Ja anders doet iemand anders het en ik gun het niemand.quote:
Waarom denk je dat ik geen kinderen wilquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Fortitude het volgende:
Stevenmac wordt vast een goede vader.
Voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen kinderen wil
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
En dan worden ze boos als je er wat van zegt.
De hormoonbommen......
It had to backfire at some pointquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
goede kloon stevenmac
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik durf echt niks te zeggen, als een hormoonbom ontploft is de schade erger dan Hiroshima en Nagasaki bij elkaar
Ze staan hier dus nog steeds te praten tegen dat kind...
HIJ GAAT ECHT NIKS TERUG ZEGGEN HOOR!!
Ja gek, doe jij dat maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Netsplitter het volgende:
Je had dit topic in OUD moeten openen.
Ik werk nog 3 weekjes op het hoofdkantoor van een touroperator, je kunt je de vrouwen wel voorstellen die in zulks een bedrijf werken, daarom stop ik er ook meequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef Fortitude het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:27 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zou wel een grap zijn als de baby opeens zegt:"WIJF!! HOUD JE BEK!! IK PROBEER TE SLAPEN HIER!
[ afbeelding ]
Is dat een uitdaging??quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja gek, doe jij dat maar
[..]
Waarom moest ik lachen toen ik dit lasquote:
Als je mij er verder niet bij vermeldt, jaquote:
eigelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
dit topic zou eigelijk even naar OUD verplaatst moeten worden. al is het maar totdat ie weer teruggeschopt word
Omdat je je die prachtige *pok* voorstelde.quote:
Nou radio 538 heb ik er na een half jaar uit gekregen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef Fortitude het volgende:
Moet je zeker ook heel de dag luisteren naar Nick en Simon en Radio 538.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je mij er verder niet bij vermeldt, ja
Ik ben doodsbang voor die vrouwen daar
Ze staan nu al 40 minuten voor mijn bureau, ik kan het onmogelijk negeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:
Waarom heb jij daar last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |