Tis een kutwijfquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Flauw, je hebt ook niks voor je medemens over..
Omdat ze niet anders gewend zijn met die koters die overal 'waarom?' op antwoorden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog zoiets, waarom beantwoorden mensen met kinderen retorische vragen?
Thanks, ff Salvad0r erop wijzenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Zeg, Scorpie. Je ondertitel is verlopen.
wattefakquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er door mn leidinggevende zelfs een keer op aangesproken dat ik niet mee was gegaan met mn collega's om naar de kersverse telg van een andere collega te gaan kijken. Dat ik niks met kinderen heb en er dus geen behoefte aan had om mijn vrije tijd eraan te besteden was geen excuus..
Alle mensen die hier serieus op gereageerd hebben, KLB is duidelijk niet jouw forumquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:24 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja maar voor jou als ouder is SEX en KLB eigenlijk gelijk, met je te grote vagina waardoor je niets meer voelt
jouw tijd is geweest moedertje, ga maar lekker boodschappen doen
Ben je gek ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis een kutwijf![]()
BABS, je laat toch wel je onderkant tot aan je poepertje uitscheuren zodat Johnny en ik kunnen genieten van onze liefdesbaby ??
Weet je zeker dat je dochter niet van de melkboerin is?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Armageddon het volgende:
De puni van m'n chick is nog net zo strak als voor de baby!
Ik ben hier altijd bloedserieusquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Alle mensen die hier serieus op gereageerd hebben, KLB is duidelijk niet jouw forum![]()
Nee, ik was er bij. En dan moet je sterk in je schoenen staan wil je niet tegen de grond aan pleuren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dochter niet van de melkboerin is?
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef Armageddon het volgende:
De puni van m'n chick is nog net zo strak als voor de baby!
"Ach meid, als je daar eenmaal ligt, denk je ook 'Zet nou maar een knip of 2,3 of 4, dan ben ik ervan af'."quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofden
Auw het doet al pijn als ik er over typ![]()
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel... maar in mijn familie hebben alle babies grote hoofden
Auw het doet al pijn als ik er over typ![]()
Precies, en dan vragen wij of de dokter er nog een steekje bij wil doen, dan is BABS net zo straks als toen ze 17 wasquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ach meid, als je daar eenmaal ligt, denk je ook 'Zet nou maar een knip of 2,3 of 4, dan ben ik ervan af'."
zie je... precies wat ik dus net zeiquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, en dan vragen wij of de dokter er nog een steekje bij wil doen, dan is BABS net zo straks als toen ze 17 was
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheen
ik ben nog strakker, gewoon een kwestie van een steekje of 2 extra vragen bij het hechten
Fuck it.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar die vrouwen zijn als het goed is weer zo strak als voorheen
ik ben nog strakker, gewoon een kwestie van een steekje of 2 extra vragen bij het hechten
Ff de touwtjes doorknippen en FLATS baby #2. Tenzij #2 een nog groter hoofd heeft natuurlijk, wat niet zo verwonderlijk is als ik BABS zo mag horen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog leuk als je onverhoopt nog een keer zo'n poepfabriek uit moet persen.
Ja dan scheur je uit tot je nekquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Fuck it.
Er komt daar NOOIT een kind uit. Dat zeg ik al sinds ik 10 ben en daar ben ik nooit op terug gekomen
Daarom en adopteren trouwens ook, dan hoef je ook niet met die vetbult te lopen en alle ongemakken die daarbij komen kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!
Kunnen ze ook nog best netjes wegwerkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een keizersnee is ook best hip en trendy tegenwoordig!
daar had ik het geld niet voorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daarom en adopteren trouwens ook, dan hoef je ook niet met die vetbult te lopen en alle ongemakken die daarbij komen kijken
Chinese namaak schijnt kwalitatief niet onder te doen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar had ik het geld niet voor
weet je wel hoeveel btw op zo'n kindje zit?
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Wel oppassen met het leegschudden dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.
Ik zei ook áltijd dat ik geen kinderen wilde. Tot twee jaar geleden dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck it.
Er komt daar NOOIT een kind uit. Dat zeg ik al sinds ik 10 ben en daar ben ik nooit op terug gekomen
Misschien zit BABS allang in de overgang, weet jij veel. Beetje jammer dat je daar zo de spot mee drijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zei ook áltijd dat ik geen kinderen wilde. Tot twee jaar geleden dus.
Hele volksstammen vrouwen die dat nog op hun 35ste roepen, en op hun veertigste, op het alerlaatste moment dus, alsnog snel, snel een kind willen.
Ik geloof je pas als je in de overgang zit. Daarvoor is de kans groot dat je alsnog een kind wilt.
had ik daar nou maar aan gedachtquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het land een beetje goed uitkiest, kan je zo een adoptiekindje gewoon volproppen met drugs in ballonnetjes voor de terugweg. Dan hou je er netto ook nog iets aan over.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel oppassen met het leegschudden dan.
Dat heb ik ook altijd gezegd tot twee jaar terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck it.
Als ie niet goed is, kun je hem wel ruilen of terugsturen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind opquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hele volksstammen vrouwen die dat nog op hun 35ste roepen, en op hun veertigste, op het alerlaatste moment dus, alsnog snel, snel een kind willen.
Ik geloof je pas als je in de overgang zit. Daarvoor is de kans groot dat je alsnog een kind wilt.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gezegd tot twee jaar terug.
Rustig BABS, ze probeert je alleen voor te bereiden op je aankomend moederschap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind op
Ik word een beetje moe van je gezeik, leer er toch mee leven dat het niet iedereen zn ultieme levensdoel is om zo'n brullend, kotsend, poepend en stervensduur blaag uit te kakken.
Of jij me wel of niet gelooft interesseert me echt niet, maar je irriteert me wel verschrikkelijk met je gemekker. Als dat je bedoeling was danen anders
Net of kinderen krijgen voor iedere moeder het uiteindelijke levensdoel is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Woman, flikker toch een eind op
Ik word een beetje moe van je gezeik, leer er toch mee leven dat het niet iedereen zn ultieme levensdoel is om zo'n brullend, kotsend, poepend en stervensduur blaag uit te kakken.
Of jij me wel of niet gelooft interesseert me echt niet, maar je irriteert me wel verschrikkelijk met je gemekker. Als dat je bedoeling was danen anders
Nee maar ik stond er precies hetzelfde tegen over zoals jij. kots, poep, toestanden. Duur. Geen zin in. Ophoeren met die koters.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb jij het kind ook gebaard dan? Didn't think so.
Wat mij irriteert is jouw gemekker dat ik later wel kinderen wil. Waar baseer je dat op? Ben je werkelijk nog nooit iemand tegen gekomen die geen kinderen wil?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net of kinderen krijgen voor iedere moeder het uiteindelijke levensdoel is.
![]()
Wat mij irriteert is jouw gemekker steeds dat je nooooit kinderen wilt. Je lijkt wel een homo in de ontkenningsfase.
Ach ik heb het nooit helemaal uitgesloten, maar ben een egoistisch mens. Een kind beperkt me in de dingen die ik doe en daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee maar ik stond er precies hetzelfde tegen over zoals jij. kots, poep, toestanden. Duur. Geen zin in. Ophoeren met die koters.
Jah man ik word echt agressiefquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Babs zit nu met schuim op d'r bekkie.
Ssssssst, dit is goede entertainmentquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:57 schreef Armageddon het volgende:
Babs zit nu met schuim op d'r bekkie.
Want jij wilde eerst geen kinderen maar toen toch wel en dús moet dat wel voor iedereen zo gelden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat mij irriteert is jouw gemekker steeds dat je nooooit kinderen wilt. Je lijkt wel een homo in de ontkenningsfase.
Ik zit te denken aan een vasectomie. Dan hoef ik dit soort discussies ook niet meer te voeren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |