Als er nou een paar lefgozers zijn die die kindjes collectief neerknuppelen binnen het bedrijf, dan komen de mammies met troep niet meer zo snel hoor. Of ze moet een mini-ninja uitgebraggelt hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hebben moeders die pas een kind hebben gekregen de onbedwingbare drang om hun baby aan iedereen te laten zien?
Waarom moeten ook mensen die daar niet op zitten te wachten het leidzaam ondergaan?
Het gekir en gekrijs dat het zooooo leuk is enzo.......
En dat het een wolk van een baby is.
dan gaan ze maar lekker op kraamvisite ofzo. ik zit niet op die herrieschoppers te wachtenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat er gelukkig nog steeds meer mensen zijn die wél geinteresseerd zijn en het echt leuk vinden.
Dat is nog steeds geen reden om je baby naar het werk mee te nemenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat er gelukkig nog steeds meer mensen zijn die wél geinteresseerd zijn en het echt leuk vinden.
Ik dacht er precies hetzelfde over. Vond het storend dat er dan een huilende baby op de werkvloer was (om maar niet te spreken van een moeder die meende borstvoeding te moeten kunnen geven midden tussen alle collega's, die daar zichtbaar door in verlegenheid werden gebracht). Maar het bleek dat toen ik zelf een baby kreeg heel veel collega's vroegen wanneer ik haar kwam showen. Dus eigenlijk deed ik het juist uit beleefdheid. En die van mij huilde uiteraard nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hebben moeders die pas een kind hebben gekregen de onbedwingbare drang om hun baby aan iedereen te laten zien?
Waarom moeten ook mensen die daar niet op zitten te wachten het leidzaam ondergaan?
Het gekir en gekrijs dat het zooooo leuk is enzo.......
En dat het een wolk van een baby is.
Werd gestoord door krijsende baby op de afdeling.quote:
Mijn man kreeg op zijn donder van collega's dat hij de baby nog niet had laten zien op zijn werk, dus sommige vinden het schijnbaar toch wel leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen reden om je baby naar het werk mee te nemen
Er zijn genoeg dingen die leuk zijn, waarvoor andere mensen zicht interesseren, maar die je tóch niet meeneemt naar je werk.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef snakelady het volgende:
ik heb zo vaak buiten naar een nieuwe auto staan kijken op verzoek van de eigenaar.
Nee, die zijn gewoon te lui om op kraamvisite te komen, echt interesse hebben ze dus ook niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man kreeg op zijn donder van collega's dat hij de baby nog niet had laten zien op zijn werk, dus sommige vinden het schijnbaar toch wel leuk.
Waarschijnlijk ben en word je daarom dus nooit manager op zo'n afdelingquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Als ik manager op zo'n afdeling was vloog zo'n hormonenbom er bij mij direct uit; werk is werk, thuis is thuis.
Ja, leuk, maar daar kies je dus zelf voor. Jíj stapt naar buiten om die auto te zien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:42 schreef snakelady het volgende:
Omdat veel mensen het wel leuk vinden en de ouders trots zijn op hun nieuwe kroost.
Waarom laten mensen hun nieuwe auto aan iedereen zien? ik heb zo vaak buiten naar een nieuwe auto staan kijken op verzoek van de eigenaar.
En als ik nou ergens geen flikker om geef is het dan wel.
Maar ach, ben sociaal dus laat me van mijn goede kant zien....
Dat heeft niks met ruggegraat te maken maar met inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan ben je toch echt dom
Dat je effe uit beleefdheid naar een baby gaat kijken kan ik nog begrijpen, maar naar een auto terwijl het je niets interesseert? Dan heb je gewoon geen ruggegraat om nee te zeggen.
Ik toon wel interesse hoor, effe 10 minuutjes een rondje maken is ook prima.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heeft niks met ruggegraat te maken maar met inlevingsvermogen.
die persoon is ergens trots op en wil dat delen, dan kan ik nee zeggen, maar wat voor moeite is het om interesse te tonen in iemand anders?
ik ben nu eenmaal een sociaal persoon....
als iets me niet boeit kost dat best veel moeite, ik klets graag, maar er zijn dingen die me nu eenmaal niet interesseren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef snakelady het volgende:
maar wat voor moeite is het om interesse te tonen in iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |