Moedersquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?
Moeders die alleen nog over hun kinderen kunnen praten
Prettig, een vrouwmens die het snaptquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?
Dan gebeurt het zeker wel heel vaak als er al een verschoonruimte op het werk is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
WTF, ze gaat gewoon luier staan verschonen op een bureau hier op kantoor! En ja, we hebben een verschoonruimte!
Echt hoor, hoeveel hersencellen sterven er wel niet af bij zo'n bevalling
Mjah een kennis van mij veranderde ook in zo'n machine die alleen nog leeft voor haar kinderen. Echt om niet goed van te worden. Heel gek, nu spreek ik haar niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Prettig, een vrouwmens die het snapt
Ja, nu is het een terechte klacht! dat is gewoonweg goor...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
WTF, ze gaat gewoon luier staan verschonen op een bureau hier op kantoor! En ja, we hebben een verschoonruimte!
Echt hoor, hoeveel hersencellen sterven er wel niet af bij zo'n bevalling
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordtquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, nu is het een terechte klacht! dat is gewoonweg goor...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. kut, nu moet ik mijn ongelijk toegeven, that sucks!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordt
Het gaat om 5 babies met moeders die hier maandelijks de halve middag rondhangen waardoor de hele afdeling niet werkt. Ik ben niet in de positie om ze daarop te wijzen en hun manager is een mietje die ook niks zegt
Ik begin een beetje argwaan te krijgen,quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen gebeuren hier dus, ik klaag echt niet over 1 baby per maand die hier een half uur geshowt wordt
Het gaat om 5 babies met moeders die hier maandelijks de halve middag rondhangen waardoor de hele afdeling niet werkt. Ik ben niet in de positie om ze daarop te wijzen en hun manager is een mietje die ook niks zegt
Over een maand ben ik er vanaf eindelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
hmm, ok, dan heb je misschien wel een beetje gelijk. kut, nu moet ik mijn ongelijk toegeven, that sucks!
Maar zou het dan toch eens subtiel in de groep gooien, bv dat kind meenemen best mag, maar dan een half uurtje ofzo en het liefste in de pauze in de kantine.
Lijkt me geen vreemde regel.
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Parlay het volgende:
[..]Maar hoe harder ze schreeuwen het niet te willen.....hoe fanatieker ze zelf als ouders zijn. En dat zijn vaak de ergste types, want hún kinderen zijn heeeeel anders dan andere schreeuwerts.
En ja, daar heb ik tal van voorbeelden van.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeders![]()
Babies:![]()
16-jarige dochters
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja! Dat is ook wel een KLB topic waardig
Zie, we kunnen het wel eens zijn
Ja, maar wilde de rookdiscussie er maar eens niet bij betrekken, al dacht ik het wel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als van die enorme antirookfundementalisten die zelf gestopt zijn met roken.
Lijkt me een gezonde instellingquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
ouders
oh wacht..
Meestal heb ik juist dat mensen over MIJN kind beginnen
dat ie zo lief is en zich zo goed gedraagt enzo
dan ben ik wel trots op onze opvoeding en durf ik verder te praten over mijn kindje.
Maar je begint toch geen heel gesprek over wat de kleine allemaal doet als niemand het over kinderen heeft?
dus volledig terechte klacht
Leve het conformisme.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef ThE_ED het volgende:
Nouja, ik ben 30, dus jeweet; dan krijgt ook ineens iedereen kinderen. pfff
nou breek ik mijn eigen regel vast wel eens als er iets grappigs/ergs/speciaals is gebeurd maar liefst zo min mogelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde instellingGewoon rekening met elkaar houden, zo zou het met alles moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |