sickquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef Evertjan het volgende:
http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mal'Ganis&n=Modk omg
ik kan het niet bekijken, wat is er ziek aan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef Evertjan het volgende:
Beetje jammer van die sigil en trinketquote:Op woensdag 17 maart 2010 07:38 schreef Evertjan het volgende:
Wat wel kan is gewoon de map 'World of Warcraft' kopieren. Dat werkt sowieso op een andere pc. Of het op ME werkt weet ik niet en die hoeveelheid ram zou ik het niet eens willenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!
Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptopMijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME (
) draaien met Pentium III en 126MB RAM?
![]()
denk het haast van niet, maar kan het altijd vragen nietwaar?![]()
als er 1 fout gemaakt is bestaat de kans groot dat je dood gaat = wipe.quote:
Dat gaat voor geen meter draaien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!
Voor mijn werk heb ik mijn laptop vaak nodig en is het onhandig om hem steeds in- en uit te pakken. Nu heb ik dus een vervangende computer van mijn vader gekregen om 's avonds te internetten, maar WoW staat op mijn laptopMijn vraag was.. kan WoW op een Windows ME (
![]()
Dat gaat niet werken een pentium III met 126mb ramquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!
![]()
Tering zeg, en ik moest als hunter dat hoofd tankenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef CocaColaLight het volgende:
De fight op zich vraagt wat coördinatie maar is niet bijzonder moeilijk.
Om er te mogen komen is een ander verhaal. Om de sleutel vol te krijgen moet een hand vol hardmodes doen. Firefighter is niet een van de simpelste gevechten in WoW
Viel te proberen nietwaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken een pentium III met 126mb ram. Doe maar gewoon je laptop van je werk in en uitpakken...
Als je alles op ze laagst zet, geen addons load, in de oude wereld blijft, alleen naar TB of UC gaat en niet naar ORG, dan kan je met wat geluk het spel op 5 a 10FPS 'draaien'. Ow en for the love of Thrall draai het over het netwerk anders ben ik bang dat je zoveel IO wait krijgt dat je tijdens het laden DCedquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
Hallo hallo!
![]()
Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je alles op ze laagst zet, geen addons load, in de oude wereld blijft, alleen naar TB of UC gaat en niet naar ORG, dan kan je met wat geluk het spel op 5 a 10FPS 'draaien'. Ow en for the love of Thrall draai het over het netwerk anders ben ik bang dat je zoveel IO wait krijgt dat je tijdens het laden DCed.
Precies had niet voor niks 'draaien' ipv draaien staanquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:50 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijken.
Kheb ook WoW op LOWLOWLOW settings gespeeld op een: Celeron 1,6Ghz 512Mb geheugen + 128Mb videokaart.
Nou kan je toch zeggen als ik iets cast was het frame voor frame te ziendussssss conclusie: Ja het kan, zeg niet hoe maar oke
als je het simpel houd zoals Rogue zodat ie alleen maar wat gezwiep hoeft te laten zien lukt het wel, maar als je gaat casten wordt het al te zwaar
1: ik ben een zijquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:50 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Het zal vast draaien ja, maar volgens mij moet hij dan constant naar de grond of lucht kijken.
Kheb ook WoW op LOWLOWLOW settings gespeeld op een: Celeron 1,6Ghz 512Mb geheugen + 128Mb videokaart.
Nou kan je toch zeggen als ik iets cast was het frame voor frame te ziendussssss conclusie: Ja het kan, zeg niet hoe maar oke
als je het simpel houd zoals Rogue zodat ie alleen maar wat gezwiep hoeft te laten zien lukt het wel, maar als je gaat casten wordt het al te zwaar
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
1: ik ben een zij![]()
2: nah, laat dan maar.. als ik WoW speel dan wil ik het gewoon goed kunnen spelen zonder gedoeDan maar mijn laptop elke avond aansluiten en inpakken
Heb je de ulduar hardmodes al? inclusief Algalon?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Fipotje het volgende:
Wow wordt langzaam aan weer saaiwordt tijd voor die nieuwe instance!
Je hebt ICC 10 en 25 al op clear ? Inclusief heroic modes ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:18 schreef Fipotje het volgende:
Wow wordt langzaam aan weer saaiwordt tijd voor die nieuwe instance!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |