazen als het zelfs 16 uur is.
Get in line!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Wow, de ideale vrouw. Ze bestaan.
Trouwen?
Ik werk maar 10 tot 20 uur in de week.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoort
Dat vind ik weer overdreven maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoort
was ook maar een fok reactie, mensen moeten zelf weten hoe veel uren per week ze werken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk maar 10 tot 20 uur in de week.
Maar ben zelfstandige.
10 tellen geluk, 30 jaar ellende.quote:
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
ouders
oh wacht..
Meestal heb ik juist dat mensen over MIJN kind beginnen
dat ie zo lief is en zich zo goed gedraagt enzo
dan ben ik wel trots op onze opvoeding en durf ik verder te praten over mijn kindje.
Maar je begint toch geen heel gesprek over wat de kleine allemaal doet als niemand het over kinderen heeft?
dus volledig terechte klacht
hier ging het over ouders, kinderen en het praten daarover, leg mij even uit waarom die post hier niet relevant is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?
Een voorbeeld is altijd handig!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?
quote:
Omdat je begint over je kind... en over andere ouders die over je kind beginnen dat ie zo geweldig is ;')quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier ging het over ouders, kinderen en het praten daarover, leg mij even uit waarom die post hier niet relevant is?
ik zei alleen dus dat ik er meestal niet over begin maar anderen wel, en aangezien die mensen zelf geen kinderen hebben beginnen ze meestal over die van mij..quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je begint over je kind... en over andere ouders die over je kind beginnen dat ie zo geweldig is ;')
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei alleen dus dat ik er meestal niet over begin maar anderen wel, en aangezien die mensen zelf geen kinderen hebben beginnen ze meestal over die van mij..
jammer dat betreffende fokker nu aan het werk is, anders kon hij het bevestigen
maar goed, lees maar dingen zoals je het zelf wilt
met iedere post vestigt diegene toch aandacht op zichzelf en datgene waar hij of zij over post?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.
Vandaar als voorbeeld. Het was ook meer grappig bedoeld.
Hoi
Kom jij je er ook weer mee bemoeienquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.
Vandaar als voorbeeld. Het was ook meer grappig bedoeld.
Hoi
Volgens mij denken álle (jonge) ouders exact zo, met als netto resultaat dat we dus nonstop naar al dat grappigs/ergs/speciaals zitten te luisteren met passend quasi-geinteresseerd hoofd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
nou breek ik mijn eigen regel vast wel eens als er iets grappigs/ergs/speciaals is gebeurd maar liefst zo min mogelijk
Altijd. Rellen. jwz.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kom jij je er ook weer mee bemoeien
Er zitten pareltjes tussen idd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die reacties in OUD zijn echt briljant
Intussen loopt ie ook veel beter dan dezequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zitten pareltjes tussen idd.
Mooi he.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Intussen loopt ie ook veel beter dan deze![]()
Haha ik denk eik dat je hier gelijk aan hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij denken álle (jonge) ouders exact zo, met als netto resultaat dat we dus nonstop naar al dat grappigs/ergs/speciaals zitten te luisteren met passend quasi-geinteresseerd hoofd.
Ik ging mijn vader altijd ophalen van zijn werkplek als mams de auto hadquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Bij mijn bedrijf komt het ook wel eens voor.Trieste bedoeling.
Iets oudere kinderen die willen weten waar vader of moeder de hele dag uit hangt kan nog wel voor even, maar ga voor baby's maar lekker op kraamvisite ofzo.
had he.. had..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat een makkelijk leven heb je dan
Of die hippe jonge moeders die krampachtig gaan lopen bewijzen dat ze nog heus wel steeds nog leuk uit kunnen gaan en toch écht niet veranderd zijn nu ze een larf hebben. Voorbeelden hiervan te vinden in dit topic. Voorbeelden van de mannelijke variant te vinden in mijn voormalig-vriendenkring.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Haha ik denk eik dat je hier gelijk aan hebt
Het leukste zijn die ouders die tegen iedereen beweren dat ze "zooo blij zijn dat ze zelf niet van die ouders zijn geworden die het alleen maar over hun kind hebben!"
En gewoon niet doorhebben dat ze nog erger zijn
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zitten pareltjes tussen idd. :D
1 2 3 | Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #77 » Potjes of zelf kokkerellen voor je kleine? Deel 4 |
stond wel een link hier naartoe, maar daar werd snel overheen gepostquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef Salatrel het volgende:
wel mooi dat het topic in OUD eerder vol was dan het KLB topic.....
en tegelijk bizar dat ze het topic gewoon open lietenik verwachte eigelijk op pagina 1 een link naar het KLB topic en dat het topic vervolgens dichtgegooid zou worden.
Black pearls.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zitten pareltjes tussen idd.
Mannen vinden werken dan ook een verademing....thuis kom je overal rommel van die koters tegen, moet je "tekeningen" mooi vinden en is na 5x hetzelfde liedje zingen de lol bij jou er wel vanaf...maar niet voor de kleine...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef Leipo666 het volgende:
heb gelukkig al aan mijn vrienden (met kinderwens) duidelijk gemaakt dat we 1 maal op kraamvisite komen, maar daarna niet meer voor het kind komen![]()
gelukkig op het werk bijna alleen maar mannen die wel kinderen hebben, maar er praktisch niet over lullen en ze al helemaal niet meenemen
Dat is ook zo irritant... blijkbaar mag je je er gewoon niet aan ergeren, omdat het meerendeel het wel leuk vind.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:57 schreef Scorpie het volgende:
He wat jammer, topic gesloten
Dr zitten een paar daaro die vinden het raar dat mensen niet zitten te wachten op hun kutkoters
Royal Sadness ^ 2
'Ja maar het is een biologisch iets, een kind van jezelf'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat is ook zo irritant... blijkbaar mag je je er gewoon niet aan ergeren, omdat het meerendeel het wel leuk vind.
Beter maak je deze vergelijking niet in OUDquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Ja maar het is een biologisch iets, een kind van jezelf'.
Ja, dat is de dagelijkse hoop stront die ik uitpoep ook, maar daar hoor je mij toch ook niet over praten, en ik neem het al helemaal niet mee naar mijn werk om het vol trots te laten zien aan elke collega.
My godquote:
Whehehe, dat heb je zo, met die zwangerschapshormonen. Whehehe. Met haar dikke rode kop.quote:
Ik heb ook een pareltje uit een ander topic:quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
My god
Ik voelde me op een gegeven moment toch wel machteloos in het overbrengen van mijn punt
En kom je nu "ons in KLB" lastig vallen?
Toen ik dat hoorde had ik echt zoiets van 'wtf, wat is dat nou weer'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben daar ook benieuwd naar, niet dat Arwen hier veel straf krijgt, maar die moet je soms echt uit de situatie halen met even op de bank zetten,
en zelfs soms,maar dat heeft andere oorzaken haar bokshandschoentjes en boksballetje
Ooohh ze is zwanger?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehehe, dat heb je zo, met die zwangerschapshormonen. Whehehe. Met haar dikke rode kop.
Als het is wat ik denk dat het is, mag de kleine Arwen, als ze het niet meer aankan allemaal, even lekker haar tomeloze agressie botvieren op de boksbal. Lijkt me een uitstekende en gezonde manier om je kind normen en waarden bij te brengen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ook een pareltje uit een ander topic:
[..]
Toen ik dat hoorde had ik echt zoiets van 'wtf, wat is dat nou weer'.Iemand die het weet?
Alle vrouwen die in OUD posten zijn zwanger of het net geweest toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ooohh ze is zwanger?
Dat verklaart wel de emotionele reacties. Doordat ik hier altijd tussen de zwangeren zit weet ik wat voor verschrikkelijke moodswings er kunnen optreden met soms uitbarstingen waarvan je denkt: hmm ok.. er is toch niks aan de hand?
Nou, er zit nog wel een verschil in gedrag tussen een zwangere en eentje die al gebigd heeft hoor. Hormonen enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alle vrouwen die in OUD posten zijn zwanger of het net geweest toch?
Ik vind die bij normale vrouwen al bijna te erg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ooohh ze is zwanger?
Dat verklaart wel de emotionele reacties. Doordat ik hier altijd tussen de zwangeren zit weet ik wat voor verschrikkelijke moodswings er kunnen optreden met soms uitbarstingen waarvan je denkt: hmm ok.. er is toch niks aan de hand?
Van hormonen hebben alle vrouwen last.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nou, er zit nog wel een verschil in gedrag tussen een zwangere en eentje die al gebigd heeft hoor. Hormonen enzo
True, true. Indien zwanger -> hormonen x factor 18.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van hormonen hebben alle vrouwen last.
Zwanger of niet maakt wat dat betreft niet zo uit.
Die uitgezakte buik is ook niet zo'n fijn vooruit zicht met al die lentes en zomers die nog komen gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehehe, dat heb je zo, met die zwangerschapshormonen. Whehehe. Met haar dikke rode kop.
Omg echt he. Ik dus toch maar even in dat andere topic kijken. Even in wat fobo's koekeloeren en bingo:quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Fortitude het volgende:
Moet je zeker ook heel de dag luisteren naar Nick en Simon en Radio 538.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als het is wat ik denk dat het is, mag de kleine Arwen, als ze het niet meer aankan allemaal, even lekker haar tomeloze agressie botvieren op de boksbal. Lijkt me een uitstekende en gezonde manier om je kind normen en waarden bij te brengen.!!!
Beetje rustig hè? Ik zat al in KLB toen jij nog uit je moeder moest komen klunen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En kom je nu "ons in KLB" lastig vallen?
Niet meer dan normaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sjongejonge, jullie blijven de boel wel in de gaten houden in OUD he.
We komen over 4 maanden de baby showen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zijn jullie stiekem een setje Scorpie en Johnny? Ja he?
Er is nog plek voor jequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zijn jullie stiekem een setje Scorpie en Johnny? Ja he?
Jajajajaaaa jij bent de uber-oldbie blahblah, ik loop ook alweer ruim 8 jaar mee hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje rustig hè? Ik zat al in KLB toen jij nog uit je moeder moest komen klunen.
Jaja, jij bent echt schizoquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jajajajaaaa jij bent de uber-oldbie blahblah, ik loop ook alweer ruim 8 jaar mee hoor![]()
Anyway, je bent gewoon jaloers dat ik nog zo jong ben
Ik behandel iedereen gelijk. Ik doe niet aan partijpolitiek. Maar het moet gezegd; je bent tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaja, jij bent echt schizo
Het ene moment ben je me aan het afzeiken en nu mag ik ineens meedoen? I'm confused
Misschien wil BABS wel draagmoeder zijn!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik behandel iedereen gelijk. Ik doe niet aan partijpolitiek. Maar het moet gezegd; je bent tof.
Ok wacht... dus dan:quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien wil BABS wel draagmoeder zijn!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok wacht... dus dan:
- loop ik minstens 4 maanden met een pens ( de eerste 5 maanden vallen mee)
- al die hormonen gieren x30 door mn lijf
- ik word een nog onuitstaanbaarder zeikwijf met nog meer moodswings
- nog maar niet gesproken over debevalling
+ 2 vaders = 2x alimentatie![]()
Om vervolgens het kind af te staan aan 2 volslagen idioten?
No thx
Flauw, je hebt ook niks voor je medemens over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ok wacht... dus dan:
- loop ik minstens 4 maanden met een pens ( de eerste 5 maanden vallen mee)
- al die hormonen gieren x30 door mn lijf
- ik word een nog onuitstaanbaarder zeikwijf met nog meer moodswings
- nog maar niet gesproken over debevalling
![]()
Om vervolgens het kind af te staan aan 2 volslagen idioten?
No thx
Jawel hoor, maar dit nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Flauw, je hebt ook niks voor je medemens over..
TAAATUUUU TAAAATUUUUquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh nee
Snel bel de Klaagbaak politie
Oh ja voordat je weer boos wordtquote:
Ach liefjen, alle mannen zijn stom. Maar daar kom je nog wel achter als je met je vette pens van de zoveelste zwangerschap van loverboy nummer 18 op de bank zit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh ja voordat je weer boos wordt
Thx
Jij bent natuurlijk stom, maar dat snap je toch?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach liefjen, alle mannen zijn stom. Maar daar kom je nog wel achter als je met je vette pens van de zoveelste zwangerschap van loverboy nummer 18 op de bank zit.
Jouw tijd komt nog wel, meiske.
Werk jij in een sweatshop in India?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Equites het volgende:
Op mijn werk zitten ook 2 van die kleine tyfuskinderen. Een van nog geen 1 en eentje van 3 ofzo.
Want als je eenmaal een kind hebt kan je uiteraard niet meer hip zijn en uitgaan, de gedachte alleen al!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of die hippe jonge moeders die krampachtig gaan lopen bewijzen dat ze nog heus wel steeds nog leuk uit kunnen gaan en toch écht niet veranderd zijn nu ze een larf hebben. Voorbeelden hiervan te vinden in dit topic. Voorbeelden van de mannelijke variant te vinden in mijn voormalig-vriendenkring.
Het is "mogelijk", zonder "n".quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef snakelady het volgende:
mogenlijk
Ah, zit meer in KLB en in SEX dan in OUD, ben alleen toevallig ook moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
ah, OUD heeft dit topic ook gevonden!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is "mogelijk", zonder "n".
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:20 schreef wise het volgende:
gewoon hard door elkaar schudden. Dan is zowel de baby stil als de moeder.
Kinderknuffelnazi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef snakelady het volgende:
taalnazi.
Alleen mijn eigen kinderen.quote:
Dat zou op zijn minst vreemd zijn ja!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
da's je geraden!
zomaar vreemde kinderen op straat gaan lopen knuffelen
Is mij reuze meegevallen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat lijkt me dan als ouder weer zo erg, als je met je pas uitgepoepte kroost in een kinderwagen over straat gaat lopen en dat mensen ineens allemala in dat ding willen kijken en willen koetsiekroellen enzo
Vooral als je langs een klooster loopt of iets anders rooms katholieks.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat lijkt me dan als ouder weer zo erg, als je met je pas uitgepoepte kroost in een kinderwagen over straat gaat lopen en dat mensen ineens allemala in dat ding willen kijken en willen koetsiekroellen enzo
Ja, dat is ook verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nog zoiets, waarom denken mensen die met een kinderwagen lopen dat ze altijd voorrang hebben op andere voetgangers? Of dat ze heus wel de tram in mogen rijden, voordat iedereen die dat wil is uitgestapt?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is mij reuze meegevallen.
Maar moet zeggen dat we in een vruchtbaar dorp wonen, talloze kinderwagens dagelijks over de straat.
QFT!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog zoiets, waarom denken mensen die met een kinderwagen lopen dat ze altijd voorrang hebben op andere voetgangers? Of dat ze heus wel de tram in mogen rijden, voordat iedereen die dat wil is uitgestapt?
Om over die achterlijke bakfietsen die hele fietspaden blokkeren nog maar te zwijgen.
ja maar voor jou als ouder is SEX en KLB eigenlijk gelijk, met je te grote vagina waardoor je niets meer voeltquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, zit meer in KLB en in SEX dan in OUD, ben alleen toevallig ook moeder.![]()
Eigenlijk is het dus in deze volgorde gegaan SEX, OUD, KLB, de volgende stap is R&P
Is ook zo, je loopt rond met potentieel neukvlees van morgen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dat is ook verschrikkelijk irritant.
Of als je zwanger bent dat mensen denken dat je buik publiekelijk bezit is
quote:
Je doet je naam eer aan zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja maar voor jou als ouder is SEX en KLB eigenlijk gelijk, met je te grote vagina waardoor je niets meer voelt
jouw tijd is geweest moedertje, ga maar lekker boodschappen doen
Ik denk niet dat ik voorrang heb met kinderwagen, dus je moet het even aan iemand vragen die dat wel denkt te hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog zoiets, waarom denken mensen die met een kinderwagen lopen dat ze altijd voorrang hebben op andere voetgangers? Of dat ze heus wel de tram in mogen rijden, voordat iedereen die dat wil is uitgestapt?
Om over die achterlijke bakfietsen die hele fietspaden blokkeren nog maar te zwijgen.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog zoiets, waarom beantwoorden mensen met kinderen retorische vragen?
nou het is van mij wel iets langer geleden hoor! niet iedereen over één kam scheren!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alle vrouwen die in OUD posten zijn zwanger of het net geweest toch?
'Nee het zijn de kinderen van de eigenaar waar ik voor werk. Ik heb zo'n pokkehekel aan kinderen, geen idee waar het vandaan komtquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Werk jij in een sweatshop in India?
Tis een kutwijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Flauw, je hebt ook niks voor je medemens over..
Omdat ze niet anders gewend zijn met die koters die overal 'waarom?' op antwoorden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog zoiets, waarom beantwoorden mensen met kinderen retorische vragen?
Thanks, ff Salvad0r erop wijzenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, Scorpie. Je ondertitel is verlopen.
wattefakquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er door mn leidinggevende zelfs een keer op aangesproken dat ik niet mee was gegaan met mn collega's om naar de kersverse telg van een andere collega te gaan kijken. Dat ik niks met kinderen heb en er dus geen behoefte aan had om mijn vrije tijd eraan te besteden was geen excuus..
Alle mensen die hier serieus op gereageerd hebben, KLB is duidelijk niet jouw forumquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja maar voor jou als ouder is SEX en KLB eigenlijk gelijk, met je te grote vagina waardoor je niets meer voelt
jouw tijd is geweest moedertje, ga maar lekker boodschappen doen
Ben je gek ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis een kutwijf![]()
BABS, je laat toch wel je onderkant tot aan je poepertje uitscheuren zodat Johnny en ik kunnen genieten van onze liefdesbaby ??
Weet je zeker dat je dochter niet van de melkboerin is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Armageddon het volgende:
De puni van m'n chick is nog net zo strak als voor de baby!
Ik ben hier altijd bloedserieusquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Alle mensen die hier serieus op gereageerd hebben, KLB is duidelijk niet jouw forum![]()
Nee, ik was er bij. En dan moet je sterk in je schoenen staan wil je niet tegen de grond aan pleuren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dochter niet van de melkboerin is?
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Armageddon het volgende:
De puni van m'n chick is nog net zo strak als voor de baby!
"Ach meid, als je daar eenmaal ligt, denk je ook 'Zet nou maar een knip of 2,3 of 4, dan ben ik ervan af'."quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofden
Auw het doet al pijn als ik er over typ![]()
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofden
Auw het doet al pijn als ik er over typ![]()
Precies, en dan vragen wij of de dokter er nog een steekje bij wil doen, dan is BABS net zo straks als toen ze 17 wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ach meid, als je daar eenmaal ligt, denk je ook 'Zet nou maar een knip of 2,3 of 4, dan ben ik ervan af'."
zie je... precies wat ik dus net zeiquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, en dan vragen wij of de dokter er nog een steekje bij wil doen, dan is BABS net zo straks als toen ze 17 was
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheen
ik ben nog strakker, gewoon een kwestie van een steekje of 2 extra vragen bij het hechten
Fuck it.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheen
ik ben nog strakker, gewoon een kwestie van een steekje of 2 extra vragen bij het hechten
Ff de touwtjes doorknippen en FLATS baby #2. Tenzij #2 een nog groter hoofd heeft natuurlijk, wat niet zo verwonderlijk is als ik BABS zo mag horen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.
Ja dan scheur je uit tot je nekquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Fuck it.
Er komt daar NOOIT een kind uit. Dat zeg ik al sinds ik 10 ben en daar ben ik nooit op terug gekomen
Daarom en adopteren trouwens ook, dan hoef je ook niet met die vetbult te lopen en alle ongemakken die daarbij komen kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!
Kunnen ze ook nog best netjes wegwerkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!
daar had ik het geld niet voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daarom en adopteren trouwens ook, dan hoef je ook niet met die vetbult te lopen en alle ongemakken die daarbij komen kijken
Chinese namaak schijnt kwalitatief niet onder te doen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar had ik het geld niet voor
weet je wel hoeveel btw op zo'n kindje zit?
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Wel oppassen met het leegschudden dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.
Ik zei ook áltijd dat ik geen kinderen wilde. Tot twee jaar geleden dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck it.
Er komt daar NOOIT een kind uit. Dat zeg ik al sinds ik 10 ben en daar ben ik nooit op terug gekomen
Misschien zit BABS allang in de overgang, weet jij veel. Beetje jammer dat je daar zo de spot mee drijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zei ook áltijd dat ik geen kinderen wilde. Tot twee jaar geleden dus.
Hele volksstammen vrouwen die dat nog op hun 35ste roepen, en op hun veertigste, op het alerlaatste moment dus, alsnog snel, snel een kind willen.
Ik geloof je pas als je in de overgang zit. Daarvoor is de kans groot dat je alsnog een kind wilt.
had ik daar nou maar aan gedachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel oppassen met het leegschudden dan.
Dat heb ik ook altijd gezegd tot twee jaar terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck it.
Als ie niet goed is, kun je hem wel ruilen of terugsturen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind opquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hele volksstammen vrouwen die dat nog op hun 35ste roepen, en op hun veertigste, op het alerlaatste moment dus, alsnog snel, snel een kind willen.
Ik geloof je pas als je in de overgang zit. Daarvoor is de kans groot dat je alsnog een kind wilt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gezegd tot twee jaar terug.
Rustig BABS, ze probeert je alleen voor te bereiden op je aankomend moederschap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind op
Ik word een beetje moe van je gezeik, leer er toch mee leven dat het niet iedereen zn ultieme levensdoel is om zo'n brullend, kotsend, poepend en stervensduur blaag uit te kakken.
Of jij me wel of niet gelooft interesseert me echt niet, maar je irriteert me wel verschrikkelijk met je gemekker. Als dat je bedoeling was danen anders
Net of kinderen krijgen voor iedere moeder het uiteindelijke levensdoel is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind op
Ik word een beetje moe van je gezeik, leer er toch mee leven dat het niet iedereen zn ultieme levensdoel is om zo'n brullend, kotsend, poepend en stervensduur blaag uit te kakken.
Of jij me wel of niet gelooft interesseert me echt niet, maar je irriteert me wel verschrikkelijk met je gemekker. Als dat je bedoeling was danen anders
Nee maar ik stond er precies hetzelfde tegen over zoals jij. kots, poep, toestanden. Duur. Geen zin in. Ophoeren met die koters.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb jij het kind ook gebaard dan? Didn't think so.
Wat mij irriteert is jouw gemekker dat ik later wel kinderen wil. Waar baseer je dat op? Ben je werkelijk nog nooit iemand tegen gekomen die geen kinderen wil?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net of kinderen krijgen voor iedere moeder het uiteindelijke levensdoel is.
![]()
Wat mij irriteert is jouw gemekker steeds dat je nooooit kinderen wilt. Je lijkt wel een homo in de ontkenningsfase.
Ach ik heb het nooit helemaal uitgesloten, maar ben een egoistisch mens. Een kind beperkt me in de dingen die ik doe en daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee maar ik stond er precies hetzelfde tegen over zoals jij. kots, poep, toestanden. Duur. Geen zin in. Ophoeren met die koters.
Jah man ik word echt agressiefquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Babs zit nu met schuim op d'r bekkie.
Ssssssst, dit is goede entertainmentquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Babs zit nu met schuim op d'r bekkie.
Want jij wilde eerst geen kinderen maar toen toch wel en dús moet dat wel voor iedereen zo gelden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat mij irriteert is jouw gemekker steeds dat je nooooit kinderen wilt. Je lijkt wel een homo in de ontkenningsfase.
Ik zit te denken aan een vasectomie. Dan hoef ik dit soort discussies ook niet meer te voeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |