Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefffquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Fortitude het volgende:
Nadat ik dit lees ben blij dat ik in een mannen wereldje werk. Of weten jullie nog een sector waar veel jonge vrouwen werken die geen kinderen hebben?
Echt he en dan niet alleen tegen medemoeders, maar gewoon tegen mij! Like I carequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Goed topic.
Lui die aldoor praten over hun kinderen
Schijt of kleine johan aldoor moeilijk doet met eten, of dat jessica van 6 maanden oud zich kapot krabt aan eczeem.
FUCK DAT!
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik werk ook in een mannenwereld (want immers ICT) en kan melden dat de newborn-vaders zich net zo koetie koetie "mijn dochtertje is zóó wiefff" gedragen als de vrouwelijke evenknieën. Want dan hebben ze hun papa-dag (
) maar bellen wel in tijdens conference-calls met de kutblaag op de arm, zodat het gekrijs 'lekker gezellig' over de vergadertafel schalt.
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopicquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Groot als in veel posts hoe ze ASAP weer een strak buikje kunnen krijgen hoop ik.
Make. It. Now.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
waarom is er eigenlijk geen bierbuikentopic
daar gaat het niet omquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Alsof je niet weet hoe je bier moet zuipen.![]()
![]()
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulke lui smeren ook Niveacremetjes op hun bakkes en zijn dus geen echte mannen.
Ik wil geen kinderen. Opgelost.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Wacht maar. Mac gaat jouw rozige baarmoedertje vol spuiten met zaad en dan heb je er straks ook 1, en dan kan ook jij de hele dag niks anders dan over je kutkoter praten.
Doorgeschoten feminisme.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
Heel scherp opgemorken, het is dus ook echt zo'n 'in touch with my feminine side'-vent.
Van die dikke moeders met 3 zwembandjes en chago kop inclusief 3 jengelende koters aan de armquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En hoe de overtollige kilo's er niet meer af willen.
Maar hey, dat hoeft ook heul niet, ze heeft dan al gebigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |