Ik weet hetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
female belf huntard![]()
*fap* *fap* *fap*
Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze redenquote:
cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rshamquote:Op zondag 14 maart 2010 10:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, had al een tijdje niet gespeeld om deze reden![]()
Ik doe wel 3v3, dat is tenminste nog leuk. In 2v2 is de regel: Ben je geen healer/plate DPS > Gtfo
fixedquote:Op zondag 14 maart 2010 17:14 schreef ufopiloot het volgende:
Arms Warrior + Holy Paladin Resto Druid is volgens mij echt de nummer 1
Outdated info is outdatedquote:Op zondag 14 maart 2010 16:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
cough rogue/mage rogue/priest mage/priest affli/rdruid mm/rsham
afaik 5 grootste 2v2 representatoren
Met paladin is ook ziek hoorquote:
grats!quote:
ik wil dat mijn officers dat ook doenquote:Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
grats!![]()
wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
Watquote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wil dat mijn officers dat ook doen
Gisteren met 8 "nieuwe trialraiders" de icc 25 fresh run gedaan.
Marrowgar 4x wipe
Lady deathwhisper 6 x wipe
Gunship in 1 x (godzijdank >_< )
Saurfang 3 x wipe
Toen is het gecalled. Kreeg nog op mijn flikker ook omdat ik een beetje lag te mekken.
Normaal gesproken heb ik niet zon probleem met wipen, maar ik kan zo slecht tegen mensen die slacken/niet luisteren, en dan keer op keer het loodje leggen door stomme dingen![]()
Als kippen zonder koppen rondrennen met Bonestorm, te lang in blauw vuur staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat![]()
Die gasten stonden constant op 1 plek in het vuur/d&d/rockets ofzo?
ware het niet dat 25man icc echt wel leuk spul dropt, die ik wil hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
Exact, en ik vind 10man veel leuker dan 25.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 10 mans doe, veel selecter groepje met mensen waarvan je tenminste weet dat ze ook wel doorhebben hoe het spelletje werkt.
Thnxquote:Op maandag 15 maart 2010 08:31 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
grats!![]()
wij moeten eerst veel mensen recruiten, die gearen en dan sindragosa neerhalen..officers gaan eindelijk de slackers uit de raids verwijderen en vervangen met mensen die genoeg hersencellen hebben om te bewegen
is het eigenlijk altijd geweest.. Unholy speelt gewoon stukken lekkerder dan frost/blood.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijkbaar is tegenwoordig unholy de spec om te hebben. Dus even snel gespecced en een paar hc's ingedoken.
Bij ons is eigenlijk 70% blood, 20% unholy en de rest is frost (waaronder ik). Ik kan gewoon mijn draai nog niet vinden met mn dk om eens flink te gaan dpsen. In een normale HC kom ik niet boven de 3800 dps uit. In icc daarentegen zit ik rond de 7000-8000 dps, dit met frost en dual wielding.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is het eigenlijk altijd geweest.. Unholy speelt gewoon stukken lekkerder dan frost/blood.
Daar heb je dan ICC HC voor, ook i264, maar wel beter dan ICC25 loot. En je hoeft het met minder mensen te delenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:08 schreef jagga het volgende:
[..]
ware het niet dat 25man icc echt wel leuk spul dropt, die ik wil hebben.
Broken ram skull helm bijv. en niet te vergeten de trophy van saurfang.
Stats zijn gewoon anders, je moet vaak toch 25 man doen om het maximale te behalen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Daar heb je dan ICC HC voor, ook i264, maar wel beter dan ICC25 loot. En je hoeft het met minder mensen te delen
Leuk als er 3 Rogues in VoA raid zit (waaronder jezelf), en t10-264 legs EN gloves droppen, en je ze allebei verliest.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Junglebeast het volgende:
Altijd leuk als er maar 1 rogue in de VoA raid zit.. Wrath leggings op Tora en T9.5 op Kora.
