Nou...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja hobby's laat je thuis, ik neem mijn pron-verzameling toch ook niet mee naar mijn werk.
Wow, de ideale vrouw. Ze bestaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Opgelost.
Dan is het wel heel triest met je gesteld jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef snakelady het volgende:
Ben het ook wel met ladylike eens.
laatst ging ik stappen, zat een andere moeder bij en die wilde de hele tijd over kinderen praten.![]()
WTF, ga niet voor niks stappen! dan wil ik het echt niet over de kinderen hebben hoor!
kijk, bij een uitstapje met moeders en babies is het weer een ander verhaal, maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef snakelady het volgende:
Ben het ook wel met ladylike eens.
laatst ging ik stappen, zat een andere moeder bij en die wilde de hele tijd over kinderen praten.![]()
WTF, ga niet voor niks stappen! dan wil ik het echt niet over de kinderen hebben hoor!
ARGH dit is wel heer erg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
WTF, ze gaat gewoon luier staan verschonen op een bureau hier op kantoor! En ja, we hebben een verschoonruimte!
Echt hoor, hoeveel hersencellen sterven er wel niet af bij zo'n bevalling
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoortquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
ARGH dit is wel heer erg.![]()
Hoeveel uren werken deze vrouwen trouwens, max. 24 uur zeker. Zou me niks verbazen als het zelfs 16 uur is.
Get in line!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Wow, de ideale vrouw. Ze bestaan.
Trouwen?
Ik werk maar 10 tot 20 uur in de week.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoort
Dat vind ik weer overdreven maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben na mijn verlof gewoon weer voor de volle 40 uur aan de slag gegaan, zoals het hoort
was ook maar een fok reactie, mensen moeten zelf weten hoe veel uren per week ze werken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik werk maar 10 tot 20 uur in de week.
Maar ben zelfstandige.
10 tellen geluk, 30 jaar ellende.quote:
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
ouders
oh wacht..
Meestal heb ik juist dat mensen over MIJN kind beginnen
dat ie zo lief is en zich zo goed gedraagt enzo
dan ben ik wel trots op onze opvoeding en durf ik verder te praten over mijn kindje.
Maar je begint toch geen heel gesprek over wat de kleine allemaal doet als niemand het over kinderen heeft?
dus volledig terechte klacht
hier ging het over ouders, kinderen en het praten daarover, leg mij even uit waarom die post hier niet relevant is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?
Een voorbeeld is altijd handig!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij laat nu hier even zien hoe het er op de werkvloer bij babs aan toe gaat?
quote:
Omdat je begint over je kind... en over andere ouders die over je kind beginnen dat ie zo geweldig is ;')quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier ging het over ouders, kinderen en het praten daarover, leg mij even uit waarom die post hier niet relevant is?
ik zei alleen dus dat ik er meestal niet over begin maar anderen wel, en aangezien die mensen zelf geen kinderen hebben beginnen ze meestal over die van mij..quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat je begint over je kind... en over andere ouders die over je kind beginnen dat ie zo geweldig is ;')
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei alleen dus dat ik er meestal niet over begin maar anderen wel, en aangezien die mensen zelf geen kinderen hebben beginnen ze meestal over die van mij..
jammer dat betreffende fokker nu aan het werk is, anders kon hij het bevestigen
maar goed, lees maar dingen zoals je het zelf wilt
met iedere post vestigt diegene toch aandacht op zichzelf en datgene waar hij of zij over post?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.
Vandaar als voorbeeld. Het was ook meer grappig bedoeld.
Hoi
Kom jij je er ook weer mee bemoeienquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat erom dus dat je met jouw zin even de aandacht op jezelf en je kind verstigd. Meer niet.
Vandaar als voorbeeld. Het was ook meer grappig bedoeld.
Hoi
Volgens mij denken álle (jonge) ouders exact zo, met als netto resultaat dat we dus nonstop naar al dat grappigs/ergs/speciaals zitten te luisteren met passend quasi-geinteresseerd hoofd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
nou breek ik mijn eigen regel vast wel eens als er iets grappigs/ergs/speciaals is gebeurd maar liefst zo min mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |