abonnement Unibet Coolblue
pi_78934348


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
quote:
Windigo Ijzel-(A)- Deathknight
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.

Ik gooide de laatste per ongeluk dicht
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:25:08 #2
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_78934380
Faal TT
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_78934392
Mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

4.5k, dat is toch al meteen een dikke DPS increase, welke buffs had je?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78934409
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Faal TT
Inderdaad

Ik moet ook niet zo snel op die knoppen rammen

Kan een modje dat fixen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78934831
Ik speel een hunter, mijn armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&cn=Broodrooster

Ga net over de 5k met gearscore ter vergelijking, qua glyphs heb ik liever wel explosive shot, het voegt net een klein beetje meer dps toe en zonder de crit mogelijkheid van de sting (check set bonus) wss nog wel meer.

Ik zie dat je ook agility op zowel gloves en weapon hebt. Attack power geeft je een kleine dps boost. (trouwens ik zie dat je agility voor een 1 handed wapen is )
pi_78934962
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel een hunter, mijn armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&cn=Broodrooster

Ga net over de 5k met gearscore ter vergelijking, qua glyphs heb ik liever wel explosive shot, het voegt net een klein beetje meer dps toe en zonder de crit mogelijkheid van de sting (check set bonus) wss nog wel meer.

Ik zie dat je ook agility op zowel gloves en weapon hebt. Attack power geeft je een kleine dps boost. (trouwens ik zie dat je agility voor een 1 handed wapen is )
Tegen wie heb je het nou?
En gebruik je eigenlijk Arcane Shot?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78935075
tegen alwayshappy en nee arcane shot zit niet op de bar. Ik wacht tot de explosive shot ability halverwege is en dan schiet ik er nog 1 (als je direct schiet clip je m namelijk)
pi_78935963
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef muhahaha het volgende:
tegen alwayshappy en nee arcane shot zit niet op de bar. Ik wacht tot de explosive shot ability halverwege is en dan schiet ik er nog 1 (als je direct schiet clip je m namelijk)
Maar waarom heb je een ArP trinket als Survival hunter Dat slaat nergens op.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78937281
tvp
pi_78937423
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Maar waarom heb je een ArP trinket als Survival hunter Dat slaat nergens op.
Beter dan geen trinket.
pi_78938268
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Beter dan geen trinket.
Whehehe
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:11:39 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78938706
LK10 ook eindelijk dood, werd tijd .

Helaas was ik er niet bij, maar we gaan proberen nu weer 2 10 man groepen te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78939581
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
LK10 ook eindelijk dood, werd tijd .

Helaas was ik er niet bij, maar we gaan proberen nu weer 2 10 man groepen te maken.
Wij proberen hem vanavond voor de 2e keer. Hoelang hebben jullie erover gedaan?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:54:47 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78939795
Een uur of 3, geloof ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78941028
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
Een uur of 3, geloof ik.
Vanaf de eerste try? Nice, kijken hoe het ons vergaat.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78941545






pi_78942605
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Daarom doe ik altijd parachute cloak voor ik het water raak
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78942927
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Wat is dat voor kip die je op SHIFT-1 hebt

Westfall chicken?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78944162
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:57 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat is dat voor kip die je op SHIFT-1 hebt

Westfall chicken?
Mijn unshift-macro (/cancelform), aka caster form. Shapeshifting heb ik gemacro'd als: '/cast !Dire Bear Form'. Als ik die knop nog een keer raak dan re-shift hij gelijk naar die form, ook als ik er al in zit ipv terug naar caster. Handig om roots/snares te clearen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:27:51 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78944571
tvp
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78946744
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Mijn unshift-macro (/cancelform), aka caster form. Shapeshifting heb ik gemacro'd als: '/cast !Dire Bear Form'. Als ik die knop nog een keer raak dan re-shift hij gelijk naar die form, ook als ik er al in zit ipv terug naar caster. Handig om roots/snares te clearen.
Dat kun je toch beter met Stance:1 doen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78953749
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat kun je toch beter met Stance:1 doen?
Euh, dit werkt prima zoals ik het nu heb, dus ik raak het niet aan.
pi_78956191
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Euh, dit werkt prima zoals ik het nu heb, dus ik raak het niet aan.
DAT MOET VERDOMME
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78958254
schiet niet echt op met me druid lvl 24 nu
pi_78959017
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef Evertjan het volgende:
schiet niet echt op met me druid lvl 24 nu
veel instances doen. gemiddeld krijg ik met 1 instance 60% van me needed xp om te lvlen.

gisteravond ging de raid niet door omdat er niet genoeg mensen waren

ik moet de officers maar eens vertellen waarom de mensen niet meer komen. ze zijn het gescreeuw, gekreun en gezeik zat wat ze doen als er een wipe is.

wat zo raar is dat we 2 warlocks hebben die vaak nieteens boven de 6k dps komen. zelfs op fights zoals queen lana'thel

maar goed..ik ga maar verder zoeken naar een andere guild..
pi_78959071
Op woensdag ochtend schiet het sowieso niet op
pi_78959577
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik deed dat dus een keer in een toc25 waar ik dacht dat iedereen gewoon in het water zou vallen en dan op kon staan op het water. ik deed hem dus aan op het moment dat de grond brak en ik vond het toch zo raar dat er 24 doden vielen Niet gekickt btw

Gisteren eindelijk mijn nieuwe wapen uit icc25, gvd wat heb ik het toen moeilijk gehad.
Eerst ff het linkje:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Op lord marrowgar dropte die dus, en ik was redelijk laat met rollen, er was al 86 gerolled. Dus ik rollde 87 wat zowiezo een paar mensen al pisste.
Dus ik kreeg de axe, meteen 7 whispers of ik m wil verkopen of weggeven omdat ik er niks aan zou hebben. Ik wilde hem graag zelf houden, ik heb hem eerlijk verdient, dus dat vertelde ik ook en toen werd er geeist dat ik m meteen ging gebruiken.

Volgens mij hadden ze nog nooit van gems en runes gehoord, zonder ga ik echt niet in een bossfight. Toen ging het verhaal dat ik voor OS gerolld had.

Nu mijn vraag, heb ik OS gerolld? Ik speelde als frost dps dk en ga het gebruiken als unholy/blood dps dk.
pi_78960772
Vanavond weer ICC10, eerst nog even twee badges farmen in een random HC en dan mijn nieuwe helm halen.
-
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:58:38 #29
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78960786
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:13 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik deed dat dus een keer in een toc25 waar ik dacht dat iedereen gewoon in het water zou vallen en dan op kon staan op het water. ik deed hem dus aan op het moment dat de grond brak en ik vond het toch zo raar dat er 24 doden vielen Niet gekickt btw

Gisteren eindelijk mijn nieuwe wapen uit icc25, gvd wat heb ik het toen moeilijk gehad.
Eerst ff het linkje:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Op lord marrowgar dropte die dus, en ik was redelijk laat met rollen, er was al 86 gerolled. Dus ik rollde 87 wat zowiezo een paar mensen al pisste.
Dus ik kreeg de axe, meteen 7 whispers of ik m wil verkopen of weggeven omdat ik er niks aan zou hebben. Ik wilde hem graag zelf houden, ik heb hem eerlijk verdient, dus dat vertelde ik ook en toen werd er geeist dat ik m meteen ging gebruiken.

Volgens mij hadden ze nog nooit van gems en runes gehoord, zonder ga ik echt niet in een bossfight. Toen ging het verhaal dat ik voor OS gerolld had.

Nu mijn vraag, heb ik OS gerolld? Ik speelde als frost dps dk en ga het gebruiken als unholy/blood dps dk.
Lol, precies hetzelfde gehad met mn pally. Toen ik won gelijk allemaal aanbiedingen van geld + itemdrops.

Je bent een DPS'erd, maakt niet uit of je frost, blood of unholy hebt gerespecced. Die axe is een dps wapen, dus voor jou een MS rol. Als je tank was, was het anders geweest.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78960894
volgens mij is die axe niet zo goed voor blood of frost dps. geen crit of andere extra stats alleen de life leeching

voor zover ik weet moet je voor blood veel armor penetration hebben en unholy/frost veel strength (unholy/frost dps ken ik niet goed).

ik weet wel dat die axe favoriet / best in slot is bij DK tanks.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:04:08 #31
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78960956
Zo, heb mezelf toegevoegd in de OP met mijn chars.

Al akir:
Aphrodyte, level 75 belf paladin
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Aphrodyte

The Sha'tar:
Shelai, level 50 hunter
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai

Xavius:
Svbrosa, level 69 mage
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Xavius&cn=Svbrosa

Hallo iedereen!
pi_78961035
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef dikke_donder het volgende:
volgens mij is die axe niet zo goed voor blood of frost dps. geen crit of andere extra stats alleen de life leeching

voor zover ik weet moet je voor blood veel armor penetration hebben en unholy/frost veel strength (unholy/frost dps ken ik niet goed).

ik weet wel dat die axe favoriet / best in slot is bij DK tanks.
Mja tank is mijn os welke set ik ook redelijk compleet heb maar dat maakt toch niet uit als ik het ook als dps kan gebruiken? Voor unholy/frost zit er nu voldoende strength op incl gems.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:08:39 #33
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78961114
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef dikke_donder het volgende:
volgens mij is die axe niet zo goed voor blood of frost dps. geen crit of andere extra stats alleen de life leeching

voor zover ik weet moet je voor blood veel armor penetration hebben en unholy/frost veel strength (unholy/frost dps ken ik niet goed).

ik weet wel dat die axe favoriet / best in slot is bij DK tanks.
In de t10 set zit al aardig wat arp verwerkt.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:13:06 #34
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78961245
tvp
pi_78962205
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Mja tank is mijn os welke set ik ook redelijk compleet heb maar dat maakt toch niet uit als ik het ook als dps kan gebruiken? Voor unholy/frost zit er nu voldoende strength op incl gems.
nee dat is waar. ik weet niet wat je hier voorheen had, maar die axe is vaak een goeie upgrade om mee te beginnen
pi_78962474
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

nee dat is waar. ik weet niet wat je hier voorheen had, maar die axe is vaak een goeie upgrade om mee te beginnen
Ik speelde frost met 2 black icicles (ofzo) en unholy met de welbekende tyrannical beheader.
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:49:38 #37
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78962586
Ik ben mn OS voor mn (blood dps) DK aan het maken en heb voor tanken in frost spec gekozen. Nu heb ik geen ervaring met DK frosttanking. Iemand die me kan vertellen of dualweapon of single beter is of nadelen heeft? En welke rotation en glyphs jullie gebruiken.

Ik heb nu bijna alle gear bij elkaar om een degelijke tank neer tezetten, alleen nog ff wat heroics farmen en throphy's .
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78962693
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Killaht het volgende:
Ik ben mn OS voor mn (blood dps) DK aan het maken en heb voor tanken in frost spec gekozen. Nu heb ik geen ervaring met DK frosttanking. Iemand die me kan vertellen of dualweapon of single beter is of nadelen heeft? En welke rotation en glyphs jullie gebruiken.

Ik heb nu bijna alle gear bij elkaar om een degelijke tank neer tezetten, alleen nog ff wat heroics farmen en throphy's .
Het leuke met frost is 2 one hands hebben met een hoge hitrating. Inspect mijn frosttalents maar eens op mn armoy, paar posts hierboven samen met de glyphs. Dan is het een kwestie van aggro krijgen dmv death and decay, ziektes versprijden met pestilence en bloodboil. Dan heb je ook nog 1 OKUT knop en die heet dark command en hiermee lok je de enemy's naar je toe.

Dat dus als tank.
pi_78963046
Godverdomme, sta ik net in wintergrasp bij die vendor in mijn pve gear (20k health en geen pvp trinket dus)

valt een of andere rogue held me aan

Ik kom met 3k health uit die stun lock, disengage, 11k chimera shot 10k aimed shot 15k kill shot, doei
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:04:02 #40
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78963105
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, sta ik net in wintergrasp bij die vendor in mijn pve gear (20k health en geen pvp trinket dus)

valt een of andere rogue held me aan

Ik kom met 3k health uit die stun lock, disengage, 11k chimera shot 10k aimed shot 15k kill shot, doei
Zijn de servers al weer up dan?
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:05:20 #41
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78963145
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:52 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Het leuke met frost is 2 one hands hebben met een hoge hitrating. Inspect mijn frosttalents maar eens op mn armoy, paar posts hierboven samen met de glyphs. Dan is het een kwestie van aggro krijgen dmv death and decay, ziektes versprijden met pestilence en bloodboil. Dan heb je ook nog 1 OKUT knop en die heet dark command en hiermee lok je de enemy's naar je toe.

Dat dus als tank.
Ja maar je frost spec staat op dps
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:06:47 #42
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78963192
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zijn de servers al weer up dan?
Oh ik zie het al, yay weer verder spelen
pi_78963203
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:04 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zijn de servers al weer up dan?
Karazhan wel.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78963733
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Maar waarom heb je een ArP trinket als Survival hunter Dat slaat nergens op.
Om mijn gearscore op te krikken

Hunters in mijn guild waren er druk voor aan het farmen en hij is in 1 van de runs voor me gedropped, had een ap/use:arp trinket en deze gaf ruim het dubbele arp met een proc ipv activation. Ik wil eigenlijk de trinket van toc maar ja, wie niet
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:00:24 #45
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78965418
tvp
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78968761
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Om mijn gearscore op te krikken

Hunters in mijn guild waren er druk voor aan het farmen en hij is in 1 van de runs voor me gedropped, had een ap/use:arp trinket en deze gaf ruim het dubbele arp met een proc ipv activation. Ik wil eigenlijk de trinket van toc maar ja, wie niet
Ik
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 10 maart 2010 @ 13:36:34 #47
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78969273
Oeh, een WoW topic.
Zal mij eventjes voorstellen!

Nephilim, holy paladin.
Realm: Mazrigos PVP EU

Armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&cn=Nephilim

Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78969842
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Phoneutria het volgende:
Oeh, een WoW topic.
Zal mij eventjes voorstellen!

Nephilim, holy paladin.
Realm: Mazrigos PVP EU

Armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&cn=Nephilim


Welkom , hmm je hebt net wat betere gear als mijn Holy pally

Gister weer 2 groups ICC10 gemaakt die alle 2 op de NichtKing aan t slaan waren.
Maar zoals meestal blijven er een aantal mensen over die dus geen group hebben.

Hier hoorde ik weer eens bij, dus we maken een group pakken 2 pugs erbij en begonnen.
IPV healer was ik dus tank aangezien we anders een tank moesten puggen .

Waar normaal iedere keer tank items dropten, dropten er nu geen kl0ot tank ik eens krijg ik niks ... zucht
*Ik heb oowk Altijd pech * Achja 4 bosses snel gedaan en verder snapte de pugs het niet echt meer dus maar gestopt. Wel me Tank trinket van frost badges gehaalt nu.

Huntertje heeft nu ook weer 2 niewe items die ik wel nog moet equipen .
Zit echter nog niet op de Arp die ik nodig heb om Marks tegaan dus AGIL ftw xD.

met 25mans hebben we nu 11/12ICC normal. Lich is toch een Bitch
Jeweet!
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:37 #49
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78970756
Heb je Lich al wel neer op 10man?
We hadden 'm laatst op 41%
Wel jammer dat 25 manners zoveel tijd in beslag nemen anders hadden we hem misschien die week wel neer gehad.
Me guild is ook nog eens uitmekaar gegaan, een vanilla guild was het nog.
Alle raider ranks zitten nu in een andere guild en ze hebben de raiddagen met 1 dag extra gedaan, en 90% attendance is nu nodig.
Vond 3 dagen in mijn week wel meer dan genoeg eerlijk gezegd.

Nog een nieuwe neck van bloodqueen 25, en nieuwe wrists en tiers upgraden en dan houd het alweer op met de loot

Geef mij die heroic-items nu onderhand maar eens!
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78971265
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Phoneutria het volgende:
Heb je Lich al wel neer op 10man?
We hadden 'm laatst op 41%
Wel jammer dat 25 manners zoveel tijd in beslag nemen anders hadden we hem misschien die week wel neer gehad.
Me guild is ook nog eens uitmekaar gegaan, een vanilla guild was het nog.
Alle raider ranks zitten nu in een andere guild en ze hebben de raiddagen met 1 dag extra gedaan, en 90% attendance is nu nodig.
Vond 3 dagen in mijn week wel meer dan genoeg eerlijk gezegd.

Nog een nieuwe neck van bloodqueen 25, en nieuwe wrists en tiers upgraden en dan houd het alweer op met de loot

Geef mij die heroic-items nu onderhand maar eens!
Onze eerste BQL 25man kill was zo een Geweldige kill . iedereen ging zijn gangetje, maar we kwamen richting Berserk timer. en op het moment van Berserk gingen onze 2 shadow priests in Dispursion. Hele raid dood, dots tikten door BQL dood en shadow priests komen uit hun dispursion .
Jeweet!
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:28:43 #51
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78971413
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Onze eerste BQL 25man kill was zo een Geweldige kill . iedereen ging zijn gangetje, maar we kwamen richting Berserk timer. en op het moment van Berserk gingen onze 2 shadow priests in Dispursion. Hele raid dood, dots tikten door BQL dood en shadow priests komen uit hun dispursion .
haha, geniaal
Onze eerste Kel'thuzad 25 kill ging ook zo ongeveer, alleen bleven er nog 2 leven met echt 500 hp
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78971951
haha ja we hebben ook veel 1% wipes gehad .
Kan me nog herrineren: eerste keer XT Hardmode in ulduar 40k hp wipe >.< van de 36mil.
en ietjes minder ver terug:
Professor Putri 25man: P3 wipe op 24k, tank dood en healt ie zich paar miljoen .

Trouwens net ff geinformeerd, nog geen 10man LK beste try die ze hadden was 29%.
Jeweet!
pi_78972017
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:02 schreef Ezio het volgende:
Godverdomme, sta ik net in wintergrasp bij die vendor in mijn pve gear (20k health en geen pvp trinket dus)

valt een of andere rogue held me aan

Ik kom met 3k health uit die stun lock, disengage, 11k chimera shot 10k aimed shot 15k kill shot, doei
Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.
pi_78972223
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.
11k CHimera oke, 15k killshot weinig > 10k Aimed WTF?!?!? heb toch nog nooit zo een hoge aimed shot crit gezien, niet eens bij onze Uberleet geared hunters met 9-12k dps in raids
Jeweet!
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:56:03 #55
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78972593
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Vengswiejj het volgende:
haha ja we hebben ook veel 1% wipes gehad .
Kan me nog herrineren: eerste keer XT Hardmode in ulduar 40k hp wipe >.< van de 36mil.
en ietjes minder ver terug:
Professor Putri 25man: P3 wipe op 24k, tank dood en healt ie zich paar miljoen .

Trouwens net ff geinformeerd, nog geen 10man LK beste try die ze hadden was 29%.
Ow, ja professor idd. Phase 3 altijd op 't einde gaat het fout bij ons. en dan healed hij dus zoveel dat je 't meteen kan opgeven >.>
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78972704
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:56 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Ow, ja professor idd. Phase 3 altijd op 't einde gaat het fout bij ons. en dan healed hij dus zoveel dat je 't meteen kan opgeven >.>
Het is dat je niet op Twisting Nether zit, anders zou ik bijna zeggen dat we in de zelfde Guild zitten .
Of heeft iedere guild die problemen
Jeweet!
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:17:27 #57
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_78973573
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Het is dat je niet op Twisting Nether zit, anders zou ik bijna zeggen dat we in de zelfde Guild zitten .
Of heeft iedere guild die problemen
Denk het, ach vind het wel positief, beter dan facerollen!
Eindelijk weer eens wat uitdaging
Kan niet wachten op de hardmodes.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_78975827
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Denk het, ach vind het wel positief, beter dan facerollen!
Eindelijk weer eens wat uitdaging
Kan niet wachten op de hardmodes.
yup, al vind ik persoonlijk de HM techniek van Ulduar Veel uitdagender dan dat van ToTGc + ICC.
Toen was het nog activeren ervan en kreeg hij/zij speciale abilities erbij.

Nu is het meer, nou we laten hem 3x zo hard slaan, dat duurt langer, dat reset zich niet meer of juist wel, en dit gaat gewoon door terwijl het normaal stopt.
+ Algalon.

Vond Ulduar gewoon masterlijk kan me onze 10man HM's nog herinneren FireFighter zo een geweldige fight maar zo irritant soms .
Zo erg dat we als we normal 25man mimi deden dat we opeens gewoon aan het rennen waren en opeens Ojaa geen vuur hoeven niet te rennen lol.

Iedere week Vechten om je algalon kill te krijgen, en toen we hem down kregen was het met 2 seconden resterent op de Enragetimer. Zijn gewoon mooie herinneringen aan mooie tijden IMO.
Jeweet!
pi_78980507
OS 3D , 10 man gedaan , maar weer te laag gerolled , geen mount voor mij

wel een nieuwe titel
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78980621
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat een übernoob rogue dan. 20k HP Hunter niet eens in een volle stunlock neer krijgen, plus zo hoge crits op hem = geen resil. Daarnaast geen vanish gebruiken? Volgens mij had hij ook maar iets van 18k tot 20k HP.
Ik was snel genoeg met mijn pet skill Roar of Sacrifice, dus ik kon niet gecrit worden, vandaar

vanish kon niet omdat ik tijdens disengage een flare schoot
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78980906
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik was snel genoeg met mijn pet skill Roar of Sacrifice, dus ik kon niet gecrit worden, vandaar

vanish kon niet omdat ik tijdens disengage een flare schoot
Dan nog, zulke zieke crits. PvE heroes.
pi_78991353
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dan nog, zulke zieke crits. PvE heroes.
Ik doe veel meer pvp eigenlijk
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78996155
overigens wel grappig dat mensen altijd zo denigrerend ''PvE heroes'' zeggen. De PvE heroes verslaan alle bedreigingen voor azeroth, dus waarom dis je ons
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79001088
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:45 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

veel instances doen. gemiddeld krijg ik met 1 instance 60% van me needed xp om te lvlen.

gisteravond ging de raid niet door omdat er niet genoeg mensen waren

ik moet de officers maar eens vertellen waarom de mensen niet meer komen. ze zijn het gescreeuw, gekreun en gezeik zat wat ze doen als er een wipe is.

wat zo raar is dat we 2 warlocks hebben die vaak nieteens boven de 6k dps komen. zelfs op fights zoals queen lana'thel

maar goed..ik ga maar verder zoeken naar een andere guild..
Sommige gasten heb ik ook zoiets van, hoe the fuck doe je zo weinig dps... aangezien iedereen nu zo rond de 5k gs zit makkelijk...maar 99% daarvan heeft geen flauw idee wat ze doen, behalve badges farmen.

Nu in een guild met lui waar ik altijd veel me heb gespeeld, we willen 10m's gaan doen, maar met een core van 5/6 man schiet dat nog niet echt op. Je kan namelijke niet vertrouwen op die randoms. Dat is toch jammer, want de meeste bosses zijn super makkelijk als je een btje focused.

Baal wel dat ik toen van Kazzak naar deze server (Alonsus) ben getransferred... waardeloze server :x
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:39:35 #65
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79002229
Gisteren had ik een verjaardag en kon niet mee met de icc25 raid. (beginnen altijd 8 uur)

Ik kwam om 21:45 thuis, effe vent loggen, vragen hoe het ging enz.

Bleken ze 2 man te weinig te hebben, niet genoeg tanks, en dus maar tankaltjes gepakt.
Na 1.5 uur wipen op marrowgar, hebben ze opgegeven en hebben ze maar 2 x 10 man van gemaakt.

De ene groep ging wel goed.. de andere helemaal niet

2e groep zeuren en slijmen, of ik toch niet wilde komen (maar ik zei nee, omdat ik niemands plek wil inpikken). Na een half uurtje kwam het hoge woord er toch uit:

"as much as i hate to admit it, but no Fluffy - no raid (fluffy is mijn bijnaam )

*egoboost*

Nu vanavond maar de icc10 run
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79002890
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:39 schreef jagga het volgende:
Gisteren had ik een verjaardag en kon niet mee met de icc25 raid. (beginnen altijd 8 uur)

Ik kwam om 21:45 thuis, effe vent loggen, vragen hoe het ging enz.

Bleken ze 2 man te weinig te hebben, niet genoeg tanks, en dus maar tankaltjes gepakt.
Na 1.5 uur wipen op marrowgar, hebben ze opgegeven en hebben ze maar 2 x 10 man van gemaakt.

De ene groep ging wel goed.. de andere helemaal niet

2e groep zeuren en slijmen, of ik toch niet wilde komen (maar ik zei nee, omdat ik niemands plek wil inpikken). Na een half uurtje kwam het hoge woord er toch uit:

"as much as i hate to admit it, but no Fluffy - no raid (fluffy is mijn bijnaam )

*egoboost*

Nu vanavond maar de icc10 run
pas maar op dat je niet naast je boots gaat lopen

gister voor de grap een GS check gedaan. kwam op 5868 uit ofzoiets

ik heb een goeie addon gevonden voor mensen die veel puggen. de addon heet Elitist Group. deze addon kijkt naar gems, enchants en ilvl van gear. ook naar het type gear(healer, caster, melee, tank) dus daarmee kom je niet weg.

deze addon adviseer ik echt voor puggers
pi_79003749
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

pas maar op dat je niet naast je boots gaat lopen

gister voor de grap een GS check gedaan. kwam op 5868 uit ofzoiets

ik heb een goeie addon gevonden voor mensen die veel puggen. de addon heet Elitist Group. deze addon kijkt naar gems, enchants en ilvl van gear. ook naar het type gear(healer, caster, melee, tank) dus daarmee kom je niet weg.

deze addon adviseer ik echt voor puggers
Gearscore is beter
Je target iemand, typt /gs en kan precies zien of iemand 100% heal/tank/dps is en als het niet zo is zie je precies de minpunten (mist een enchant/gem etc).
Daarnaast zie je hoeveel kills iemand op een boss heeft, maar dan de grote bazen zoals icc en ulduar.
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:49:29 #68
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79003920
Als ik al iets pug, pick je de "retards"er zo uit..

Meestal pug ik voa 10/25 ony10/25. Na een tijdje ken je de meeste mesnen die geregeld puggen wel, en weet je dus ongeveer wat je van ze kunt verwachten. Heb ik geen addon voor nodig.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79006325
Gister met me hunter weer in een aantal FAIL totc25 pugs gekomen..

Pug1: aantal dpsers met 5,2/5,5k GS die rond de 1,5 a 2,5k dps zaten
Wormen van northrend beasts, zag je dus meteen dat de tanks ook FAILERS waren. Ipv de
wormen van de raid te lijden, lieten ze de wormen juist richting de raid kijken voor notabene 3
Wipes.....

Leave en nieuwe gezocht.

Pug2: leek in orde, mar bij Icehowl, kwam het weer zo ver dat iemand met Speedboost de trample niet wist
te ontwijken. Tranq shot en ik had de raid gelukkig nog net gered al waren er wel 5 dood ofzo.
Kom je bij Jaraxxus: Wat is Incinirate flesh ? nou de healers wisten het niet, ipv het weg te healen
is het 8x een raid AOE geweest. Mja einde jaraxxus halve raid dood maar toch nog down gekregen.
Faction Champs: wonderbaarlijk netjes gehaald met 3 doden.
Twins: het was weer zover, Twin pact GO BLACK gigantische inbeeld, WAM halve raid dood. Toch
maar verder gegaan met de snuggere mensen en down gekregen.
Anub: halverwege DCed de OT, wipe (FD en overleeft ) MT leaved en over was het ....
Jeweet!
pi_79006974
Vorige week guild gejoined die de de LK al gezien hebben, dus ben benieuwd hoe het gaat.

Had met een 10 man PUG icc in me eentje gehealed zo een beetje... die andere healer was echt kansloos.
had iets van 6k HPS, en 80-90% healing done. was een hell maar wel alles in 1shot gecleared (1ste wing)
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:12:43 #71
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79007031
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:56 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister met me hunter weer in een aantal FAIL totc25 pugs gekomen..

Pug1: aantal dpsers met 5,2/5,5k GS die rond de 1,5 a 2,5k dps zaten
Wormen van northrend beasts, zag je dus meteen dat de tanks ook FAILERS waren. Ipv de
wormen van de raid te lijden, lieten ze de wormen juist richting de raid kijken voor notabene 3
Wipes.....

Leave en nieuwe gezocht.

Pug2: leek in orde, mar bij Icehowl, kwam het weer zo ver dat iemand met Speedboost de trample niet wist
te ontwijken. Tranq shot en ik had de raid gelukkig nog net gered al waren er wel 5 dood ofzo.
Kom je bij Jaraxxus: Wat is Incinirate flesh ? nou de healers wisten het niet, ipv het weg te healen
is het 8x een raid AOE geweest. Mja einde jaraxxus halve raid dood maar toch nog down gekregen.
Faction Champs: wonderbaarlijk netjes gehaald met 3 doden.
Twins: het was weer zover, Twin pact GO BLACK gigantische inbeeld, WAM halve raid dood. Toch
maar verder gegaan met de snuggere mensen en down gekregen.
Anub: halverwege DCed de OT, wipe (FD en overleeft ) MT leaved en over was het ....
precies de reden dat ik Totc dus nooit pug..net als ICC. Er is gewoon een beetje besef en coordinatie nodig.

Wat de meeste pugs ontberen en dat levert alleen maar frustratie op.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:18:59 #72
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79007302
Gisteren trouwens het toppunt van de huidige randomretards meegemaakt.

Ik queue als tank. instant dungeon natuurlijk, echter zat ik nog in dps spec+gear.
Instance in gegaan, tijdens het laden begint een dps meteen te zeiken: LOL 27k HP, noob tank!
Dat is dus het eerst wat ik zie (laadscherm bleef wat hangen)
ik: lol? let me change! :\
*change spec en gear*
ik: 42k hp enough?
Hij zegt niets.

EChter na 2 pulls, spammed hij recount, noemt mij een noob omdat ik "maar 2kdps" doe..

Mijn verontschuldigingen gemaakt aan de rest, en geleaved

Tis dat het frost emblems oplevert, maar anders hadden ze die dungeonfinder meteen ergens mogen steken waar de zon niet schijnt
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79007442
Gisteren ben ik plotseling gevraagt om te tanken (heb tegenwoordig mijn tankgear op zak). De tank kon de aggro niet houden op de damage die ik deed en de healer kon ons daardoor niet healen. We spreken hier over Azjol Nerub. Dus een leuke change gedaan, druid healer ging dpsen, pala tank ging healen en ik (dps) ging tanken. Dat ging smooth! Ik stond alleen wel bovenaan met dps als tank zijnde

Daarna wilde ik voor de eggie een HC gaan tanken, meteen instance (das wel relax) maar daar dc'de de healer en ging iedereen weg, Vanavond nog eens proberen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 11:30:43 #74
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79007748
Mijn guild is opgesplitst en met andere guilds hebben we van alle core raider ranks een guild gemaakt.
Super groep, geweldige dps. Echt ongelofelijk. goede sfeer op ventrilo heel mooi!

Maja, we hebben ALTIJD lag in ICC25 dus kunnen we alsnog bijna niet progressen.
Mid-fight ineens een delay van spells rond de 3-4 seconden, jah dan is het op professor putricide in p3 vrij snel afgelopen.
Meer mensen hier last van? Onze realm heeft het al zo'n 4-5 weken...

en gister Heroic Solace of the fallen binnen gehaald.
Nu nog normal versie en dan gooi ik mijn intellect trinkets maar eruit.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  † In Memoriam † donderdag 11 maart 2010 @ 12:53:20 #75
159966 lifeblind
pi_79010990
Weer een nieuw topic, tvp dan maar

ben ondertussen nog vrolijk bezig met m'n nieuwe mage. Zat eergisteren in een group waar me alleen gnomeregan of Scarlet Monastary: Graveyard konden doen. Aangezien 't wel een leuke group was, hadden we afgesproken om een flink aantal instances te doen via de dungeon finder. We hebben in anderhalf uur 6 keer de graveyard gedaan ofzo (en iedere keer random).

Kreeg ook constant whispers van de paladin tank dat ie Mages haatte Maar omdat ik (vanwege m'n heirlooms), met kop en schouders boven de dps'ers uitstak, was ik enigzins aardig Toen ik zei dat m'n main een retribution paladin was. toen was ik ineens wel aardig

Zit nu met mn mage al bijna op 32, komt al een beetje in de richting, en ik heb amper nog een quest gedaan, ben vanaf level 15 alleen maar dungeons aan het doen hehe.
pi_79013137
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:53 schreef lifeblind het volgende:
Weer een nieuw topic, tvp dan maar

ben ondertussen nog vrolijk bezig met m'n nieuwe mage. Zat eergisteren in een group waar me alleen gnomeregan of Scarlet Monastary: Graveyard konden doen. Aangezien 't wel een leuke group was, hadden we afgesproken om een flink aantal instances te doen via de dungeon finder. We hebben in anderhalf uur 6 keer de graveyard gedaan ofzo (en iedere keer random).

Kreeg ook constant whispers van de paladin tank dat ie Mages haatte Maar omdat ik (vanwege m'n heirlooms), met kop en schouders boven de dps'ers uitstak, was ik enigzins aardig Toen ik zei dat m'n main een retribution paladin was. toen was ik ineens wel aardig

Zit nu met mn mage al bijna op 32, komt al een beetje in de richting, en ik heb amper nog een quest gedaan, ben vanaf level 15 alleen maar dungeons aan het doen hehe.
Mja mede dankzij de mensen die mij hier geholpen hebben heb ik het imago van de DK ook enigszins omhoog gekrikt, het leuke is dat ze mij ook beginnen te kennen en dat ik bij een pug niks hoef te overleggen, meteen invite.
pi_79013881
Gisteren de moeder van een warrior uit mijn guild geholpen met haar hunter spec/gear/glyphs/enchants. Dat zat echt zo fout, en ze deed echt slechte DPS. Dus ik kijk er zo naar, heeft ze allemaal 20 hit rating gems en enchants, zat echt over de 600 hit rating ofzo (als hunter heb je afhankelijk van spec NOOIT meer dan ongeveer 265hit rating nodig)

Had ze dus haar spec/glyphs/enchants van een andere hunter in haar guild die zei dat het zo moest en in volledige 251+ gear niet hoger dan 4k dps kwam. Die gast natuurlijk kwaad op mij, want ik had gezegd dat er echt iets mis was met haar gems/enchants Hij zei dat ik het allemaal niet wist, en hij wist alles dat er te weten is over hunters want hij speelde al 8 jaar WoW, dat zei hij dus letterlijk

Nou, dus ik help die moeder, alle enchants en gems geregeld, goeie spec en betere glyphs gehaald en rotation geleerd.

Linkt ze me later een DPS meter van haar guild in ToC, outdpst ze in tier 9 of slechtere gear die gast met 6k tegen 3.8k met mijn advies
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79014927
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ezio het volgende:
Gisteren de moeder van een warrior uit mijn guild geholpen met haar hunter spec/gear/glyphs/enchants. Dat zat echt zo fout, en ze deed echt slechte DPS. Dus ik kijk er zo naar, heeft ze allemaal 20 hit rating gems en enchants, zat echt over de 600 hit rating ofzo (als hunter heb je afhankelijk van spec NOOIT meer dan ongeveer 265hit rating nodig)

Had ze dus haar spec/glyphs/enchants van een andere hunter in haar guild die zei dat het zo moest en in volledige 251+ gear niet hoger dan 4k dps kwam. Die gast natuurlijk kwaad op mij, want ik had gezegd dat er echt iets mis was met haar gems/enchants Hij zei dat ik het allemaal niet wist, en hij wist alles dat er te weten is over hunters want hij speelde al 8 jaar WoW, dat zei hij dus letterlijk

Nou, dus ik help die moeder, alle enchants en gems geregeld, goeie spec en betere glyphs gehaald en rotation geleerd.

Linkt ze me later een DPS meter van haar guild in ToC, outdpst ze in tier 9 of slechtere gear die gast met 6k tegen 3.8k met mijn advies
hehe, tja hunter is best eazy dps, maar als je failed met glyphs/gems/chants wordt het nog vrij moeilijk te dpsen .

Had ik dus ook in die pug, ik Survival (heb pas 35% Arp dus nog geen MM) doe gemiddeld over alle totc25 fights een 6,5/7k dps met 5,3k GS (en Anub Orb shooting) en een MM hunter met een FAIL spec 5,7k GS allemaal dikke ICC10/25 items zat op een 3,5/4k dps
Hij ging bij iedere item voor de socket bonus gemde gemixed tussen agil/ap/arp/hit echt zoiets van wtf ??
tuurlijk moet je 1 of 2 gems aanpassen maar dat zag gewoon niet uit.
Jeweet!
pi_79018113
TRGVNDPST
pi_79019516
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gearscore is beter
Je target iemand, typt /gs en kan precies zien of iemand 100% heal/tank/dps is en als het niet zo is zie je precies de minpunten (mist een enchant/gem etc).
Daarnaast zie je hoeveel kills iemand op een boss heeft, maar dan de grote bazen zoals icc en ulduar.
Bij Elitist Group kun je /eg summary doen en dan laat een lijst zijn met al je raid members en hoe hun gear in elkaar zit, ilevel-enchants-gems enzo.. Echt super handig.

GS is voor mij een snelle indicatie. EG is ook lichter in het gebruik.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Phoneutria het volgende:


Maja, we hebben ALTIJD lag in ICC25 dus kunnen we alsnog bijna niet progressen.
Mid-fight ineens een delay van spells rond de 3-4 seconden, jah dan is het op professor putricide in p3 vrij snel afgelopen.
Meer mensen hier last van? Onze realm heeft het al zo'n 4-5 weken...
En welk realm is dat dan? Ik moet zeggen dat gisteren het weer flink raak was op Turalyon (Cyclone) en de lag.. ook van 4-5 secs casts voor instants ezo...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_79020439
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Bij Elitist Group kun je /eg summary doen en dan laat een lijst zijn met al je raid members en hoe hun gear in elkaar zit, ilevel-enchants-gems enzo.. Echt super handig.

GS is voor mij een snelle indicatie. EG is ook lichter in het gebruik.
ik haat GS omdat noobs het misbruiken.daarom weiger ik gearscore te gebruiken. en ja, ik heb laatst gekeken hoe hoog/laag mijn GS score was.
pi_79020681
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:15 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

hehe, tja hunter is best eazy dps, maar als je failed met glyphs/gems/chants wordt het nog vrij moeilijk te dpsen .

Had ik dus ook in die pug, ik Survival (heb pas 35% Arp dus nog geen MM) doe gemiddeld over alle totc25 fights een 6,5/7k dps met 5,3k GS (en Anub Orb shooting) en een MM hunter met een FAIL spec 5,7k GS allemaal dikke ICC10/25 items zat op een 3,5/4k dps
Hij ging bij iedere item voor de socket bonus gemde gemixed tussen agil/ap/arp/hit echt zoiets van wtf ??
tuurlijk moet je 1 of 2 gems aanpassen maar dat zag gewoon niet uit.
6-7k dps halen is als hunter inderdaad easy als je vooral stil kan staan ja, maar ik wil weleens zien of je het ook kunt behouden in bewegings intensieve gevechten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79021268
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Ezio het volgende:
Gisteren de moeder van een warrior uit mijn guild geholpen met haar hunter spec/gear/glyphs/enchants. Dat zat echt zo fout, en ze deed echt slechte DPS. Dus ik kijk er zo naar, heeft ze allemaal 20 hit rating gems en enchants, zat echt over de 600 hit rating ofzo (als hunter heb je afhankelijk van spec NOOIT meer dan ongeveer 265hit rating nodig)

Had ze dus haar spec/glyphs/enchants van een andere hunter in haar guild die zei dat het zo moest en in volledige 251+ gear niet hoger dan 4k dps kwam. Die gast natuurlijk kwaad op mij, want ik had gezegd dat er echt iets mis was met haar gems/enchants Hij zei dat ik het allemaal niet wist, en hij wist alles dat er te weten is over hunters want hij speelde al 8 jaar WoW, dat zei hij dus letterlijk

Nou, dus ik help die moeder, alle enchants en gems geregeld, goeie spec en betere glyphs gehaald en rotation geleerd.

Linkt ze me later een DPS meter van haar guild in ToC, outdpst ze in tier 9 of slechtere gear die gast met 6k tegen 3.8k met mijn advies
gezellige mensen daar op die server! En samen met je moeder spelen en die ander beweren dat hij al 8 jaar wow speelt, knap hoor! (en beetje jammer dat ie dan ook nog outdpst word door een wowmoeder)

Ik had laatst ook een warlock die mij om tips vroeg, had die vent 522 hit rating ofzo, ik vraag me dan af hoe ze daar in godsnaam aan komen en dat verzinnen...
pi_79021505
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Bij Elitist Group kun je /eg summary doen en dan laat een lijst zijn met al je raid members en hoe hun gear in elkaar zit, ilevel-enchants-gems enzo.. Echt super handig.

GS is voor mij een snelle indicatie. EG is ook lichter in het gebruik.
[..]

En welk realm is dat dan? Ik moet zeggen dat gisteren het weer flink raak was op Turalyon (Cyclone) en de lag.. ook van 4-5 secs casts voor instants ezo...
Mwha, hier geen last van gehad op Turalyon Alliance. Zullen wel de instance servers zijn geweest? Of gewoon mijn überZiggoverbinding.
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:15:18 #85
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79023423
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Mwha, hier geen last van gehad op Turalyon Alliance. Zullen wel de instance servers zijn geweest? Of gewoon mijn überZiggoverbinding.
Het ligt gewoon aan blizzard, op onze server Mazrigos is het gewoon altijd elke woensdag en tegenwoordig ook donderdag en zondag in icc25 lag.
Elke bossfight.
ze zeiden dat ze 't met de patch zouden verminderen, nog niets van gemerkt.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:51:46 #86
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79049007
Bij ons op Steamwheedle is er ook een lagprobleem aan het komen. Niet heel erg, maar toch is het allemaal wat spikey. Vooral op marrowgar om een of andere reden.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:03:06 #87
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79051506
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef GI het volgende:
Bij ons op Steamwheedle is er ook een lagprobleem aan het komen. Niet heel erg, maar toch is het allemaal wat spikey. Vooral op marrowgar om een of andere reden.
Bij ons voornamelijk bij gunship, het is echt faceroll maar eerst was de lag zo erg dat we het NET elke keer konde winnen.
En als er geen lag is heeft ons schip nog 3kwart vol hp lol.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:11:50 #88
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79051953
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:03 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Bij ons voornamelijk bij gunship, het is echt faceroll maar eerst was de lag zo erg dat we het NET elke keer konde winnen.
En als er geen lag is heeft ons schip nog 3kwart vol hp lol.
Vertel mensen die de Gearscore addon om die uit te zetten Dat ding verzamelt info van iedereen die momenteel in de raidinstance is en o.a komt de lagg daar vandaan
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79052124
we hadden dat eerst ook op Darksorrow server. boss fights en dan random lag spikes... maar dat kwam ook omdat onze server 12000 mensen had volgens sommige sites

anyway, gisteren geraid. maar het was verschrikkelijk! echt om te huilen. we kwamen 3 mensen te kort, maar zijn toch icc25 gaan doen. eerste 4 bosses ging prima, maar daarna kwam rotface

mensen snapte de fight ineens niet meer ofzo. iedereen rende door elkaar heen met slimes achter zich aan. dat veroorzaakte weer meerdere grote slimes

tijdens het wipen is 1 hunter uit zichzelf weg gegaan omdat "hij mensen niet wilde boosten". zoals het ging geef ik hem geen ongelijk. mensen deden de raarste dingen bij rotface, het ging echt nergens over.

iig heeft het gezorgd dat de officers het anders gaan doen. heel veel mensen recuiten en de beste mogen mee om te raiden. de rest moet zichzelf verbeteren
pi_79052162
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:18 schreef jagga het volgende:
Gisteren trouwens het toppunt van de huidige randomretards meegemaakt.

Ik queue als tank. instant dungeon natuurlijk, echter zat ik nog in dps spec+gear.
Instance in gegaan, tijdens het laden begint een dps meteen te zeiken: LOL 27k HP, noob tank!
Dat is dus het eerst wat ik zie (laadscherm bleef wat hangen)
ik: lol? let me change! :\
*change spec en gear*
ik: 42k hp enough?
Hij zegt niets.

EChter na 2 pulls, spammed hij recount, noemt mij een noob omdat ik "maar 2kdps" doe..

Mijn verontschuldigingen gemaakt aan de rest, en geleaved

Tis dat het frost emblems oplevert, maar anders hadden ze die dungeonfinder meteen ergens mogen steken waar de zon niet schijnt
Vorige week in Stratholme een paladin die op mijn druid aan het afgeven was, ik ging mee als dps en was die dag 80 worden en had mijn heirloom nog aan, die gast zat me toch een partij te janken. Hij was mee als holy en op de eerste pack gaat de tank al dood . Wat een fucking faalhaas. Op ignore gezet en na de 15 minuten timer die gast gekicked, iedereen stemde mee omdat hij zo irritant was. Ook ff snel zijn gear bekeken, in ilvl232 items 16 int gems proppen (en dan op mij afgeven omdat ik nog heirloom gebruik).

edit; oja ik had offspec resto dus een vervanger was in 2 seconde gevonden en bij het clearen heeft ie ons ingehaald
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:29:20 #91
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79052796
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Vertel mensen die de Gearscore addon om die uit te zetten Dat ding verzamelt info van iedereen die momenteel in de raidinstance is en o.a komt de lagg daar vandaan
Ik weet niet of het daardoor komt, maar ik zal het eens voorstellen aan de guild.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:45:47 #92
279335 Pixell
Natte Doos
pi_79053552
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Vertel mensen die de Gearscore addon om die uit te zetten Dat ding verzamelt info van iedereen die momenteel in de raidinstance is en o.a komt de lagg daar vandaan
lol?

Nog een reden dus....om dat fucking gs te bannen.
pi_79053982
was al eerder gezegt volgens mij, maar er is een addon om GS scan te blokkeren. dan kunnen ze degene met die GS blokker niet meer scannen wat ervoor zorgt dat er geen data over word gestuurd over het netwerk.
pi_79057048
Gister weer een fresh 10 man icc run gedaanmet de guild. (2 groups).
De andere groep ging extenden en LK wipen.
Onze group begon van scratch, nou eerst Marrowgar Tank neck dropt en we rollen met zn 2je voor OS en ja hoor ik verlies, eindje verderop Gunship tank ring dropt alweer rollen wij 2 en alweer verlies ik. Meh gast begon echt irritant te worden. Hij tankt nooit voor de guild maar jat wel alle tankgear...
iig, verder alles ging lekker nergens echt gewiped tot Sindragosa, wat een irritante fight blijf ik dat maar vinden... na 4 wipes was het al redelijk laat en kapte we ermee voor de dag.
Jeweet!
pi_79058845
Dat van gearscore was mijn theorie ook in. Dalaran is er de afgelopen weken echt onwijze lag, sinds die hele gearscore hype.

Gearscore loopt natuurlijk constant gear te pingen van IEDEREEN in je omgeving, stuurt jouw info naar andere mensen, en jij ontvangt ook de database van andere mensen etc. Als er 400 mensen in dalaran staan gaat dat hele gearscore geping constant de hele stad rond. Niet zo gek dan dat je dan last hebt van lag.
pi_79058952
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister weer een fresh 10 man icc run gedaanmet de guild. (2 groups).
De andere groep ging extenden en LK wipen.
Onze group begon van scratch, nou eerst Marrowgar Tank neck dropt en we rollen met zn 2je voor OS en ja hoor ik verlies, eindje verderop Gunship tank ring dropt alweer rollen wij 2 en alweer verlies ik. Meh gast begon echt irritant te worden. Hij tankt nooit voor de guild maar jat wel alle tankgear...
iig, verder alles ging lekker nergens echt gewiped tot Sindragosa, wat een irritante fight blijf ik dat maar vinden... na 4 wipes was het al redelijk laat en kapte we ermee voor de dag.
Sindragosa is juist een van de makkelijkere bosses als je de tactics eenmaal doorhebt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79060138
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:46 schreef ufopiloot het volgende:
Dat van gearscore was mijn theorie ook in. Dalaran is er de afgelopen weken echt onwijze lag, sinds die hele gearscore hype.

Gearscore loopt natuurlijk constant gear te pingen van IEDEREEN in je omgeving, stuurt jouw info naar andere mensen, en jij ontvangt ook de database van andere mensen etc. Als er 400 mensen in dalaran staan gaat dat hele gearscore geping constant de hele stad rond. Niet zo gek dan dat je dan last hebt van lag.
Ja heb ook Fubar_addonspamfu. Daarmee kan ik zien wie er allemaal addon berichtjes sturen. Gearscore is zeker een grote verbruiker. Maar ook die questGuru, of gatherer is een spammer.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_79060723
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ezio het volgende:

[..]

Sindragosa is juist een van de makkelijkere bosses als je de tactics eenmaal doorhebt
doe mij een guild met mensen die de tactics wel snappen
pi_79060778
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef Ezio het volgende:

[..]

Sindragosa is juist een van de makkelijkere bosses als je de tactics eenmaal doorhebt
weet niet met hoeveel healers jullie dat dan deden, maar wij met 2. 1 tank healer en 1 raid.
hierdoor ging het in P3 heletijd fout. Of de tank kreeg loads of damage dat hij mee moest helpen de tank te healen en dps dood ging, en de andere keren andersom, dps veel te veel damage waardoor de tank weer in problemen kwam. Mja tank had geen Frost resistance gear wat ook al veel scheeld.
Jeweet!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:21:15 #100
265154 Ezio
Koekert
pi_79063374
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

weet niet met hoeveel healers jullie dat dan deden, maar wij met 2. 1 tank healer en 1 raid.
hierdoor ging het in P3 heletijd fout. Of de tank kreeg loads of damage dat hij mee moest helpen de tank te healen en dps dood ging, en de andere keren andersom, dps veel te veel damage waardoor de tank weer in problemen kwam. Mja tank had geen Frost resistance gear wat ook al veel scheeld.
De tanks moeten in P3 wel om de beurt tanken he om die stacks te dumpen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:10:15 #101
265154 Ezio
Koekert
pi_79079855
Starcaller title me = get
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79081483
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:
Starcaller title me = get
do want, gief
pi_79084251
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

do want, gief
BoP

Pics or it didnt happen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Ezio op 13-03-2010 00:21:26 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79087612
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef Ezio het volgende:

[..]

BoP

Pics or it didnt happen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
female belf huntard

*fap* *fap* *fap*
pi_79089386
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

female belf huntard

*fap* *fap* *fap*
Ik weet het
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79103712
2v2 team ge-disband

Vroeger vond ik dat het leukste bracket, maar blizzard heeft echt zijn best gedaan om het zo grondig mogelijk te verneuken. Flikker dan ook maar op
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79115234
Acchh, word je gezerged?
  zondag 14 maart 2010 @ 10:00:39 #108
265154 Ezio
Koekert
pi_79119275
quote:
Op zondag 14 maart 2010 00:24 schreef ufopiloot het volgende:
Acchh, word je gezerged?
Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze reden

Ik doe wel 3v3, dat is tenminste nog leuk. In 2v2 is de regel: Ben je geen healer/plate DPS > Gtfo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79130998
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:00 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze reden

Ik doe wel 3v3, dat is tenminste nog leuk. In 2v2 is de regel: Ben je geen healer/plate DPS > Gtfo
cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rsham

afaik 5 grootste 2v2 representatoren
pi_79132944
Arms Warrior + Holy Paladin is volgens mij echt de nummer 1
pi_79133306
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef ufopiloot het volgende:
Arms Warrior + Holy Paladin Resto Druid is volgens mij echt de nummer 1
fixed
  zondag 14 maart 2010 @ 18:51:23 #112
265154 Ezio
Koekert
pi_79137302
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rsham

afaik 5 grootste 2v2 representatoren
Outdated info is outdated
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:52:29 #113
265154 Ezio
Koekert
pi_79137344
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

fixed
Met paladin is ook ziek hoor

Hand of freedom op die warrior in combinatie met al die combat charge/intercept zooi =
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 15 maart 2010 @ 02:29:17 #114
265154 Ezio
Koekert
pi_79157194
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79157203
LK 25-normal down
pi_79158134
quote:
Op maandag 15 maart 2010 02:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
LK 25-normal down
grats!

wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
  maandag 15 maart 2010 @ 09:34:16 #117
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79159139
quote:
Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

grats!

wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
ik wil dat mijn officers dat ook doen

Gisteren met 8 "nieuwe trialraiders" de icc 25 fresh run gedaan.
Marrowgar 4x wipe
Lady deathwhisper 6 x wipe
Gunship in 1 x (godzijdank >_< )
Saurfang 3 x wipe

Toen is het gecalled. Kreeg nog op mijn flikker ook omdat ik een beetje lag te mekken.
Normaal gesproken heb ik niet zon probleem met wipen, maar ik kan zo slecht tegen mensen die slacken/niet luisteren, en dan keer op keer het loodje leggen door stomme dingen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 15 maart 2010 @ 09:53:41 #118
265154 Ezio
Koekert
pi_79159575
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef jagga het volgende:

[..]

ik wil dat mijn officers dat ook doen

Gisteren met 8 "nieuwe trialraiders" de icc 25 fresh run gedaan.
Marrowgar 4x wipe
Lady deathwhisper 6 x wipe
Gunship in 1 x (godzijdank >_< )
Saurfang 3 x wipe

Toen is het gecalled. Kreeg nog op mijn flikker ook omdat ik een beetje lag te mekken.
Normaal gesproken heb ik niet zon probleem met wipen, maar ik kan zo slecht tegen mensen die slacken/niet luisteren, en dan keer op keer het loodje leggen door stomme dingen
Wat

Die gasten stonden constant op 1 plek in het vuur/d&d/rockets ofzo?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 15 maart 2010 @ 09:56:14 #119
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79159636
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat

Die gasten stonden constant op 1 plek in het vuur/d&d/rockets ofzo?
Als kippen zonder koppen rondrennen met Bonestorm, te lang in blauw vuur staan.

Verkeerde adds raggen of helemaal niet focussen op adds met deathwhisper.

Gunship ging dan goed.

Saurfang, gewoon AOEen met 2 secs tot bloodbeasts. Gevolg: 3 marks in notime Kutvolk soms.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79159737
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
  maandag 15 maart 2010 @ 10:08:06 #121
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79159950
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
ware het niet dat 25man icc echt wel leuk spul dropt, die ik wil hebben.

Broken ram skull helm bijv. en niet te vergeten de trophy van saurfang.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 15 maart 2010 @ 10:17:57 #122
265154 Ezio
Koekert
pi_79160207
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
Exact, en ik vind 10man veel leuker dan 25.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79160870
quote:
Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

grats!

wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
Thnx

Heb mezelf even toegevoegd aan de OP wiki
  maandag 15 maart 2010 @ 11:09:39 #124
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79161648
Afgelopen zondag maar weer eens ingelogged op mijn DK.

Blijkbaar is tegenwoordig unholy de spec om te hebben. Dus even snel gespecced en een paar hc's ingedoken.

Mijn DK zit nog compleet in 200 / 213 gear en toch stond ik niet onderaan in de dps lijsten....

Toch maar weer eens wat tijd vrij maken om die weer te gearen
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79161903
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef CocaColaLight het volgende:

Blijkbaar is tegenwoordig unholy de spec om te hebben. Dus even snel gespecced en een paar hc's ingedoken.

is het eigenlijk altijd geweest.. Unholy speelt gewoon stukken lekkerder dan frost/blood.
Dit keer zonder signature
pi_79162047
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:16 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

is het eigenlijk altijd geweest.. Unholy speelt gewoon stukken lekkerder dan frost/blood.
Bij ons is eigenlijk 70% blood, 20% unholy en de rest is frost (waaronder ik). Ik kan gewoon mijn draai nog niet vinden met mn dk om eens flink te gaan dpsen. In een normale HC kom ik niet boven de 3800 dps uit. In icc daarentegen zit ik rond de 7000-8000 dps, dit met frost en dual wielding.

Ik heb daarnaast nog een unholy build met 2h bryntoll, maar ik durf die nog niet te testen in icc In normale hc's gaat de trash zo snel dood dat ik niet eens een fatsoenlijke rotatie heb kunnen doen.
pi_79162887
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:08 schreef jagga het volgende:

[..]

ware het niet dat 25man icc echt wel leuk spul dropt, die ik wil hebben.

Broken ram skull helm bijv. en niet te vergeten de trophy van saurfang.
Daar heb je dan ICC HC voor, ook i264, maar wel beter dan ICC25 loot. En je hoeft het met minder mensen te delen
  maandag 15 maart 2010 @ 12:06:55 #128
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79163612
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Daar heb je dan ICC HC voor, ook i264, maar wel beter dan ICC25 loot. En je hoeft het met minder mensen te delen
Stats zijn gewoon anders, je moet vaak toch 25 man doen om het maximale te behalen.
10 man bevat bijvoorbeeld voor holy paladins meer crit, 25man daarintegen meer haste.
En standaard heb je al meer dan genoeg crit.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  maandag 15 maart 2010 @ 13:01:27 #129
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79165456
Ik heb net de ICC 25 loot eens zitten bekijken. En daar zit inderdaad wel heel erg leuk spul tussen.
pi_79169023
Jeeeee, ik heb eindelijk de quest voor de sleutel van Algalon
Maar ik ga never nooit mensen vinden die firefighter nog een keer willen doen



Mijn guild zit overigens op 8/12 bosses in icc 25 heroic.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79170366
Altijd leuk als er maar 1 rogue in de VoA raid zit.. Wrath leggings op Tora en T9.5 op Kora.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_79172432
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Junglebeast het volgende:
Altijd leuk als er maar 1 rogue in de VoA raid zit.. Wrath leggings op Tora en T9.5 op Kora.
Leuk als er 3 Rogues in VoA raid zit (waaronder jezelf), en t10-264 legs EN gloves droppen, en je ze allebei verliest.
pi_79172917
Leuk als je Voa raid doet met shadowspec en er holy shizzle dropped voor de enige andere priest die wel holy is.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:46:35 #134
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79174836
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:
Starcaller title me = get
3 maanden telaat
Gisteren ToGC 10 gepugged en daar Tribute to Insanity gehaald in een fucking pug
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79175018
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef OuweBaas het volgende:

3 maanden telaat
Gisteren ToGC 10 gepugged en daar Tribute to Insanity gehaald in een fucking pug
In een pug wow, impressive
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 maart 2010 @ 16:54:41 #136
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79175152
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In een pug wow, impressive
Was wel ff knijpen op Anub, 100k HP en beide tanks gingen dood.
Gogo rogue evasion tanken ik ging dood en daarna ook anub

*edit* voor mensen die het nie geloven

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Paperchaser
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  maandag 15 maart 2010 @ 17:48:24 #137
265154 Ezio
Koekert
pi_79177201
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

3 maanden telaat
Gisteren ToGC 10 gepugged en daar Tribute to Insanity gehaald in een fucking pug
3 maanden geleden was ik nog geen 80

En zelf heb je hem ook niet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79178671
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Was wel ff knijpen op Anub, 100k HP en beide tanks gingen dood.
Gogo rogue evasion tanken ik ging dood en daarna ook anub

*edit* voor mensen die het nie geloven

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Paperchaser
op mijn server hebben ze nog steeds moeite met naxx puggen
Dit keer zonder signature
  maandag 15 maart 2010 @ 18:41:01 #139
265154 Ezio
Koekert
pi_79178888
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

op mijn server hebben ze nog steeds moeite met naxx puggen
Naxx is moeilijk man Zo hee.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79180532
"lfm naxx10, 6k+ gs! w class+spec+achievement or ignore"
  dinsdag 16 maart 2010 @ 07:24:55 #141
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79197694
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef SharQueDo het volgende:
"lfm naxx10, 6k+ gs! w class+spec+achievement or ignore"
Of:

Come to dal fountain for inspection
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 09:09:41 #142
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79198982
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Ezio het volgende:

[..]

3 maanden geleden was ik nog geen 80

En zelf heb je hem ook niet
Jawel, Paperchaser is mijn Alt.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Wootsauce

Das me main.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79199721
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:24 schreef jagga het volgende:

[..]

Of:

Come to dal fountain for inspection
voor naxx zou het me reet kunnen roesten. hogere instances doe ik het wel. laatst een DPS DK die met essense of Gom-nogwat rondliep en mee wilde naar toc25. dat was niet zijn enige slechte item. geen enchants, slechte gems als hij al gems had. ik heb hem ook verteld dat als hij op een hoger niveau wil meedraaien hij zijn gear wel mag gaan verbeteren
pi_79199824
Ik whisper eigenlijk altijd terug: Invite please, I don't care what my gs is, holy priest.
En ik krijg altijd een inv

Maar ja, laatst wilde iemand per se mensen met +5.3k gs voor het doen van een heroic dungeon achievement
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79199846
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik whisper eigenlijk altijd terug: Invite please, I don't care what my gs is, holy priest.
En ik krijg altijd een inv

Maar ja, laatst wilde iemand per se mensen met +5.3k gs voor het doen van een heroic dungeon achievement
als ze dat vragen zijn ze vaak nog nieteens 4.5k of weet-ik-veel-wat
pi_79199895
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef dikke_donder het volgende:

als ze dat vragen zijn ze vaak nog nieteens 4.5k of weet-ik-veel-wat
Het is eigenlijk een soort 'carry me! carry me!' oproep. Net zoals ze 'only 80's' vragen als ze TBC instances willen doen en dan zelf level 70 zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79200699
och, als ik echt voor achievements ga vind ik dat niet zo erg. dan kan er wel een kleine boost vanaf.

mits 25g word gegeven
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:26:50 #148
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79200788
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik whisper eigenlijk altijd terug: Invite please, I don't care what my gs is, holy priest.
En ik krijg altijd een inv

Maar ja, laatst wilde iemand per se mensen met +5.3k gs voor het doen van een heroic dungeon achievement
Altijd leuk om tegen dat soort opmerkingen in te gaan in trade

Als men voor weet ik veel wat voor weekly boss in Ulduar de achivement vragen en dan link je je Firefighter en das dan niet goed genoeg

Altijd leuk met wat bekenden algalon doen, het enige nadeel is dat er altijd wel 1 nieuwe bij is die het weet te verprutsen. Maar goed ooit komt die kill wel
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79200918
Ik had nog in mijn achterhoofd dat ik een trinket van de black knight wilde hebben (toc5). Gisteren werd er een gepugged en ik werd meteen geinvite. Eenmaal binnen vroegen ze mijn achief... Vroeg ik eerst of ze serieus waren, nou dat waren ze. Op het moment dat ik toc25 linkte hadden ze in de gaten met iemand anders temaken te hebben... Op het moment dat alle andere 4 op het begin met de lans al van hun paard vielen en neergestoken werden hield ik het maar voor gezien.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:35:27 #150
265154 Ezio
Koekert
pi_79201050
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:09 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Jawel, Paperchaser is mijn Alt.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Wootsauce

Das me main.
Dan nog, niet zo zielig doen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:37:08 #151
265154 Ezio
Koekert
pi_79201098
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een soort 'carry me! carry me!' oproep. Net zoals ze 'only 80's' vragen als ze TBC instances willen doen en dan zelf level 70 zijn
Dat zie je inderdaad vaak, ook echt triest
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 10:54:14 #152
159966 lifeblind
pi_79201705
Heb sinds vorige week toch maar de gearscore addon geinstalleerd. Blijkt dat ik nu een GS van 5283 heb met mn PvE gear, en 5210 met PvP gear. Is niet zo heel verkeerd dus

Ben nu ook steeds meer aan het PvP'en, 't is echt compleet anders dan PvE'en, en dat maakt het spel nu ineens een stuk afwisselender voor mij.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:01:32 #153
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79201962
Gisteren was het niet mijn dag qua random

PoS - mensen die niet weten dat ze achter zon saronite boulder moeten staan om van de debuff af te komen wipen en dan leaven

CoS - mensen die meteen leaven
OK - mensen die meteen leaven
oculus - mensen die leaven.
HoS - 4x gehad, 4x de tank en healer leaven



Daarna OK nog een keer: 4 mensen uit zelfde guild die voor de achievement willen gaan, waardoor we 3 x wipen en ik wordt het beu (was tank) Dus ik zeg: i just wanna finish my random, no more achiev plz.
Zij: either we do achieve or you leave
ik:
Kreeg dus geen heals meer, weer wipe.

Toen heb ik het opgegeven en ben naar bed gegaan. T is je soms gewoon niet gegund.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79202467
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef jagga het volgende:
Gisteren was het niet mijn dag qua random

PoS - mensen die niet weten dat ze achter zon saronite boulder moeten staan om van de debuff af te komen wipen en dan leaven

CoS - mensen die meteen leaven
OK - mensen die meteen leaven
oculus - mensen die leaven.
HoS - 4x gehad, 4x de tank en healer leaven



Daarna OK nog een keer: 4 mensen uit zelfde guild die voor de achievement willen gaan, waardoor we 3 x wipen en ik wordt het beu (was tank) Dus ik zeg: i just wanna finish my random, no more achiev plz.
Zij: either we do achieve or you leave
ik:
Kreeg dus geen heals meer, weer wipe.

Toen heb ik het opgegeven en ben naar bed gegaan. T is je soms gewoon niet gegund.
dat mensen weggaan uit oculus is zo dom..je krijgt extra badges en loot.

dat van die achievements zou k gewoon weggaan als ik jou was. als je tank bent kom je snel genoeg in een andere groep
pi_79203218
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:16 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat mensen weggaan uit oculus is zo dom..je krijgt extra badges en loot.

dat van die achievements zou k gewoon weggaan als ik jou was. als je tank bent kom je snel genoeg in een andere groep
Nadat je 15 minuten (en in de volgende patch 30 minuten) heb moeten wachten na een leave.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 11:57:11 #156
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79203882
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nadat je 15 minuten (en in de volgende patch 30 minuten) heb moeten wachten na een leave.
dit dus...

Heb gisteren meer zitten wachten tot ik weer mocht queuen dan dat ik in een dungeon stond
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 11:58:19 #157
159966 lifeblind
pi_79203926
Ik doe op m'n main tegenwoordig alleen nog 1 keer per dag een random voor m'n 2 frost emblems, verders vind ik er geen donder meer aan. Verder doe ik een beetje battlegrounds en wintergrasp, en zo af en toe een pug naar een raid.

Afgelopen weekend ook Vault of Archevon (25) gedaan. Best leuk, alleen dropte er voor mij geen leuke loot. Op zich wel een aparte benadering van een raid, en dat er zowel PvP en PvE gear dropt, en die 2 frost emblems van een van die bosses is ook altijd mooi meegenomen. Was op een gegeven moment wel dat veel mensen deden leaven, we waren met 15 man over op een gegeven moment, toen we 2 bosses down hadden. Toen hebben we met dat groepje nog Archevon gedownd, stelde eigenlijk niks voor (en dat op een zaterdag-nacht rond 3u terwijl zo te merken een hoop mensen niet echt nuchter meer waren ).
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 11:58:52 #158
159966 lifeblind
pi_79203955
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef jagga het volgende:

[..]

dit dus...

Heb gisteren meer zitten wachten tot ik weer mocht queuen dan dat ik in een dungeon stond
Ik ga dan meestal in Icecrown saronite minen ofzo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 12:04:30 #159
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79204177
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ga dan meestal in Icecrown saronite minen ofzo
mjah dat doe ik ook. echter dat verveelt op een gegeven moment ook wel

Ik deed afgelopen weken queuen als dps, en dan ondertussen mining/skinning in sholazar.

980 saronite ore (ofzoiets) en god weet hoeveel borean leather en slechts 5 arrctic fur (kut drop rate )

Toen vond ik het wel leuk geweest,
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79204836
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef MarkyB het volgende:
Ik had nog in mijn achterhoofd dat ik een trinket van de black knight wilde hebben (toc5). Gisteren werd er een gepugged en ik werd meteen geinvite. Eenmaal binnen vroegen ze mijn achief... Vroeg ik eerst of ze serieus waren, nou dat waren ze. Op het moment dat ik toc25 linkte hadden ze in de gaten met iemand anders temaken te hebben... Op het moment dat alle andere 4 op het begin met de lans al van hun paard vielen en neergestoken werden hield ik het maar voor gezien.
achievements voor hc's , het moet niet gekker worden
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79205087
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

achievements voor hc's , het moet niet gekker worden
als je ze allemaal hebt krijg je een proto drake
pi_79206850
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef MarkyB het volgende:

[..]

als je ze allemaal hebt krijg je een proto drake
hij bedoelde achievement linken zodat je neit kicked word uit de instance door de rest. (denk ik)
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 14:13:27 #163
159966 lifeblind
pi_79209211
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:09 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hij bedoelde achievement linken zodat je neit kicked word uit de instance door de rest. (denk ik)
Dat zou wel heel triest zijn !
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:20:04 #164
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_79209465
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nadat je 15 minuten (en in de volgende patch 30 minuten) heb moeten wachten na een leave.
wtf gaat dat naar 30 minuten? Krijg je die wachttijd nou ook als je gekicked word?
phluphy for president!
pi_79209557
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 11:16 schreef dikke_donder het volgende:

dat mensen weggaan uit oculus is zo dom..je krijgt extra badges en loot.
En ik wil die mount Ik heb al zovaak occulus gedaan sinds ze die mount er in hebben gestopt, maar ik krijg hem maar niet.

En jagga, je had je dag niet he qua random dungeons

MarkyB, een achievement vragen voor een heroic dungeon

Hoe ver komen icc 25 man pugs eigenlijk op jullie server? Eerste vier bosses wil prima, maar daarna wordt het dus 10x niks. De mini boss doodmaken gaat ook nog wel, maar festergut of rotface lukt dus echt niet met een ug. Wel geprobeerd, maar mensen snappen het domweg niet en je hebt maar een paar idioten nodig voor een wipe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79210703
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik wil die mount Ik heb al zovaak occulus gedaan sinds ze die mount er in hebben gestopt, maar ik krijg hem maar niet.

En jagga, je had je dag niet he qua random dungeons

MarkyB, een achievement vragen voor een heroic dungeon

Hoe ver komen icc 25 man pugs eigenlijk op jullie server? Eerste vier bosses wil prima, maar daarna wordt het dus 10x niks. De mini boss doodmaken gaat ook nog wel, maar festergut of rotface lukt dus echt niet met een ug. Wel geprobeerd, maar mensen snappen het domweg niet en je hebt maar een paar idioten nodig voor een wipe
Bij ons bedoel je?

Ik heb nog niet vaak ge-icc-t maar de laatste 3 keer wipe op trash of op marrowgar en dan leaved er een, wordt er iemand kwaad dat er iemand weggaat en gaat de rest ook. Ik ben bezig mijn guild uit te laten groeien dat we het gewoon zelf doen. We hebben nu al 14 80ers ofzo (best veel als je met 5 vrienden begonnen bent) en 105 leden.
pi_79212835
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 13:09 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hij bedoelde achievement linken zodat je neit kicked word uit de instance door de rest. (denk ik)
ja dat , dat is toch triest

[ Bericht 10% gewijzigd door DJ_ op 16-03-2010 15:42:03 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79213098
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik wil die mount Ik heb al zovaak occulus gedaan sinds ze die mount er in hebben gestopt, maar ik krijg hem maar niet.
die mount kreeg ik als verassing..dropte voor een teammate gelijk naast mij.
ik gebruik die nieteens omdat ik meerdere 310% speed mount heb
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:

Hoe ver komen icc 25 man pugs eigenlijk op jullie server? Eerste vier bosses wil prima, maar daarna wordt het dus 10x niks. De mini boss doodmaken gaat ook nog wel, maar festergut of rotface lukt dus echt niet met een ug. Wel geprobeerd, maar mensen snappen het domweg niet en je hebt maar een paar idioten nodig voor een wipe
icc25 pugs bij ons gaan volgens mij tot 5/12. geen idee want ik pug dat niet

icc10m gaan meestal door tot 7/12. misschien wel 8/12 met wat geluk
pi_79214154
ICC25 pug gaat maar tot 4 bosses, verder lukt echt niet. ICC10 doe ik met de guild maar pugs komen dan ook niet verder dan 6 bosses, mensen hebben vaak de tijd gewoon niet.

Dat van die randoms is inderdaad vervelend. Als iemand zeurt om een achievement zeg ik er ook wat van. Het is een random dungeon run, geen achievement run. Als je de achievement wilt zoek je maar lekker een groep op je eigen realm.

CoS stop ik ook gewoon mee hoor, de intro duurt veel te lang, dan heb ik liever 15 minuten debuff en doe ik daarna lekker een andere instance.
quote:
Ik heb al zovaak occulus gedaan sinds ze die mount er in hebben gestopt, maar ik krijg hem maar niet.
Je krijgt hem ook alleen bij een random instance hč, dus niet als je oculus aankruist bij specific dungeon.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 16:49:17 #170
159966 lifeblind
pi_79216481
Ik heb een keer bij CoS gehad dat ik in een al bestaande groep kwam, die al heel lang stonden te wachten. Ze wisten blijkbaar niet dat je een paar keer moet praten met die gnome of met Arthas om door te gaan
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2010 @ 16:51:45 #171
159966 lifeblind
pi_79216571
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:

Dat van die randoms is inderdaad vervelend. Als iemand zeurt om een achievement zeg ik er ook wat van. Het is een random dungeon run, geen achievement run. Als je de achievement wilt zoek je maar lekker een groep op je eigen realm.

Ja idd. Heel soms als het een leuk groepje is, dan doe ik wel mee, maar als 't onaangekondigd is ben ik zo weg. Zo hebben we een keer geprobeerd om die Gundrak achievement te halen dat je alle partymembers moet laten impalen. De groep was gewoon tof (constant grapjes maken en toch goede prestaties neerzetten enzo, gewoon een goede sfeer).
pi_79217132
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:

Je krijgt hem ook alleen bij een random instance hč, dus niet als je oculus aankruist bij specific dungeon.
Jaja, weet ik

En ja, het vervelendste aan pugs zijn mensen die weggaan. Probeer maar mensen te vinden die het niet erg vinden om de eerste 3-4 bosses niet te doen en dan wel saved raken in de instance.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 17 maart 2010 @ 01:12:52 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79239201
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaja, weet ik
Ik kreeg vorige week Oculus als daily random, en kreeg ook de mount. Ik had epic flight skill nog niet eens .

Toch maar gekocht, om van het gezeur af te zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79240724
hmm vorige week een casual guild omgetoverd tot een casual / 10 man raiding guild , 1ste keer toc 10 gecleared en deze week tot 6/12 ICC 10 geraakt ( nog een 251 chest gewonnen ) niet slecht voor een team dat uit emblem gear bestaat vind ik

hopelijk vandaag of morgen het melee dps wapen van marrowgar of saurfang , ben die axe uit H pos een beetje beu
pi_79240952
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79241644
quote:
ik kan het niet bekijken, wat is er ziek aan?

gisteren geen icc25m guild run omdat er te weinig mensen waren, ging ik maar icc10 puggen. kwamen we tot 7/12 zonder wipe. professor is zelfs neer gegaan

op het einde moest ik wel helpen, lay on hands gebruikt, en constant blijven helpen met instant flash healing, maar twas gelukt!
pi_79242260
quote:
Beetje jammer van die sigil en trinket
pi_79242363
Ik denk die shadowmourne achievement.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:10:59 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_79242529
Hallo hallo!

Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptop Mijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME ( ) draaien met Pentium III en 126MB RAM?

denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_79242596
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!

Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptop Mijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME ( ) draaien met Pentium III en 126MB RAM?

denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?
Wat wel kan is gewoon de map 'World of Warcraft' kopieren. Dat werkt sowieso op een andere pc. Of het op ME werkt weet ik niet en die hoeveelheid ram zou ik het niet eens willen
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:27:18 #182
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79243013
Gevalletje soms zit het mee en soms zit het tegen.

Een van de vaste mensen die de Ulduar 10 hardmode runs opzette is spoorloos verdwenen, min of meer.

Uiteindelijk toch de groep in min of meer de vaste samenstelling bij elkaar gekregen, zo goed als alles was down in die save. Dus een uurtje Algalon spelen en er wat van leren en uitloggen zonder titel was de verwachting.

Het zat gisteren dus erg mee De tweede tank was erg goed, hij had de fight nog niet eerder gedaan maar na de basics gemeld te hebben ging het al vrij snel richting de laatste phase

Uiteindelijk was iedereen aan het opletten en ging hij down

Toch geinig om te zien hoe mensen blij kunnen zijn met een titel uit de oude content incl. ik zelf
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79243460
Is algalon echt zo moeilijk dan?
pi_79243516
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:42 schreef MarkyB het volgende:
Is algalon echt zo moeilijk dan?
als er 1 fout gemaakt is bestaat de kans groot dat je dood gaat = wipe.

incoming dmg daar is ziek!
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:46:28 #185
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79243569
De fight op zich vraagt wat coördinatie maar is niet bijzonder moeilijk.

Om er te mogen komen is een ander verhaal. Om de sleutel vol te krijgen moet een hand vol hardmodes doen. Firefighter is niet een van de simpelste gevechten in WoW
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79245335
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!

Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptop Mijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME ( ) draaien met Pentium III en 126MB RAM?

denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?
Dat gaat voor geen meter draaien.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:42:43 #187
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79245457
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!

Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptop Mijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME ( ) draaien met Pentium III en 126MB RAM?

denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?
Dat gaat niet werken een pentium III met 126mb ram . Doe maar gewoon je laptop van je werk in en uitpakken...
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_79245609
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef CocaColaLight het volgende:
De fight op zich vraagt wat coördinatie maar is niet bijzonder moeilijk.

Om er te mogen komen is een ander verhaal. Om de sleutel vol te krijgen moet een hand vol hardmodes doen. Firefighter is niet een van de simpelste gevechten in WoW
Tering zeg, en ik moest als hunter dat hoofd tanken
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79246291
Karazhan is weer online
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79248872
Afgelopen week, LK10 down gehaald nu HM op 10man .
25man blijft echter nog een kriem.

Gister waren er te weinig mensen, dus.. ter verveling gingen we weer eens Ulduar doen, Echt zo een rofl raid, hebben ons echt kapot gelachen. 10 tallen ninja pulls, Hardmodes waar 3 mensen nog rechtop stonden van de 21 alles eigenlijk met 3 soms met 4 healers gedaan.
Toen het moment van Mimiron!! eerst was het Catch the Bombot missdirections taunt + bubbles echt geweldig tijd niet meer zoveel lol gehad. opeens iemand gewoon 4 bombots achterzich aan, rent buitenlangs naar de Rodeknop en start Hardmode weer halve raid dood. Echt gewoon zo een LOL raid.
Jeweet!
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:56 #191
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_79249093
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken een pentium III met 126mb ram . Doe maar gewoon je laptop van je werk in en uitpakken...
Viel te proberen nietwaar maar goed, wordt dus inderdaad in- en uitpakken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:18:30 #192
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_79249265
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!

Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptop Mijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME ( ) draaien met Pentium III en 126MB RAM?

denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?
Als je alles op ze laagst zet, geen addons load, in de oude wereld blijft, alleen naar TB of UC gaat en niet naar ORG, dan kan je met wat geluk het spel op 5 a 10FPS 'draaien'. Ow en for the love of Thrall draai het over het netwerk anders ben ik bang dat je zoveel IO wait krijgt dat je tijdens het laden DCed .
phluphy for president!
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:23:41 #193
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79249465
WoW World of Warcraft Requirements


The system requirements for World of Warcraft:

PC:
Processor: 800MHz or higher CPU.

RAM: 256Mb or more.

Video: GeForce 2 or better

Hard Drive Space: 3Gb or more available.

DirectX 9.0 or above.

Mac:
Operating System: MacOS X 10.3 (Panther) or better.

Processor:1.0GHz or higher G4 or G5.

RAM: 512Mb or higher, DDR RAM recommended.

Video: ATI or NVIDIA video hardware with 64Mb VRAM or more.

Hard Drive Space: 3Gb or more available.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_79250457
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Als je alles op ze laagst zet, geen addons load, in de oude wereld blijft, alleen naar TB of UC gaat en niet naar ORG, dan kan je met wat geluk het spel op 5 a 10FPS 'draaien'. Ow en for the love of Thrall draai het over het netwerk anders ben ik bang dat je zoveel IO wait krijgt dat je tijdens het laden DCed .
Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijken .

Kheb ook WoW op LOWLOWLOW settings gespeeld op een: Celeron 1,6Ghz 512Mb geheugen + 128Mb videokaart.

Nou kan je toch zeggen als ik iets cast was het frame voor frame te zien dussssss conclusie: Ja het kan, zeg niet hoe maar oke als je het simpel houd zoals Rogue zodat ie alleen maar wat gezwiep hoeft te laten zien lukt het wel, maar als je gaat casten wordt het al te zwaar
Jeweet!
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:14:16 #195
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_79251332
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:50 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijken .

Kheb ook WoW op LOWLOWLOW settings gespeeld op een: Celeron 1,6Ghz 512Mb geheugen + 128Mb videokaart.

Nou kan je toch zeggen als ik iets cast was het frame voor frame te zien dussssss conclusie: Ja het kan, zeg niet hoe maar oke als je het simpel houd zoals Rogue zodat ie alleen maar wat gezwiep hoeft te laten zien lukt het wel, maar als je gaat casten wordt het al te zwaar
Precies had niet voor niks 'draaien' ipv draaien staan
phluphy for president!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:10:00 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_79255886
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:50 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijken .

Kheb ook WoW op LOWLOWLOW settings gespeeld op een: Celeron 1,6Ghz 512Mb geheugen + 128Mb videokaart.

Nou kan je toch zeggen als ik iets cast was het frame voor frame te zien dussssss conclusie: Ja het kan, zeg niet hoe maar oke als je het simpel houd zoals Rogue zodat ie alleen maar wat gezwiep hoeft te laten zien lukt het wel, maar als je gaat casten wordt het al te zwaar
1: ik ben een zij
2: nah, laat dan maar.. als ik WoW speel dan wil ik het gewoon goed kunnen spelen zonder gedoe Dan maar mijn laptop elke avond aansluiten en inpakken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_79256039
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

1: ik ben een zij
2: nah, laat dan maar.. als ik WoW speel dan wil ik het gewoon goed kunnen spelen zonder gedoe Dan maar mijn laptop elke avond aansluiten en inpakken
Sorry , het spijt mij ten zere
Bij deze : Zij*
Jeweet!
pi_79256183


Wow wordt langzaam aan weer saai wordt tijd voor die nieuwe instance!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:22:29 #199
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79256359
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Fipotje het volgende:


Wow wordt langzaam aan weer saai wordt tijd voor die nieuwe instance!
Heb je de ulduar hardmodes al? inclusief Algalon?

Of de LK op HC al plat?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:22:43 #200
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79256368
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Fipotje het volgende:


Wow wordt langzaam aan weer saai wordt tijd voor die nieuwe instance!
Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:26:14 #201
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_79256511
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Sorry , het spijt mij ten zere
Bij deze : Zij*
Het is je vergeven
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_79256767
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is je vergeven
Gelukkig, dank U wel .
Weer een last van mijn schouders .

Vanaaf weer ICC25, hopelijk weer eens een spot voor de eerste 7 bosses heb toch nog wat nodig van de eerste paar, van de rest heb ik alles al zowat lol
Jeweet!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:58:10 #203
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79257795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Gelukkig, dank U wel .
Weer een last van mijn schouders .

Vanaaf weer ICC25, hopelijk weer eens een spot voor de eerste 7 bosses heb toch nog wat nodig van de eerste paar, van de rest heb ik alles al zowat lol
LOL ik ken het ergens van, ik heb voor mijn shammy ook nog steeds de braces van marogar nodig
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79257849
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef GI het volgende:

[..]

Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?
Dit soort schijtreacties heb ik echt een godganze hekel aan. Alsof je LK25-HC op farm moet hebben (met 11k achievement points) voordat je de game überhaupt saai mag gaan vinden. Zoals Hans Teeuwen zou zeggen: "flikker toch op man!".
pi_79258284
Nee heb et nog niet down, maar ik vind het saai om steeds weer die 10/11 bosses ervoor te doen steeds het zelfde. pfoei....
Maar vooral het healen is saai vroeger met 40 man raids was het nog leuk nu is het weet niet te makkelijk ofzo... helemaal in heroics daar hoef je niet eens meer te healen. Daarom ben ik nu maar pvp gear aan het farmen en dan maar is healen in arenas
pi_79258823
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Fipotje het volgende:
Nee heb et nog niet down, maar ik vind het saai om steeds weer die 10/11 bosses ervoor te doen steeds het zelfde. pfoei....
Maar vooral het healen is saai vroeger met 40 man raids was het nog leuk nu is het weet niet te makkelijk ofzo... helemaal in heroics daar hoef je niet eens meer te healen. Daarom ben ik nu maar pvp gear aan het farmen en dan maar is healen in arenas
Ga Dreamwalker Healen!!!! Blijft de Healboss van ze allemaal
Jeweet!
pi_79259074
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dit soort schijtreacties heb ik echt een godganze hekel aan. Alsof je LK25-HC op farm moet hebben (met 11k achievement points) voordat je de game überhaupt saai mag gaan vinden. Zoals Hans Teeuwen zou zeggen: "flikker toch op man!".
EENSCH
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:40:12 #208
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79259620
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Fipotje het volgende:
Nee heb et nog niet down, maar ik vind het saai om steeds weer die 10/11 bosses ervoor te doen steeds het zelfde. pfoei....
Maar vooral het healen is saai vroeger met 40 man raids was het nog leuk nu is het weet niet te makkelijk ofzo... helemaal in heroics daar hoef je niet eens meer te healen. Daarom ben ik nu maar pvp gear aan het farmen en dan maar is healen in arenas
De eerste 9 bosses heb je na goed oefenen op farm en kan je zelfs achievements voor ze doen!
Dat houd het wel interresant hoor, voor mij teminste.
Dan heb je na 1 avond de eerste 8 of 9 neer, heb je de rest van de avonden nog om de rest te clearen.
Het boeid mij nog steeds.
Zoveel werk is het dus niet om bij progress content te komen!
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:10:57 #209
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_79260871
Na een jaar weer begonnen GRRRR!
Damn u Blizzard.
Nogsteeds op Frostmane met mn 80 Shman Runetusk
Klap eens in je handjes.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:28:26 #210
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79263546
Waarom kan je jenogmaar voor 2 BG's queuen?
Ben nu met mn 1e horde char (lvl 66 atm) bezig, maar quest en dungeons worden toch wat suf, maar PVP heb ik nooit veel gedaan.
Nu vind ik het als hunter tot zo ver wel geinig, dus wou ik wat PVP levelen, maar nu mag je maar queuen voor 2 BGs? Eerder kon je altijd voor alles queuen en ik zie daar geen nadelen in :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79266383
Ik begrijp sowieso het hele bg queue systeem niet, maar dat je max voor 2 mag wachten is toch al heel lang zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:11:24 #212
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79271353
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp sowieso het hele bg queue systeem niet, maar dat je max voor 2 mag wachten is toch al heel lang zo?
Oh dat kan maar zo, maar ik pvpde eigenlijk nooit, had altijd healers of tanks
Maar als dps en nu je XP krijgt is het wel de moeite
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79272193
Nou, als disc priest doe ik het echt super in bg's
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79273663
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als disc priest doe ik het echt super in bg's
aggro magnet
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:10:48 #215
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79274657
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als disc priest doe ik het echt super in bg's
Die vind ik altijd wel prettig naast me
Elke healer eigenlijk wel heb geen heirlooms en enchants nu, maar damn wat zijn met name warriors en paladin twinks dodelijk

En ik pve/pvp gewoon met de zelfde spec en gear nu, cba om elke keer te wisselen, dat komt lvl 78-80 wel denk ik. (gear sowieso pas @80 als ik me emblem set heb )

( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Engidudu )

oh en ik weet dat het cheapass gems zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Zokunen op 17-03-2010 22:16:16 ]
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79275712
Paladins zijn echt ubergoed in battlegrounds vanaf levels 50 tot 79. Vanaf ding 80 is het instant zuig. Warriors daarintegen blijven wel goed. Charge > MS > Hamstring > Bladestorm > Win.
pi_79277505
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp sowieso het hele bg queue systeem niet, maar dat je max voor 2 mag wachten is toch al heel lang zo?
Is pas sinds een paar patches. Eerst was het 3
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:12:12 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79279758
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Heb je de ulduar hardmodes al? inclusief Algalon?

Of de LK op HC al plat?
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef GI het volgende:

[..]

Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?
Prachtig . Hij zegt dat hij WoW saai begint te vinden, en jullie suggereren dat hij dan maar meer moet gaan spelen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79280330
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]


[..]

Prachtig . Hij zegt dat hij WoW saai begint te vinden, en jullie suggereren dat hij dan maar meer moet gaan spelen?
Je snapt er totaal niks van.

Als hij WoW saai begint te vinden moet hij juist die dingen gaan doen, die zijn leuk
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79287651
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je snapt er totaal niks van.

Als hij WoW saai begint te vinden moet hij juist die dingen gaan doen, die zijn leuk
probleem is dat je wel 9/24 anderen moet hebben die capabel zijn om zover te komen in wow. en dat kan soms nog wel lastig zijn
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:18:08 #221
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79287877
Daarnaast kan iemand het spel ook gewoon saai gaan vinden, dan veranderd ICC er niks aan imo :p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:05 #222
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79289043
Mijn klomp brak gisteren

Ik join een voa25 pug, als dps omdat ze al waren voorzien in tanks.

Op toravon gaat de DK tank dood en niet langer daarna de Paladin ook (debuffstacks enz)

Ik bied aan om te tanken ipv de DK, dus ik change spec + gear.
Zegt de RL: u have ivl200 trinket, and only 27k armor. Dk tanks

mijn mond viel open van verbazing, echt Ik kon gewoon niet eens iets terugtypen..

In guildchat wel ontzettend om gelachen trouwens, t was gewoon te triest



Kleine opsomming van mijn stats (dit is me sig op guildiewebsite)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:23 #223
159966 lifeblind
pi_79289061
Zo, gisteren uit m'n guild gegaan. Ik was sinds een tijdje als rang op 'guildfriend' gezet, waardoor ik dus ook niet meer ge-invite werd voor raids. (Terwijl ik net 3 dagen daarvoor aangegeven had dat ik wat meer tijd had om mee te kunnen raiden...). Ik was het ook gewoon beu om iedere keer m'n huid volgescholden te krijgen als 't een keer mis ging.

Mooi voorbeeld; onze guildleader zat te vertellen dat ie in ICC een paar dagen eerder bij een andere guild had meegedaan, en iets ontzettend verneukt had omdat ie 't voor de eerste keer deed, en dat was natuurlijk grappig (de lol's en rofl's vlogen door de chat). Ik zat een beetje te klooien met die oozes bij rotface (denk dat t bij hem is, anders is dat festergut, ben 't even kwijt). Maar goed, ik was daar voor 't eerst, en verneukte het (maar ja, dan moet ie maar niet de echte namen van de personen waar ik naartoe moet lopen zeggen maar hun nickname op dat moment), en natuurlijk was dat weer niet goed, terwijl ik vantevoren toch wel duidelijk had gemaakt dat ik in de 2e wing nog nooit geweest was. Kun je nog zoveel tactics lezen/kijken, da's toch anders dan in 't echt.

Nu zit ik in een voornamelijk nederlandse guild met wat vrienden, waar ik meteen ook officer ben, en we nemen raiden niet zo overdreven serieus. Gewoon alles lekker op ons gemakje.


Gisteren trouwens ook VOA25 gedaan, ik won de T9 gloves die een behoorlijke upgrade waren voor mijn huidige T9 gloves... werden ze alsnog aan iemand anders gegeven, want ik was te laat met rollen... terwijl de persoon die ze uiteindelijk kreeg, NA mij rollde... Leuk, dat puggen...
pi_79295552
VoA25 gedaan, top dps met 10.7k boven een hunter met 6k gearscore van de beste guild van onze realm

Daarna maakte de RL een voa10 class run, we moesten in de groep blijven als we wilden komen. Die 6k GS hunter gaat weg, dus ik bleef over met een hunter die 3.5k dps had gedaan. Begint hij direct al te zaniken dat we moeten /rollen voor de hunter spot. Raid leader vroeg om DPS chart, dus iemand linkt die in raid en die andere hunter roept ''Recount sucks its not accurate''

Ja dat zou ik ook roepen als iemand anders meer dan 3 keer zoveel DPS deed

Dus hij wordt gekickd, krijg ik allemaal boze whispers dat ik een noob ben, ik negeer hem gewoon en na een tijdje roept hij ''hunter dps sucks im going to reroll now''


Soms kom je echt klapmongolen tegen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:29 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79295778
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:35 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je snapt er totaal niks van.

Als hij WoW saai begint te vinden moet hij juist die dingen gaan doen, die zijn leuk
Hoe weet jij dat?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79296496
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Dat was wat hij bedoelde.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79296724
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat was wat hij bedoelde.


Nu is het Final Fantasy tijd!
pi_79298100
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Fipotje het volgende:

[..]



Nu is het Final Fantasy tijd!
Arme jij
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79298273
Gister VoA25 en VoA10 gedaan op me pally.

VoA25 dropt T10 Holy pally legs en PVP holy pally legs... GG doe niet aan pvp en heb betere legs dus Pass Pass.

Ga Voa10 doen: dropt T10 Ret pally legs + PVP ret pally gloves >.<... GG doe niet aan ret laat staan pvp waarom dropt nooit de pally tank stuff >.<.. QQ

Ook op me hunter snel VoA25 gedaan - top dpser met 7,9k dps wat ik al netjes vond me gear
Jeweet!
pi_79298602
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Ezio het volgende:
VoA25 gedaan, top dps met 10.7k boven een hunter met 6k gearscore van de beste guild van onze realm

Daarna maakte de RL een voa10 class run, we moesten in de groep blijven als we wilden komen. Die 6k GS hunter gaat weg, dus ik bleef over met een hunter die 3.5k dps had gedaan. Begint hij direct al te zaniken dat we moeten /rollen voor de hunter spot. Raid leader vroeg om DPS chart, dus iemand linkt die in raid en die andere hunter roept ''Recount sucks its not accurate''

Ja dat zou ik ook roepen als iemand anders meer dan 3 keer zoveel DPS deed

Dus hij wordt gekickd, krijg ik allemaal boze whispers dat ik een noob ben, ik negeer hem gewoon en na een tijdje roept hij ''hunter dps sucks im going to reroll now''


Soms kom je echt klapmongolen tegen
ik kom niet verder dan 6.8k op toravon ( 5,2kgs , wel food geen flask )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:06:06 #231
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79299135
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister VoA25 en VoA10 gedaan op me pally.

VoA25 dropt T10 Holy pally legs en PVP holy pally legs... GG doe niet aan pvp en heb betere legs dus Pass Pass.

Ga Voa10 doen: dropt T10 Ret pally legs + PVP ret pally gloves >.<... GG doe niet aan ret laat staan pvp waarom dropt nooit de pally tank stuff >.<.. QQ

Ook op me hunter snel VoA25 gedaan - top dpser met 7,9k dps wat ik al netjes vond me gear
bij jou dropt het tenminste nog.... van de laatste 6 weken voa 1x pvp gloves zien droppen, die ik wel won....
maar ik pvp niet
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:07:54 #232
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79299219
VoA 25 dropt ook nooit iets , VoA10 kan me verrekke.

Scheelt me weer tokens! kom op VoA!
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_79299342
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef jagga het volgende:

[..]

bij jou dropt het tenminste nog.... van de laatste 6 weken voa 1x pvp gloves zien droppen, die ik wel won....
maar ik pvp niet
inderdaad! die PVE items van ret kan ik tenminste vendoren voor 10G ofzo en die pvp troep kan ik destroyen of laten wegrotten op mijn bank

Edit: me bank is nog niet vol genoeg (nou heb ik wel een bank alt met 3 guildtabs, eigen bank en bag vol met 20slots )
Jeweet!
pi_79299636
quote:
[b]Op donderdag 18 maart 2010 14:40
Daarna maakte de RL een voa10 class run, we moesten in de groep blijven als we wilden komen. Die 6k GS hunter gaat weg, dus ik bleef over met een hunter die 3.5k dps had gedaan. Begint hij direct al te zaniken dat we moeten /rollen voor de hunter spot. Raid leader vroeg om DPS chart, dus iemand linkt die in raid en die andere hunter roept ''Recount sucks its not accurate''


3.5k is echt royal sadness voor de huidige voa25, dan had ie een slechte ranged weapon / slechte rotation.

Gister op mijn hunter de party door HoS getrokken, deed 50% van de damage . Opzich vind ik dat geen probleem echter deed de mage slechts 1100 dps en de rogue 1300, dat is erg laag imo.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 16:21:13 #235
159966 lifeblind
pi_79299828
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

3.5k is echt royal sadness voor de huidige voa25, dan had ie een slechte ranged weapon / slechte rotation.

Gister op mijn hunter de party door HoS getrokken, deed 50% van de damage . Opzich vind ik dat geen probleem echter deed de mage slechts 1100 dps en de rogue 1300, dat is erg laag imo.
Op heroic difficulty?
pi_79303697
Ik had dinsdagavond belachelijk veel geluk tijdens ICC25

Eerst kreeg ik Heartpierce, toen Frostbitten Fur Boots en daarna kreeg ik ook nog Ikfirus's Sack of Wonder.
Donderdag daarvoor had ik al Whispering Fanged Skull gekregen, echt apart hoe hard het ineens gaat.

Normaal win ik NOOIT wat. En nu in een week tijd 4 dingen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:53:14 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79308284
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:04 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat was wat hij bedoelde.
Inderdaad. Het is dus geen argument, voor beide kanten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79309004
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Ezio het volgende:
..

Soms kom je echt klapmongolen tegen
Op onze server wordt soms gevraagd om 5400GS voor een heroic dungeon Of achievement voor dungeons

Gelukkig zijn dat uitzonderingen en kun je die netjes negeren.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:33:29 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79323908
Is een vraag een argument dan ?
pi_79323974
gisteren icc25m gedaan..ziek veel lag op sommige bosses, dus konden niet veel doen

enige die neergingen zijn de 1e 4 bosses, dreamwalker, fester en rotface en blood princes. paar tries gehad op Putricide, maar dat was niet meer leuk of haalbaar. healers die 5sec moeten casten om 1 snelle heal te doen.

ik heb wel herkuml wartoken gekocht en ik kom nu bijna elk gevecht boven de 10k. tenminste, waar er geen lag was
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:19:48 #241
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79324838
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:37 schreef dikke_donder het volgende:
gisteren icc25m gedaan..ziek veel lag op sommige bosses, dus konden niet veel doen

enige die neergingen zijn de 1e 4 bosses, dreamwalker, fester en rotface en blood princes. paar tries gehad op Putricide, maar dat was niet meer leuk of haalbaar. healers die 5sec moeten casten om 1 snelle heal te doen.

ik heb wel herkuml wartoken gekocht en ik kom nu bijna elk gevecht boven de 10k. tenminste, waar er geen lag was
Bij ons is de lag eindelijk verminderd! en het is nu speelbaar.
Meteen de eerste week 6 progress kills erbij. hebben nu alles tot en met lich king op farm.

damn u bliz!
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:12 #242
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79326556
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen

Gisteren icc10 gedaan. dan krijgen we 6 bosses MAX neer. 1x gewipet op gunship door lag, 2 x op rotface ( )

Echter dan is het 23:00 en dan is iedereen moe/moet naar bed ivm werk de volgende dag enz.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?

Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25:19 #243
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79326820
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen

Gisteren icc10 gedaan. dan krijgen we 6 bosses MAX neer. 1x gewipet op gunship door lag, 2 x op rotface ( )

Echter dan is het 23:00 en dan is iedereen moe/moet naar bed ivm werk de volgende dag enz.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?

Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
Eerste 6 bosses kan je binnen een uur omleggen (mits er geen lagg is)
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:25:49 #244
265154 Ezio
Koekert
pi_79326835
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?

Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
Wij doen maximaal anderhalf uur over Marrow, Lady, Gunship, Deathbringer, Rotface, Festergut en Professor. Dat gaat hard hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79326872
Wat ik wilde weten, hoeveel leden heeft een gemiddelde guild?

Ik ben nu al een tijdje bezig met recruiten en ik heb nu 125 guildies waarvan ongeveer 20 80ers
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:42:28 #246
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79327475
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef MarkyB het volgende:
Wat ik wilde weten, hoeveel leden heeft een gemiddelde guild?

Ik ben nu al een tijdje bezig met recruiten en ik heb nu 125 guildies waarvan ongeveer 20 80ers
Inclusief alt ? denk dat wij op een kleine 250 zitten (dat is dus met alts)
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79327541
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef MarkyB het volgende:
Wat ik wilde weten, hoeveel leden heeft een gemiddelde guild?

Ik ben nu al een tijdje bezig met recruiten en ik heb nu 125 guildies waarvan ongeveer 20 80ers
Ligt eraan wat voor guild .

socialguild - Lvling-guild = Veel te veel.
Raiding guild - 30 tot 50
Hardcore raiding - 25-35

Gister weer ICC25 op me huntertje gepugt.
Marrowgar dropt agil ring, ik helemaal JAY we rollen en wat roll ik: 3... .
verder naar lady hadden we de weekly quest om de grote wandelaar te ownen .
Gunship dropt een axe, ik weer helemaal JAY we rollen en wat roll ik: 7..... .
Deathbringer down Deathbringer's will dropt, ik alweer helemaal JAY we rollen en wat roll ik: 30.... .

Achja toch wat badges erbij.
Jeweet!
pi_79327554
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Inclusief alt ? denk dat wij op een kleine 250 zitten (dat is dus met alts)
Dat is het complete plaatje inderdaad. Ik denk dat we ongeveer 80 unieke leden hebben.
pi_79327688
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen

Gisteren icc10 gedaan. dan krijgen we 6 bosses MAX neer. 1x gewipet op gunship door lag, 2 x op rotface ( )

Echter dan is het 23:00 en dan is iedereen moe/moet naar bed ivm werk de volgende dag enz.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?

Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
Beginnen om 18:30 en dan gaat eigenlijk alles op de LK na wel neer (in de alt-groep!) voor 23:00. Maar dan moet je natuurlijk niet gaan wipen.

De normale icc 10 groepen doen heroic modes en daar wordt nog redelijk veel gewiped, dus dat gaat wat langzamer en wordt meestel verdeeld over 2 keer.

Over ICC25 kan ik weinig zeggen; daar al 2 avonden op rij aan het wipen op lady deathwhisper heroic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 19-03-2010 10:54:40 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79327753
Voor het eerst de mount zien droppen in UP!
En ik rollde 87
En dat was niet hoog genoeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79327888
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

3.5k is echt royal sadness voor de huidige voa25, dan had ie een slechte ranged weapon / slechte rotation.

Gister op mijn hunter de party door HoS getrokken, deed 50% van de damage . Opzich vind ik dat geen probleem echter deed de mage slechts 1100 dps en de rogue 1300, dat is erg laag imo.
Sins waneer hebben hunters een rotation _!
pi_79327965
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef CraniuM het volgende:

Sins waneer hebben hunters een rotation _!
Zodra je meer dan 1 knop moet indrukken is er sprake van een rotation
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:57:09 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79328103
Onze guild bestaat uit ongeveer 150 members geloof ik. Als je de alts niet meerekend zitten we volgens mij ergens rond de 40.

ICC 10 is bij ons nog progression vanaf Festergut eigenlijk. Die gaat altijd wel neer maar veel verder komen de standaard runs niet.
Tweewekelijks doen we een 'progression' run met een vast team van de beste mensen binnen de guild en dan krijgen we prof op 40% of healen we dreamwalker tot 80%.

Langzaam verbeteringen te zien echter
pi_79328181
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zodra je meer dan 1 knop moet indrukken is er sprake van een rotation
Niet echt, bij een hunter is gewoon alles op cd houden vind ik niet echt een rotation
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:00:37 #255
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79328267
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Niet echt, bij een hunter is gewoon alles op cd houden vind ik niet echt een rotation
Die is nuttig....

Zolang er sprake is van meer dan 1 spell/ability gebruiken heb je het over een rotation.

Mage dps is nog simpeler dan hunter dps.
AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->AB->
Zolang je mana het toestaat. Als je een lang gevecht hebt of als je mana issue shebt is het iets moeilijker
AB->AB->AB->AB->AM->AB->AB->AB->AB->AM->AB->AB->AB->AB->AM->AB->AB->AB->AB->AM

Dan is wat je als hunter moet doen toch echt wel een rotation
pi_79328319
Wij (hardcore raiding guild) hebben overigens 34 members en dan een heleboel alts en casuals in het guild (en een handje trials, waarvan de meesten vaan erg snel weer verdwenen zijn).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:03:07 #257
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79328389
Inner Sanctum is een raiding guild met een casual sausje erover heen.

Onze top-dps groep doet in 10 mans rond de 6.5 K per persoon en de tanks blijven hangen op 2.3 K ofzo op festergut.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:08:21 #258
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79328647
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef GI het volgende:
Inner Sanctum is een raiding guild met een casual sausje erover heen.

Onze top-dps groep doet in 10 mans rond de 6.5 K per persoon en de tanks blijven hangen op 2.3 K ofzo op festergut.
Casual sausje? wat is dat dan?

Maar het klinkt erg als ons guildje (of nouja guild)

Top dps doet ongeveer 8k, daarna komt de rest met rond de 6.

Echter vind ik je opmerking qua dps van tanks wat raar. Wat moet ik in godsnaam uithalen om meer dan 2.5k dps als warrior tank

Ik zou niet weten hoe (zonder mijn mitigation/avoidance/health te verneuken )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79328974
Als je in guild een raid doet, hoe is dan de loot verdeeld? Ook rollen of spreek je het van tevoren af?
pi_79329109
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef MarkyB het volgende:
Als je in guild een raid doet, hoe is dan de loot verdeeld? Ook rollen of spreek je het van tevoren af?
Wij hebben nog DKP (dragon kill points). Per boss krijg je punten die je spaart. Als er dan iets valt wat je heel graag wilt hebben dan mag je bieden (soort veiling dus) in een whisper. Diegene met het hoogste bod krijgt het item. Maintank doet niet aan DKP, die krijgt wat hij nodig heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 11:18:35 #261
159966 lifeblind
pi_79329136
Toen ik nog in Rebirth zat was het gewoon rollen, eerst mainspec, daarna offspec.

(waarbij mainspec dus de spec was die je op DAT moment had in de raid).
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 11:21:13 #262
159966 lifeblind
pi_79329241
DKP hadden we trouwens ook, maar dat was alleen voor 25man guild only runs.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:22:17 #263
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79329295
Dat verschilt per guild maar er zijn 2 systemen die veel gebruikt worden:

1: DKP, je krijgt "punten" die je weer kan spenderen op gear.

2: EPGP, voor de tijd die je raid krijg je Effort Points voor de gear die je krijgt in de raids krijg je Gear Points. Wie de gear krijgt wordt beslist aan de hand van je priority rating die opgebouwd is door je EP te delen door je GP.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79329634
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat verschilt per guild maar er zijn 2 systemen die veel gebruikt worden:

1: DKP, je krijgt "punten" die je weer kan spenderen op gear.

2: EPGP, voor de tijd die je raid krijg je Effort Points voor de gear die je krijgt in de raids krijg je Gear Points. Wie de gear krijgt wordt beslist aan de hand van je priority rating die opgebouwd is door je EP te delen door je GP.
Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.
als er iets dropt dat je wilt voor MS: Link je dus de item die je wilt replacen daarna kijken de officers bij wie er het meeste baat voor is. echter wordt ook naar je performance gekeken en activity.
Jeweet!
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 11:33:58 #265
159966 lifeblind
pi_79329858
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.
als er iets dropt dat je wilt voor MS: Link je dus de item die je wilt replacen daarna kijken de officers bij wie er het meeste baat voor is. echter wordt ook naar je performance gekeken en activity.
Pff, dat gaat wel heel erg ver. Is dat dan meer voor de core raiding group?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:49:49 #266
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79330581
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef GI het volgende:
Inner Sanctum is een raiding guild met een casual sausje erover heen.

Onze top-dps groep doet in 10 mans rond de 6.5 K per persoon en de tanks blijven hangen op 2.3 K ofzo op festergut.
top dps maar 6.5k, of je raid compo is niet optimaal of ze slacken wat
10m is over het algemeen met me rogue toch wel 7-8k waar ik in 25m naar de 9-10k ga (gisteren in VoA25 zonder enchancement shammy 9.3k )
Warlock is daarin tegen iets anders; demon spec op een target dummy ~ 6k. maar over het algemeen speel ik daarmee destruction in zit ik in 10m ook rond de 7k, 25m uitschieters naar 9-11k
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79331527
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben ook DKP gebruikt, echter aangezien er niet altijd plek is voor iedereen vonden wij het oneerlijk voor de mensen die geen spot krijgen. Hierdoor zijn wij overgegaan naar L0ot Council. een aantal voor de hand gekozen officers + GL, gebruiken dan de officerchat om te beslissen wie het krijgt.
als er iets dropt dat je wilt voor MS: Link je dus de item die je wilt replacen daarna kijken de officers bij wie er het meeste baat voor is. echter wordt ook naar je performance gekeken en activity.
Bij ons krijg je net zoveel DKP als je op standby staat als wanneer je wel mee deed aan de boss kill.
Je krijgt alleen geen DKP als je afwezig bent.

Gearcouncel is iets te vaak vriendjespolitiek, dus dan moet je wel heel integere officers hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:10:47 #268
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79331553
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Wat ik mij niet echt afvraag is hoe jullie dat toch doen

Gisteren icc10 gedaan. dan krijgen we 6 bosses MAX neer. 1x gewipet op gunship door lag, 2 x op rotface ( )

Echter dan is het 23:00 en dan is iedereen moe/moet naar bed ivm werk de volgende dag enz.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 9 bosses op een avond neer te halen?

Welke tijden raiden jullie dan eigenlijk?
Als mensen de tactics écht kennen gaat het zowiezo al stuk beter, naarmate je veel speelt word je gear beter en dus de dps hoger en gaan bossen sneller neer.
Het is allemaal zo'n enorm routine werk geworden dat je gewoon op max tempo zoveel mogelijk kan clearen in een avond.
Wij spelen van 19:00 tot 23:00 en hebben meestal in die tijd 9 bosses down op 25 man.
Dan op zaterdag Sindragosa meestal + lich king oefenen (lich king hebben we dan nog niet neer.)
En ToGC 25 clearen.

en dan Zondag weer Lich king oefenen/ hopen neer te krijgen.

Het is dus gewoon oefenen en weten wat je doet, want ik weet zeker dat je heel veel tactics nog niet eens weet ookal denk je dat je 't gevecht 100% snapt.

En natuurlijk een hele goede raidleader die zelfs tactics op papier uitschrijft om het zo goed mogelijk te doen
En natuurlijk als laatste nog een goede communicatie in de guild.

Als ik pug merk ik dat verschil zo goed, zoveel fouten ongelofelijk. altijd wel 'n paar wipes of juist heel veel.
Onze guild oneshot alles tot en met Sindragosa.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:12:12 #269
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79331617
Wij gebruiken een suicide kings lijst. Waarbij off-spec niet voor de lijst geld.

Er wordt inderdaad wat geslacked in de raids

En DPS van de tank is met name de Pally tanks die er blijven hangen terwijl ik in pugs tanks rond de 3.4 heb zien hangen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:13:46 #270
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79331691
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons krijg je net zoveel DKP als je op standby staat als wanneer je wel mee deed aan de boss kill.
Je krijgt alleen geen DKP als je afwezig bent.

Gearcouncel is iets te vaak vriendjespolitiek, dus dan moet je wel heel integere officers hebben.
Onze guild gebruikt lootcouncil en gelukkig is het niet vriendjespolitiek.
Ze letten echt op wie er meeste improvement van krijgt en wie er al veel loot heeft gekregen en of diegene ook een goede attendance heeft.
Ben er tevreden mee!
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_79331729
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

top dps maar 6.5k, of je raid compo is niet optimaal of ze slacken wat
10m is over het algemeen met me rogue toch wel 7-8k waar ik in 25m naar de 9-10k ga (gisteren in VoA25 zonder enchancement shammy 9.3k )
Warlock is daarin tegen iets anders; demon spec op een target dummy ~ 6k. maar over het algemeen speel ik daarmee destruction in zit ik in 10m ook rond de 7k, 25m uitschieters naar 9-11k
Of ze doen het wel goed, en hun gear is minder. Ik doe ook "maar" 5-6k dps op bosses.
pi_79331959
Sinds we geen 40 manners meer hebben is DKP ook niet echt meer nodig. MS gaat voor OS ( zelfde geld voor Main of Alt) is voor iedereen duidelijk en levert bij ons eigenlijk geen gezeur op.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:00:48 #273
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79333318
SK is een prettig systeem en naar mijn mening eerlijk zat qua verdeling van de loot. Vooral door het casual sausje dat we over de guild heen hebben liggen
pi_79333633
hoe is de gemiddelde dps bij jullie raids en welke class is top dps?
de laatste tijd sta ik gewoon als ret paladin #1 bij marrowgar/saurfang/festergut/rotface. ik hoor nooit dat een ret pala eerste staat..

doe ik het goed of de rest het zo slecht
pi_79333718
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef dikke_donder het volgende:
hoe is de gemiddelde dps bij jullie raids en welke class is top dps?
de laatste tijd sta ik gewoon als ret paladin #1 bij marrowgar/saurfang/festergut/rotface. ik hoor nooit dat een ret pala eerste staat..

doe ik het goed of de rest het zo slecht
- Pala
- Mage
- Rogue

Verschilt uiteraard per boss welke bovenaan staat. Maar vaak is dat in onze vaste 25group ook een pala
pi_79333832
Ik sta altijd bovenaan, ongeacht class of spec.

Die 2ptT10 Ret set bonus is gewoon zwaar overpowered.
pi_79334048
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef SharQueDo het volgende:
Ik sta altijd bovenaan, ongeacht class of spec.

Die 2ptT10 Ret set bonus is gewoon zwaar overpowered.
irritante is, dat als t10 vervangen word en we hebben geen bonus meer, dat de dps gelijk een heel stuk slechter is. dat kan makkelijk een x000 dps schelen.
pi_79334150
Hmm verschilt bij ons ook enorm maar meestal gaat het gevecht in dps tussen:

-Mage
-Hunter
-Paladin
Soms komt er nog een rogue bij.

Sta met mijn Hunter meestal top 4 (Pugs dan wel he )alleen bij fights zoals Deathbringer zak ik naar 5-10 ergens.
ICC25 dps -
Marrowgar e.d : 6.5-7.5k dps
Deathbringer 6-6,5k dps

Meestal eindig ik rond de 6.5-7k allround dps.
Jeweet!
pi_79335394
Bij ons is nu de top vaak DK/Hunters/Spriest. Ben zelf 1 van de Hunters.. Dan komen de Locks en Rogue's. Soms gaat er een goeie ret pala mee, en fury warrior.. die doen ook lekker mee. Mages hebben we maar 1 maar die loopt meestal onderaan te bungelen..

De core groep is denk ik zo'n 20 man ofzo.. en is altijd lastig om een 25 man te organiseren.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:23:27 #280
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79336504
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_79337168
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef jagga het volgende:

Echter vind ik je opmerking qua dps van tanks wat raar. Wat moet ik in godsnaam uithalen om meer dan 2.5k dps als warrior tank
Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79337304
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
Ligt ook geheel aan het gevecht. Sommige fights schieten onze tanks naar de 4/4,5k dps, en andere fights hangen ze rond de 3k. Zelf als ik tank hang ik meestal rond een 3k op een boss, ICC trash vliegt dat enorm omhoog rara waarom
Jeweet!
pi_79337434
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
aantal mobs + gear maakt verschil lijkt me

het blijkt dat ret paladins het goed doen in icc. op zich niet gek met hordes undead die op je afkomen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:04:36 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79338112
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-j4smjchrol2yjo5m/sum/damageDone/?s=4347&e=4628

Festergut normal van vorige week, zoals je kunt zien ligt het redelijk dicht bij elkaar.

Helaas was ik nogal slecht bezig .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:17:44 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79338677
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vriend doet overigens 3-3.5k dps als warrior tank. Maar goed, het zal wel gear afhankelijk zijn.
Ik doe meestal 2.5k.

Vind ik niet slecht, aangezien het niet mijn taak is om uberdps te doen.
Mitigation, avoidance, EH, effectief roteren van cooldowns, aggro = de belangrijkste dingen.

Ik ben ook de enige raidwarrior tank in onze vaste raidgroep. Ik breng diverse dingen mee zoals Sunder armor, demoralizing shout, vigilance, commanding shout.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79338759
Oh, ik vind ook dat je als tank nergens 'verantwoordelijk' bent voor de dps output. Alles wat je doet is leuk meegenomen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:19:57 #287
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79338795
En mijn gear is toch niet zo slecht.

5.6k GS (ok het zegt niets,) dus tis niet alsof ik in complete meuk rondhobbel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79339913
voor hoever je bent in icc is het best een goeie GS
pi_79340352
Achja... Farm bosses in ICC25 man down, Sindra + LK nog over, Conclusie: vanavond komt de helft niet opdage en word het ICC10 HM .

Marrowgar wordt denk ik geen probleem.
Lady deathwish Hmm wordt denk ik wel even opletten in het begin
Gunship hoe dan ook Free badges
Deathbringer hmmm kan nog pijnlijk worden al is 10man normal eazmode.
en de rest zien we wel weer
Jeweet!
pi_79341011
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef dikke_donder het volgende:
voor hoever je bent in icc is het best een goeie GS
ik ben 3/12 met 5492
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:26:35 #291
265154 Ezio
Koekert
pi_79341654
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Niet echt, bij een hunter is gewoon alles op cd houden vind ik niet echt een rotation
Ben je echt zo dom

Priority rotation noemen ze dat.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79341656
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef MarkyB het volgende:

[..]

ik ben 3/12 met 5492
das gewoon afaik...

check mij eens op zon GS site. ik ben wel nieuwsgierig maar kan niet kijken vanaf me werk

name - Iktankniet
server - darksorrow
pi_79342470
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom

Priority rotation noemen ze dat.
Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Win

Enigste Hunter spec die ik lame vind = BM

Survival vind ik nog een fijne rotation hebben die nog enigsins veranderd op procs, MM heeft ook rotation maar vind ik te eentonig. Mja das IMO

En als er 1 class is waar je echt gewoon alles op CD moet houden is het Ret pally. Simpelste dps = Arcane Mage.
Jeweet!
pi_79349172
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Hij zal zelf wel druidtank zijn: /bind all Swipe = Win
Neu, shaman 14.gif
pi_79349668
Ret pala heeft ook gewoon priority rotation, ook al is het beter als je het priority spam noemt. Maargoed, elke class is simpel 'op knopjes drukken', geldt ook voor healers en tanks, dus zo boeiend is het allemaal niet. En ja, arcane mage is FUCKING simpel
pi_79354084
Net icc10 man alt run gedaan en alles tot LK duurde 2,5 uur. LK na 3 tries laten zitten, dps was gewoon te laag dus het had weinig zin. Het kan dus makkelijk in een avondje raiden als je geen heroicmode doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79371258
Gear...score
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:19:53 #298
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_79372208
Level 62 met mijn druid. Na beta mijn eerste leuke Alt.
Vind die nieuwe LFG systeem erg fijn. En ja ik had meer dan een jaar niet gespreeld dus ''nieuwe''
Klap eens in je handjes.
pi_79373485
Gerejoined bij mn oude guild na 4maand stoppen. Met 2de groep mee, zijn ze bij saurfang. Hebben we die neer. Kunnen we progressen, wat willen ze doen ? Toc 10.
pi_79374398
Nog een Paladin gerolld. Male belf dit keer. Zelfde server als m'n 80 Ally Paladin. Full heirlooms like usual.

Gewoon een vette class om te levelen en faces te melten in low lvl bgs.
pi_79375605
LF TANK DAILY HC 5500 GS MINIMUM!



Dat is dus een DPS die eisen stelt.. Terwijl een tank instant kan joinen en juist de DPS blij moet zijn als ze meegenomen worden door een tank. Eikeltjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')