3 maanden telaatquote:
In een pugquote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef OuweBaas het volgende:
3 maanden telaat
Gisteren ToGC 10 gepugged en daar Tribute to Insanity gehaaldin een fucking pug
Was wel ff knijpen op Anub, 100k HP en beide tanks gingen dood.quote:
3 maanden geleden was ik nog geen 80quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
3 maanden telaat
Gisteren ToGC 10 gepugged en daar Tribute to Insanity gehaaldin een fucking pug
op mijn server hebben ze nog steeds moeite met naxx puggenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Was wel ff knijpen op Anub, 100k HP en beide tanks gingen dood.
Gogo rogue evasion tankenik ging dood en daarna ook anub
*edit* voor mensen die het nie geloven
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Paperchaser
Naxx is moeilijk manquote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
op mijn server hebben ze nog steeds moeite met naxx puggen
Of:quote:Op maandag 15 maart 2010 19:24 schreef SharQueDo het volgende:
"lfm naxx10, 6k+ gs! w class+spec+achievement or ignore"
Jawel, Paperchaser is mijn Alt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
3 maanden geleden was ik nog geen 80![]()
En zelf heb je hem ook niet![]()
voor naxx zou het me reet kunnen roesten. hogere instances doe ik het wel. laatst een DPS DK die met essense of Gom-nogwat rondliep en mee wilde naar toc25. dat was niet zijn enige slechte item. geen enchants, slechte gems als hij al gems had. ik heb hem ook verteld dat als hij op een hoger niveau wil meedraaien hij zijn gear wel mag gaan verbeterenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Of:
Come to dal fountain for inspection
als ze dat vragen zijn ze vaak nog nieteens 4.5k of weet-ik-veel-watquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik whisper eigenlijk altijd terug: Invite please, I don't care what my gs is, holy priest.
En ik krijg altijd een inv
Maar ja, laatst wilde iemand per se mensen met +5.3k gs voor het doen van een heroic dungeon achievement
Het is eigenlijk een soort 'carry me! carry me!' oproep. Net zoals ze 'only 80's' vragen als ze TBC instances willen doen en dan zelf level 70 zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:50 schreef dikke_donder het volgende:
als ze dat vragen zijn ze vaak nog nieteens 4.5k of weet-ik-veel-wat
Altijd leuk om tegen dat soort opmerkingen in te gaan in tradequote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik whisper eigenlijk altijd terug: Invite please, I don't care what my gs is, holy priest.
En ik krijg altijd een inv
Maar ja, laatst wilde iemand per se mensen met +5.3k gs voor het doen van een heroic dungeon achievement
Dan nog, niet zo zielig doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:09 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Jawel, Paperchaser is mijn Alt.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&cn=Wootsauce
Das me main.
Dat zie je inderdaad vaak, ook echt triestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een soort 'carry me! carry me!' oproep. Net zoals ze 'only 80's' vragen als ze TBC instances willen doen en dan zelf level 70 zijn
dat mensen weggaan uit oculus is zo dom..je krijgt extra badges en loot.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:01 schreef jagga het volgende:
Gisteren was het niet mijn dag qua random
PoS - mensen die niet weten dat ze achter zon saronite boulder moeten staan om van de debuff af te komenwipen en dan leaven
CoS - mensen die meteen leaven
OK - mensen die meteen leaven
oculus - mensen die leaven.
HoS - 4x gehad, 4x de tank en healer leaven
Daarna OK nog een keer: 4 mensen uit zelfde guild die voor de achievement willen gaan, waardoor we 3 x wipen en ik wordt het beu (was tank) Dus ik zeg: i just wanna finish my random, no more achiev plz.
Zij: either we do achieve or you leave
ik:
Kreeg dus geen heals meer, weer wipe.
Toen heb ik het opgegeven en ben naar bed gegaan. T is je soms gewoon niet gegund.
Nadat je 15 minuten (en in de volgende patch 30 minuten) heb moeten wachten na een leave.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat mensen weggaan uit oculus is zo dom..je krijgt extra badges en loot.
dat van die achievements zou k gewoon weggaan als ik jou was. als je tank bent kom je snel genoeg in een andere groep
dit dus...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nadat je 15 minuten (en in de volgende patch 30 minuten) heb moeten wachten na een leave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |