Ja anders doet iemand anders het en ik gun het niemand.quote:
Waarom denk je dat ik geen kinderen wilquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Fortitude het volgende:
Stevenmac wordt vast een goede vader.
Voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen kinderen wil
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
En dan worden ze boos als je er wat van zegt.
De hormoonbommen......
It had to backfire at some pointquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goede kloon stevenmac
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaar
Ze staan hier dus nog steeds te praten tegen dat kind...
HIJ GAAT ECHT NIKS TERUG ZEGGEN HOOR!!
Ja gek, doe jij dat maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
Je had dit topic in OUD moeten openen.
Ik werk nog 3 weekjes op het hoofdkantoor van een touroperator, je kunt je de vrouwen wel voorstellen die in zulks een bedrijf werken, daarom stop ik er ook meequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Fortitude het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!
[ afbeelding ]
Is dat een uitdaging??quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja gek, doe jij dat maar
[..]
Waarom moest ik lachen toen ik dit lasquote:
Als je mij er verder niet bij vermeldt, jaquote:
eigelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
dit topic zou eigelijk even naar OUD verplaatst moeten worden. al is het maar totdat ie weer teruggeschopt word
Omdat je je die prachtige *pok* voorstelde.quote:
Nou radio 538 heb ik er na een half jaar uit gekregen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Fortitude het volgende:
Moet je zeker ook heel de dag luisteren naar Nick en Simon en Radio 538.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je mij er verder niet bij vermeldt, ja
Ik ben doodsbang voor die vrouwen daar
Ze staan nu al 40 minuten voor mijn bureau, ik kan het onmogelijk negeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
Waarom heb jij daar last van?
Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefffquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Fortitude het volgende:
Nadat ik dit lees ben blij dat ik in een mannen wereldje werk. Of weten jullie nog een sector waar veel jonge vrouwen werken die geen kinderen hebben?
Echt he en dan niet alleen tegen medemoeders, maar gewoon tegen mij! Like I carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Goed topic.
Lui die aldoor praten over hun kinderen
Schijt of kleine johan aldoor moeilijk doet met eten, of dat jessica van 6 maanden oud zich kapot krabt aan eczeem.
FUCK DAT!
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefff" gedragen als de vrouwelijke evenknieën. Want dan hebben ze hun papa-dag (
) maar bellen wel in tijdens conference-calls met de kutblaag op de arm, zodat het gekrijs 'lekker gezellig' over de vergadertafel schalt.
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Groot als in veel posts hoe ze ASAP weer een strak buikje kunnen krijgen hoop ik.
Make. It. Now.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.![]()
![]()
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.
Ik wil geen kinderen. Opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
Doorgeschoten feminisme.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de armquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.
Maar hey, dat hoeft ook heul niet, ze heeft dan al gebigd.
Denk ik ook altijd bij vrouwen onder de 30 die roepen dat ze geen kinderen willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
*aftelt naar het moment dat TS ook in OUD zit te kirren over haar duivelsgebroed net als de rest van de ooit zo opstandige -zo zal ik nooit worden- Fokkers.
Ja, die. En het als uitgelubberd wijf met pittig kapsel het dan ook nog gek vinden dat je vent vreemdgaat met de 21 jarige secretaresse met die pronte borsten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de arm![]()
Als vent zijnde wil je daar toch niet over heen?
Zullen we er een topicje in OUD over openen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de arm![]()
Als vent zijnde wil je daar toch niet over heen?
Drogredenatie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
*aftelt naar het moment dat TS ook in OUD zit te kirren over haar duivelsgebroed net als de rest van de ooit zo opstandige -zo zal ik nooit worden- Fokkers.
Om er vervolgens op Fok over te klagen in R&P 'Boehoe mijn man ziet het niet meer zitten in mij! Mannen zijn klootzakken!'quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die. En het als uitgelubberd wijf met pittig kapsel het dan ook nog gek vinden dat je vent vreemdgaat met de 21 jarige secretaresse met die pronte borsten.
Misschien moeten er voor mensen als MikeyMo een paar vadsige wijven overblijven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Om er vervolgens op Fok over te klagen in R&P 'Boehoe mijn man ziet het niet meer zitten in mij! Mannen zijn klootzakken!'
Ik stem voor preventieve liposuctie na de zwangerschap, inclusief afslankdieet.
Tis jammer dat de TS al bezet is, anders had ze zo bij MikeyMo in bed kunnen schuiven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien moeten er voor mensen als MikeyMo een paar vadsige wijven overblijven.
Ik vind die PI die je erbij zet wel jammer, je vindt je opmerking nog echt grappig ookquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tis jammer dat de TS al bezet is, anders had ze zo bij MikeyMo in bed kunnen schuiven.
Nee schat, ik vind jou grappig, en MikeyMo vind ik ook grappig, dus een match made in heaven wat mij betreft. Ik zie jullie al samen over straat; jij met dikke pens & pittig kort rood kapsel, MikeyMo met haltertop en oorbel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind die PI die je erbij zet wel jammer, je vindt je opmerking nog echt grappig ook
Goh verrassend, jullie gniffelen ook alleen om elkaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan er ook wel om gniffelen..
Heb ik al gemeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:25 schreef Pulu het volgende:
Wat voor baan heb je eigenlijk?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:20 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso, baby's. Walgelijke schepselen.
Ben jij zo'n type dat echt niet wil geloven dat er werkelijk mensen zijn die echt geen kinderen willen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:55 schreef Parlay het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |